Календарне планування." Зарубіжна література 7 клас (НУШ) І семестр(70 год, 2 год. на тиждень)"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 7 клас (І-й семестр)

(70 годин/ 2 год. на тиждень)

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 7 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури   7 клас  (І-й семестр)

(70 годин/ 2 год. на тиждень)

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти»  (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 7 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.

№ з/п

Тема уроку

Кількість годин

Дата

Дата

 

Вступ

Роль художнього тексту в сучасну добу (2 год)

 

 

 

1

Оригінал і переклад. Види перекладів. Видатні українські перекладачі

1

 

 

2

Значення художнього перекладу для розвитку культури, дружніх взаємин між країнами та народами. Україна і світ

1

 

 

 

ГЕРОЇ ТА ГЕРОЇНІ БАЛАД

 (1 фольклорна і 1 літературна балади за вибором учителя) (5 год).

 

 

 

3

Балада як жанр фольклору й л-ри. Характерні ознаки балади.

1

 

 

4

«Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору.

1

 

 

5

Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ.

1

 

 

6

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759 –1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади.

1

 

 

7

Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності.

 

 

1

 

 

8

УПЧ-1. Р.Л.Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Утвердження духовної сили пиктів.

Самостійна робота.

1

 

 

 

ЛИЦАРСТВО В ЛІТЕРАТУРІ (5год)

 

 

 

9

В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

1

 

 

10

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.

1

 

 

11

Образи лицарів: Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа. Зіткнення добра, справедливості з жорстокістю й підступністю.

1

 

 

12

Жіночі образи в романі: Ровена і Ребекка.

1

 

 

13

Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. Образ автора.

1

 

 

14

УРМ-1. (усно) Порівняння образів персонажів. Зіставлення літературного твору з його втіленням в інших видах мистецтва.  (Компаративний аналіз).

1

 

 

15

Діагностувальна робота №1.

1

 

 

 

ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ (6 год).

 

 

 

16

Друга світова війна у європейській поезії: К. І. Галчинський (1905–1953) («Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону»), А. Марґул Шпербер (1898-1967) («Про назву концтабору Бухенвальд») (1 твір за вибором учителя). Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.

 

1

 

 

17

Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті.

1

 

 

18-19

Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

2

 

 

20

Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.

1

 

 

21

Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму

1

 

 

22

УРМ-2. (письмово) К. твір. Тема нацизму та Голокосту в повісті Дж. Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі »

1

 

 

23

УПЧ-2. Сучасні поезії про війну та героїзм українських воїнів-захисників.

1

 

 

 

СИЛА ДРУЖБИ І КОХАННЯ (5 год).

 

 

 

24

О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів».

1

 

 

25

Біблійні мотиви у творі. Роль художньої деталі.

1

 

 

26

Новела «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву  заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана.

1

 

 

27

Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели; розповідач.

 

1

 

 

28

П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…», Р. Бернс (1759–1796) («Моя любов…»), Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину

1

 

 

29.

Урок виазного читання поезії напам’ять.

1

 

 

30

Діагностувальна робота №2. Різнорівневі завдання.

1

 

 

31

Підсумковий урок

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козовцева Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня
Переглядів
895
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку