Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 7 клас (І-й семестр)
(70 годин/ 2 год. на тиждень)
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 7 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 7 клас (І-й семестр)
(70 годин/ 2 год. на тиждень)
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 7 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
№ з/п |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Дата |
|
Вступ Роль художнього тексту в сучасну добу (2 год) |
|
|
|
1 |
Оригінал і переклад. Види перекладів. Видатні українські перекладачі |
1 |
|
|
2 |
Значення художнього перекладу для розвитку культури, дружніх взаємин між країнами та народами. Україна і світ |
1 |
|
|
|
ГЕРОЇ ТА ГЕРОЇНІ БАЛАД (1 фольклорна і 1 літературна балади за вибором учителя) (5 год). |
|
|
|
3 |
Балада як жанр фольклору й л-ри. Характерні ознаки балади. |
1 |
|
|
4 |
«Король Лір і його дочки». Моральна проблематика твору. |
1 |
|
|
5 |
Сюжет випробування. Король Лір як вічний образ. |
1 |
|
|
6 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759 –1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. |
1 |
|
|
7 |
Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності.
|
1 |
|
|
8 |
УПЧ-1. Р.Л.Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Утвердження духовної сили пиктів. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
ЛИЦАРСТВО В ЛІТЕРАТУРІ (5год) |
|
|
|
9 |
В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». |
1 |
|
|
10 |
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. |
1 |
|
|
11 |
Образи лицарів: Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа. Зіткнення добра, справедливості з жорстокістю й підступністю. |
1 |
|
|
12 |
Жіночі образи в романі: Ровена і Ребекка. |
1 |
|
|
13 |
Історичний колорит твору та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор. Образ автора. |
1 |
|
|
14 |
УРМ-1. (усно) Порівняння образів персонажів. Зіставлення літературного твору з його втіленням в інших видах мистецтва. (Компаративний аналіз). |
1 |
|
|
15 |
Діагностувальна робота №1. |
1 |
|
|
|
ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ (6 год). |
|
|
|
16 |
Друга світова війна у європейській поезії: К. І. Галчинський (1905–1953) («Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону»), А. Марґул Шпербер (1898-1967) («Про назву концтабору Бухенвальд») (1 твір за вибором учителя). Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини.
|
1 |
|
|
17 |
Джон Бойн. «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті. |
1 |
|
|
18-19 |
Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога. |
2 |
|
|
20 |
Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. |
1 |
|
|
21 |
Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму |
1 |
|
|
22 |
УРМ-2. (письмово) К. твір. Тема нацизму та Голокосту в повісті Дж. Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі » |
1 |
|
|
23 |
УПЧ-2. Сучасні поезії про війну та героїзм українських воїнів-захисників. |
1 |
|
|
|
СИЛА ДРУЖБИ І КОХАННЯ (5 год). |
|
|
|
24 |
О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». |
1 |
|
|
25 |
Біблійні мотиви у творі. Роль художньої деталі. |
1 |
|
|
26 |
Новела «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. |
1 |
|
|
27 |
Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели; розповідач.
|
1 |
|
|
28 |
П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла…», Р. Бернс (1759–1796) («Моя любов…»), Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину |
1 |
|
|
29. |
Урок виазного читання поезії напам’ять. |
1 |
|
|
30 |
Діагностувальна робота №2. Різнорівневі завдання. |
1 |
|
|
31 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|