Календарне планування змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 клас за навчально-методичним комплектом І. Андрусенко, Н. Котелянець, О. Агєєвої
Загальний обсяг навчального часу – 140 годин. Тижневе навантаження – 4 години.
1 семестр
№ п/п |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата |
Розділ 1. ШКОЛЯРИКИ-ШКОЛЯРІ |
|||
1 |
Моя школа Знайомство з однокласниками. Я чемна людина. Поведінка у школі. Організація робочого місця. Правила поведінки на уроках технології. |
4 |
|
2 |
Мої шкільні справи Мій розпорядок дня. Шкільні правила. Правила поведінки у бібліотеці. Папір. Види і властивості паперу. Закладка – кишенька. |
4 |
|
3 |
Від рідного порога – безпечна дорога Розмітка деталей за допомогою шаблонів і трафаретів. Аплікація «Світлофор». |
4 |
|
4 |
Що оточує мене в довкіллі Моє найближче оточення. Різання та склеювання паперу. Аплікація з геометричних фігур «Соловейко» |
4 |
|
5 |
Я пізнаю довкілля Органи чуття. Різання паперу. Аплікація «Казковий птах». |
4 |
|
6 |
Я пізнаю довкілля Чим ти бачиш, чуєш, розрізняєш запах і смак. Аплікація з паперу, види аплікацій. Рвана аплікація «Осіннє дерево». |
4 |
|
7 |
Природа навколо мене Що мене оточує? Мої домашні улюбленці Згинання і складання паперу (орігамі). Орігамі «Вірні друзі». |
4 |
|
Розділ 2. ОСІНЬ ТАКА МИЛА |
|||
8 |
Я вранці Сонце радо зустрічаю. Об’єкти неживої та живої природи. Згинання і складання паперу. Орігамі «Сонечко». |
4 |
|
9 |
Досліджую повітря Звідки з’являється вітер. Вітрові розваги. Збирання природного матеріалу (екскурсія). Аплікація з природного матеріалу «Пташка». |
4 |
|
10 |
Водичко, водичко, умий моє личко Вода — справжнє диво. Навчуся заощаджувати воду. Підготовка до роботи та зберігання природного матеріалу. Аплікація «Золота рибка». |
4 |
|
11 |
Ми – дослідники Досліджую природу рідного краю. Аплікація з природного матеріалу «Грибна родина». |
4 |
|
12 |
Природні та рукотворні об’єкти. Моя родина. Оздоблення виробів. Листівка до дня Святого Миколая. |
4 |
|
13 |
Природа в житті людини. Винаходи людства. Оздоблення виробів. Ялинкові прикраси. |
4 |
|
Розділ 3. ДЕ ТИ, ЗИМОНЬКО, ЖИВЕШ? |
|||
14 |
Зимові явища в природі Допомагаю птахам узимку. Зимові розваги. Досліджую сніжинку. Ажурне вирізування з паперу. «Сніжинка». |
4 |
|
15 |
Веселі зимові свята Традиції святкування Різдва Христового Робота з папером. Виготовлення новорічної гірлянди. |
4 |
|
16 |
Резерв часу |
4 |
|
|
|
|
|
2 семестр |
|||
№ п/п |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата |
Розділ 4. УКРАЇНИ ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ |
|||
17 |
МИ — ДІТИ ТВОЇ, УКРАЇНО! Моя країна – Україна Державні символи України Робота з папером. Калина – символ України. |
4 |
|
18 |
ПО ЗЕМЛІ ІДЕ ЗИМА… Про що шепочуть дерева взимку? Конструювання найпростіших виробів. Комбінована робота «Зимовий пейзаж». |
4 |
|
19 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини Листяні та хвойні рослини Куди поділися трави? Пластилін. Властивості пластиліну. Композиція «Пластиліновий луг». |
4 |
|
20 |
Кімнатні рослини. Будова рослин. Ґрунт. Ушановування землі. Прийоми ліплення. Ліплення мишки. |
4 |
|
21 |
Тварини взимку. Як допомогти тваринам пережити зиму? Конструювання найпростіших виробів. Комбінована робота «Годівничка для птахів». |
4 |
|
22 |
Від насінинки до рослинки. Комбінована робота . Оздоблення горщика для квітів. |
4 |
|
23 |
Як хліб на стіл прийшов. Ушановування хліба. Гончарство. Оздоблення горщика. |
4 |
|
24 |
Овочі та фрукти на нашому столі. Самообслуговування. Сервірування столу. Складання серветок. |
4 |
|
Розділ 5. БАРВИСТИЙ ВІНОЧОК ВЕСНИ |
|||
25 |
Ой, весна, весна днем красна Виготовлення гірлянди з паперових квітів. |
4 |
|
26 |
Різноманітність рослин навесні. Рослини потрібні людям. Конструювання найпростіших виробів. Виготовлення сувеніра для мами. |
4 |
|
27 |
Ранньоквітучі трав’янисті рослини |
4 |
|
|
Екологічний проект «Я врятую першоцвіти». Небезпечні отруйні рослини та гриби. Конструювання найпростіших виробів. «Першоцвіти». |
|
|
28 |
Весняні турботи тварин. Конструювання найпростіших виробів. «Весняні птахи» |
4 |
|
29 |
До природи не неси шкоди. Конструювання найпростіших виробів. «Пасхальний сувенір». |
4 |
|
30 |
Природне і створене людиною довкілля. Мої домашні помічники. Порядок у домі. Догляд за взуттям. Відпрацьовування прийомів зав’язування шнурків на взутті. |
4 |
|
31 |
Збережу планету! Конструювання найпростіших виробів. «Квітка сонця». |
4 |
|
32 |
Вплив людини на природу. Екологічний проект «Як облаштувати джерело». Конструювання найпростіших виробів. «Квітка для мами». |
4 |
|
33 |
Літо, літечко прийшло! |
4 |
|
34 |
Повторення. |
4 |
|
35 |
Підсумковий урок. |
4 |
|