Календарно тематичне планування з алгебри 9 клас
(105 годин на рік, 3 години на тиждень)
Програма: Математика 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник: Алгебра: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір – Харків: Гімназія, 2017
Календарний план
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Корегування навчального матеріалу з алгебри 8 класу |
||
1 |
Розв’язування задач |
01.09.23 |
2 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
01.09.23 |
3 |
Квадратні корені. |
04.09.23 |
4 |
Квадратні рівняння |
08.09.23 |
5 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
08.09.23 |
6 |
Діагностична робота |
11.09.23 |
Тема 1. Нерівності |
||
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||
7 |
Числові нерівності. |
15.09.23 |
8 |
Доведення числових нерівностей |
15.09.23 |
9 |
Доведення числових нерівностей |
18.09.23 |
10 |
Основні властивості числових нерівностей |
22.09.23 |
11 |
Основні властивості числових нерівностей |
22.09.23 |
12 |
Почленне додавання і множення числових нерівностей. |
25.09.23 |
13 |
Почленне додавання і множення числових нерівностей. |
29.09.23 |
14 |
Числові проміжки. Об’єднання та переріз числових проміжків. |
29.09.23 |
15 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
02.10.23 |
16 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
06.10.23 |
17 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
06.10.23 |
18 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. Аналіз самостійної роботи |
09.10.23 |
19 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
13.10.23 |
20 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
13.10.23 |
21 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
16.10.23 |
22 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
20.10.23 |
23 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
20.10.23 |
24 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
30.10.23 |
25 |
Узагальнення знань, умінь і навичок. Аналіз самостійної роботи |
03.11.23 |
26 |
Контрольна робота № 1 з теми «Нерівності» |
03.11.23 |
27 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Нерівності». |
06.11.23 |
Тема2. Квадратична функція |
||
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||
Тема.2.1 Функції. Найпростіші перетворення графіків ( 16 год.) |
||
28 |
Функції. Способи задання функції. |
10.11.23 |
29 |
Функції. Способи задання функції. |
10.11.23 |
30 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
13.11.23 |
31 |
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
17.11.23 |
32 |
Перетворення графіків функцій. |
17.11.23 |
33 |
Перетворення графіків функцій. |
20.11.23 |
34 |
Перетворення графіків функцій. Самостійна робота. |
24.11.23 |
35 |
Квадратична функція, її графік та властивості. Аналіз самостійної роботи |
24.11.23 |
36 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
27.11.23 |
37 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
01.12.23 |
38 |
Квадратична функція, її графік та властивості. |
01.12.23 |
39 |
Розв’язування вправ. |
04.12.23 |
40 |
Розв’язування вправ.Самостійна робота. |
08.12.23 |
41 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. Аналіз самостійної роботи |
08.12.23 |
42 |
Контрольна робота № 2 з теми « Функції» |
11.12.23 |
43 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратична функція» |
15.12.23 |
Тема.2.2 Квадратичні нерівності та їх системи ( 16 год.) |
||
44 |
Квадратна нерівність. |
15.12.23 |
45 |
Квадратна нерівність. |
18.12.23 |
46 |
Квадратна нерівність. |
22.12.23 |
47 |
Квадратна нерівність. Самостійна робота. |
22.12.23 |
48 |
Система двох рівнянь з двома змінними. Аналіз самостійної роботи |
25.12.23 |
49 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
50 |
Система двох рівнянь з двома змінними. |
|
51 |
Система двох рівнянь з двома змінними. Самостійна робота. |
|
52 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі. Аналіз самостійної роботи |
|
53 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
54 |
Система двох рівнянь з двома змінними, як математична модель прикладної задачі |
|
55 |
Розв’язування вправ. |
|
56 |
Розв’язування вправ.Самостійна робота. |
|
57 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. Аналіз самостійної роботи |
|
58 |
Контрольна робота № 3 з теми «Квадратичні нерівності та їх системи» |
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратичні нерівності та їх системи» |
|
Тема 3. Числові послідовності (17 год.) |
||
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||
60 |
Числові послідовності. Способи задання послідовностей. |
|
61 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
62 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
63 |
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
64 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
65 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
66 |
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота. |
|
67 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
68 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
69 |
Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
70 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
71 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
72 |
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
73 |
Розв’язування вправ.Самостійна робота. |
|
74 |
Узагальнення знань, умінь і навичок |
|
75 |
Контрольна робота № 4 з теми «Числові послідовності» |
|
76 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Числові послідовності» |
|
Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (12 год.) |
||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||
77 |
Поняття математичного моделювання. |
|
78 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
79 |
Задачі на відсоткові розрахунки. |
|
80 |
Основні правила комбінаторики. |
|
81 |
Основні правила комбінаторики. |
|
82 |
Поняття про теорію ймовірності Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
83 |
Класичне означення ймовірності. |
|
84 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. |
|
85 |
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота. |
|
86 |
Узагальнення знань, умінь і навичок учнів. |
|
87 |
Контрольна робота № 5 з теми « Основи комбінаторики,теорії ймовірностей та статистики» |
|
88 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
Повторення і систематизація навчального матеріал (17 год.) |
||
89 |
Нерівності. |
|
90 |
Нерівності. |
|
91 |
Функції і графіки. |
|
92 |
Функції і графіки. |
|
93 |
Арифметична прогресія. |
|
94 |
Арифметична прогресія. |
|
95 |
Геометрична прогресія. |
|
96 |
Геометрична прогресія. |
|
97 |
Комбінаторика. |
|
98 |
Комбінаторика. |
|
99 |
Розв’язування задач |
|
100 |
Розв’язування задач |
|
101 |
Розв’язування задач |
|
102 |
Розв’язування вправ. |
|
103 |
Підсумкова контрольна робота №6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
104 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
105 |
Підсумковий урок. |
|
Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо |