Календарне планування 6 клас
Соболь Маргарита
За програмою: всього - 170 годин, 5 годин на тиждень
1 сем. – 80 годин
2 сем. – 90 годин
Для Соболь: всього – 105 годин, 3 години на тиждень
1 сем. – 48 годин
2 сем. – 57 годин
№ |
За програмою |
Для Соболь |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
|
32 |
19 |
Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення). |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати. Розвивати вміння планувати та контролювати власні дії. Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя. Розвивати вміння контролювати проміжні та кінцеві результати.
|
1 |
|
|
Усна та письмова нумерація в межах 100. Десятковий склад чисел. Таблиця розрядів. |
||
2 |
|
|
Парні та непарні числа. Лічба рівними числовими групами ( 2, 5, 10, 20 ). Римські цифри І – ХІІ. |
||
3 |
|
|
Додавання та віднімання круглих десятків. Назва компонентів. |
||
4 |
|
|
Додавання одноцифрового числа до круглих десятків ( 30 +7, 7 + 30). Переставний закон додавання. Віднімання від двоцифрового числа одиниць одного з розрядів ( 46 – 6, 46 – 40). Назва компонентів. |
||
5 |
|
|
Додавання круглих десятків до двоцифрового числа. ( 52 + 40, 40 + 52). Віднімання круглих десятків ( 64 – 30). Нуль як компонент додавання і віднімання. |
||
6 |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 25 + 3, 3 + 25, 87 – 4). |
||
7 |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел ( 34 + 21, 21 +43, 67 – 35). |
||
8 |
|
|
Додавання до суми чисел. Круглі дужки. Додавання суми до числа. |
||
9 |
|
|
Різницеве порівняння чисел. Знаходження невідомого доданка. |
||
10 |
|
|
Контрольна робота |
||
11 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа з переходом через розряд ( 16 + 4, 4 + 16, 36 + 7, 7 + 36). |
||
12 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел ( 36 + 24, 56 +37). |
||
13 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через розряд ( 17– 9, 26 - 8). |
||
14 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд ( 61 – 34 ). |
||
15 |
|
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд. |
||
16 |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного. |
||
17 |
|
|
Знаходження невідомого від’ємника. |
||
18 |
|
|
Віднімання числа від суми. Віднімання суми від числа. |
||
19 |
|
|
Контрольна робота |
||
|
14 |
8 |
Множення та ділення в межах 100 (Повторення) .
|
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння орієнтуватися у способах виконання навчальних завдань.
|
20 |
|
|
Множення числа 2,3,4 і ділення на 2,3,4 рівні частини. Ділення на вміщення. |
||
21 |
|
|
Множення числа 2, 3, 4, 5 і ділення на рівні частини. Ділення на вміщення. |
||
22 |
|
|
Множення числа 6 і ділення на 6 рівних частин. Різницеве порівняння чисел. Кратне порівняння чисел. |
||
23 |
|
|
Множення числа 7 і ділення на 7 рівних частин. Знаходження невідомого співмножника. |
||
24 |
|
|
Множення числа 8 і ділення на 8 рівних частин. Знаходження невідомого діленого. |
||
25 |
|
|
Множення числа 9 і ділення на 9 рівних частин. Знаходження невідомого дільника. |
||
26 |
|
|
Множення нуля і множення на нуль. Ділення нуля. Множення 1 і ділення на 1. Множення числа 10 і ділення на 10. |
||
27 |
|
|
Контрольна робота на тему Множення та ділення в межах 100 |
||
|
5 |
3 |
Ділення з остачею. |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій. Розвивати вміння планувати навчальні дії, самостійно контролювати проміжні та кінцеві результати. Розвивати часові уявлення, вміння запам’ятовувати. Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією.
|
28 |
|
|
Ділення з остачею на 2, 3. Ділення з остачею на 4, 5. |
||
29 |
|
|
Ділення з остачею на 6, 7. |
||
30 |
|
|
Ділення з остачею на 8. Ділення з остачею на 9. |
||
|
4 |
3 |
Множення і ділення круглих десятків. |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал. Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.
|
31 |
|
|
Множення чисел 10, 20 в межах 100. Множення чисел 30, 40, 50 в межах 100. |
||
32 |
|
|
Ділення круглих десятків на 2, 3, 4, 5. Перевірка ділення множенням.
|
||
33 |
|
|
Ділення круглих десятків на 6, 7, 8, 9. Перевірка множення діленням. |
||
|
11 |
7 |
Позатабличне множення і ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100.
|
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати. Розвивати вміння самостійно застосовувати правила множення та ділення чисел. Розвивати регулювальну та контролювальну функції мовлення.
|
34 |
|
|
Множення на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 в межах 100. |
||
35 |
|
|
Позатабличне ділення на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
||
36 |
|
|
Перевірка множення діленням. |
||
37 |
|
|
Перевірка ділення множенням. |
||
38 |
|
|
Позатабличне множення і ділення в межах 100 ( всі випадки). |
||
39 |
|
|
Секунда. 1 хв = 60 сек. 1 год = 60 хв. Визначення часу з точністю до 5 хв. |
||
40 |
|
|
Контрольна робота |
||
|
18 |
8 |
Геометричний матеріал. |
Учень:
прямокутника.
|
Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння практично орієнтуватися в оточуючій дійсності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями. Розвивати моторику, збагачувати словник.
|
41 |
|
|
Метр. Сантиметр. Їх співвідношення. Пряма лінія і відрізок. Вимірювання відрізків. Креслення за даними розмірами. |
||
42 |
|
|
Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний на кілька сантиметрів. |
||
43 |
|
|
Прямий, гострий та тупий кути. Розпізнавання. Побудова за допомогою креслярського косинця. |
||
44 |
|
|
Чотирикутники. Число сторін і кутів. Розпізнавання креслення. Квадрат. Властивості сторін і кутів. Вершини. Креслення за допомого креслярського косинця. Висота квадрата. Діагоналі. |
||
45 |
|
|
Прямокутник. Сторони. Кути. Вершини. Креслення прямокутників за даними сторонами. Висота прямокутника. Діагоналі. Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення. |
||
46 |
|
|
Контрольна робота |
||
47 |
|
|
Розв`язання вправ |
||
48 |
|
|
Розв`язання вправ |
Календарне планування 6 клас на ІІ семестр
Соболь Маргарита
За програмою: всього - 170 годин, 5 годин на тиждень
1 сем. – 80 годин
2 сем. – 90 годин
Для Соболь: всього – 105 годин, 3 години на тиждень
1 сем. – 48 годин
2 сем. – 57 годин
№ |
За програмою |
Для Соболь |
Зміст навчального матеріалу |
|
11 |
6 |
Нумерація в межах 1000. |
49 |
15.01 |
|
Нумерація в межах 100. Пряма і зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця. Утворення, читання і запис повних чисел. |
50 |
16.01 |
|
Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел. Утворення, читання і запис неповних чисел. |
51 |
|
Десятковий склад чисел. Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів. |
|
52 |
17.01 |
|
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі. |
53 |
22.01 |
|
Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами . Місце числа в числовому ряді. |
54 |
|
Порівняння чисел. Заокруглення чисел до круглих десятків. Контрольна робота |
|
|
10 |
5 |
Дії над круглими сотнями і десятками |
55 |
23.01 |
|
Додавання круглих сотень. Віднімання круглих сотень. |
56 |
24.01 |
|
Множення і ділення круглих сотень. |
57 |
29.01 |
|
Множення і ділення круглих сотень. |
58 |
30.01 |
|
Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків. |
59 |
31.01 |
|
Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу. Контрольна робота. |
|
11 |
6 |
Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд. |
60 |
05.02 |
|
Додавання круглих десятків до круглих сотень. Віднімання круглих десятків або сотень. Назва компонентів. |
61 |
06.02 |
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Порядок дій. Дужки. |
62 |
07.02 |
|
Додавання і віднімання одноцифрового числа. |
63 |
12.02 |
|
Додавання і віднімання двоцифрового числа. |
64 |
13.02 |
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Додавання і віднімання одноцифрового числа |
65 |
14.02 |
|
Додавання і віднімання трицифрових чисел. Контрольна робота |
|
19 |
14 |
Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд |
66 |
19.02 |
|
Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10. Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю. Перевірка віднімання. |
67 |
20.02 |
|
Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10. Перевірка додавання. Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника. |
68 |
21.02 |
|
Додавання, коли сума одиниць другого розряду > 10 |
69 |
26.02 |
|
Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника |
70 |
27.02 |
|
Розв’язання вправ |
71 |
28.02 |
|
Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10 |
72 |
05.03 |
|
Розв’язання вправ |
73 |
06.03 |
|
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню |
74 |
07.03 |
|
Розв’язання вправ |
75 |
12.03 |
|
Віднімання, коли зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його |
76 |
13.03 |
|
Розв’язання вправ |
77 |
14.03 |
|
Додавання та віднімання з переходом через розряд. |
78 |
19.03 |
|
Віднімання, коли у зменшуваному є нулі і стоять вони на різних місцях. |
79 |
20.03 |
|
Контрольна робота |
|
13 |
8 |
Іменовані числа. |
80 |
21.03 |
|
Абстрактні та іменовані числа. Просте і складне іменоване число. |
81 |
02.04 |
|
Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри. Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні у копійки. |
82 |
03.04 |
|
Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри. |
83 |
04.04 |
|
Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри. |
84 |
09.04 |
|
Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення. Віднімання іменованих чисел без роздроблення |
85 |
10.04 |
|
Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір. Віднімання іменованих чисел з роздробленням |
86 |
11.04 |
|
Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір. Віднімання іменованих чисел з роздробленням |
87 |
16.04 |
|
Додавання та віднімання іменованих чисел. Контрольна робота |
|
7 |
6 |
Звичайні дроби. |
88 |
17.04 |
|
Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості. Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини. |
89 |
18.04 |
|
Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини. |
90 |
23.04 |
|
Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини. |
91 |
24.04 |
|
Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками, з однаковими знаменниками і різними чисельниками, з одиницею. |
92 |
25.04 |
|
Правильні і неправильні дроби. |
93 |
30.04 |
|
Мішані числа. Порівняння мішаних чисел. Контрольна робота |
|
14 |
9 |
Геометричний матеріал |
94 |
02.05 |
|
Пряма лінія. Напрямки. Крива лінія. Замкнена і незамкнена крива лінія. |
95 |
07.05 |
|
Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія. |
96 |
08.05 |
|
Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення. |
97 |
14.05 |
|
Кути. Види кутів. Види трикутників за кутами. Побудова. |
98 |
15.05 |
|
Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова. |
99 |
16.05 |
|
Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів. |
100 |
21.05 |
|
Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. |
101 |
22.05 |
|
Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата. |
102 |
23.05 |
|
Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Правильний шестикутник. Контрольна робота |
|
5 |
3 |
Повторення матеріалу |
103 |
28.05 |
|
Нумерація в межах 1000. Дії над круглими сотнями і десятками |
104 |
29.05 |
|
Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд. Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд |
105 |
30.05 |
|
Іменовані числа Звичайні дроби Геометричний матеріал. Підведення підсумків за рік |