Календарне плануваня з математики 6 клас для учня з розумовою затримкою

Про матеріал
Календарне планування з математики 6 клас, для учня з розумовою відсталісттю.
Перегляд файлу

Календарне планування 6 клас

Соболь Маргарита

За програмою: всього - 170 годин, 5 годин на тиждень

1 сем. – 80 годин

2 сем. – 90 годин

Для Соболь: всього – 105 годин, 3 години на тиждень

1 сем. – 48 годин

2 сем. – 57 годин

 

За програмою

Для Соболь

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

 

32

19

Додавання та віднімання в межах 100 (Повторення).

Учень:

  • рахує до 100 у прямому і зворотному порядку одиницями та десятками;
  • прилічує та відлічує по 1, 10, рівними числовими групами ( по 2, 5, 20);
  • знає і позначає римські числа І – ХІІ;
  • користується порядковими числівниками;
  • знає місце кожного числа в натуральному ряді чисел в межах 100, розуміє властивості даного ряду: кожне число на одиницю більше попереднього і на одиницю менше наступного;
  • розуміє десятковий склад числа;
  • розкладає число на розрядні доданки і складає число з розрядних доданків, знає розряди ( одиниці, десятки, сотні);
  • порівнює числа в межах 100;
  • записує і читає числа першої сотні;
  • розуміє по місцеве значення цифр у числі;
  • називає і записує круглі десятки;
  • рахує круглими десятками;

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати.

    Розвивати вміння планувати та контролювати власні дії.

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією.

     Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.

     Розвивати вміння контролювати проміжні та кінцеві результати.

 

1

 

 

Усна та письмова нумерація в межах 100.  Десятковий склад чисел. Таблиця розрядів.

2

 

 

Парні та непарні числа. Лічба рівними числовими групами ( 2, 5, 10, 20 ). Римські цифри І – ХІІ.

3

 

 

Додавання та віднімання круглих десятків. Назва компонентів.

4

 

 

Додавання одноцифрового числа до  круглих десятків ( 30 +7, 7 + 30). Переставний закон додавання. Віднімання від двоцифрового числа одиниць одного з розрядів ( 46 – 6,  46 – 40). Назва компонентів.

5

 

 

Додавання круглих десятків до двоцифрового числа. ( 52 + 40, 40 + 52). Віднімання круглих десятків ( 64 – 30). Нуль як компонент додавання і віднімання.

6

 

 

Додавання і віднімання одноцифрового числа ( 25 + 3, 3 + 25, 87 – 4).

7

 

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел ( 34 + 21, 21 +43, 67 – 35).

8

 

 

Додавання до суми чисел. Круглі дужки. Додавання суми до числа.

9

 

 

Різницеве порівняння чисел. Знаходження невідомого доданка.

10

 

 

Контрольна робота

11

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа з переходом через розряд ( 16 + 4, 4 + 16, 36 + 7, 7 + 36).

12

 

 

Додавання двоцифрових чисел ( 36 + 24, 56 +37).

13

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через розряд ( 17– 9, 26 - 8).

14

 

 

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд ( 61 – 34 ).

15

 

 

Додавання і віднімання з переходом через розряд.

16

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного.

17

 

 

Знаходження невідомого від’ємника.

18

 

 

Віднімання числа від суми. Віднімання суми від числа.

19

 

 

Контрольна робота

 

14

8

Множення та ділення в межах 100 (Повторення) .

 

Учень:

  • знає табличне множення і ділення;
  • вміє користуватися таблицями множення і ділення;
  • знає особливі випадки множення і ділення;
  • знає назви компонентів множення ( множення, множник, добуток) і ділення ( ділене, дільник, частка);
  • знає переставну властивість множення;
  • диференціює поняття « на скільки більше, менше» і « у скільки разів більше, менше»;
  • диференціює поняття « збільшення у …», « у скільки більше»;
  • диференціює поняття «зменшення у …», « у скільки менше»;
  • здійснює різницеве і кратне порівняння чисел;
  • аналізує умову задачі;
  • складає задачі за коротким записом, записує умову розв’язання і відповідь;

 

 

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, узагальнювати, доводити, діяти за аналогією.

     Розвивати вміння орієнтуватися у способах виконання навчальних завдань.

 

20

 

 

Множення числа 2,3,4  і ділення на 2,3,4 рівні частини. Ділення на вміщення.

21

 

 

Множення числа 2, 3, 4, 5 і ділення на рівні частини. Ділення на вміщення.

22

 

 

Множення числа 6 і ділення  на 6 рівних частин. Різницеве порівняння чисел. Кратне порівняння чисел.

23

 

 

Множення  числа 7 і ділення на 7 рівних частин. Знаходження невідомого співмножника.

24

 

 

Множення числа 8 і ділення на 8 рівних частин. Знаходження невідомого діленого.

25

 

 

Множення числа 9 і ділення на 9 рівних частин. Знаходження невідомого дільника.

26

 

 

Множення нуля і множення на нуль. Ділення нуля. Множення 1 і ділення на 1. Множення числа 10 і ділення на 10.

27

 

 

Контрольна робота на тему Множення та ділення в межах 100

 

5

3

Ділення з остачею.

Учень:

  • вміє користуватися таблицями множення і ділення;
  • виконує ділення на одноцифрове число;
  • виконує ділення чисел на одиницю з остачею;
  • знає міри часу: рік, місяць, тиждень, день;
  • співвідносить міри часу;

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, доводити, діяти за аналогією.

     Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.

     Розвивати вміння планувати навчальні дії, самостійно контролювати проміжні та кінцеві результати.

Розвивати часові уявлення, вміння запам’ятовувати.

Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією.

 

28

 

 

Ділення з остачею на 2, 3. Ділення з остачею на 4, 5.

29

 

 

Ділення з остачею на 6, 7.

30

 

 

Ділення з остачею на 8. Ділення з остачею на 9.

 

4

3

Множення і ділення круглих десятків.

Учень:

  • знає табличне множення та ділення;
  • знає особливі випадки множення та ділення;
  • вміє користуватися таблицями множення та ділення;
  • розв’язує приклади на множення та ділення круглих десятків в межах 100;
  • пояснює розв’язання прикладів.

 

Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал.

     Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

 

31

 

 

Множення чисел 10, 20 в межах 100.

Множення чисел 30, 40, 50 в межах 100.

32

 

 

Ділення круглих десятків на 2, 3, 4, 5.

Перевірка ділення множенням.

 

33

 

 

Ділення круглих десятків на 6, 7, 8, 9. Перевірка множення діленням.

 

11

7

Позатабличне множення і ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100.

 

Учень:

  • знає назву компонентів дії ділення та множення;
  • виконує множення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100;
  • виконує ділення на одноцифрове число без переходу через розряд в межах 100;
  • виконує перевірку множення діленням, ділення множенням;
  • визначає час з точністю до 5 хвилин.

 

Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати.

     Розвивати вміння самостійно застосовувати правила множення та ділення чисел.

     Розвивати регулювальну та контролювальну функції мовлення.

 

34

 

 

Множення на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 в межах 100.

35

 

 

Позатабличне ділення на 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

36

 

 

Перевірка множення діленням.

37

 

 

Перевірка ділення множенням.

38

 

 

Позатабличне множення і ділення в межах 100 ( всі випадки).

39

 

 

Секунда. 1 хв = 60 сек. 1 год = 60 хв. Визначення  часу з точністю до 5 хв.

40

 

 

Контрольна робота

 

18

8

Геометричний матеріал.

Учень:

  • знає міри довжини, практично розрізняє метр, дециметр, сантиметр, міліметр;
  • співвідносить міри довжини;
  • розрізняє пряму лінію і відрізок;
  • вимірює довжину відрізків;
  • креслить відрізки заданої довжини.

 

  • знає назву кутів, їх елементи, розрізняє кути;
  • креслить кути за допомогою креслярського косинця;
  • порівнює кути за допомогою креслярського косинця;
  • знаходить означений кут на різних геометричних фігурах
  • знає назву, показує елементи чотирикутника;
  • креслить чотирикутники ( квадрат, прямокутник) за даними сторонами за допомогою креслярського косинця;
  • визначає висоту, діагоналі у чотирикутника;
  • порівнює прямокутник і квадрат за кутами і сторонами;
  • визначає подібність та відмінність квадрата і

прямокутника.

 

Розвивати просторові уявлення.

     Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності.

      Розвивати вміння практично орієнтуватися в оточуючій дійсності.

      Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями.

     Розвивати моторику, збагачувати словник.    

 

41

 

 

Метр. Сантиметр. Їх співвідношення. Пряма лінія і відрізок.  Вимірювання відрізків. Креслення за даними розмірами.

42

 

 

Відрізок. Креслення відрізка меншого і більшого за даний на кілька сантиметрів.

43

 

 

Прямий, гострий та тупий кути. Розпізнавання. Побудова за допомогою креслярського косинця.

44

 

 

Чотирикутники. Число сторін і кутів. Розпізнавання креслення. Квадрат. Властивості сторін і кутів. Вершини. Креслення за допомого креслярського косинця. Висота квадрата. Діагоналі.

45

 

 

Прямокутник. Сторони. Кути. Вершини. Креслення прямокутників за даними сторонами. Висота прямокутника. Діагоналі. Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення.

46

 

 

Контрольна робота

47

 

 

Розв`язання вправ

48

 

 

Розв`язання вправ

Календарне планування 6 клас на ІІ семестр

Соболь Маргарита

За програмою: всього - 170 годин, 5 годин на тиждень

1 сем. – 80 годин

2 сем. – 90 годин

Для Соболь: всього – 105 годин, 3 години на тиждень

1 сем. – 48 годин

2 сем. – 57 годин

 

За програмою

Для Соболь

Зміст навчального матеріалу

 

11

6

Нумерація в межах 1000.

49

15.01

 

Нумерація в межах 100. Пряма і

зворотна лічба сотнями в межах 1000. 1000 як нова розрядна одиниця.

Утворення, читання і запис повних чисел.

50

16.01

 

Розрядна таблиця. Десятковий склад чисел.

Утворення, читання і запис неповних чисел.

51

 

Десятковий склад чисел.

Порівняння розрядних одиниць. Порівняння чисел сусідніх розрядів.

52

17.01

 

Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень у числі.

53

22.01

 

Пряма і зворотна лічба розрядними одиницями і рівними числовими групами .

Місце числа в числовому ряді.

54

 

Порівняння чисел.

Заокруглення чисел до круглих десятків. Контрольна робота

 

10

5

Дії над круглими сотнями і десятками

55

23.01

 

Додавання круглих сотень.

Віднімання круглих сотень.

56

24.01

 

Множення і ділення круглих сотень.

57

29.01

 

Множення і ділення круглих сотень.

58

30.01

 

Множення і ділення круглих сотень і круглих десятків.

59

31.01

 

Міри часу. Визначення часу з точністю до 1 хв. Подвійне позначення часу. Контрольна робота.

 

11

6

Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд.

60

05.02

 

Додавання круглих десятків до круглих сотень. Віднімання круглих десятків або сотень. Назва компонентів.

61

06.02

 

Додавання і віднімання круглих десятків. Порядок дій. Дужки.

62

07.02

 

Додавання і віднімання одноцифрового

числа.

63

12.02

 

Додавання і віднімання двоцифрового числа.

64

13.02

 

Додавання і віднімання круглих десятків.

Додавання і віднімання одноцифрового числа

65

14.02

 

Додавання і віднімання трицифрових чисел. Контрольна робота

 

19

14

Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд

66

19.02

 

Додавання, коли сума одиниць першого розряду дорівнює 10. Віднімання, коли доводиться позичати десяток, а одиниці зменшуваного дорівнюють нулю.  Перевірка віднімання.

67

20.02

 

Додавання, коли сума одиниць першого розряду більше 10. Перевірка додавання.

Віднімання, коли число одиниць зменшуваного менше числа одиниць від’ємника.

68

21.02

 

Додавання, коли сума одиниць другого розряду  >  10

69

26.02

 

Віднімання, коли число десятків зменшуваного дорівнює нулю, або менше числа десятків від’ємника

70

27.02

 

Розв’язання вправ

71

28.02

 

Додавання, коли сума одиниць і першого, і другого розряду > 10

72

05.03

 

Розв’язання вправ

73

06.03

 

Віднімання, коли доводиться позичати і десяток, і сотню

74

07.03

 

Розв’язання вправ

75

12.03

 

Віднімання, коли зменшуване  закінчується двома нулями або нуль стоїть всередині його

76

13.03

 

Розв’язання вправ

77

14.03

 

Додавання та віднімання з переходом через розряд.

78

19.03

 

Віднімання, коли у зменшуваному є нулі і стоять вони на різних місцях.

79

20.03

 

Контрольна робота

 

13

8

Іменовані числа.

80

21.03

 

Абстрактні та іменовані числа.

Просте і складне іменоване число.

81

02.04

 

Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у дециметри, дециметрів у сантиметри, сантиметрів у міліметри. Роздроблення простих іменованих чисел : метрів у сантиметри, гривні  у копійки.

82

03.04

 

Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри.

83

04.04

 

Перетворення іменованих чисел: міліметрів у сантиметри, сантиметрів у дециметри, дециметрів у метри. Перетворення іменованих чисел: копійок у гривні, сантиметрів у метри.

84

09.04

 

Додавання простих і складених іменованих чисел без перетворення. Віднімання іменованих чисел без роздроблення

85

10.04

 

Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір. Віднімання іменованих чисел з роздробленням

86

11.04

 

Додавання іменованих чисел з перетворенням у більші одиниці мір. Віднімання іменованих чисел з роздробленням

87

16.04

 

Додавання та віднімання іменованих чисел. Контрольна робота

 

7

6

Звичайні дроби.

88

17.04

 

Знаходження половини конкретної величини (круга, квадрата, прямокутника та ін.) і конкретної кількості. Знаходження третьої частини конкретної кількості і конкретної величини.

89

18.04

 

Знаходження четвертої частини конкретної кількості і конкретної величини.

90

23.04

 

Знаходження п’ятої і десятої частини конкретної кількості і конкретної величини.

91

24.04

 

Порівняння дробів з однаковими чисельниками і різними знаменниками, з однаковими знаменниками і різними чисельниками, з одиницею.

92

25.04

 

Правильні і неправильні дроби.

93

30.04

 

Мішані числа. Порівняння мішаних чисел. Контрольна робота

 

14

9

Геометричний матеріал

94

02.05

 

Пряма лінія. Напрямки. Крива лінія. Замкнена і незамкнена крива лінія.

95

07.05

 

Коло як крива замкнена лінія. Дуга як незамкнена крива лінія.

96

08.05

 

Ламана лінія. Замкнена і незамкнена ламана лінія. Креслення.

97

14.05

 

Кути. Види кутів.

Види трикутників за кутами. Побудова.

98

15.05

 

Трикутники. Види трикутників за сторонами. Побудова.

99

16.05

 

Многокутники як окремі випадки замкненої ламаної лінії. Їх назва в залежності від кількості кутів.

100

21.05

 

Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

101

22.05

 

Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. Порівняння прямокутника і квадрата.

102

23.05

 

Шестикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

Правильний шестикутник. Контрольна робота

 

5

3

Повторення матеріалу

103

28.05

 

Нумерація в межах 1000. Дії над круглими сотнями і десятками

104

29.05

 

Додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд. Додавання і віднімання в межах 1000 з переходом через розряд

105

30.05

 

Іменовані числа Звичайні дроби Геометричний матеріал. Підведення підсумків за рік

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку