Календарне "Українська мова"

Про матеріал
календарне планування розроблене відповідно програми та містить необхідні рекомендації для 3 класу НУШ
Перегляд файлу

 календарно-тематичнЕ планУвання
з української мови для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
до підручника «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах)
(автори Інна Большакова, Марина Пристінська)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень

Номер
уроку

Тема уроку

Дата

Змістовні лінії

Примітки

Розділ 1. Мова і мовлення

 

1

Я вивчаю українську мову

 

Взаємодіємо усно

Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію.

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб.

Висловлює своє ставлення до усного повідомлення, простого тексту, медіатексту, обґрунтовує думки, спираючися на власний досвід; визначає позицію співрозмовника, погоджується з нею або заперечує її.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Досліджуємо медіа

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного.

 

2

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

3

Повторення. Текст. Речення. Слово

 

 

4

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення. Ситуація спілкування

 

 

5

Стилі мовлення

 

 

6

Культура мовлення. Я спілкуюся

 

 

7

Культура мовлення. Діалог. Звертання

 

 

8

Усне мовлення. Монолог

 

 

9

Розвиток мовлення. Створюємо пам’ятку

 

 

10

Писемне мовлення. Бібліотека. Роди літератури

 

 

11

Я вибираю книгу. Відгук та анотація

 

 

12

Розвиток мовлення. Анотація до книги

 

 

13

Оповідання. Аналіз тексту

 

 

14

Розвиток мовлення. Відгук про книгу

 

 

15

Діагностична робота

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

16

Звуки і букви. Усна народна творчість

 

Досліджуємо мовлення

З’ясовує будову слова, висловлює власні думки, досліджує звуки/букви, дотримується орфоепічних вимог у власному мовленні. Аналізує, інтерпретує та оцінює проблемні ситуації, читає. Створює письмові повідомлення, аналізує слова, будує звукові моделі. Систематизує, узагальнює необхідну інформацію. Використовує різні форми візуалізації.

Взаємодіємо усно

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Володіє повноцінними навичками читання. Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Дотримується мовленнєвого етикету.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; перевіряє грамотність написаного.

Читаємо

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів Учень / учениця: 10 мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

 

17

Наголос. Наголошені та ненаголошені склади. Орфоепічний словник

 

 

18

Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником

 

 

19

Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником

 

 

20

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог

 

 

21

 

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки Катерини Єгорушкіної

 

 

22

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень

 

 

23

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі

 

 

24

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі

 

 

25

Дзвінкі та глухі приголосні. Вірш

 

 

26

Чергування приголосних

 

 

27

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик»

 

 

28

Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і Щиглик». Письмо для себе

 

 

29

Узагальнення знань  з теми «Звуки і букви»

 

 

30

Діагностична робота

 

 

Розділ 3. Слово. Значення слова

31

Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе

 

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання,

 

32

Власне українські слова та слова з інших мов

 

записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Читаємо

 Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо усно

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

 

33

Омоніми і багатозначні слова . складання речень

 

 

34

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда «Кам’яна голова» (українська легенда). Порівняння казки і легенди

 

 

35

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда «Кам’яна голова» (українська легенда). Порівняння казки і легенди

 

 

36

 

 

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка)

 

 

 

 

37

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (продовження). Складання плану казки

 

 

 38

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка)

 

 

39

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки . «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (продовження)

 

 

40

Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова»

 

 

41

Діагностична робота

 

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

42

Закінчення. Форма слова

 

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Взаємодіємо усно

Критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей; уточнює інформацію з огляду на ситуацію.

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки).

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів; мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо медіа

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Театралізуємо

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником.

 

43

Основа слова. Авторська казка. Леся Українка

 

 

44

Корінь слова. Споріднені слова

 

 

45

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів

 

 

46

Ненаголошені е, и в коренях слів

 

 

47

Розвиток мовлення. Діалог  

 

 

48

Префікс у словах. Утворення слів

 

 

49

Префікси і прийменники

 

 

50

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без- . досліджуємо медіа

 

 

51

Правопис слів із префіксами з-, с-

 

 

52

Апостроф після префіксів. Байка

 

 

53

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і Лисиця». Читання за особами

 

 

54

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і Лисиця». Читання за особами

 

 

55

Розвиток мовлення . Переказ байки

 

 

56

Суфікс. Утворення нових слів

 

 

57

Розбір слів за будовою

 

 

 

58

Узагальнення знань учнів з теми «Слово. Будова слова»

 

 

59

Діагностична робота

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

60

Самостійні та службові частини мови . Г. Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія

 

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо медіа

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела. Використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

 

61

Самостійні та службові частини мови . Г. Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія

 

 

62

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе

 

 

63

Іменники. Істоти і неістоти

 

 

64

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках

 

 

65

Байка. І. Франко «Байка про байку». Частина 1 (скорочено)

 

 

66

 Розвиток мовлення. Вітання

 

 

67

Правопис власних іменників. Оповідання.

 

 

68

Змінювання іменників за числами. Однина і множина

 

 

69

Змінювання іменників за числами. Однина і множина. Правопис власних іменників

 

 

70

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси»

 

 

71

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси»

 

 

72

Розвиток мовлення. П’єса

 

 

73

Рід іменників. Олеся Мамчич «Босо-взутий сніговик»

 

 

74

Узагальнення знань учнів з теми «Слово.Частини мови:іменник»

 

 

75

Діагностична робота

 

 

76

Розвиток мовлення. Допис для вебсайту

 

 

77

Новий рік — на поріг

 

 

78

Оповідання про зиму

 

 

79

Узагальнення . Сторінками дивовижного світу української мови та читання. Підсумок за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прикметник

 

 

80

Поняття про прикметник . Валентина Полинок «Різнокольоровий дощик»

14.01

Театралізуємо

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником.

 

81

Роль прикметників у мовленні. Степан Жупанин «Намалюю вітер»

17.01

 

82

Розвиток мовлення. Опис предмета

18.01

 

83

Словосполучення прикметників з іменниками

19.01

 

84

Оповідання. Дмитро Кузьменко «Каблучка». Переказуємо оповідання

20.01

 

85

Робота з дитячою книгою . твори сучасних дитячих письменників про почуття дітей, їхні захоплення , мрії.

21.01

 

86

Змінювання прикметників за родами і числами

24.01

 

87

Змінювання прикметників за родами і числами. Авторська казка. «Палац морозива» (за Джанні Родарі)

25.01

 

88

Змінювання  прикметників за родами і числами. Володимир Лучук «Кольорові пташки»

26.01

 

89

Змінювання  прикметників за родами і числами. Утворення прикметників

27.01

 

90

Розвиток мовлення. Опис тварини

28.01

 

91

Прикметники. Синоніми і антоніми

31.01

 

92

Робота з дитячою книгою. твори сучасних дитячих письменників про почуття дітей, їхні захоплення , мрії.

01.02

 

93

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

02.02

 

94

Повість. Уривок. Всеволод Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок)

03.02

 

95

Розвиток мовлення. Твір про себе

04.02

 

96

Узагальнення знань з теми «Прикметник»

07.02

 

97

Діагностувальна робота

08.02

 

Числівник

 

 

98

Аналіз діагносту вальної роботи .Поняття про числівник

09.02

 

 

99

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

10.02

 

100

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували». Частина 1 (за Сашком Дерманським)

11.02

 

101

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

14.02

 

102

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували». Частина 2 (за Сашком Дерманським)

15.02

 

103

Робота з дитячою книгою поезія Івана Андрусяка

16.02

 

104

Числівники, які відповідають на питання котрий? Юліан Тувім «Паротяг» (Скорочено). (Переклад Івана Малковича)

17.02

 

105

Розвиток мовлення. Мій робочий день

18.02

 

106

Узагальнення знань з теми «Числівник»

21.02

 

107

Діагностувальна робота

22.02

 

Займенник

 

 

108

 Аналіз діагносту вальної роботи . Займенник

23.02

 

 

109

Особові займенники

24.02

 

110

Особові займенники.  Авторська казка «Невидимий Тоніно» (за Джанні Родарі)

25.02

 

111

Особові займенники.  Авторська казка «Невидимий Тоніно» (за Джанні Родарі) Узагальнення знань учнів з теми «Займенник»

28.02

 

 

112

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору

01.03

 

113

Діагностувальна робота

02.03

 

114

Аналіз діагносту вальної роботи. Робота з визначення особових займенників.

03.03

 

115

Робота з дитячою книгою. Лірична поезія Тараса Шевченка

04.03

 

 

Дієслово

 

116

Поняття про дієслово. Анотолій Костецький «Ранок»

09.03

 

 

117

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Тарас Шавченко «Садок вишневий коло хати»

10.03

 

118

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання . Оксана Кротюк «Літачок»

11.03

 

119

Часові форми дієслів . Григорій Фалькович «Обіцяю»

12.03

 

120

Часові форми дієслів. Григорій Фалькович «Обіцяю»

14.03

 

121

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

15.03

 

122

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

16.03

 

123

Часові форми дієслів . Оповідання. Ярослав Стельмах «Нахаба»

17.03

 

124

Робота з дитячою книгою інтернет –ресурси для дітей

18.03

 

125

Не  з дієсловами. Іван Андрусяк «Не кусається»

21.03

 

126

Узагальнення знань з теми «Дієслово»

22.03

 

127

Діагностувальна робота

23.03

 

Службові слова

 

 

128

Аналіз діагносту вальної роботи. Службові частини мови. Прийменник

24.03

 

 

129

Правопис прийменників

25.03

 

130

Правопис прийменників. Театралізуємо . «Вистава» (за Гжегожем Касдепке)

04.04

 

131

Поняття про сполучник

05.04

 

132

Поняття про сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 1 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

06.04

 

133

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

07.04

 

134

Сполучник. «Малюк і Карлсон, що живе на даху». Частина 2 (Уривок, скорочено) (за Астрід  Ліндгрен)

08.04

 

135

Вигук

11.04

 

136

Розвиток мовлення. Комікс

12.04

 

137

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Жілем Тібо)

13.04

 

 

138

Узагальнення знань з теми «Службові слова»

14.04

 

139

Діагностувальна робота

15.04

 

140

Аналіз діагносту вальної роботи.Слово і словосполучення

18.04

 

Розділ 6. Словосполучення і речення

141

Робота з дитячою книгою читання та переказування казок

19.04

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

Досліджуємо мовлення

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування. Cтворює прості мовні ігри, кросворди, ребуси, експериментуючи зі звуками, словами, фразами; виокремлює характерні риси свого мовлення (улюблені слова, фрази); спостерігає за їх впливом на співрозмовників; коригує своє мовлення.

Читаємо

 Описує емоційний стан персонажів, співпереживає. Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки). Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Взаємодіємо усно

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди. Досліджуємо медіа

Обирає вербальні та невербальні засоби спілкування, доречно використовує їх для спілкування та створення простих медіатекстів відповідно до комунікативної мети; вимовляє з правильною інтонацією різні за метою висловлювання речення; використовує у власному мовленні засоби художньої виразності у творах різних жанрів. Визначає та обговорює цілі, основні ідеї та окремі деталі усної інформації; пояснює зміст і форму текстів, зокрема медіатекстів, пов’язує, зіставляє із власними спостереженнями, життєвим досвідом, враховує думки інших осіб.

 

 

 

142

Словосполучення і речення

20.04

 

143

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (Скорочено) (за Ізабель Абеді)

21.04

 

144

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю . «Сенсаційний репортаж Лоли» (Скорочено) (за Ізабель Абеді)

22.04

 

145

Речення. Тарас Шевченко «Встала весна…»

26.04

 

146

Види речень за метою висловлювання

27.04

 

147

Види речень за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (Уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом)

28.04

 

148

Види речень за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (Уривок, скорочено) (за Льюїсом Керролом)

29.05

 

149

Окличні та неокличні речення

03.05

 

150

Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 1 (Скорочено) (за Олесею Мамчич)

04.05

 

151

Головні та другорядні члени речення

05.05

 

152

Робота з дитячою книгою оповідання про тварин

06.05

 

153

Головні та другорядні члени речення. Авторська казка «Електромобіль Сашко». Частина 12(Скорочено) (за Олесею Мамчич)

10.05

 

154

Узагальнення знань з теми «Словосполучення і речення»

11.05

 

155

Діагностувальна робота

12.05

 

Розділ 7. Текст

156

 Аналіз діагносту вальної роботи.Текст. Тема і мета. Заголовок

13.05

Взаємодіємо усно

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями.

Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел, зокрема медіатекстів, для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб; дотримується найважливіших правил літературної вимови, висловлюючи власні погляди.

Описує власні емоції та емоції співрозмовника від прослуханого/ побаченого. Доречно використовує у власному мовленні формули мовленнєвого етикету.

Читаємо

Прогнозує зміст дитячої книжки за обкладинкою, заголовком, ілюстраціями та анотацією; володіє повноцінними навичками читання (вголос і мовчки), що дає змогу зрозуміти тексти різних видів.

Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти; формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті.

Описує емоційний стан персонажів, співпереживає.

Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела.

Експериментує з текстом (змінює сюжет, переказує текст з іншої позиції, додає персонажів, імпровізує під час інсценізації).

Визначає мету читання (для задоволення, розваги, пошуку потрібної інформації) та обирає відповідні тексти.

Взаємодіємо письмово

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником. Знаходить і виправляє орфографічні помилки, зокрема із застосуванням знань про будову слова.

 

 

157

Типи текстів

16.05

 

158

Текст-опис. Науковий і художній описи

17.05

 

159

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини

18.05

 

160

Текст-розповідь. Сашко Дерманський «Сенсація»

19.05

 

161

Текст-міркування. Будова тексту

20.05

 

162

Робота з дитячою книгою читання віршів про літо.

23.05

 

163

Розвиток мовлення. Текст-міркування

24.05

 

164

Урок узагальнення знань з теми «Текст»

25.05

 

165

Діагностувальна робота

26.05

 

166

Аналіз діагносту вальної роботи. Робота з деформованими текстами.

27.05

 

167

Розвиток мовлення. Есе «Як я ставлюся до канікул»

30.05

 

168

Літо. Канікули

31.05

 

169

Робота з дитячою книгою. Я чекаю літо. Читання та інсценізування діалогів.

01.06

 

170

Бібліотечний урок.

02.06

 

171

Складання речень за малюнками

03.06

 

172

Робота з деформованими текстами

06.06

 

173

Складання та записування речень. Робота з картками.

07.06

 

174

Повторення вивченого

08.06

 

175

Підсумковий урок за рік.

09.06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бондар Тетяна
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
2389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку