Лозівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Учитель хімії
Доскоч К. А.
2012 рік
9-й клас
(2 год на тиждень, разом 70 год)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Дата проведення |
|
Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки |
||||
1 |
Первинний інструктаж з БЖ. Основні класи неорганічних сполук. |
Р.З. ст.. 9,10-11 |
|
|
2 |
Хімічні властивості оксидів, кислот, основ, солей. Розв’язування задач. |
Р.З. ст.. 13 |
|
|
3 |
Хімічний зв'язок і будова. Розв’язування задач |
Виконати завдання в зошиті (роздатковий матеріал) |
|
|
Розчини |
||||
4 |
Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі. |
Творче завдання: підготувати оповідання, вірш про роль розчинів. Опрацювати §1. Р.З с.: 17-18. |
|
|
5 |
Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовини, її залежність від різних чинників. |
Опрацювати §2. Р.З. ст.. 19-20 Домашній експеримент: Виготовлення колоїдних розчинів. |
|
|
6 |
Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини. |
Опрацювати §3. Р.З. ст.. 25 |
|
|
7 |
Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико – хімічний процес. Поняття про кристалогідрати |
Опрацювати §4,5. Творче завдання: повідомлення про кристалогідрати Р.З. с.: 28 |
|
|
8 |
Розрахункові задачі. Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою. |
Р.З. ст.. 31-32 |
|
|
9 |
Розрахункові задачі. Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою. |
Розв’язати завдання в зошиті (роздатковий матеріал) |
|
|
10 |
Електролітична дисоціація. Електроліти та неелектроліти |
Опрацювати §6,7. Р.З. ст.. 36 |
|
|
11 |
Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. |
Повторити §6,7. Р.З. ст.. 39 |
|
|
12 |
Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні та слабкі електроліти. |
Опрацювати §8. Р.З. ст.. 42 |
|
|
13 |
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно – молекулярні рівняння хімічних реакцій. |
Опрацювати §10,11. Р.З. ст.. 49-50,52-54 |
|
|
14 |
Практична робота №1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах. |
Навчальні проекти: «Електроліти в сучасних акумуляторах», «Вирощування кристалів солей», «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.» |
|
|
15 |
Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій. |
Опрацювати §12. Р.З. ст.. 56-57,59-60 |
|
|
16 |
Поняття про рН розчин. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. |
Р.З. ст..45 |
|
|
17 |
Практична робота №2. Розв’язання експериментальних задач. |
Розв’язати завдання в зошиті (роздатковий матеріал) |
|
|
18 |
Представлення результатів навчальних проектів: «Електроліти в сучасних акумуляторах», «Вирощування кристалів солей», «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.» |
Р.З. с.: 63 |
|
|
19 |
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми: «Розчини». |
Р.З. ст.. 64 |
|
|
Хімічні реакції |
||||
20 |
Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну |
Опрацювати §13. Р.З. ст..68 |
|
|
21 |
Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. |
Скласти кросворд або ребус із одним з ключових слів: розклад, сполучення, заміщення, обмін. Р.З. ст.. 70 |
|
|
22 |
Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів. |
Опрацювати §14,15 Р.З. ст.. 71-72 |
|
|
23 |
Окисно – відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
Р.З. с. 74-75 |
|
|
24 |
Складання рівнянь окисно – відновних реакцій. |
Р.З. ст.. 75,№1 ІІ рівень |
|
|
25 |
Складання рівнянь окисно – відновних реакцій. |
Підготувати розповідь про значення окисно – відновних реакцій у життєдіяльності людини. |
|
|
26 |
Значення окисно – відновних процесів у житті людини, природі й техніці. |
Р.З. ст.. 76 №3. |
|
|
27 |
Екзотермічні та ендотермічні реакції Термохімічне рівняння. |
Опрацювати §16. Р.З. ст.. 78-79 |
|
|
28 |
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників. |
Опрацювати §17. Р.З. ст.. 82-83 |
|
|
29 |
Практична робота №3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій. |
Доповідь «Термохімічні рівняння» |
|
|
30 |
Оборотні й необоротні реакції. |
Р.З. ст.. 85 |
|
|
31 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Хімічні реакції» |
Р.З. ст.. 86-87 |
|
|
32 |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 |
Повторити вивчений матеріал |
|
|
1