Календарне з хімії 9 клас І семестр

Про матеріал
Календано - тематичне планування з хімії у 9 класі на І семестр.
Перегляд файлу

 

Лозівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель хімії

Доскоч К. А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 рік

 

9-й клас

(2 год на тиждень, разом 70 год)

 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Домашнє завдання

Дата проведення

 Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки

1

Первинний інструктаж з БЖ.

Основні класи неорганічних сполук.

Р.З. ст.. 9,10-11

 

2

Хімічні властивості оксидів, кислот, основ, солей. Розв’язування задач.

Р.З. ст.. 13

 

3

Хімічний зв'язок і будова.  Розв’язування задач

Виконати завдання в зошиті (роздатковий матеріал)

 

Розчини

4

Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.

Творче завдання: підготувати оповідання, вірш про роль розчинів.

Опрацювати §1.

Р.З с.: 17-18.

 

5

Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок. Розчинність речовини, її залежність від різних чинників.

Опрацювати §2.

Р.З. ст.. 19-20

Домашній експеримент: Виготовлення колоїдних розчинів.

 

6

Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини.

Опрацювати §3.

Р.З. ст.. 25

 

7

Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико – хімічний процес. Поняття про кристалогідрати

Опрацювати §4,5.

Творче завдання: повідомлення про кристалогідрати

Р.З. с.: 28

 

8

Розрахункові задачі. Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою.

Р.З. ст.. 31-32

 

9

Розрахункові задачі. Розв’язування задач за рівнянням реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою.

Розв’язати завдання в зошиті (роздатковий матеріал)

 

10

Електролітична дисоціація. Електроліти та неелектроліти

Опрацювати §6,7.

Р.З. ст.. 36

 

11

Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.

Повторити §6,7.

Р.З. ст.. 39

 

12

Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні та слабкі електроліти.

Опрацювати §8.

Р.З. ст.. 42

 

13

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно – молекулярні рівняння хімічних реакцій.

Опрацювати §10,11.

Р.З. ст.. 49-50,52-54

 

14

Практична робота №1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах.

Навчальні проекти: «Електроліти в сучасних акумуляторах», «Вирощування кристалів солей», «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.»

 

15

Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій.

Опрацювати §12.

Р.З. ст.. 56-57,59-60

 

16

Поняття про рН розчин. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

Р.З. ст..45

 

17

Практична робота №2. Розв’язання експериментальних задач.

Розв’язати завдання в зошиті (роздатковий матеріал)

 

18

Представлення результатів навчальних проектів: «Електроліти в сучасних акумуляторах», «Вирощування кристалів солей», «Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.»

Р.З. с.: 63

 

19

Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми: «Розчини».

Р.З. ст.. 64

 

Хімічні реакції

20

Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну

Опрацювати §13.

Р.З. ст..68

 

21

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки.

Скласти кросворд або ребус із одним з ключових слів: розклад, сполучення, заміщення, обмін.

Р.З. ст.. 70

 

22

Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

Опрацювати §14,15

Р.З. ст.. 71-72

 

23

Окисно – відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

Р.З. с. 74-75

 

24

Складання рівнянь окисно – відновних реакцій.

Р.З. ст.. 75,№1 ІІ рівень

 

25

Складання рівнянь окисно – відновних реакцій.

Підготувати розповідь про значення окисно – відновних реакцій у життєдіяльності людини.

 

26

Значення окисно – відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

Р.З. ст.. 76 №3.

 

27

Екзотермічні та ендотермічні реакції Термохімічне рівняння.

Опрацювати §16.

Р.З. ст.. 78-79

 

28

Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників.

Опрацювати §17.

Р.З. ст.. 82-83

 

29

Практична робота №3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.

Доповідь «Термохімічні рівняння»

 

30

Оборотні й необоротні реакції.

Р.З. ст.. 85

 

31

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Хімічні реакції»

Р.З. ст.. 86-87

 

32

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

№ 1

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
9 червня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку