Урок-подорож у країну " ХЕМІ ЛЕНД"

Про матеріал
Тип уроку- узагальнення по темі "Початкові хімічні поняття ". Форми роботи: групова, індивідуальна.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення з теми “ ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ”

Номер слайду 2

УРОК-ПОДОРОЖ У КРАЇНУ “ ХЕМІ-ЛЕНД”

Номер слайду 3

Мета уроку:1. Повторити основні початкові поняття. 2. Закріпити вміння складати хімічні формули. 3. Узагальнити вивчений матеріал. 4. Виховувати почуття відповідальності, самоаналізу, творчий підхід до навчання,        любов до предмета.

Номер слайду 4

I. Хімічна розминка. Що таке хімія? ·       Які розділи хімії вивчають?·       Навколо нас постійно відбуваються зміни, які ми називаємо явищами. Які явища існують? ·       Що таке фізичне явище? ·       Що таке хімічне явище? ·       Що називають речовиною? ·       Зараз відомо близько 20 000 000 різних речовин, а елементів всього 118. Як це пояснити? ·       Всі речовини ділять на…·       Прості речовина класифікують на … ·       Що називають елементом?·       Як елементи розташовані в періодичній системі?·       Яку структуру має періодична система?·       Скільки періодів в системі? ·       Скільки груп у системі?  

Номер слайду 5

Ii. Перевірка домашнього завдання.2.1. Емблема.2.2. Розгадування хімічних кросвордів.

Номер слайду 6

III. Подорож по містах3.1. Місто Елементорія. Вправа “Струмочок”.3.2. Скласти маршрутний лист№1. Дати характеристику елементів за положенням у період. с-мі. К(калію) Нітрогену(N) Кальцію(Са)

Номер слайду 7

3.3. Столиця Речовинна. Скласти маршрутний лист №2. Заповніть таблицю      O2,  Sn,  C6 H12 O6,  Si,  Al,  Zn. S,  F2,  H2 O2,  СО2, HCl, S, NH3. ПРОСТІРЕЧОВИНИСКЛАДНІ РЕЧОВИНИМетали. Неметали

Номер слайду 8

IV. Практична долина            1 група            Розчинення солі у воді          Спостереження_____________            Висновок____________________ (яке явище і чому?)  2 група            Прослідкувати зміни у забарвленні розчинів. Спостереження_______________            Висновок____________________ (яке явище і чому?)

Номер слайду 9

            3 група           В стакан з содою додати розчин столового оцту. Спостереження_______________            Висновок____________________ (яке явище і чому?)

Номер слайду 10

V. Хімічна реклама. Кожна група представляє свою

Номер слайду 11

VI. Формульний лісочок Маршрутний лист №36.1. Робота біля дошки ( скласти хім. Формули)1 атом Гідрогену, 1 атом Нітрогену, 3 атоми Оксигену;1 атом Мангану, 2 атоми Оксигену, 2 атоми Гідрогену;2 атоми Феруму, 3 атоми Карбону, 9 атомів Оксигену

Номер слайду 12

6.2. Групова робота з картками. Встановити хімічні формули

Номер слайду 13

VII. Містечко валентне7.1. Скласти хімічні формули.1. Знаючи валентність хімічних елементів складіть формулу сполуки:            III II I Al. Cl   CO  Ca. Cl  III III VI Na. N    Ca. P     SO  III II VI  Fe. Cl Ca. S SO

Номер слайду 14

2. Визначте металічний елемент, який у сполуках з Оксигеном проявляє найбільшу валентність: WO3,  Ni. O,  F2 O,  Al2 O3,  V2 O5. 3. Виправ помилку: Mg2 O2,   Ca2 O,    Na. O2,    Zn. O2.

Номер слайду 15

VIII. Берег річки “ Знаю все”1. Зазначте рядок утворений лише металами: Х Al,  Zn,  Ba,  Na;Ц B,  C,  P,  O;Ч Ca,  Mg,  Na,  Si;Щ Hg,  Cl,  Mn,  Ba.2. Визначте формулу складної речовини: Ж Br2;З N2;І K2 O;Й Cu.

Номер слайду 16

3. Визначте правильне твердження щодо молекули води: К містить два атоми Гідрогену і два атоми Оксигену;Л складається з одного атома Гідрогену і двох атомів Оксигену;М складається з двох атомів Гідрогену та одного атома Оксигену;Н складається з двох атомів одного хімічного елемента.

Номер слайду 17

4. Визначте валентність Фосфору у сполуці РН3: О  I;П  II;І  III;Й  IV.5. Визначте формулу речовини, яка записана правильно, відповідно до валентностей хімічних елементів: А  BO3;Я  Ca. O;У Al2 O;Ю  Na. O

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
12 червня 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку