Календарний перспективний план роботи для дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення на основі авторської методики використання символів.

Про матеріал
План роботи (потижневий) для вчителя-логопеда логопедичного пункту, логопедичної групи на основі авторської методики використання символів під час корекції звуковимови і фонематичних процесів для старших дошкільнят, дітей з особливими освітніми потребами. До плану роботи на цьому сайті викладено конспекти занять.
Перегляд файлу

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Осінь. Овочі та фрукти

Пасив: природні багатства, осінні подарунки, дари природи, пори року, фруктові дерева, опади.

Актив: овочі, фрукти, дорослі, дозрілий, рум’яний, солодкий, щедра осінь.

Однина, множина іменників. Імен-ники родового відмінка однини та множини чоловічого роду ( огірок-огірка, огірки-огірків).

Утворення назв із зменшувальн0-пестливими суфіксами ( -чик;-чок;-чка) суничка, огірочок, яблучко…

Засвоєння понять: живий, неживий (хто? що?)

Відтворення поняття звук. Звуки мовні  і немовні.

Дидактичні ігри: «Що звучить?», «Шумові коробочки», «Відгадай звук», «Шумовий оркестр»,

 

Ознайомлення з символами-звуками.

Дидактичні ігри. 2 групи символів – шиплячі-свистячі.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

МОВНЕ ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Вчити складати прості речення за допомогою запитань.

Розвиток мімічної мускулатури, мовленнєвого видиху.

Д/гра «Вітерець»

Кисть руки. Пальчикова гімнастика №1

Викладання овочів з мотузок.

Розвиток пам’яті та мислення

«Чого не стало», «Четвертий зайвий».

Розвиток слухової уваги.

Закріплення понять далеко-близько;

товстий-тонкий.

 

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ 1  тиждень

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЖОВТЕНЬ 2 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Золота осінь. Дерева і кущі.

Пасив: крона дерева, плід, насіння; морозостійкі рос-лини; забарвлення листя; пурпурове,багряне листя; кетяги калини і горобини.

Актив: корінь, стовбур, листя; назви дерев та кущів (дуб, береза, клен, акація, калина, шипшина); насіння каштана, жолудь, шишка

 Вживання слів-ознак. Узгодження іменників з прикметниками ( листя червоне, багряне, кругле, овальне, сухе)

Словотвір прикметників – Д/гра «З якого дерева листок?» Дуб-дубовий.

Узгодження іменників з прикметниками у множині.

Голосні звуки. Виділення голосних на фоні приголосних, на початку слова і в кінці. Ритмічний малюнок слова ( двоскладові слова без збігу приголосних)

А,О,У

Ознайомлення з символами-арткуляційна гімнастика. Вивчення вправ комплексу постановки.

Дидак. ігри з символами-звуками.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання речень з прийменником під. Складання описових розповідей за зразком.

Промовляння фрази на видиху. Вправа «Півник»

Викладання візерунків з листя, плодів дерев та кущів.

Розвиток мисленнєвих операцій аналізу та узагальнення.

Порівняння дерева та куща, опис без назви.

Поняття:

високо-низько, товстий-тонкий.

 

 

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЖОВТЕНЬ 3 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Домашні тварини

Пасив: тварини та їхнє житло.

Актив: назви тварин та їх дитинчат, назва житла (хлів, сідало, будка, стайня, корівник); частини тіла ( копита, роги, вим’я,кігті, нога,лапа, хвіст), чим харчуються ( насіння, сіно, буряк…)

 Утворення  дієслів від звуконаслідувальних слів ( мукає, крякає…)

Утворення іменників – назв малят тварин.

Називання тварин за родовими ознаками ( бик, корова, теля)

Голосні звуки И,І,Е. Виділення на фоні приголосних. Виділення заданого з ряду інших.

Ритмічний малюнок 3-складових слів з відкритими складами ( порося, корова)

Ознайомлення зі схемою речення.

Ознайомлення з символами-звуками Ш,Ж,С,З,Л,Р. Дидактичні ігри на розрізнення.

Артикуляційний комплекс. Відпрацювання окремо кожного елементу.

 

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

МОВНЕ ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання двослів-ного речення. Скла-дання речень зі слів ( підмет, присудок + прямий додаток) курка клює зерно.

Диференціація видиху  та вдиху через ніс та рот.

Пальчикова гімнастика №2

Зафарбовування.

Маніпулювання з зерном.

Розвиток навичок слухової уваги та мислення.

Дидактична вправа «Яке слово зайве?»

Попереду, позаду стосовно себе і на картині

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЖОВТЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Домашні птахи

Пасив: шпора, перетинки, водо плаваючі.

Актив: назви птахів та їх дитинчат, частини тіла ( дзьоб, голова, тулуб, хвіст), пташник, чим харчуються ( зерно, ряска, черв’яки)

 Утворення дієслів від звуконаслідувальних слів ( гелготати, крякати, сокорить, кудкудаче, квокче)

Вправляти в утворенні іменників – назв малят.

Вчити утворювати слова зі зменшувально-пестливими суфіксами ( лебедятко…)

Голосні звуки, їх графічне позначення. Закріплення. Виділення на початку та в середині слова. Ритмічний малюнок 3-складових слів з відкритими складами ( порося, корова) Ритмічний малюнок довгих та коротких слів.

Символи артикуляційної позиції . Напам’ять. Д/З.

Відпрацювання кожного елементу вимови.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання двослівного речення.

Схема речення.

 

Пальчикова гімнастика №2

Вправа «Кулак, ребро, долоня»

Шаблони. Викладання зерном.

Розпізнавання тварин та птахів за їх характерними особливостями. Знайди помилку ( качка з копитами)

Місце –

у пташнику, під кущем…

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛИСТОПАД 1 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Дикі тварини

( звірі)

Пасив: хижак, травоїдні, довговухі, куцохвості, зимування.

Актив: назви тварин, частин тіла ( морда); назва житла ( барліг, лігво, дупло) та їжі ( трава, горіхи, жолуді, тощо) полювання, турбота.

 Утворення присвійних прикметників від іменників ( лисячий хвіст).

Практичне засвоєння іменників давального відмінка ( без прийменників)

Дидактична гра «Пригости тваринку» . Однина та множина іменників.

Диференціація голосних.

Артикуляційні особливості. Графічне позначення. Закріплення. Виділення першого голосного в слові.

Схеми речень. Ритмічний малюнок односкладових слів із закритим складом ( лис, лев, бик, цап)

Відпрацювання кожного елементу вимови. Злиття в артикуляц2ійну позицію за символами.

Ізольована вимова.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Описова розповідь.

Складання розповіді за картиною.

Розвиток центрованого сильного видихуваного струменя повітря. Піддування ватних кульок

Зафарбовування.

Складання розрізних картинок, защібування ґудзиків «Заєць»

Розвиток слухової уваги та логічного мислення.

Д\гра «Четвертий зайвий»

Відгадування загадок.

попереду, позаду, між, поруч, завтра, довгий, короткий

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛИСТОПАД 2 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Дикі птахи

Пасив: зимуючі, перелітні, зграя, оперення, забарв-лення, переліт, вирій, корм

Актив: назви птахів ( журавлі, дикі гуси, стрижі, ластівки, шпаки, сороки, синиці, ворони) назви частин тіла і житло.

 Багатозначність дії ( цвірінькають, клюють, курличуть, літають, щебечуть, гніздяться)

Утворення дієслів від звуконаслідувальних слів.

Практичне засвоєння іменників родового відмінка множини.

Схематичне позначення голосних звуків. Схема слова. Місце голосного в слові.

Визначення 1 звука в слові.

Ритмічний малюнок слів з збігом приголосних.

Закріплення  ізольованої вимови.

Д/ігри з символами-звуками з вимовою.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Поширення речень за допомогою запитань ( хто це? що робить? який?)

Описова розповідь.

«Футбол»

Ватні кульки.

Пальчикова гімнастика №4

Відбирання насіння гороху від насіння соняшнику.

Розвиток уваги .

Дидактичні ігри «Якої пташки не стало?», «Літає не літає»,

Розвиток пам’яті «Знайди свій будиночок»

високо,

 низько, швидко-повільно, між, поруч.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛИСТОПАД 3 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Хто як до зими готується

Пасив: линька, оперення, підгодовування.

Актив: барліг, лігво, зимуючі, перелітні, наїжачився, годівниці, дупло, кубло, сплячка, комахи, хмиз.

 Слова-дії; утворення префіксальних дієслів.

Утворення дієслів протилежного значення ( прилетіли-відлетіли-залетіли)

Визначення місця звуку в слові без схеми ( початок, середина. кінець)

Схеми речень.

Приголосні тверді та м’які.

Д/ігри «Якої пісеньки не стало», «Відгадай пісеньку»,

«Заспівай, яку я назву»

П,Т

Введення звуку у склад( прямий, обернений)

Звук і буква. (С)      (Ш)

Аналіз складу. Голосні.

Відгадування звуку за його ознаками-символи-позиція.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання речень з прийменниками

на, у, в, до, під.

( 3-4 слова)

Вимова слів з різною силою голосу, шепітне мовлення

Пальчикова гімнастика №5

Штрихування перфокарток

Розвитк інтелектуальної діяльності ( по Стадненко)

Розв’язання логічних зав-дань з метою закріплення просторових відношень (знайди не вгорі, а внизу

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛИСТОПАД 4 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Гриби

Пасив: спора, мариновані, консервовані, грибниця, парник, парникові.

Актив: отруйні, їстівні, назви грибів, шапочка, ніжка, кошик, грибна пора, сушені

 Омоніми ( лисичка, шапочка, ніжка, дощовик)

Вживання прийменників  під, коло

( підберезник, опеньок)

Відпрацювання відмінкових конструкцій ( місцевий відмінок)

Приголосні та голосні звуки. Місце звуків у слові.

«Поїзд»

Аналіз відкритих складів фішками.

Ритмічний малюнок односкладових слів зі збігом приголосних ( бинт, банк, лист)

М’які та тверді приголосні.

К

Введення звуку в слово на початку.

Буква. Звук. Символ.

Автоматизація відображено.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Колективна розповідь на тему «Ліс»

Складання описових загадок про гриби.

Шепітне мовлення

Обведення та штрихування шаблонів грибів, аплікація «Гриби на галявині»

(колективна)

Дидактична гра на розвиток логічного мислення

«Що не так?»

«Небилиці»

вліво, вправо, близько. далеко

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ГРУДЕНЬ  1 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

ЗИМА.

Ознаки, явища.

Зимовий одяг.

 

Пасив: запорошити, замітає, відлига, ожеледиця.

Актив: пухнастий, легкий, свіжий, лід, крига, замети, завірюха, снігопад, снігові, зимові місяці.

 Вправляти у вживанні та узгодженні кількісних та порядкових числівників з іменниками ( три ґудзики, двоє штанців, п’ять шапок)

Звуковий аналіз відкритих та закритих складів фішками.

Виокремлення заданого приголосного з ряду інших.

М

Постановка парного дзвінкого за допомогою символів.

Закріплення позиції вимови звуків.

Д/ігри з символами на розрізнення груп. Формування поняття «звуки-друзі»

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Ознайомлення з окличним реченням.

Складання розповіді-опису за сюжетним малюнком.

Вправа «Сніжинки»

Викладання сніжинок з сірників.

Приклеювання вати.

Розвиток зорової уваги та пам’яті. Дидактична гра «Знайди відмінності».

Розвиток логічного мислення. Вправи на узагальнення.

вчора, сьогодні, завтра

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ГРУДЕНЬ  2 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

ЗИМА.

Зимові розваги.

1. «Бесіда «Ой, ти зимонь-ко-зима».

2.Розповіді дітей за серіями малюнків.

3.Описові розповіді на тему «Зима в лісі», «Зимове місто»

Актив: ковзанка, ковзани, сніжки, візерунки, сміш-ливий, рум’яний.

 Вживання різних форм іменників чоловічого роду в родовому відмінку ( дощу, інею, снігу)

Утворення складних слів ( снігопад)

Вживання імен у кличній формі.

Вживання іменників зі збірними числівниками ( двоє хлопців)

Аналіз односкладових слів фішками. Схема речення.

Ритмічний малюнок. Кількість складів.

Х

Введення звуків в середину слова після голосного. Відображене мовлення.

Самостійне називання предметних картинок ( пари звуків з групи)

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Робота над деформованим реченням

Вправа «Зігріємо ручки»

Складання розрізних картинок. Робота в зошитах

Розвиток логічного мислення, уваги

(«Порівняй сніговиків», «Небилиці»

Доба .

Орієнтація в часі.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ГРУДЕНЬ  3 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Родина.

Сім’я.

Пасив: родина, по батькові, повага, сімейні свята, традиції.

Актив: прізвище, родичі, дідусь, бабуся, братик, сестра, молодший, старший, професії батьків.

Бесіди. Розповіді.

Утворення присвійних прикметників та їх узгодження з іменниками ( татів капелюх, мамина чашка, тітчин пиріг, дядьків подарунок).

Вживання префіксальних дієслів протилежного значення ( образив – вибачись; розкидав – склади; розлив – витри).

Аналіз відкритих складів. Аналіз трьох звукових слів.

Складання схеми звукового ряду «Звуковий диктант».

Кількість складів у слові.

Б_П 

Автоматизація звуків у словах.

Відображена та самостійна вимова .

Прості чистомовки.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання речень зі слів, поданих у початковій формі.

Розподіл видихуваного повітря при вимові фрази.

Пальчикова гімнастика «Сім’я».

Обведення долоні. Розмальовування.

 

Розуміння логічних завдань .

Гра «Чи так буває?» ( тато молодший за дідуся? )

Розвиток вербальної пам’яті. Повторення ланцюжка слів.

ДОБА.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ГРУДЕНЬ  4 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

НОВИЙ

РІК!

Пасив: карнавал, конфетті, серпантин.

Актив: маска, гірлянди, прикраси, новорічний костюм.

Розучування віршів.

 Слова-антоніми ( великий – маленький, старий – новий. високий – низький)

Утворення прикметників вищого та найвищого ступеня.

Придумування слів на заданий звук.

Дидактичні ігри «Впіймай звук» «Хто до кого в гості йде?»

Звуковий аналіз. Тверді і м’які

 приголосні.

Д_Т

Автоматизація та диференціація за символами – позиціями.

ЗВУК    Ч      Ц.

Введення в слова.

Автоматизація в словах.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання порівняльних розповідей.

Вимова речень з однорідними членами із протиставним сполучником «А». Пауза між однорідними членами та перед сполучником.

Вправа «Горобчики»

Виготовлення подарунків та ялинкових прикрас.

Розвиток процесів уяви

«Домалюй предмет».

Доба, тиждень, місяць, рік.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

СІЧЕНЬ ( 1-2 тиждень повторення матеріалу)  3 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Кухня.

Посуд

Пасив: побутові прилади, сервіз, сервірування, етикет, рецепт.

Актив: посуд, назви пред-метів посуду і кухонних меблів, побутових приладів, страв, назви частин посуду, увімкнути, вимкнути, смажити, варити, пекти, запікати.

 Утворення назв посуду за допомо-гою суфіксів ( цукор-цукорниця, сіль-сільниця, суп-супниця, цукерки-цукерниця)

Утворення відносних прикметників ( фарфоровий, металевий, дерев’-яний, чайний, столовий, кавовий)

Вживання прислівників ( смачно, корисно)

Визначення позиції заданого звуку в слові ( початок, середина, кінець) при збігу приголосних.

Поділ слів на склади.

Складові диктанти.

С - З

Автоматизація звуку в словах .

Початок. Відображена та самостійна вимова.

Середина . Відображена та самостійна вимова.

Вправи : «Придумай слово на звук…», «Закінчи слово»

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДИХАННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Переказ оповідання з опорою на малюнок  та за планом.

Формування центрованого видихуваного струменя повітря.

Вправи «Гаряче»,

«Горошинка»

Штрихування перфокарток ( косе, хвилясте, пряме)

Розвиток логічного мислення та слухової уваги.

Вправи «Що не так? Виправ казку», «Запам’ятай і перекажи товаришу».

Орієнтація в просторі.

«Запроси гостей до столу»

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

СІЧЕНЬ  4 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

МЕБЛІ.

Пасив: предмети побуту та вжитку, електроприлади,.

Актив: меблі, назви меб-лів, їх частин, побутових приладів ( пилосос, праска)

Назви приміщень ( їдальня, спальня, вітальня, роздягальня, зала)

 Утворення кількісних числівників з іменником ( п’ять стільців, два стільці)

Утворення відносних прикметників (пластмасовий, електричний)

Утворення спільнокореневих слів (спати – спальня, вітати – вітальня)

Омоніми ( ключ, ручка, замок)

Звуковий аналіз односкладових та двоскладових слів фішками. Приголосні-голосні, тверді - м’які.

«До свого будиночка» з символами.

С_З

Автоматизація та диференціація в складах, словах, словосполученнях.

Чистомовки прості та ускладнені.

Д/ігри «Опиши картинку»,

«Звукове лото»

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Переказ з опорою на малюнок.

Вимова спонукальних та окличних речень.

Дихальна гімнастика.

Орієнтація в зошиті.

Написання паличок.

Д/З

Розвиток логічного мислення та слухової уваги, пам’яті.

Д/ігри «Чого не стало?»,

«Знайди відмінності»

Вживання прийменників

за, у, біля, на, під, між, посеред.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛЮТИЙ  1  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Професії

Пасив: майстерність, майстер, золоті руки, ремесло.

Актив: працювати, мрія, ремонтувати, назви професій та інструмента-рію, працьовитий, старанно

Утворення назв професій.

Утворення складних слів ( логопед, лісоруб, листоноша).

Відпрацювання відмінкових конструкцій ( орудний відмінок однини-Ким працює?, давальний відмінок)

Утворення дієслів, які характери-зують професію ( вчитель-вчить)

Розуміння синонімів.

Фразеологізм «золоті руки», «справа майстра боїться».

Д/ігри «Рима», «Звукове лото»

Звуковий аналіз 1-2-складових слів фішками.

Г

Робота над другою групою звуків, що порушені.

Додатково:

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Творча розповідь «Ким я хочу стати»

Приказки та прислів’я про працю та професії.

Відпрацювання правильного мовленнєвого дихання на матеріалі чистомовок з відпрацьованими звуками.

Робота в зошитах.

Підготовка руки до письма.

Робота з насінням.

Розвиток зорової пам’яті та уваги «Плесни в долоні, коли я назву…»

Порівняльна характеристика  інструментів та знарядь праці.

«Овочі та фрукти» гра з м’ячем.

Повторення.

Розповідь про професії моєї родини. Час дієслів.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛЮТИЙ  2 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Транспорт

Пасив: турне. круїз, екскурсовод, старовинний транспорт, мандри чумаків.

Актив: речі, багаж, вокзал, автомобіль, дорога, шосе, водій, наземний, повітряний, водяний, підземний.

 Утворення префіксальних дієслів ( їде, заїде, приїде)

Вживання доконаного виду дієслів ( летів – прилетів, їхав – доїхав)

Узгодження іменників з числівниками.

Розуміння інвертних конструкцій ( машина їде по дорозі)

Диференціація близьких фонем.

(В-Ф; Б-П)

Звукобуквенний аналіз фішками.

Поділ слів на склади. Диктанти.

Добір слів з заданим звуком

Ш

Додаткова робота:_____________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________
_____________________________

_____________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання розповіді «Екскурсія по місту»

Робота над темпом мовлення. Скоромовки.

Повільне мовлення.

Вправа «Диригент»

Викладання транспорту з геометричних фігур, окремих деталей.

Робота в зошитах.

Розвиток  слухової уваги та логічного мислення

Д/ігри «Продовжи ряд» «Четвер-тий зайвий» ( на слух): літак, ракета, вертоліт, велосипед)

Орієнтування в просторі «Куди їде машина?»

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛЮТИЙ  3  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

СПОРТ

Пасив: вид спорту, олімпіада, знаряддя, п’єдестал, марафон, турнір.

Актив: спорт, фініш, стадіон, старт, штангіст, боксер, фізкультура, тре-нування, медаль, нагород-ження, види спорту (фут-бол, хокей, волейбол, шашки, шахи, ковзани) шайба, турнік.

 Утворення префіксальних дієслів, часи дієслів доконаного та недоконаного виду.

Практичне засвоєння дієслів минулого часу жіночого та чоловічого родів.

Утворення прикметників вищого і найвищого ступеня.

Звуковий аналіз слів з закритими складами  та збігом приголосних.

Добір слів за заданим звуком

Гра «Звукове лото» в парах.

Ж

Розповідання-опис картинок предметних за зразком.

Автоматизація та диференціація поставлених звуків.

Додатково:___________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

_____________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання описових розповідей про різні види спорту.

Шепітне та голосне мовлення

Штрихування фігур ( м’яч, гирі, кеглі)

Скочування стрічок

«Наші вмілі пальчики»

Розвиток слухової уваги та логічного мислення

Д/ігри «Продовжи ряд», «Четвертий зайвий»

високо, низько, вліво, вправо, далеко, близько

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ЛЮТИЙ 4  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Явища природи

Пасив: явища природи, несприятливі умови, прогноз, метеоролог.

Актив: блискавка, буря, веселка, вітер, грім, гроза, дощ, завірюха, злива, ожеледиця, іній, роса, сніг, спека, туман, хмара, погода.

Утворення складних слів ( листопад, снігопад, падолист, громовідвід, буревій)

Утворення прикметників від іменників ( гроза – грозовий) .

Слова-синоніми ( завірюха, хурделиця, метелиця, віхола; дощ, шквал, злива, мряка)

Звуковий аналіз три звукових слів.

Написання речень.

Склад слова. Диктанти.

Ц-Ч.

Визначення спільного звуку в словах.

 

Д\гра «Живі слова» з буквами.

Диференціація поставлених звуків.

Опис картинок «Мовні перегони»

Додаткова робота______________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання складносурядних речень з сполучником   але.

Наголос.

Темп та ритм мовлення.

Вправа «Диригент»

Пальчикова гімнастика №___

Робота в зошитах.

Розвиток логічного мислення

«Коли це буває?»,

розвиток уяви «Чи буває так? А що буде, якщо…»

Закріплення назв пір року.

Орієнтація в добі.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

БЕРЕЗЕНЬ  1  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

РАННЯ ВЕСНА.

МАМИНЕ СВЯТО!

Пасив : міжнародний, віншувати.

Актив: рання весна, березень, жінки, вітати, причепуритися, дарувати, жіночий, дбати, вітальна листівка, турбуватися, телефонувати, веснянки, гаївки.

 Спільнокореневі слова ( мама, матуся, матінка)

Вживання іменників із зменшувально-пестливими суфіксами ( промінь – промінчик)

Розуміння образного слова ( хмарка плаче, сонце посміхається, весна бореться з зимою, дощик іде)

Звукобуквенний аналіз 2-3 складових слів.

Д/гра «Живі слова», «Звукове лото».

Поділ слів на склади.

Ц-Ч

Додаткова робота______________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

_____________________________

_____________________________

______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Розповідь про матусю

( виконання дом. завдання)

Наголос.

Декламація  віршів.

Нанизування намистинок Виготовлення подарунку для мами.

Розвиток пам’яті.

Заучування віршів.

Дні тижня.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

БЕРЕЗЕНЬ 2  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Весна.

Характер-ні ознаки весни.

Дерева та кущі.

Пасив: погода мінлива, сокорух, види дерев, листяні, хвойні, фруктові.

Актив: відлига, бурулька, льодохід, шпаківня, липа, каштан, береза, тополя, стовбур, гілка, березовий сік, сад, парк, саджанці.

 Уточнення відмінкових закінчень іменників однини і множини ( грака-граків).

Утворення присвійних прикметни-ків ( ластівчине гніздо, журавлиний ключ, ведмежий барліг). Розуміння дискантних конструкцій ( шпак прилетів до шпаківні, яку тато змайстрував в майстерні)

Звуковий аналіз слів різної складової структури.

Індивідуальна робота.

Щ

Вимова слів багатоскладових.

Додаткова робота______________

_____________________________

______________________________

______________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

______________________________

______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Додавання слів у реченнях для логічного завершен-ня за допомогою предметних карти-нок.Поширення речень Сонце яке?

Самостійний вибір тем з мовлення. Бесіда, діалог, монолог

Викладання з ниток.

Робота в зошитах.

Розвиток уваги, логічного мислення.

«Узагальнюючі слова» гра з м’ячем.

Дні тижня.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

БЕРЕЗЕНЬ 3  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Мій рідний край

Пасив: символи, герб, гімн, нація, оберіг, парад, музей, пам’ятники, незалежний.

Актив: край, місто, село, Україна, українець, українка, народ, мова, Батьківщина, столиця, Київ, прапор, будинок, вулиця, символи.

 Утворення спільнокореневих слів   

( Україна-українець-український), (свято-святковий-святковий)

Вживання займенників я, ти, він, вона, вони.

Розуміння понять Столиця-головне місто, держава, Батьківщина, символи України.

Звукобуквенний аналіз фішками.

Складова структура.

Л

Д/ігри «Мовні перегони», «Погрупуй картинки»

Автоматизація та диференціація поставлених звуків у віршах, скоромовках.

Додаткова робота______________

_____________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання розповіді про свою вулицю, село.

Переказ

Виділення наголошеного складу.

Вирізування прапорців, викладання візерунків з ниток, заплітання косичок.

Робота в зошитах.

Розвиток уваги, логічного мислен-ня «Що не так?

Розучування вірша В.Сосюри «Любіть Україну»

Орієнтація на папері в клітинку.

Логічні завдання - візерунок

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

БЕРЕЗЕНЬ  4  ТИЖДЕНЬ  ( повторення матеріалу)

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Орієнтуємось в числі та просторі???

Пасив:фразеологізми, слова-пароніми

Актив: число та цифра до 10; прислівники місця – вгорі, внизу справа, зліва, під,  над, біля

 Формування речення з протиставним сполучником «а»

( слова з протилежним значенням)

Узгодження числівників з іменниками

Рахунок порядковий та кількісний

Звуковий аналіз слова (1-2-3-складові слова)

«Підбери схему до слова» та навпаки

Диференціація у відображеному мовленні

«Допоможи равлику»

«Набери водички»

«Нагодуй…»

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Завдання з цифрами – опис дій з групами предметів

Опис множини предметів за схемою

Інтонація – вимова за зразком

Дикція – склади, скоромовки

Робота з дрібними картинками

Викладання цифр насінням, ґудзиками, паличками

Масаж олівцями

Вживання слів з протилежним значенням

Д/вправа «Якої цифри не стало?»

Графічні  та складові диктанти з цифровим позначенням

Місце:

Де? ( вгорі, внизу, на,під, за, біля)

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

КВІТЕНЬ  1 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

ВЕСНА.

КВІТИ.

Пасив: Червона книга, рідкісні види квітів, садові, лікарські, польові, лугові, кімнатні, теплиця, однорічні, багаторічні, іке-бана.

Актив: квітник, клумба, сад, луг, поле, ліс, пелюст-ка, пуп’янок, стебло, квітникар, аромат, букет.

 Утворення спільнокореневих слів

(дуб-дубок-дубовий; сад-садівник)

Узгодження кількісних числівників з іменниками ( 5 берізок, лип)

Розрізнення роду іменників ( він, вона, воно)

Звуковий аналіз слів.

Диктанти на визначення кількості складів.

Диференціація слів-паронімів.

Н

______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання розповіді за серією картинок.

Розвивати шепітне мовлення

«Про що говорять квіти».

Затримка дихання - видих

Викладання квітів з різнокольорових ниток.

Робота в зошитах.

Розвиток зорової уваги «Знайди ту саму квітку».

Графічні диктанти.

вчора, сьогодні, завтра, щохвилини, постійно

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

КВІТЕНЬ  2  ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

ВЕСНА.

КОМАХИ

Пасив: лялечка, личинка, шкідники, Червона книга, рідкісні види.

Актив: мураха, метелик, коник, бабка, гусінь, жук, цвіркун, муха, комар, оса, джміль, бджола, хрущ; користь, шкода, мурашник, будова тіла: крильце, лапки, вуса, тулуб, жало, хоботок.

 Відпрацювання відмінкових конструкцій ( місцевий відмінок – на кущі, на квітці)

Класифікація роду і числа ( він, вона, вони)

Розуміння порівняльних конструкцій ( метелик більший за осу; Хто більший, хто менший.)

Звукосполучення ДЖ,ДЗ.

Звуковий аналіз.

Тверді та м’які звуки.

«Придумай слово».

 

Диференціація груп звуків.

Повторення позицій вимови.

Додатково_____________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Переказ.

Інтонаційне забарвлення фрази. Перевтілення.

Театральні етюди.

Домальовування незакінчених малюнків

(симетрично)

Робота в зошитах.

На слух «Четвертий зайвий»,

«Групи»-узагальнюючі слова і навпаки: Узагальнююче слово – члени групи.

коли, де, скрізь, навкруги, наскрізь, завжди

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

КВІТЕНЬ  3 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Мешканці водойм

Пасив: мешканці, хижі, миролюбні, отруйні, молюски.

Актив: море, океан, річка, озеро, ставок, акваріум, ікра, мальки, риба, йорж, карась, сом, окунь, щука, гуппі, скалярії, золота рибка, жаба, кит, акула, медуза, краб,дельфін, луска, зябра, плавники

 Утворення прикметників ( жаб’ячі лапки, риб’яча ікра, равликова хатка, риб’ячий жир)

Вживання іменників однини і множини ( рак-раки, акула-акули)

Розуміння потенційно обернених логіко-граматичних конструкцій

(акула наздоганяє окуня; окунь втікає від акули)

Виділення голосних і приголосних звуків в різних позиціях .

Звукобуквенний аналіз.

Поділ слова на склади. Диктант.

Р

Автоматизація та диференціація поставлених звуків в:

-складах;

-словах(початок. середина, кінець);

-самостійному мовленні ( опис предметних та сюжетних картинок)

-чистомовки;

-скоромовки.

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Складання розповіді за серією малюнків з пропуском епізоду.

Розподіл  сили голосу залежно від структури речення.

Дихальна гімнастика

«Вмілі руки-пальчики»

Робота в зошитах.

Розвиток логічного мислення – порівняти кита і щуку; сома і окуня.

Парадоксальні малюнки.

глибоко-мілко

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

КВІТЕНЬ  4 ТИЖДЕНЬ

ТЕМА

СЛОВНИК

ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ

РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз

ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ

ДАТА

 

1

2

3

4

5

6

Тварини жарких і холодних країн

Пасив: північ, південь, екватор, джунглі, савана, Арктика, полярна ніч, полярний день, вічна мерзлота, Антарктида.

Актив: океан, тюлень, північний олень, білий ведмідь, морж, морський котик, жираф, слон, мавпа, зебра, кенгуру, панда, лінивець,лев, тигр, гієна

 Утворення назв дитинчат тварин.

Утворення слів за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів.

Словотворення.

Звуковий аналіз слів.

 

 

 

                ( квітень 3 тиждень)

 

ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ

ДРІБНА МОТОРИКА

РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ

ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ

7

8

9

10

11

12

Опис тварин за малюнками

Дихальна гімнастика

Лабіринт.

Робота в зошитах.

Розвиток логічного мислення, операцій аналізу, уваги

«Впізнай за описом»

Орієнтація на сторінці в клітинку та лінію.

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Черник Ольга
    Дуже змістовний матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Камерле Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Муха Аліна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Котович Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Олексин Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
24 січня 2020
Переглядів
4714
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку