ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Осінь. Овочі та фрукти |
Пасив: природні багатства, осінні подарунки, дари природи, пори року, фруктові дерева, опади. Актив: овочі, фрукти, дорослі, дозрілий, рум’яний, солодкий, щедра осінь. |
Однина, множина іменників. Імен-ники родового відмінка однини та множини чоловічого роду ( огірок-огірка, огірки-огірків). Утворення назв із зменшувальн0-пестливими суфіксами ( -чик;-чок;-чка) суничка, огірочок, яблучко… Засвоєння понять: живий, неживий (хто? що?) |
Відтворення поняття звук. Звуки мовні і немовні. Дидактичні ігри: «Що звучить?», «Шумові коробочки», «Відгадай звук», «Шумовий оркестр»,
|
Ознайомлення з символами-звуками. Дидактичні ігри. 2 групи символів – шиплячі-свистячі. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
МОВНЕ ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Вчити складати прості речення за допомогою запитань. |
Розвиток мімічної мускулатури, мовленнєвого видиху. Д/гра «Вітерець» |
Кисть руки. Пальчикова гімнастика №1 Викладання овочів з мотузок. |
Розвиток пам’яті та мислення «Чого не стало», «Четвертий зайвий». Розвиток слухової уваги. |
Закріплення понять далеко-близько; товстий-тонкий. |
|
|||
ЖОВТЕНЬ 1 тиждень
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЖОВТЕНЬ 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Золота осінь. Дерева і кущі. |
Пасив: крона дерева, плід, насіння; морозостійкі рос-лини; забарвлення листя; пурпурове,багряне листя; кетяги калини і горобини. Актив: корінь, стовбур, листя; назви дерев та кущів (дуб, береза, клен, акація, калина, шипшина); насіння каштана, жолудь, шишка |
Вживання слів-ознак. Узгодження іменників з прикметниками ( листя червоне, багряне, кругле, овальне, сухе) Словотвір прикметників – Д/гра «З якого дерева листок?» Дуб-дубовий. Узгодження іменників з прикметниками у множині. |
Голосні звуки. Виділення голосних на фоні приголосних, на початку слова і в кінці. Ритмічний малюнок слова ( двоскладові слова без збігу приголосних) А,О,У |
Ознайомлення з символами-арткуляційна гімнастика. Вивчення вправ комплексу постановки. Дидак. ігри з символами-звуками. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання речень з прийменником під. Складання описових розповідей за зразком. |
Промовляння фрази на видиху. Вправа «Півник» |
Викладання візерунків з листя, плодів дерев та кущів. |
Розвиток мисленнєвих операцій аналізу та узагальнення. Порівняння дерева та куща, опис без назви. |
Поняття: високо-низько, товстий-тонкий. |
|
|||
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЖОВТЕНЬ 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Домашні тварини |
Пасив: тварини та їхнє житло. Актив: назви тварин та їх дитинчат, назва житла (хлів, сідало, будка, стайня, корівник); частини тіла ( копита, роги, вим’я,кігті, нога,лапа, хвіст), чим харчуються ( насіння, сіно, буряк…) |
Утворення дієслів від звуконаслідувальних слів ( мукає, крякає…) Утворення іменників – назв малят тварин. Називання тварин за родовими ознаками ( бик, корова, теля) |
Голосні звуки И,І,Е. Виділення на фоні приголосних. Виділення заданого з ряду інших. Ритмічний малюнок 3-складових слів з відкритими складами ( порося, корова) Ознайомлення зі схемою речення. |
Ознайомлення з символами-звуками Ш,Ж,С,З,Л,Р. Дидактичні ігри на розрізнення. Артикуляційний комплекс. Відпрацювання окремо кожного елементу.
|
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
МОВНЕ ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання двослів-ного речення. Скла-дання речень зі слів ( підмет, присудок + прямий додаток) курка клює зерно. |
Диференціація видиху та вдиху через ніс та рот. |
Пальчикова гімнастика №2 Зафарбовування. Маніпулювання з зерном. |
Розвиток навичок слухової уваги та мислення. Дидактична вправа «Яке слово зайве?» |
Попереду, позаду стосовно себе і на картині |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЖОВТЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Домашні птахи |
Пасив: шпора, перетинки, водо плаваючі. Актив: назви птахів та їх дитинчат, частини тіла ( дзьоб, голова, тулуб, хвіст), пташник, чим харчуються ( зерно, ряска, черв’яки) |
Утворення дієслів від звуконаслідувальних слів ( гелготати, крякати, сокорить, кудкудаче, квокче) Вправляти в утворенні іменників – назв малят. Вчити утворювати слова зі зменшувально-пестливими суфіксами ( лебедятко…) |
Голосні звуки, їх графічне позначення. Закріплення. Виділення на початку та в середині слова. Ритмічний малюнок 3-складових слів з відкритими складами ( порося, корова) Ритмічний малюнок довгих та коротких слів. |
Символи артикуляційної позиції . Напам’ять. Д/З. Відпрацювання кожного елементу вимови. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання двослівного речення. Схема речення. |
|
Пальчикова гімнастика №2 Вправа «Кулак, ребро, долоня» Шаблони. Викладання зерном. |
Розпізнавання тварин та птахів за їх характерними особливостями. Знайди помилку ( качка з копитами) |
Місце – у пташнику, під кущем… |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛИСТОПАД 1 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Дикі тварини ( звірі) |
Пасив: хижак, травоїдні, довговухі, куцохвості, зимування. Актив: назви тварин, частин тіла ( морда); назва житла ( барліг, лігво, дупло) та їжі ( трава, горіхи, жолуді, тощо) полювання, турбота. |
Утворення присвійних прикметників від іменників ( лисячий хвіст). Практичне засвоєння іменників давального відмінка ( без прийменників) Дидактична гра «Пригости тваринку» . Однина та множина іменників. |
Диференціація голосних. Артикуляційні особливості. Графічне позначення. Закріплення. Виділення першого голосного в слові. Схеми речень. Ритмічний малюнок односкладових слів із закритим складом ( лис, лев, бик, цап) |
Відпрацювання кожного елементу вимови. Злиття в артикуляц2ійну позицію за символами. Ізольована вимова. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Описова розповідь. Складання розповіді за картиною. |
Розвиток центрованого сильного видихуваного струменя повітря. Піддування ватних кульок |
Зафарбовування. Складання розрізних картинок, защібування ґудзиків «Заєць» |
Розвиток слухової уваги та логічного мислення. Д\гра «Четвертий зайвий» Відгадування загадок. |
попереду, позаду, між, поруч, завтра, довгий, короткий |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛИСТОПАД 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Дикі птахи |
Пасив: зимуючі, перелітні, зграя, оперення, забарв-лення, переліт, вирій, корм Актив: назви птахів ( журавлі, дикі гуси, стрижі, ластівки, шпаки, сороки, синиці, ворони) назви частин тіла і житло. |
Багатозначність дії ( цвірінькають, клюють, курличуть, літають, щебечуть, гніздяться) Утворення дієслів від звуконаслідувальних слів. Практичне засвоєння іменників родового відмінка множини. |
Схематичне позначення голосних звуків. Схема слова. Місце голосного в слові. Визначення 1 звука в слові. Ритмічний малюнок слів з збігом приголосних. |
Закріплення ізольованої вимови. Д/ігри з символами-звуками з вимовою. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Поширення речень за допомогою запитань ( хто це? що робить? який?) Описова розповідь. |
«Футбол» Ватні кульки. |
Пальчикова гімнастика №4 Відбирання насіння гороху від насіння соняшнику. |
Розвиток уваги . Дидактичні ігри «Якої пташки не стало?», «Літає не літає», Розвиток пам’яті «Знайди свій будиночок» |
високо, низько, швидко-повільно, між, поруч. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛИСТОПАД 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Хто як до зими готується |
Пасив: линька, оперення, підгодовування. Актив: барліг, лігво, зимуючі, перелітні, наїжачився, годівниці, дупло, кубло, сплячка, комахи, хмиз. |
Слова-дії; утворення префіксальних дієслів. Утворення дієслів протилежного значення ( прилетіли-відлетіли-залетіли) |
Визначення місця звуку в слові без схеми ( початок, середина. кінець) Схеми речень. Приголосні тверді та м’які. Д/ігри «Якої пісеньки не стало», «Відгадай пісеньку», «Заспівай, яку я назву» П,Т |
Введення звуку у склад( прямий, обернений) Звук і буква. (С) (Ш) Аналіз складу. Голосні. Відгадування звуку за його ознаками-символи-позиція. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання речень з прийменниками на, у, в, до, під. ( 3-4 слова) |
Вимова слів з різною силою голосу, шепітне мовлення |
Пальчикова гімнастика №5 Штрихування перфокарток |
Розвитк інтелектуальної діяльності ( по Стадненко) |
Розв’язання логічних зав-дань з метою закріплення просторових відношень (знайди не вгорі, а внизу |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛИСТОПАД 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Гриби |
Пасив: спора, мариновані, консервовані, грибниця, парник, парникові. Актив: отруйні, їстівні, назви грибів, шапочка, ніжка, кошик, грибна пора, сушені |
Омоніми ( лисичка, шапочка, ніжка, дощовик) Вживання прийменників під, коло ( підберезник, опеньок) Відпрацювання відмінкових конструкцій ( місцевий відмінок) |
Приголосні та голосні звуки. Місце звуків у слові. «Поїзд» Аналіз відкритих складів фішками. Ритмічний малюнок односкладових слів зі збігом приголосних ( бинт, банк, лист) М’які та тверді приголосні. К |
Введення звуку в слово на початку. Буква. Звук. Символ. Автоматизація відображено. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Колективна розповідь на тему «Ліс» Складання описових загадок про гриби. |
Шепітне мовлення |
Обведення та штрихування шаблонів грибів, аплікація «Гриби на галявині» (колективна) |
Дидактична гра на розвиток логічного мислення «Що не так?» «Небилиці» |
вліво, вправо, близько. далеко |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ГРУДЕНЬ 1 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
ЗИМА. Ознаки, явища. Зимовий одяг.
|
Пасив: запорошити, замітає, відлига, ожеледиця. Актив: пухнастий, легкий, свіжий, лід, крига, замети, завірюха, снігопад, снігові, зимові місяці. |
Вправляти у вживанні та узгодженні кількісних та порядкових числівників з іменниками ( три ґудзики, двоє штанців, п’ять шапок) |
Звуковий аналіз відкритих та закритих складів фішками. Виокремлення заданого приголосного з ряду інших. М |
Постановка парного дзвінкого за допомогою символів. Закріплення позиції вимови звуків. Д/ігри з символами на розрізнення груп. Формування поняття «звуки-друзі» |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Ознайомлення з окличним реченням. Складання розповіді-опису за сюжетним малюнком. |
Вправа «Сніжинки» |
Викладання сніжинок з сірників. Приклеювання вати. |
Розвиток зорової уваги та пам’яті. Дидактична гра «Знайди відмінності». Розвиток логічного мислення. Вправи на узагальнення. |
вчора, сьогодні, завтра |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ГРУДЕНЬ 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
ЗИМА. Зимові розваги. |
1. «Бесіда «Ой, ти зимонь-ко-зима». 2.Розповіді дітей за серіями малюнків. 3.Описові розповіді на тему «Зима в лісі», «Зимове місто» Актив: ковзанка, ковзани, сніжки, візерунки, сміш-ливий, рум’яний. |
Вживання різних форм іменників чоловічого роду в родовому відмінку ( дощу, інею, снігу) Утворення складних слів ( снігопад) Вживання імен у кличній формі. Вживання іменників зі збірними числівниками ( двоє хлопців) |
Аналіз односкладових слів фішками. Схема речення. Ритмічний малюнок. Кількість складів. Х |
Введення звуків в середину слова після голосного. Відображене мовлення. Самостійне називання предметних картинок ( пари звуків з групи) |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Робота над деформованим реченням |
Вправа «Зігріємо ручки» |
Складання розрізних картинок. Робота в зошитах |
Розвиток логічного мислення, уваги («Порівняй сніговиків», «Небилиці» |
Доба . Орієнтація в часі. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ГРУДЕНЬ 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Родина. Сім’я. |
Пасив: родина, по батькові, повага, сімейні свята, традиції. Актив: прізвище, родичі, дідусь, бабуся, братик, сестра, молодший, старший, професії батьків. Бесіди. Розповіді. |
Утворення присвійних прикметників та їх узгодження з іменниками ( татів капелюх, мамина чашка, тітчин пиріг, дядьків подарунок). Вживання префіксальних дієслів протилежного значення ( образив – вибачись; розкидав – склади; розлив – витри). |
Аналіз відкритих складів. Аналіз трьох звукових слів. Складання схеми звукового ряду «Звуковий диктант». Кількість складів у слові. Б_П |
Автоматизація звуків у словах. Відображена та самостійна вимова . Прості чистомовки. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання речень зі слів, поданих у початковій формі. |
Розподіл видихуваного повітря при вимові фрази. |
Пальчикова гімнастика «Сім’я». Обведення долоні. Розмальовування.
|
Розуміння логічних завдань . Гра «Чи так буває?» ( тато молодший за дідуся? ) Розвиток вербальної пам’яті. Повторення ланцюжка слів. |
ДОБА. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ГРУДЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
НОВИЙ РІК! |
Пасив: карнавал, конфетті, серпантин. Актив: маска, гірлянди, прикраси, новорічний костюм. Розучування віршів. |
Слова-антоніми ( великий – маленький, старий – новий. високий – низький) Утворення прикметників вищого та найвищого ступеня. |
Придумування слів на заданий звук. Дидактичні ігри «Впіймай звук» «Хто до кого в гості йде?» Звуковий аналіз. Тверді і м’які приголосні. Д_Т |
Автоматизація та диференціація за символами – позиціями. ЗВУК Ч Ц. Введення в слова. Автоматизація в словах. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання порівняльних розповідей. |
Вимова речень з однорідними членами із протиставним сполучником «А». Пауза між однорідними членами та перед сполучником. Вправа «Горобчики» |
Виготовлення подарунків та ялинкових прикрас. |
Розвиток процесів уяви «Домалюй предмет». |
Доба, тиждень, місяць, рік. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
СІЧЕНЬ ( 1-2 тиждень повторення матеріалу) 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Кухня. Посуд |
Пасив: побутові прилади, сервіз, сервірування, етикет, рецепт. Актив: посуд, назви пред-метів посуду і кухонних меблів, побутових приладів, страв, назви частин посуду, увімкнути, вимкнути, смажити, варити, пекти, запікати. |
Утворення назв посуду за допомо-гою суфіксів ( цукор-цукорниця, сіль-сільниця, суп-супниця, цукерки-цукерниця) Утворення відносних прикметників ( фарфоровий, металевий, дерев’-яний, чайний, столовий, кавовий) Вживання прислівників ( смачно, корисно) |
Визначення позиції заданого звуку в слові ( початок, середина, кінець) при збігу приголосних. Поділ слів на склади. Складові диктанти. С - З |
Автоматизація звуку в словах . Початок. Відображена та самостійна вимова. Середина . Відображена та самостійна вимова. Вправи : «Придумай слово на звук…», «Закінчи слово» |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ДИХАННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Переказ оповідання з опорою на малюнок та за планом. |
Формування центрованого видихуваного струменя повітря. Вправи «Гаряче», «Горошинка» |
Штрихування перфокарток ( косе, хвилясте, пряме) |
Розвиток логічного мислення та слухової уваги. Вправи «Що не так? Виправ казку», «Запам’ятай і перекажи товаришу». |
Орієнтація в просторі. «Запроси гостей до столу» |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
СІЧЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
МЕБЛІ. |
Пасив: предмети побуту та вжитку, електроприлади,. Актив: меблі, назви меб-лів, їх частин, побутових приладів ( пилосос, праска) Назви приміщень ( їдальня, спальня, вітальня, роздягальня, зала) |
Утворення кількісних числівників з іменником ( п’ять стільців, два стільці) Утворення відносних прикметників (пластмасовий, електричний) Утворення спільнокореневих слів (спати – спальня, вітати – вітальня) |
Омоніми ( ключ, ручка, замок) Звуковий аналіз односкладових та двоскладових слів фішками. Приголосні-голосні, тверді - м’які. «До свого будиночка» з символами. С_З |
Автоматизація та диференціація в складах, словах, словосполученнях. Чистомовки прості та ускладнені. Д/ігри «Опиши картинку», «Звукове лото» |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Переказ з опорою на малюнок. |
Вимова спонукальних та окличних речень. Дихальна гімнастика. |
Орієнтація в зошиті. Написання паличок. Д/З |
Розвиток логічного мислення та слухової уваги, пам’яті. Д/ігри «Чого не стало?», «Знайди відмінності» |
Вживання прийменників за, у, біля, на, під, між, посеред. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛЮТИЙ 1 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Професії |
Пасив: майстерність, майстер, золоті руки, ремесло. Актив: працювати, мрія, ремонтувати, назви професій та інструмента-рію, працьовитий, старанно |
Утворення назв професій. Утворення складних слів ( логопед, лісоруб, листоноша). Відпрацювання відмінкових конструкцій ( орудний відмінок однини-Ким працює?, давальний відмінок) Утворення дієслів, які характери-зують професію ( вчитель-вчить) |
Розуміння синонімів. Фразеологізм «золоті руки», «справа майстра боїться». Д/ігри «Рима», «Звукове лото» Звуковий аналіз 1-2-складових слів фішками. Г |
Робота над другою групою звуків, що порушені. Додатково: |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Творча розповідь «Ким я хочу стати» Приказки та прислів’я про працю та професії. |
Відпрацювання правильного мовленнєвого дихання на матеріалі чистомовок з відпрацьованими звуками. |
Робота в зошитах. Підготовка руки до письма. Робота з насінням. |
Розвиток зорової пам’яті та уваги «Плесни в долоні, коли я назву…» Порівняльна характеристика інструментів та знарядь праці. «Овочі та фрукти» гра з м’ячем. |
Повторення. Розповідь про професії моєї родини. Час дієслів. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛЮТИЙ 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Транспорт |
Пасив: турне. круїз, екскурсовод, старовинний транспорт, мандри чумаків. Актив: речі, багаж, вокзал, автомобіль, дорога, шосе, водій, наземний, повітряний, водяний, підземний. |
Утворення префіксальних дієслів ( їде, заїде, приїде) Вживання доконаного виду дієслів ( летів – прилетів, їхав – доїхав) Узгодження іменників з числівниками. Розуміння інвертних конструкцій ( машина їде по дорозі) |
Диференціація близьких фонем. (В-Ф; Б-П) Звукобуквенний аналіз фішками. Поділ слів на склади. Диктанти. Добір слів з заданим звуком Ш |
Додаткова робота:_____________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________
_____________________________ _____________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання розповіді «Екскурсія по місту» |
Робота над темпом мовлення. Скоромовки. Повільне мовлення. Вправа «Диригент» |
Викладання транспорту з геометричних фігур, окремих деталей. Робота в зошитах. |
Розвиток слухової уваги та логічного мислення Д/ігри «Продовжи ряд» «Четвер-тий зайвий» ( на слух): літак, ракета, вертоліт, велосипед) |
Орієнтування в просторі «Куди їде машина?» |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛЮТИЙ 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
СПОРТ |
Пасив: вид спорту, олімпіада, знаряддя, п’єдестал, марафон, турнір. Актив: спорт, фініш, стадіон, старт, штангіст, боксер, фізкультура, тре-нування, медаль, нагород-ження, види спорту (фут-бол, хокей, волейбол, шашки, шахи, ковзани) шайба, турнік. |
Утворення префіксальних дієслів, часи дієслів доконаного та недоконаного виду. Практичне засвоєння дієслів минулого часу жіночого та чоловічого родів. Утворення прикметників вищого і найвищого ступеня. |
Звуковий аналіз слів з закритими складами та збігом приголосних. Добір слів за заданим звуком Гра «Звукове лото» в парах. Ж |
Розповідання-опис картинок предметних за зразком. Автоматизація та диференціація поставлених звуків. Додатково:___________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _____________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання описових розповідей про різні види спорту. |
Шепітне та голосне мовлення |
Штрихування фігур ( м’яч, гирі, кеглі) Скочування стрічок «Наші вмілі пальчики» |
Розвиток слухової уваги та логічного мислення Д/ігри «Продовжи ряд», «Четвертий зайвий» |
високо, низько, вліво, вправо, далеко, близько |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЛЮТИЙ 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Явища природи |
Пасив: явища природи, несприятливі умови, прогноз, метеоролог. Актив: блискавка, буря, веселка, вітер, грім, гроза, дощ, завірюха, злива, ожеледиця, іній, роса, сніг, спека, туман, хмара, погода. |
Утворення складних слів ( листопад, снігопад, падолист, громовідвід, буревій) Утворення прикметників від іменників ( гроза – грозовий) . Слова-синоніми ( завірюха, хурделиця, метелиця, віхола; дощ, шквал, злива, мряка) |
Звуковий аналіз три звукових слів. Написання речень. Склад слова. Диктанти. Ц-Ч. Визначення спільного звуку в словах.
|
Д\гра «Живі слова» з буквами. Диференціація поставлених звуків. Опис картинок «Мовні перегони» Додаткова робота______________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання складносурядних речень з сполучником але. |
Наголос. Темп та ритм мовлення. Вправа «Диригент» |
Пальчикова гімнастика №___ Робота в зошитах. |
Розвиток логічного мислення «Коли це буває?», розвиток уяви «Чи буває так? А що буде, якщо…» |
Закріплення назв пір року. Орієнтація в добі. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЕРЕЗЕНЬ 1 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
РАННЯ ВЕСНА. МАМИНЕ СВЯТО! |
Пасив : міжнародний, віншувати. Актив: рання весна, березень, жінки, вітати, причепуритися, дарувати, жіночий, дбати, вітальна листівка, турбуватися, телефонувати, веснянки, гаївки. |
Спільнокореневі слова ( мама, матуся, матінка) Вживання іменників із зменшувально-пестливими суфіксами ( промінь – промінчик) Розуміння образного слова ( хмарка плаче, сонце посміхається, весна бореться з зимою, дощик іде) |
Звукобуквенний аналіз 2-3 складових слів. Д/гра «Живі слова», «Звукове лото». Поділ слів на склади. Ц-Ч |
Додаткова робота______________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _____________________________ _____________________________ ______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Розповідь про матусю ( виконання дом. завдання) |
Наголос. Декламація віршів. |
Нанизування намистинок Виготовлення подарунку для мами. |
Розвиток пам’яті. Заучування віршів. |
Дні тижня. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЕРЕЗЕНЬ 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Весна. Характер-ні ознаки весни. Дерева та кущі. |
Пасив: погода мінлива, сокорух, види дерев, листяні, хвойні, фруктові. Актив: відлига, бурулька, льодохід, шпаківня, липа, каштан, береза, тополя, стовбур, гілка, березовий сік, сад, парк, саджанці. |
Уточнення відмінкових закінчень іменників однини і множини ( грака-граків). Утворення присвійних прикметни-ків ( ластівчине гніздо, журавлиний ключ, ведмежий барліг). Розуміння дискантних конструкцій ( шпак прилетів до шпаківні, яку тато змайстрував в майстерні) |
Звуковий аналіз слів різної складової структури. Індивідуальна робота. Щ Вимова слів багатоскладових. |
Додаткова робота______________ _____________________________ ______________________________ ______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ ______________________________ ______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Додавання слів у реченнях для логічного завершен-ня за допомогою предметних карти-нок.Поширення речень Сонце яке? |
Самостійний вибір тем з мовлення. Бесіда, діалог, монолог |
Викладання з ниток. Робота в зошитах. |
Розвиток уваги, логічного мислення. «Узагальнюючі слова» гра з м’ячем. |
Дні тижня. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЕРЕЗЕНЬ 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Мій рідний край |
Пасив: символи, герб, гімн, нація, оберіг, парад, музей, пам’ятники, незалежний. Актив: край, місто, село, Україна, українець, українка, народ, мова, Батьківщина, столиця, Київ, прапор, будинок, вулиця, символи. |
Утворення спільнокореневих слів ( Україна-українець-український), (свято-святковий-святковий) Вживання займенників я, ти, він, вона, вони. Розуміння понять Столиця-головне місто, держава, Батьківщина, символи України. |
Звукобуквенний аналіз фішками. Складова структура. Л Д/ігри «Мовні перегони», «Погрупуй картинки» |
Автоматизація та диференціація поставлених звуків у віршах, скоромовках. Додаткова робота______________ _____________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання розповіді про свою вулицю, село. Переказ |
Виділення наголошеного складу. |
Вирізування прапорців, викладання візерунків з ниток, заплітання косичок. Робота в зошитах. |
Розвиток уваги, логічного мислен-ня «Що не так? Розучування вірша В.Сосюри «Любіть Україну» |
Орієнтація на папері в клітинку. Логічні завдання - візерунок |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЕРЕЗЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ ( повторення матеріалу)
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Орієнтуємось в числі та просторі??? |
Пасив:фразеологізми, слова-пароніми Актив: число та цифра до 10; прислівники місця – вгорі, внизу справа, зліва, під, над, біля |
Формування речення з протиставним сполучником «а» ( слова з протилежним значенням) Узгодження числівників з іменниками Рахунок порядковий та кількісний |
Звуковий аналіз слова (1-2-3-складові слова) «Підбери схему до слова» та навпаки |
Диференціація у відображеному мовленні «Допоможи равлику» «Набери водички» «Нагодуй…» |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Завдання з цифрами – опис дій з групами предметів Опис множини предметів за схемою |
Інтонація – вимова за зразком Дикція – склади, скоромовки |
Робота з дрібними картинками Викладання цифр насінням, ґудзиками, паличками Масаж олівцями |
Вживання слів з протилежним значенням Д/вправа «Якої цифри не стало?» Графічні та складові диктанти з цифровим позначенням |
Місце: Де? ( вгорі, внизу, на,під, за, біля) |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
КВІТЕНЬ 1 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
ВЕСНА. КВІТИ. |
Пасив: Червона книга, рідкісні види квітів, садові, лікарські, польові, лугові, кімнатні, теплиця, однорічні, багаторічні, іке-бана. Актив: квітник, клумба, сад, луг, поле, ліс, пелюст-ка, пуп’янок, стебло, квітникар, аромат, букет. |
Утворення спільнокореневих слів (дуб-дубок-дубовий; сад-садівник) Узгодження кількісних числівників з іменниками ( 5 берізок, лип) Розрізнення роду іменників ( він, вона, воно) |
Звуковий аналіз слів. Диктанти на визначення кількості складів. Диференціація слів-паронімів. Н |
______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання розповіді за серією картинок. |
Розвивати шепітне мовлення «Про що говорять квіти». Затримка дихання - видих |
Викладання квітів з різнокольорових ниток. Робота в зошитах. |
Розвиток зорової уваги «Знайди ту саму квітку». Графічні диктанти. |
вчора, сьогодні, завтра, щохвилини, постійно |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
КВІТЕНЬ 2 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
ВЕСНА. КОМАХИ |
Пасив: лялечка, личинка, шкідники, Червона книга, рідкісні види. Актив: мураха, метелик, коник, бабка, гусінь, жук, цвіркун, муха, комар, оса, джміль, бджола, хрущ; користь, шкода, мурашник, будова тіла: крильце, лапки, вуса, тулуб, жало, хоботок. |
Відпрацювання відмінкових конструкцій ( місцевий відмінок – на кущі, на квітці) Класифікація роду і числа ( він, вона, вони) Розуміння порівняльних конструкцій ( метелик більший за осу; Хто більший, хто менший.) |
Звукосполучення ДЖ,ДЗ. Звуковий аналіз. Тверді та м’які звуки. «Придумай слово».
|
Диференціація груп звуків. Повторення позицій вимови. Додатково_____________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Переказ. |
Інтонаційне забарвлення фрази. Перевтілення. Театральні етюди. |
Домальовування незакінчених малюнків (симетрично) Робота в зошитах. |
На слух «Четвертий зайвий», «Групи»-узагальнюючі слова і навпаки: Узагальнююче слово – члени групи. |
коли, де, скрізь, навкруги, наскрізь, завжди |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
КВІТЕНЬ 3 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Мешканці водойм |
Пасив: мешканці, хижі, миролюбні, отруйні, молюски. Актив: море, океан, річка, озеро, ставок, акваріум, ікра, мальки, риба, йорж, карась, сом, окунь, щука, гуппі, скалярії, золота рибка, жаба, кит, акула, медуза, краб,дельфін, луска, зябра, плавники |
Утворення прикметників ( жаб’ячі лапки, риб’яча ікра, равликова хатка, риб’ячий жир) Вживання іменників однини і множини ( рак-раки, акула-акули) Розуміння потенційно обернених логіко-граматичних конструкцій (акула наздоганяє окуня; окунь втікає від акули) |
Виділення голосних і приголосних звуків в різних позиціях . Звукобуквенний аналіз. Поділ слова на склади. Диктант. Р |
Автоматизація та диференціація поставлених звуків в: -складах; -словах(початок. середина, кінець); -самостійному мовленні ( опис предметних та сюжетних картинок) -чистомовки; -скоромовки. |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Складання розповіді за серією малюнків з пропуском епізоду. |
Розподіл сили голосу залежно від структури речення. Дихальна гімнастика |
«Вмілі руки-пальчики» Робота в зошитах. |
Розвиток логічного мислення – порівняти кита і щуку; сома і окуня. Парадоксальні малюнки. |
глибоко-мілко |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
КВІТЕНЬ 4 ТИЖДЕНЬ
ТЕМА |
СЛОВНИК |
ГРАМАТИЧНА БУДОВА МОВЛЕННЯ |
РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ. Звуковий аналіз |
ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ. АВТОМАТИЗАЦІЯ |
ДАТА
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
Тварини жарких і холодних країн |
Пасив: північ, південь, екватор, джунглі, савана, Арктика, полярна ніч, полярний день, вічна мерзлота, Антарктида. Актив: океан, тюлень, північний олень, білий ведмідь, морж, морський котик, жираф, слон, мавпа, зебра, кенгуру, панда, лінивець,лев, тигр, гієна |
Утворення назв дитинчат тварин. Утворення слів за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів. Словотворення. |
Звуковий аналіз слів. |
( квітень 3 тиждень) |
|
|||
ЗВ’ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ |
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ |
ДРІБНА МОТОРИКА |
РОЗВИТОК ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ |
ОРІЄНТАЦІЯ В ПРОСТОРІ І ЧАСІ |
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ |
|||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Опис тварин за малюнками |
Дихальна гімнастика |
Лабіринт. Робота в зошитах. |
Розвиток логічного мислення, операцій аналізу, уваги «Впізнай за описом» |
Орієнтація на сторінці в клітинку та лінію. |
|
|||
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________