Календарний план з англійської мови 3 клас до підручника Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до програми нової української школКалендарний план 3 клас карпюк
3 Form (1 семестр/ 2 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика
|
Лексика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування
|
Зорове сприймання
|
Дом. завд. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Повторення п/т Знайомство.Привітання |
|
Повторити форми привітання, прощання |
Hello, hi,goodmorning,goodbye Do you remember me? |
[h][ȵ] Букви, звуки |
|
The ABC, numbers 1-10 |
Ех.1,р.4 |
Ех. 2,4, р. 5 |
Ех. 3, р. 5 |
Ех. 1,4,р.5 |
Громадянська відповідальність |
р. 4—5, ех. 1,4 |
|
|
Сім'я друга |
|
Вести діалог- розпитування (знайомство) |
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? |
Букви, звуки |
this /that |
|
|
Ех. 2,3, р.7 |
|
Ех 4, р.7 |
Громадянська відповідальність |
р. 7,ех.4 |
|
|
Родина однокласника |
|
Повідати про родину однокласника |
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom? |
Букви, звуки |
Am/is/are |
parents, sounds, letters |
Ех.1,р.8 |
Ех. 2,р.8 |
Ех. 5, р. 8 |
Ех. 1,2,3,4, р.9 |
Громадянська відповідальність |
р. 8-9, ех. 1,3
|
|
|
Шкільні речі. Кольори |
|
Розповідати про розміщення речей |
The pencil case is on the shelf. What colour is...? |
[m], [n], [р],[g] [i] Літера Іі |
|
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near |
Ех. 5, р. 13 |
Ех. 1,2, pp. 12-13 |
Ех. 5,р.11 |
Ех. 3,4,0.11 |
Громадянська відповідальність |
p. 11, ex. 3,4
|
|
|
Я це можу робити! |
|
Говорити про те що можемо/ не можемо робити |
How are you? The boy/ girl can ... |
Літера Аа. [æ], [k], [s], [і] |
can |
verbs of movement |
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11 |
Ех. 3, р. 11 |
WB Ex.3, р.10 |
Ех. 3,4, pp. 12-13 |
Громадянська відповідальність |
p. 12, ex. 3, ex.4 |
|
|
Ми — європейці! |
|
Надавати інформацію про себе |
Are you from England? Nice to meet you |
[b], [d], [æ] [ks]. Літери Оо, Хх |
|
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех.1,р.14 |
Ех. 3,р.15 |
|
Ех. 2, p. 15 |
Громадянська відповідальність |
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Звідки ти? |
|
Розповідати про місце проживання |
Where are you from? Can you spell your name? |
|
|
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 2,3, pp. 16-17 |
|
Ех. 1,5, pp. 16-17 |
Громадянська відповідальність |
p. 16, ex. 1 |
|
|
Літній табір відпочинку |
|
Представляти назв кімнат |
This is the room for boys. This is a cafe |
|
this/that, here/there |
|
Ех.1, р. 18 |
Ех. 1,2, pp. 18-19 |
Ех. 3,р.19 |
Ех.1-2, pp. 18-19 |
Громадянська відповідальність |
p. 18, ex. 1, p. 19, ex. 2 |
|
|
Ігри та улюблені заняття |
|
Обговорювати в парах улюблені заняття |
Can you ...? Yes, l can. No, І can't. 1 like... Let's... |
|
Can/ can’t |
play games, spell the word, draw pictures |
Ех.1,р. 20 |
Ех. 3,4, р. 21 |
|
Ех. 1,5, pp. 20-21 |
Громадянська відповідальність |
p. 20, ex. 1,,p.21.ex. 5 |
|
|
Телефонна розмова |
|
Спілкуватись в парах та групах |
Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't |
|
|
swimming-room, the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat classroom |
Ех. 1, р. 22 |
Ех. 3,4,5, Р- 23 . |
Ех. 2, р. 23 |
Ех. 1, p. 22 |
Громадянська відповідальність |
p. 22, ex. 1, p.23, ex.2 |
|
|
Відпочинок дітей у таборі |
|
Ділитись своїми (не)вподобаннями |
І don't like playing games |
|
Presents simple |
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ех. 1,2, р.24 |
Ех. 4,5, р. 25 |
|
Ех. 3,4,5,р.25 |
Громадянська відповідальність |
p. 24, ex. 2, p. 25, ex. 3,4.
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
What is your hobby? |
[b], [d], [ks],[æ], [і] |
|
riding bikes, reading books, playing football |
Ех.1,р. 26 |
Ех. 2,5,6, р.23 |
Ех. 5, р. 27 |
Ех. 1,3,4, pp. 26-27 |
Громадянська відповідальність |
p. 26,ex.1,p.27,ex. 3 |
Unit 2: Meet My Family
|
||||||||||||||
|
|
Моя родина |
|
Розповідати про сім’ю |
This is... І am ....Who is... |
Буквосполу- чення th |
|
family tree, cousins |
Ex.1, p. 30 |
Ex. 4, p. 31 |
|
Ex. 2,3, pp. 30-31 |
Громадянська відповідальність |
p. 31, ex. 3. Portfolio Work: Draw your family tree |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Я та моя родина |
|
Запитувати про членів родини |
Who іs it? Where is Bill? |
[t], [d], [г],[ɒ], [е]. Літера Е |
Special Questions |
village |
Ex.1, p. 32 |
Ex.3, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
Ex. 1,2, p. 33 |
Громадянська відповідальність |
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2. Portfolio Work: Draw your family tree |
|
|
Ми тут живемо |
|
Розпитувати про членів родини |
This is the bedroom |
[ đ], Літера Uu
|
|
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house |
Ex. T, p. 34 |
Ex.3, p. 35 • |
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35 |
Громадянська відповідальність |
p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3 |
|
|
Моя родина |
|
Розпитувати як справи у рідних |
Where are you? Where is / are? |
[m], [đ], [^],[h], [е], [к]. Сk
|
|
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 36 |
Ex. 2-4, pp. 36-37 |
|
Ex. 1,3, p. 36-37 |
Громадянська відповідальність |
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.
|
|
|
Моя кімната |
|
Описувати свою кімнату |
Where is the sofa? Where is... in your room? |
|
|
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 4,5, p. 39 |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 2,3, p. 39 |
Громадянська відповідальність |
p. 39, ex. 3.
|
|
|
Професії |
|
Запитувати та відповідати про професію батьків |
Who is this? What is his/her job? |
|
|
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
Ex. 1,2,5, pp. 40,42 |
Ex. 3,6, pp. 41,43 |
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41 |
Громадянська відповідальність |
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
Повторити про сімю |
Do you like Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like... |
|
Present Simple |
Revise the words |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 2,3, pp. 44-45 |
|
Ex. 1,4, pp. 44-45 |
Громадянська відповідальність |
p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Unit 3 This Is My School |
||||||||||||||
|
|
Дні тижня та навчальні предмети |
|
Опрацювати та активізувати вживання назв днів та предметів |
On Monday they have got... |
Буква Аа. [æ], [ei] |
Have/has |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 48 |
Ex. 3,4, p. 49 |
|
Ex. 2, p. 48 |
Громадянська відповідальність |
p. 49, ex. 2. |
|
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет |
|
Працювати в парах |
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like? |
[æ]. Букви Іі,Yy
|
Present Simple |
do sums |
Ex.1, p. 50 |
Ex.3,4,5, pp. 50-51 |
|
Ex. 2,5, pp. 50-51 |
Громадянська відповідальність |
p. 51, ex. 5. |
|
|
Наші улюблені предмети |
|
Обговорювати улюблені дні |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Буквосполу- чення оо.[и], [и:]
|
Special questions |
Days of the week, school subjects |
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53 |
|
Ex.1, p. 53 |
Громадянська відповідальність |
p. 52, ex. 1. |
|
|
Мій улюблений предмет |
|
Обговорювати (не)улюблені предмети |
1 don't like... He doesn't like... |
Буква Uu. Буквосполу- чення ег. [ə], [ju:]
|
Don’t/ doesn’t |
School subjects |
Ex.1, p. 54 |
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55 |
|
Ex.1, p. 55 |
Громадянська відповідальність |
p. 54, ex. 1 |
|
|
Мій однокласник |
|
Писати листа другу |
I've got a letter |
Буква Оо. Вуквосполу- чення sh.
|
|
|
Ex.1, p. 56 |
Ex.3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1,2,3, pp. 56-57 |
Громадянська відповідальність |
p. 56, ex. 1,2. |
|
|
Годинник Контроль читання. |
|
Орієнтуватись в годинах |
It's one o'clock |
|
|
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
Ex.1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
Ex. 2,3, pp. 58-59 |
Громадянська відповідальність |
p. 58, ex. 2,3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Розпорядок дня |
|
Запитувати про роспорядок дня |
What day is it today? |
[w]. Букво- сполучення wh
|
|
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must |
Ex.1, p. 60 |
Ex. 2,4, pp. 60-61 |
|
Ex. 2,3,5, pp. 60-63 |
Громадянська відповідальність |
p. 60, ex. 1,3 |
|
|
Як справи? Чим займаєшся Контроль аудіювання |
|
Працювати в парах |
When do you wake up? I wake up... |
|
could, may, can, must |
|
Ex.1, p. 64 |
Ex. 2, p. 64 |
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 1,4, pp. 64-65 |
Громадянська відповідальність |
p. 65, ex. 4,5. |
|
|
Протягом дня |
|
Вживати ввічливі форми прохання |
I am late. May I come in? Could you give... Can I help... |
|
|
|
Ex.1, p. 66 |
Ex. 2,3,4, pp.67 |
|
Ex.1, p. 66 |
Громадянська відповідальність |
p. 66, ex. 1 |
|
|
Розпорядок дня Контроль письма |
|
|
|
|
could, may, can, must |
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|
|
Як справи? Чим займаєшся Контроль говоріння |
|
|
|
[tj]. БуквосполученняCh
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
|
|
Підведення підсумків за І семестр |