5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарний план Карпюк 7 клас ІІ семестр 3 год

Про матеріал
календарний план до підручника Карпюк 7 клас на ІІ семестр. розрахований на 3 години. є змістові лінії.
Перегляд файлу

 

7 клас(3 години)  ІI семестр

English 7 (Karpiuk)

“To the Top2”

Click on 2

 

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Граматика

Лексика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

15

Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body

Lesson 1   Sport

 

 

 

Sport is fun.

 

 

 

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

 

 

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

 

 

 

 

 

In this picture I can see…

[ æ ][ ei ]

Інтонація питальних речень.

 

wrestling, soccer, climbing, fencing, rugby, judo, sailing

Впр.1-сс.92-93

 

Впр.2,3-с.93

РЗ, завд.1,2-с.45

Громадянська відповідальність

 

 

 

 

Здоров’я і безпека

 

Слова (с.93) Впр.3-с.93

 

 

The Olympic Games

 

The Olympic Games are … The Paraolympic Games are …

[ e ]

[ i: ]

 

mascot,  flame, paraolympics, event, modern,

to represent, motto, character, torch, cerenony  

Впр.2-сс.93-96

 

Впр.1-с.93

РЗ, завд.3-с.46

РЗ, завд.4-с.46-записати запитанн  

 

 

The Olympic Games

 

There are six colours on the Olympic flag…

The Olympic flame/motto/

mascot is…

[ ɔ ][ɔu ]

Інтонація питальних речень.

 

spirit, wheelchair, to light, to compete, to take place,  to take part, across the world

Впр.4-с.97

 

Впр.5,6-с.97

Впр.6-с.97

РЗ, завд.5-с.47- запитання

 

 

You are good at sports, aren’t you?

 

…do they/don’t they?

[ au]

 

Question tag

 

Впр.1-с.98

 

 

Впр.2-с.99

“To the Top2”

Впр 4 ст 91

Правило (с.98)-

Впр.3-с.99

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

15

 

 

Joining a sports club.

 

  • висловлювати

свої враження, почуття та емоції;

 

 

 

  • надавати

схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;

 

 

 

  • просити і

надавати пораду пояснення, допомогу;

 

I would like to join … club because

Буквосполучення “ng”

[ Ƞ ]

 

 

сhamp, water polo, competition, freestyle, score, a draw

Впр.4-с.99

 

Впр.4-с.99

 

Громадянська відповідальність

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека

 

Впр.5b-с.100

 

 

Joining a sports club. Коментар спортивних матчів.

 

 

 

Буквосполучення “th”

 

Question tag

membership, fabulous, junior, training session

Впр.3,4,5,7-сс.101-102, 104-105

Впр.6-с.103-104

Впр.1,3-с.105-106 РЗ, завд.7-с.49-51

РЗ, завд.6а-с.48

РЗ, завд.6 b -сс.48-49

 

 

Is sport always fun? Відомий спортсмени.Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

 

Буквосполучення “th”

 

 

 

take part in, go for, practice, surf the net

event, member, dream, practice,

Впр.2-с.105-106

 

 

РЗ, завд.12,13,14,15-с.52-53

РЗ, завд.8,9-с.49-50

 

 

Why we love sport.

 

My favourite sport is …

[ju: ]

[ Λ]

 

Click on 2

Впр.1а,в ст. 28

 

Впр.3,4-с.133

Впр.1-с.107

РЗ, завд.16,17-с.54-56

Впр.2-с.107

 

 

Спортивна подія.

 

There was a … competition.

The participants showed…

 The score was…

[ ð ]

[ Ɵ ]

Question tag

try out, handy, be keen on, get together, hang around, join in

Впр.1-с.132-133

 

 

Click on 2

Впр.7ст 107

Впр.7ст 109

Впр.4-с.133-переказувати текст

 

 

The Olympic Games in Future

 

 

… countries will take part in…

There will be …

[f]

[v]

 

 

 

 

The Olympic Games in Future

 Ex 8 p 128

 

 

 

Project Work

 

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми  з метою корекції у подальшій роботі

Unit 3 A Sound Mind in A Sound Body

Lesson 2Doctor! Doctor!

 

 

 

 

 

 

 

 

Хвороби та їх симптоми.

.

 

Описувати свої  симптоми

John has got a toothache.

 

[ t ]

[ dʒ ]

 

 

headache, toothache, stomaсache, earache, backache, cold, tummy ache, bad leg, to hurt

Впр.6-с.110

Впр.1-с.108

Впр.2,3.4c.108-110

Впр.5-с.110

Здоров’я і безпека

 

РЗ, завд.1,2-с.59

Слова вчити

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

15

 

 

Швидка допомога

 

 

 

 

 

 

 

 

Звертатись до лікаря, мед.закладів

 

 

 

 

 

Давати відповіді на питання щодо прослуханого

тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погоджуватися та не погоджуватися з тверджен-нями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When you feel ill, your mother calls the doctor

[ æ ]

[  ei ]

 

health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly,

Впр.1b,2,3,5-cс.111-114

 

Впр.1a,

 

Здоров’я і безпека

 

РЗ, завд.3,4-с.60

 

 

 Медичні центри та лікарні.

 

If you are ill you should see the doctor

[ e ]

[ i: ]

 

to make an appointment, heart, lungs, tongue, to check temperature, to take pulse

 

 

Впр 7,8,c.111,113-115

Впр.6-с.114

 

РЗ, завд.5-с.61

 

 

Розпорядок  роботи лікарні

 

What had mother done before the doctor came?

[ au]

 

Past Perfect Tense

 

Remember!Впр.3-cс.115-117

Впр.1,2,3-5a-cс.119-120

Впр.1,2-cс.115-117 Впр.5,6-cс.118

Впр.4-cс.118 Впр.7-cс.119

Правило,с116-вивчити ,РЗ, завд.6,7-с.61-62

 

 

Візит до лікаря.

 

What’s the matter?

Whose fault is it?

Why don’t you go and see the doctor?

 

     [f]

    [v]

 

 

 

     

 

get worse, terrible cough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor, to examine

 

РЗ, завд.13,16-с.66-67

Впр.4,5b-с.120

РЗ, завд.8,10-с.63-64

РЗ, завд.9-с.63-64-

 

 

Захворювання та лікування.

 

Do you enjoy good health?

 

[u: ]

 

Past Perfect Tense

patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, injection

Do you know?-c.124

 

Впр.1-8-с.121-123

РЗ, завд.12,14,15-с.65-67

РЗ, завд.18-с.68-69

 

 

Як надати першу допомогу?

 

How did you feel?

What did you do?

What treatment did you get?

[ w ]

 

 

 

to have operation, hospital, aid, ambulance, blood, to bleed, X-ray,

 

Впр.8c-с.130

 

Впр.1-2-с.124

РЗ, завд.20-с.71

 

 

Історія про хворого друга.

 

 

 

[u: ]

 

 

“To the Top2”

Впр 1ст88

Впр.1-5-с.130-131

 

 

Впр.1-2-с.124

Впр.9,12-с.130,131

РЗ, завд.19-с.57-58

 

 

Візит до лікаря.

 

What should you do to keep  on being healthy?

[ ɔ ]

[ɔu ]

Past Perfect Tense

 

Dialogues

“To the Top2”

Впр 2 ст 88

“To the Top2”

Впр 4 ст 89

“To the Top2”

Впр 5 ст 89

 

Написати поради здорового способу життя

 

 

Урок Д/Ч: 

 

Обговорювати прочитану  історію.

 

 

 

a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble

Впр.2-с.133

 

 

 

 

переказ

 

 

Хвороби та їх симптоми

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми  з метою корекції у подальшій роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

15

Unit 4  Leisure Time

Lesson 1 Entertain Yourself!

 

 

Жанри кінофільмів..

 

  • запитувати та

надавати інформацію про явища, події, факти;

 

 

  • аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

 

 

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

 

 

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I like\ don’t like…because…

 

     [f]

    [v]

 

 

 

science fiction, comedy, horror, musical, action film, thriller, leisure, to entertain, to have leisure

Впр.1,2-сс.138-139

РЗ, завд.1,2-с.72

 

Впр.3,4,5,7с.139

Впр.5.139

РЗ, завд.1,2-с.72

Громадянська відповідальність

 

Вчити слова

 (с.138-139)

РЗ, .3,4 с.73

 

 

Улюблені фільми.

 

 

Titanic is more romantic than Pirates of Caribbean.

[I ]

[i:]

 

Reflexive Pronouns

plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view   

РЗ, завд.6-с.74

Впр.3,4,6-с.141-142

Впр.1,2,5,7-сс.140-142

РЗ, завд.5,7-сс.73-74

РЗ, завд.8,9-с.75

 

 

Різні фільми – різні жанри.

 

Which film is…?

Which film is about…?

 

[ ʃ ]

 

 

documentary, romance, adventure movie, brilliant, lead part, sequel, evil, power, teenager, enjoyable

Впр.1-2-с.142-144

 

 

Впр.3-с.144

 

Словникова робота (с.145)

РЗ, завд.10-с.76

 

 

Місця зйомок. Спец ефекти.

 

 

What do you think of…?

 

[au ]

[ ou]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фоне

Тика

 

 

[ æ ]

 

 

 

[ w ]

 

 

 

action, audience, cast, humour,

performance, play, scenery

 

Dialogues

 

РЗ, завд.11-14-сс.75-79

РЗ, з15сс.75-79

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

15

 

 

Grammar

Відвідування кінотеатру.

 

 

  • запитувати та

надавати інформацію про явища, події, факти;

 

 

  • аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

 

 

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

 

 

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

 

How do you find …?

 

[ w ]

 

 

 

 

 

 

 

 

[ ei ]

[ ai ]

 

 

 

[ r ]

 

 

Reflexive Pronouns

, to perform, actor, actress, storyline  costume, to recommend,

Remember, Впр.1,2-с.146-147

 

Впр.3-с.147

РЗ, завд.16-19-сс.80-82

Громадянська відповідальність

 

Правило (с.146)-вивчити

Впр.3-с.147

 

 

Speaking

Театр Шекспіра у Лондоні.

 

 

How do you feel about…?

What would you say to…?

[ r ]

Reflexive Pronouns

, a stage, to act, impression, to express, to give

Впр.1,2-cс.148-149

“To the Top2”

Впр1-2 ст 102-103

 

Впр.3-с.149

РЗ, завд.20-сс.82

Слова вчити (с.149)

РЗ, завд.20-сс.82

 

 

Відвідування кінотеатру

 

I am not pleased with this film.

 [ ʒ ]

 

 

recommendation, to review

Впр 4 ст 150

“To the Top2”

Впр 2 ст 100

 

Впр 5-6 ст 151

 

Впр 7ст 151

 

 

Відвідування кінотеатру

 

I am going out tonight. I’ve got two tickets.

 

 

“To the Top2”

Впр 1 ст 100

Впр 5a, b,  ст 174

 

впр 6 ст 175

 

Впр 9 ст 175

 

 

Writing

Review of the film

 

I’d like to tell you about my favourite film.

 

 

Лексика та схема написання стислого переказу фільму

“To the Top2”

Впр1 ст 108

“To the Top2”

Впр 2 ст 108

 

Впр.1-с.152

“To the Top2”

Впр 4 ст 109

 

РЗ, завд.21-сс.83-описати фільм

 

 

Урок Д/Ч: 

 

 

This story is about…

 

 

twins, to scream, a thief, a criminal, a merchant, a tragedy

Впр.1-4-с.179-182

 

Впр.5,6-с.182

 

Впр.6-с.182-підготувати повідомлення

 

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу теми  з метою корекції у подальшій роботі

 

 

 

 

 

                                                                                                                        Lesson 2  Places of Interest

 

 

 

Vocabulary 

Організація відпочинку.

 

 

  • запитувати та

надавати інформацію про явища, події, факти;

 

 

  • аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

 

 

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

 

 

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

\\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

 

 

 

 

 

 

  • пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

 

When I visit new towns\cities I

[I ]

[i:]

 

Past simple

guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour

Впр.1,2-cс.153-154

 

Впр.4-c.154

Впр.3-с.154

.

Громадянська відповідальність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 

РЗ, завд.4,5-с.85-86

 

 

Famous landmarks of London.

 

Do you know any other famous buildings with a dome?

Some people say it looks like a rocket, but most people simply call it Gherkin.

 

 

[ ʃ ]

 

Past perfect

 

Click on 2

Впр2,3,4 ст 23

 

 

 

An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval

 

 

Ex. 4, p. 154

 

Ex. 2, p. 157. Ex. 1, p. 155

Write about famous landmarks in London

 

 

Famous landmarks of Kyiv.

 

What does Kyiv look like today?

The most popular places for sightseeing in Kyiv are…

[au ]

[ ou]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фоне

Тика

 

 

[ æ ]

 

 

 

[ w ]

 

 

Past continuous

 

named after, mosaics, frescos, monastery, dignity, christianity,

Ex. 3 (b), p. 158

 

 

Ex. 3 (a), p. 158

 

 

Слова вчити (с.156)

РЗ, завд.11,12-с.93-95

 

 

Famous landmarks of Kyiv.

 

Zoloti Vorota is…

Maidan Nezalezhnosti is…

[ w ]

 

 

 

 

 

 

 

 

[ ei ]

[ ai ]

 

 

 

[ r ]

 

 

Click on 2

Впр 3-4ст 27

attraction, enjoyment,   to cover the territory, trading centre

 

 

Впр 4 ст 161

Впр 5 ст 161

Впр 6 ст 161

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Вітання з Австралії .

 

What can you visit in Sydney?

[ r ]

 

“To the Top2”

The Sydney Opera House ст 59

РЗ, впр.6,7-с.87-89

Впр.1,3,4-cс.162-164

 

РЗ, завд.6,7-с.87-89

Впр.2-c.163-написати листівку з Австралії

 

 

Grammar

 

 

He had visited the Tate gallery by that time

 [ ʒ ]

 

Review of Past  Tenses

 

Впр.1-3-с.165-166

Short dialogues

 

Впр.2-с.165

Впр.4-c.166

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

Speaking

Відомі мости.

 

What is it famous for?

 

 

observation, to afford, to observe, impressive, magnificent, sight

Впр.4a, 5,6 с.168

 

 

Впр.3-с.169

РЗ, завд.13-14-с.95-98

 

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

Мандрівка Нью-Йорком.

 

First of all you should visit…

 

 

“To the Top2”

New York ст 59

Впр.7a-с.169-170

 

Впр.1-8-с.167-171

 

Впр.8

с171

 

 

Welcome to Canada.

 

 

 

Reflexive pronouns

 

Ex. 8, p. 175

 

Ex. 9, p. 176. Ex. 11, p. 177- 178

 

Ex. 2, p. 171

Розповідати про Канаду

 

 

Листівка другові по листуванню про улюблене місто.

 

 

What kind of building is it?

Where is it?

Who built it?

How did they build it?

What is it famous for?

 

 

 

“To the Top2”

Впр 1 ст 44

РЗ, завд.15,

16,17,18-с.98-100

“To the Top2”

Впр 2ст 44

“To the Top2”

Впр 3 ст 45

 

Впр.1-с.171

“To the Top2”

Впр 5 ст 45

Впр.2-с.171-описати 2-3 відомі споруди

 

 

Контроль письма

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу теми  з метою корекції у подальшій роботі

 

 

Узагальнення та південня підсумків

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 січня 2020
Переглядів
6087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку