Календарний план "порушення читання і письма, обумовлене фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення"

Про матеріал
Тематично - календарний план корекційної роботи для групи дітей, що мають порушення читання і письма, обумовлене фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення 1 семестр.
Перегляд файлу

№ п/п

Тема групового заняття

Види роботи

Зв’язок з програмовим матеріалом

К-сть годин

дата

 

1

2

3

4

5

1.

Засоби спілкування. Знайомство учнів з назвами частин артикуляційного апарату

Робота з демонстраційним матеріалом, мовленнєвими профілями.

Поняття про мову.

2

 

2.

Мовлення і речення.

Виділення речення з мовного потоку.

Виділення меж речення інтонаційно в усному мовленні (безприйменникові речення з 2-5 слів) і на письмі.

Велика буква. Розділові знаки: (! ? .)

2

 

 

3.

Голосні І ряду (а, о, у, е, и, і).

Виділення голосного звука у слові, визначення його місця у слові. Написання слів із даним звуком. Звуко-буквений аналіз слів. Складання речень за схемами і малюнками.

Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко».

Голосні звуки. Позначення їх буквами.

6-10

 

4.

Диференціація голосних звуків і букв І ряду (а-о, о-у, е-и та ін.).

Розрізнення голосних звуків І ряду в усному і писемному мовленні. Читання і написання слів, вставляння пропущених голосних. Робота з деформованим текстом. Вправляння в оволодінні категоріями числа, роду, відмінків. Розгадування кросвордів.

Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко».

 

8-9

 

5.

Голосні ІІ ряду ( я, є, ю, ї )

Підсумкове заняття.

Визначення місця йотованих голосних у словах, звуко-буквений  аналіз цих слів. Читання і написання слів з голосними ІІ ряду, складання з ними словосполучень. Розвиток граматичних категорій. Робота з деформованим текстом.

Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко».

 

5-6

 

6.

Приголосні звуки і букви

Особливості вимови приголосних (повітря переходить через перешкоду). Скласти схему слова. Відібрати малюнки, назви яких відповідають певній схемі. Вказати співвідношення кількості звуків і букв у словах. Складання слова за схемою. Підібрати схему до почутого слова.. Складання словосполучень і речень з цими словами.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.

1

 

7.

Тверді і м’які приголосні (ь, буквосполучення ьо, розрізнення буквосполучень ьо і йо)

Порівняння вимови твердих і м’яких приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. Складання слів а схемою. Розвиток граматичних категорій. Читання і написання слів, вставляння пропущених букв. Робота з деформованим текстом.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

3

 

9.

Позначення м’якості приголосних на письмі.

(диференціація і-и, я, ю, е-є)

 

Розрізнення твердих і м’яких приголосних на слух і відповідне позначення м’якості приголосних на письмі. Співставлення парних, твердих і м’яких  приголосних в складах і словах.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

4

 

10.

Тверді та м’які приголосні (повторення).

 

 

Закріплення в учнів вмінь диференціювати тверді та м’які приголосні на слух і на письмі.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

1-2

11

Подовжені приголосні.

Закріплення вмінь  визначати на слух  подовжені приголосні і правильно позначати їх на письмі відповідними подвоєними буквами.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

1-2

10.

Глухі та дзвінкі приголосні. (розрізнення с-з, ш-ж, п-б, т-д, г-х, к-ґ , ф-в, ф-хв)

Уточнення різниці у вимові. Читання слів і складів, утворення словосполучень. Вставляння необхідних літер у слова. Розвиток граматичних категорій. Робота з деформованим текстом.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

10

11.

Диференціація кінетично схожих букв. (розрізнення б-д, п-т)

Речення.

Підсумкове заняття.

 

Порівняння артикуляцій звуків. Читання слів та складів, утворення словосполучень. Робота з деформованим текстом. Вправляння в оволодінні категоріями числа, роду, відмінків.

Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко».

 

5-6

 

~ 1 ~

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підяш Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
16 січня 2019
Переглядів
3252
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку