№ п/п |
Тема групового заняття |
Види роботи |
Зв’язок з програмовим матеріалом |
К-сть годин дата
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Засоби спілкування. Знайомство учнів з назвами частин артикуляційного апарату |
Робота з демонстраційним матеріалом, мовленнєвими профілями. |
Поняття про мову. |
2
|
2. |
Мовлення і речення. |
Виділення речення з мовного потоку. Виділення меж речення інтонаційно в усному мовленні (безприйменникові речення з 2-5 слів) і на письмі. |
Велика буква. Розділові знаки: (! ? .) |
2
|
3. |
Голосні І ряду (а, о, у, е, и, і). |
Виділення голосного звука у слові, визначення його місця у слові. Написання слів із даним звуком. Звуко-буквений аналіз слів. Складання речень за схемами і малюнками. Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко». |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. |
6-10
|
4. |
Диференціація голосних звуків і букв І ряду (а-о, о-у, е-и та ін.). |
Розрізнення голосних звуків І ряду в усному і писемному мовленні. Читання і написання слів, вставляння пропущених голосних. Робота з деформованим текстом. Вправляння в оволодінні категоріями числа, роду, відмінків. Розгадування кросвордів. Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко». |
|
8-9
|
5. |
Голосні ІІ ряду ( я, є, ю, ї ) Підсумкове заняття. |
Визначення місця йотованих голосних у словах, звуко-буквений аналіз цих слів. Читання і написання слів з голосними ІІ ряду, складання з ними словосполучень. Розвиток граматичних категорій. Робота з деформованим текстом. Робота за логопедичним зошитом № 1 «Грамотійко». |
|
5-6
|
6. |
Приголосні звуки і букви |
Особливості вимови приголосних (повітря переходить через перешкоду). Скласти схему слова. Відібрати малюнки, назви яких відповідають певній схемі. Вказати співвідношення кількості звуків і букв у словах. Складання слова за схемою. Підібрати схему до почутого слова.. Складання словосполучень і речень з цими словами. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. |
1
|
7. |
Тверді і м’які приголосні (ь, буквосполучення ьо, розрізнення буквосполучень ьо і йо) |
Порівняння вимови твердих і м’яких приголосних. Звуко-буквений аналіз слів. Складання слів а схемою. Розвиток граматичних категорій. Читання і написання слів, вставляння пропущених букв. Робота з деформованим текстом. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
3
|
9. |
Позначення м’якості приголосних на письмі. (диференціація і-и, я, ю, е-є)
|
Розрізнення твердих і м’яких приголосних на слух і відповідне позначення м’якості приголосних на письмі. Співставлення парних, твердих і м’яких приголосних в складах і словах. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
4
|
10. |
Тверді та м’які приголосні (повторення).
|
Закріплення в учнів вмінь диференціювати тверді та м’які приголосні на слух і на письмі. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
1-2 |
11 |
Подовжені приголосні. |
Закріплення вмінь визначати на слух подовжені приголосні і правильно позначати їх на письмі відповідними подвоєними буквами. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
1-2 |
10. |
Глухі та дзвінкі приголосні. (розрізнення с-з, ш-ж, п-б, т-д, г-х, к-ґ , ф-в, ф-хв) |
Уточнення різниці у вимові. Читання слів і складів, утворення словосполучень. Вставляння необхідних літер у слова. Розвиток граматичних категорій. Робота з деформованим текстом. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
10 |
11. |
Диференціація кінетично схожих букв. (розрізнення б-д, п-т) Речення. Підсумкове заняття.
|
Порівняння артикуляцій звуків. Читання слів та складів, утворення словосполучень. Робота з деформованим текстом. Вправляння в оволодінні категоріями числа, роду, відмінків. Робота за логопедичним зошитом № 2 «Грамотійко». |
|
5-6 |
~ 1 ~