Затверджено:
Завідувач ДНЗ-ЦРД №30 «Мальва»
___________ Сиротинська І.Н.
Календарний план роботи гуртка хореографії
в «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр розвитку дитини №30 «Мальва» Кам’янської міської ради.
Місяць |
Вікова група |
Найменування теми |
Зміст навчального матеріалу |
Вересень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Діагностика |
Виявлення музичних, ритмічних та танцювальних здібностей дітей. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Розминка Основи танцювальних рухів |
вивчення простих танцювальних рухів та виконання їх під музичний супровід. Поняття «коло», «колонка», «лінія». |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Розминка Основи танцювальних рухів |
Повторення вивчених простих танцювальних рухів та вивчення простих комбінацій під музичний супровід. Поняття «інтервал», «ліворуч», «праворуч». |
4 тиждень |
Молодша Середня Старша |
Основи танцювальних рухів
|
Вправи по колу. Повторення вивченого матеріалу. Початок підготовки до свята осені. Вивчення хороводу з осінньою атрибутикою. |
Жовтень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Колективно-порядкові вправи |
Повторення хороводу. Вивчення танків на осінню тематику з інтегруванням рухів вивчених на перших заняттях. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Колективно-порядкові вправи Основи театральних навичок в хореографії |
Закріплення матеріалу, відшліфовка рухів. Робота з героями, постановка хореографічних рухів |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Колективно-комбінована робота |
Остаточне закріплення танків до свята |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Проведення свята осені |
Останні репетиції, виступ дітей на святі |
Листопад 1 тиждень |
молодша середня старша |
Початок вивчення елементів народного танцю |
Розігрів, розминка. Різні види кроків та стрибків, з’єднання їх з рухами рук. Поняття «присядка», «каблук», «ковирялочка», «пристукування» |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Вивчення елементів народного танцю Розвиток опорно-м’язового апарату. |
Розминка. Вправи на підлозі на гнучкість. Виплескування на сильну долю. Рухи на координацію. Повторення вивчених рухів. Танцювально-музичні ігри |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Вивчення елементів народного танцю Розвиток опорно-м’язового апарату. |
Розминка. Вправи на підлозі на гнучкість. Виплескування на сильну долю. Рухи на координацію. Повторення вивчених рухів. Танцювально-музичні ігри. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Індивідуальна робота. Розвиток опорно-м’язового апарату. Закріплення народних рухів. |
Вслуховування в музичне звучання. Виплескування на сильну долю. Поняття ритму. Рухи на координацію, гручкість. Вивчення окремих дівочих та хлопчячих народних комбінацій. |
Грудень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Початок підготовки до зимових свят. |
Вивчення рухів до танків різного жанру. Музично- хореографічні ігри за зимовою тематикою. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Творча імпровізація за зимовою тематикою |
До навчального процесу можуть бути внесені додаткові елементи не передбачені програмою. Ці зміни або доповнення здійснюватимуться з урахуванням вікових особливостей учнів, їхніх технічних можливостей. Постановка етюдів та номерів має передавати вивчення лексики й танцювальних елементів. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Закріплення вивченного матеріалу. |
Відшліфовування танків. Театрально-хореографічна робота з героями. Музично- хореографічні ігри. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Проведення зимових свят. |
Останні репетиції. Проведення зимових свят. |
Січень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Ритмопластика. |
Розминка. Розігрів. Вправи по колу. Вправи на підлозі на гнучкість. Вслуховування в музичне звучання сучасного танцю. Виплескування на сильну долю. Поняття ритму. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Ізоляція
|
Голова: -нахили вперед та назад; -нахили вправо-вліво; -повороти вправо-вліво; -«хрест», «квадрат», починати вправо, потім вліво. Плечі: -підйом одного чи двох плечей вгору; -рух вперед-назад; -твіст плечей; -комбінації. Грудна клітка: -рух вперед-назад; -рух вправо-вліво; -підйом та скидання. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Танцювальні елементи |
Розігрів. Вивчення рухів сучасного танцю. Приставні кроки, оберти, присідання. Для старшої та середньої груп вивчення комбінованих рухів: приставні кроки з виплескуванням, оберти з хлопком, стрибки з хлопком. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Вивчення танцювальних комбінацій |
Розігрів. Закріплення вивчених рухів. Складання у комбінації. |
Лютий 1 тиждень |
молодша середня старша |
Закріплення рухів сучасного танцю. Вивчення хороводу |
Повторення комбінацій. Вивчення хороводу до свята Стрітення. Музично-хореографічні ігри за темою Стрітення. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Закріплення. Свято Стрітення |
Відпрацювання хороводу. Повторення. Проведення свята. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Початок підготовки до свята весни. |
Прослуховування музики до танців і початок розучування композицій. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Підготовка до свята весни. |
Закріплення вивченого матеріалу. Театрально-хореографічна робота з героями |
Березень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Проведення свята весни |
Заключна підготовка. Проведення свята. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Ритмопластика. Повторення рухів народного танцю. |
Розігрів. Рухи по колу. Для середньої та старшої груп вивчення різних видів бігу, підскоки, комбіновані кроки з нахилом тулуба. Повторення народних рухів. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Танцювальні елементи |
Розігрів. Закріплення вивчених рухів по колу. Для старшої групи хлопці вивчають трюкові елементи українського танцю: повзунець, присядка, перескоки на підлозі, рух по колу на підлозі з опорою на одній руці. Дівчата вивчають тинок, підбивочка, припадання. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Танцювальні етюди |
Розігрів. Закріплення вивчених рухів, робота над технікою виконання. Розучування етюдів. Вивчення танку у старшій групі «Черевички» |
Квітень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Індивідуальна робота |
Розігрів. Повторення вивченого. Музично-хореографічні ігри. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Танцювальні етюди |
У роботі над етюдами вирішуються нові завдання: дітям прищеплюються навички колективного танцю, синхронного виконання рухів, а також художня виразність виконання, їх взаємовідносини й артистизм. До етюдів відносяться також фрагменти масових і сольних танців, дуети, тріо тощо. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Ритмопластика.
|
Розрозігрів. Вправи на гнучкість, розвиток опорно-рухового апарату, на координацію. Музично-хореографічні ігри. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Індивідуальна робота.
|
Розрозігрів. Вправи на гнучкість, розвиток опорно-рухового апарату, на координацію. Музично-хореографічні ігри. Для старшої группи початок підготовки до випускного свята. |
Травень 1 тиждень |
молодша середня старша |
Розвиток театральних здібностей. |
В молодшій та середніх групах заняття здебільшого складаються з рухливих емоційних ігор та руханок. Старша група вивчає спільні танці для випускного свята. |
2 тиждень |
молодша середня старша |
Індивідуальна робота. |
В молодшій та середніх групах заняття здебільшого складаються з рухливих емоційних ігор та руханок. Старша група вивчає спільні танці для випускного свята. Початок вивчення танців не масового характеру, більш складних за змістом. |
3 тиждень |
молодша середня старша |
Постановочна та репетиційна робота. |
В молодшій та середніх групах заняття здебільшого складаються з рухливих емоційних ігор та руханок. Робота на технікою виконання танцювальних номерів, звертаючи увагу на емоційну передачу характеру. |
4 тиждень |
молодша середня старша |
Підведення підсумків. Випускне свято. |
Підведення підсумків. В молодшій та середніх групах пригадування всього вивченого за рік. Випускне свято в старших групах. |