Календарний план з англійської мови 8 клас перший семестр до підручника О. Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до оновленої програми
8 клас (восьмий рік навчання, 2 години на тиждень) I СЕМЕСТР
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
|
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Фонети ка
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13
|
14 |
|||||||||||
STARTING UP |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Чи любиш ти подорожувати? |
|
Розповідати про події у теперішньому часі |
[ ʒ ]
|
Present Tenses |
Повторення лексики з теми «Подорожі» |
ex. 2, pp. 4-5; ex. 3, p.6 |
|
ex. 1,2,3,4,6, pp.4-6 |
ex.5-7, p.7 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.1,2, p.4 |
|||||||||||
|
|
Минуле літо |
|
Розповідати про події у минулому часі |
[ dʒ ]
|
Past Tenses |
|
WB ex.5, p.6 |
|
ex. 7, 8, p.11 |
ex.4,5,6, p.10-11 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.3-p.5
|
|||||||||||
Тематика спілкування UNIT 1 IT’S YOUR LIFE Lesson 1 Family and Friends
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Риси характеру Vocabulary& Listening |
|
Розпізнавати деталі у почутому тексті. Розповідати про характер своїх родичів. |
[ ɔ ]
|
Adjectives |
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, |
ex.4, p.19; ex.3, p.20 |
ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21 |
ex.1,2, p.18; ex.4, p.21 |
ex.3, p.18; WB ex.1,2, p.11-12 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.3-6, p.12-14 |
|||||||||||
|
|
Опис зовнішності Speaking |
|
Розповідати про зовнішність та характер людей |
[ ɔ: ]
|
Adjective / Adverb |
fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic |
ex.1, p.21 ; ex. 4, p.22 |
ex. 4, p.22 |
ex. 2, 3, p.22 |
ex. 5, p.23 |
Громадянська відповідальність |
WB ex. 7-9, pp.14-15 |
|||||||||||
|
|
Моя сімя та друзі Grammar |
|
Робити порівняння |
[ t ] [ dʒ ]
|
as+adjective / adverb+as |
|
p.25 |
ex. 1, p.25 |
|
ex. 1, 2, p.15; ex. 6, p.19; ex. 8, p.20 |
Громадянська відповідальність |
ex. 3, 7, pp.16-20 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||||
|
|
Давай познайомимось! Reading |
|
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті |
[ju: ]
|
|
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well; to have smth in common |
ex. 1, p.26; ex. 4, p.28 |
|
ex. 3, 6, p.28 |
ex. 2, 5, p.28 |
Громадянська відповідальність |
WB ex. 13, p.18 |
|||||||||||
|
|
Неофіційний лист Writing |
|
розповідати у письмовій формі про себе та сімю |
[ ɛə ]
|
|
|
ex. 1, p.29; WB ex. 14, p.19 |
|
ex. 2, p.29 |
|
Громадянська відповідальність |
ex. 3, p.29 |
|||||||||||
Lesson 2 A Healthy Lifestyle |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Здоровий спосіб життя Reading |
|
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті та описувати значення сну в нашому житті. |
[ w ]
|
Articles |
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid |
ex. 2, p.30 |
e. 2, p.30 |
ex. 1, 3, 4, pp.30-31; e. 5a, 7, p.32 |
ex. 5b,6, p.32 |
Здоров’я та безпека |
WB ex. 1-3, pp.21-23 |
|||||||||||
|
|
Здорова дієта Listening& Vocabulary |
|
Розпізнавати деталі у почутому тексті та аналізувати різні види дієт |
[ l ]
|
|
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time |
ex. 3, p.34 ; ex. 6, p.36 |
ex. 4b,5, p.35 |
ex. 2-4, pp.33-35 |
|
Здоров’я та безпека |
WB ex. 4, 5, pp.23-24 |
|||||||||||
|
|
В здоровому тілі- здоровій дух Grammar |
|
Обмінюватися інформацією про здоровий спосіб життя. Розповідати про події у майбутньому часі |
[t] [ d ] |
Future Tenses |
|
ex. 1, p.37 |
|
|
ex. 2-7, pp.37-39 |
Здоров’я та безпека |
GB ex. 9-10, p.23-24 |
|||||||||||
|
|
Хоббі Speaking |
|
Розуміти детальну інформацію у прочитаному та обговорювати різні хобі |
[ ei ]
|
|
indoor, outdoor |
ex. 2, p.41; ex. 4, p.42 |
|
ex. 1, p.39 |
ex. 3, p.41 |
Громадянська відповідальність |
WB ex. 7, p.26 |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||||
|
|
Улюбленні заняття Speaking |
|
В парах обмінюватись інформацією про улюблене заняття |
[ k] [ g ]
|
|
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery |
ex. 6, p.43; ex. 8, p.44 |
|
ex. 5, p.42; ex. 7, 9, pp.44-45 |
WB ex. 11, p.31 |
Громадянська відповідальність |
WB ex. 8-10, pp.28-30 |
|||||||||||
|
|
Електрон.лист Writing |
|
вміти ділитись інформацією через email |
[ f ] [ v ]
|
|
|
ex. 1,2, p.45; WB ex.12, pp.31-34 |
|
|
ex. 2, p.45 |
Громадянська відповідальність |
ex. 3, p.45 |
|||||||||||
|
|
|
|
My portfolio p58-60 Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||
Тематика спілкування UNIT 2 YOUR SCHOOL TIME Lesson 1 What’s Your School Like?
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
День у школі Listening |
|
Розпізнавати деталі у почутому тексті. Розповідати про розпорядок дня
|
[ ð ] [ Ɵ ] |
|
a university, todecide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
ex.4, p.63 |
ex.2, 3, 4, pp.62-63 |
ex.1, p.62; ex.5, p.63 |
ex.3, p.63 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.1-3, pp.36-37 |
|||||||||||
|
|
Шкільні правила Grammar |
|
Обговорювати свої обов’язки в школі та вдома |
[ɔu ] |
Modal Verbs: should |
|
|
|
|
ex. 1, 2, pp.64-65 |
Громадянська відповідальність |
GB ex. 1-3, pp.32-34 |
|||||||||||
|
|
Шкільні правила Grammar |
|
Обговорювати правила та їх доцільність |
[ ei ]
|
Modal Verbs: may / might |
|
|
|
|
ex. 3-6, pp.65-67 |
Громадянська відповідальність
Здоров’я та безпека |
ex.7, p.67; GB ex.4-7, pp.35-38 |
|||||||||||
|
|
Школи в Британії Reading& Vocabulary |
|
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про школи у Британії |
[ w ]
|
|
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
|
ex.1, p.68 |
ex. 1a, p.68; ex.3, p.70 |
ex.2,3, p.70 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.4-7, pp.38-40 |
|||||||||||
|
|
Дитячі листи про школу Reading& Vocabulary |
|
Обговорювати переваги та недоліки школи |
[ l ]
|
|
|
|
ex.6, p.71 |
ex.4, 5, pp.70-71 |
ex.7,8, p.73 |
Громадянська відповідальність |
WB ex.8,9, pp.40-41 |
|||||||||||
|
|
Опис школи Speaking |
|
Презентувати свою школу |
[t] [ d ] |
|
|
ex.1a, p.73 |
ex.2-5, pp.74-75; ex.6, p.76 |
ex.1b, p.74; WB ex.10, p.42 |
|
|
ex.7, p.77; GB ex.8, p.38
|
|||||||||||
|
|
Лист другу Writing |
|
вміти писати неофіційний лист
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
|
au] [ai] |
|
dull, awful, boring, useful |
|
|
|
ex. 1, 2, p.77 |
Громадянська відповідальність |
ex. 3, p.78; WB ex. 11, 12, pp.42-43 |
|||||||||||
Lesson 2 Are You a Good Team? |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільна атмосфера Vocabulary |
|
розпізнавати лексику |
[ k] [ g ]
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
|
ex. 1,2b, p.79 |
ex. 2a-4, pp.79-80 |
Громадянська відповідальність |
|
|||||||||||
WB ex. 1, 2, pp.45-46 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Команда вчителів Reading |
|
Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання |
[ f ] [ v ]
|
|
|
|
ex.3, p.81 ; ex.5, p.83 |
ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84 |
ex.4, p.83 |
Громадянська відповідальність |
WB ex. 3-6, pp. 46-47 |
|||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||
|
|
Команда вчителів Grammar |
|
Описувати подію, що відбувалась у минулому. |
[ k] [ g ]
|
Past Continuous Tense |
|
ex. 1, p.84 |
|
ex. 2-6, pp.85-87 |
|
Громадянська відповідальність |
GB ex. 9-10, p.39-40 |
|||||||||
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||
|
|
Складність вчительської професії Listening |
|
Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та давати відповіді на питання |
[ r] |
|
ex. 2, 3, , p.88 |
ex. 1, p.87 |
|
ex. 4, p.88 |
|
Громадянська відповідальність |
GB ex. 11, 12, pp.43-46 |
|||||||||
|
|
Контроль говоріння |
||||||||||||||||||||
|
|
Вчителі очима дітей Speaking Writing |
|
В парах обмінюватися інформаціє та обговорювати стосунки з вчителями. Розповідати про улюбленого вчителя |
. [ ʃ]
[w]
[f] [v]
|
|
|
|
ex.9, p.96 |
ex. 6, 7, p.95; ex.8, p.96 |
ex. 1, p.97 |
|
ex. 2, p.97 |
|||||||||
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||
|
|
Підведення підсумків |
||||||||||||||||||||
1