Календарний план з англійської мови 8 клас І семестр до підручника Карпюк

Про матеріал

Календарний план з англійської мови 8 клас перший семестр до підручника О. Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до оновленої програми

Перегляд файлу

      8  клас      (восьмий рік навчання, 2 години на тиждень)                     I СЕМЕСТР

 

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема

Урок в НМК

Очікуваний результат

Фонети

ка

 

Граматика

Лексика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

14

STARTING UP

 

 

Чи любиш ти подорожувати?

 

Розповідати про події у теперішньому часі

[ ʒ ]

 

 

 

 

Present Tenses

Повторення лексики з теми «Подорожі»

ex. 2, pp. 4-5;

ex. 3, p.6

 

ex. 1,2,3,4,6,

pp.4-6

ex.5-7, p.7

Громадянська відповідальність

WB ex.1,2, p.4

 

 

Минуле літо

 

Розповідати про події у минулому часі

 

 

[ dʒ ]

 

Past Tenses

 

WB ex.5, p.6

 

ex. 7, 8, p.11

ex.4,5,6, p.10-11

Громадянська відповідальність

WB ex.3-p.5

 

 

Тематика спілкування UNIT 1    IT’S YOUR LIFE

Lesson 1

Family and Friends

 

 

 

 

 

Риси характеру

Vocabulary& Listening

 

Розпізнавати деталі у почутому тексті. Розповідати про характер своїх родичів.

[ ɔ ]

 

 

 

 

Adjectives

reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining,

ex.4, p.19; ex.3, p.20

ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21

ex.1,2, p.18; ex.4, p.21

ex.3, p.18; WB ex.1,2, p.11-12

Громадянська відповідальність

WB ex.3-6, p.12-14

 

 

Опис зовнішності

Speaking

 

Розповідати про зовнішність та характер людей

 

[ ɔ: ]

 

Adjective / Adverb

fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic

ex.1, p.21 ; ex. 4, p.22

ex. 4, p.22

ex. 2, 3, p.22

ex. 5, p.23

Громадянська відповідальність

WB ex. 7-9, pp.14-15

 

 

Моя сімя  та друзі

Grammar

 

 

Робити порівняння

 

[ t ]

[ dʒ ]

 

 

 

as+adjective / adverb+as

 

p.25

ex. 1, p.25

 

ex. 1, 2, p.15; ex. 6, p.19; ex. 8, p.20

Громадянська відповідальність

ex. 3, 7, pp.16-20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

Давай познайомимось!

Reading

 

Розпізнавати деталі у прочитаному тексті

[ju: ]

 

 

a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well; to have smth in common

ex. 1, p.26; ex. 4, p.28

 

ex. 3, 6, p.28

ex. 2, 5, p.28

Громадянська відповідальність

WB ex. 13, p.18

 

 

Неофіційний лист

Writing

 

розповідати у письмовій формі про себе та сімю

[ ɛə ]

 

 

 

ex. 1, p.29;

WB ex. 14, p.19

 

ex. 2, p.29

 

Громадянська відповідальність

ex. 3, p.29

Lesson 2

A Healthy Lifestyle

 

 

Здоровий спосіб життя

Reading

 

Розпізнавати деталі у прочитаному тексті та описувати значення сну в нашому житті.

 [ w ]

 

Articles

an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid

ex. 2, p.30

e. 2, p.30

ex. 1, 3, 4, pp.30-31; e. 5a, 7, p.32

ex. 5b,6, p.32

Здоров’я та безпека

WB ex. 1-3, pp.21-23

 

 

Здорова дієта

Listening& Vocabulary

 

Розпізнавати деталі у почутому тексті та аналізувати різні види дієт

[ l ]

 

 

a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time

ex. 3, p.34 ; ex. 6, p.36

ex. 4b,5, p.35

ex. 2-4, pp.33-35

 

Здоров’я та безпека

WB ex. 4, 5, pp.23-24

 

 

В здоровому тілі- здоровій дух

Grammar

 

Обмінюватися інформацією про здоровий спосіб життя.

Розповідати про події у майбутньому часі

[t]

[ d ]

Future Tenses

 

ex. 1, p.37

 

 

ex. 2-7, pp.37-39

Здоров’я та безпека

GB ex. 9-10, p.23-24

 

 

Хоббі

Speaking

 

Розуміти детальну інформацію у прочитаному та обговорювати різні хобі

[ ei ]

 

 

indoor, outdoor

ex. 2, p.41; ex. 4, p.42

 

ex. 1, p.39

ex. 3, p.41

Громадянська відповідальність

WB ex. 7, p.26

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

 

Улюбленні  заняття

Speaking

 

В парах обмінюватись інформацією про улюблене заняття

[ k]

[ g ]

 

 

an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery

ex. 6, p.43; ex. 8, p.44

 

ex. 5, p.42; ex. 7, 9, pp.44-45

WB ex. 11, p.31

Громадянська відповідальність

WB ex. 8-10, pp.28-30

 

 

Електрон.лист

Writing

 

вміти ділитись інформацією через email

[ f ]

[ v ]

 

 

 

ex. 1,2, p.45;

WB ex.12, pp.31-34

 

 

ex. 2, p.45

Громадянська відповідальність

ex. 3, p.45

 

 

 

 

My portfolio p58-60

Узагальнення вивченого матеріалу теми  з метою корекції у подальшій роботі

 

Тематика спілкування UNIT 2   YOUR SCHOOL TIME                                                                                                                                                                                                                     Lesson 1 What’s Your School Like?

 

 

 

 

День у школі

Listening

 

Розпізнавати деталі у почутому тексті. Розповідати про розпорядок дня

 

 

[ ð ]

[ Ɵ ]

 

a university, todecide, to improve, to memorize; to cheer smb up

ex.4, p.63

ex.2, 3, 4, pp.62-63

ex.1, p.62; ex.5, p.63

ex.3, p.63

Громадянська відповідальність

WB ex.1-3, pp.36-37

 

 

Шкільні правила

Grammar

 

Обговорювати свої обов’язки в школі та вдома

[ɔu ]

Modal Verbs: should

 

 

 

 

ex. 1, 2, pp.64-65

Громадянська відповідальність

GB ex. 1-3, pp.32-34

 

 

Шкільні правила

Grammar

 

Обговорювати правила та їх доцільність

[ ei ]

 

Modal Verbs: may / might

 

 

 

 

ex. 3-6, pp.65-67

Громадянська відповідальність

 

Здоров’я та безпека

ex.7, p.67;

GB ex.4-7, pp.35-38

 

 

Школи в Британії

Reading& Vocabulary

 

Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та говорити про школи у Британії

 [ w ]

 

 

an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam

 

ex.1, p.68

ex. 1a, p.68; ex.3, p.70

ex.2,3, p.70

Громадянська відповідальність

WB ex.4-7, pp.38-40

 

 

Дитячі листи про школу

Reading& Vocabulary

 

Обговорювати переваги та недоліки школи

[ l ]

 

 

 

 

ex.6, p.71

ex.4, 5, pp.70-71

ex.7,8, p.73

Громадянська відповідальність

WB ex.8,9, pp.40-41

 

 

Опис школи

Speaking

 

Презентувати  свою школу

[t]

[ d ]

 

 

ex.1a, p.73

ex.2-5, pp.74-75; ex.6, p.76

ex.1b, p.74;

WB ex.10, p.42

 

 

ex.7, p.77;

GB ex.8, p.38

 

 

 

Лист другу

Writing

 

вміти писати неофіційний лист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • характеризуват

и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм

 

 

 

  • висловлювати

власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • порівнювати

предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;

 

au]

[ai]

 

dull, awful, boring, useful

 

 

 

ex. 1, 2, p.77

Громадянська відповідальність

ex. 3, p.78;

WB ex. 11, 12, pp.42-43

Lesson 2

Are You a Good Team?

 

 

Шкільна атмосфера

Vocabulary

 

розпізнавати лексику

[ k]

[ g ]

 

 

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

 

 

ex. 1,2b, p.79

ex. 2a-4, pp.79-80

Громадянська відповідальність

 

WB ex. 1, 2, pp.45-46

 

 

Команда вчителів

Reading

 

Розрізняти загальну інформацію у прочитаному тексті та давати відповіді на питання

[ f ]

[ v ]

 

 

 

 

ex.3, p.81 ; ex.5, p.83

ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84

ex.4, p.83

Громадянська відповідальність

WB ex. 3-6, pp. 46-47

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

Команда вчителів

Grammar

 

Описувати подію, що відбувалась у минулому.

[ k]

[ g ]

 

Past Continuous Tense

 

ex. 1, p.84

 

ex. 2-6, pp.85-87

 

Громадянська відповідальність

GB ex. 9-10, p.39-40

 

 

Контроль читання

 

 

Складність вчительської професії

Listening

 

Розрізняти загальну інформацію у почутому тексті та давати відповіді на питання

[ r]

 

ex. 2, 3, , p.88

ex. 1, p.87

 

ex. 4, p.88

 

Громадянська відповідальність

GB ex. 11, 12, pp.43-46

 

 

Контроль говоріння

 

 

Вчителі очима дітей

Speaking

Writing

 

В парах обмінюватися інформаціє та обговорювати стосунки з вчителями. Розповідати про улюбленого вчителя

.

[ ʃ]

 

 

[w]

 

 

 

 

 

 

 

 

[f]

[v]

 

 

 

 

ex.9, p.96

ex. 6, 7, p.95; ex.8, p.96

ex. 1, p.97

 

ex. 2, p.97

 

 

Контроль письма

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу теми  з метою корекції у подальшій роботі

 

 

Підведення підсумків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савчук Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
5966
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку