Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-х- класів, за програмою: Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл під керівництвом Савченко .І семестр, 3год/ тиж ., 16 робочих тижнів за підручником «English.» 3 клас Тетяна Будна .
Відповідно до методичних рекомендацій у 20____ -20__н.р.
№/ дата |
Тема |
Змістові(наскрізні) лінії |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
ТЕМА 1. «Welcome Back.З поверненням до школи.»стор.6-15 (13 год.) |
|||||||||
1.
|
Знайомся з новими друзями.
З поверненням! |
Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я
|
Hello! Ні! Nice to mee tyou. Good -morning. Do you remember me? |
The ABC, numbers 1-20 |
Ех.1,р.6 Ex:2 p.6(Т.Будна.) |
Ех. 2,3 р. 6 |
Ех. 3, р. 6
|
Ех. 1,2р.6 |
р. 3, ех. 3(пис.)друкован-ний зошит.Workbook. |
2.
3.
|
Welcome Back! Звідки ти?
This is My Country.Це моя країна.Nationality.Нація. |
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? Where are you from? Can you spell your name? |
Ukraine, Poland Germany, Italy . Ukrainian, Po-lish, German ,Italian, chocolate, cheese. Дієслово to Be у Present Simple.(am ,is, are.) |
Ex:1p.7
Ex:1,2p.8 |
Ех. 4, р.7
Ex:2 p.8(діалог.) |
Ex:2,3p.7
Ex:2 p.8 |
Ех 1,4, р.7
Ex:3,4 p.8 |
р. 7,ех.3(пис.)ex:3 p.4(пис.)
p.5 Ex:1,2(пис.) вивч.нові слова по словнику. |
|
4.
5. |
The capital of my country. Cтолиця моєї країни
The capital of my country.
|
What is your name? I'm... I'm from... Who is Antony? Where is he from? How old is he?
Are you from England? Nice to meet you. |
The cat’s name … The dogs ‘ names …(‘s for possession.) |
Ех.1,р.8
Ex:1 p.9 |
Ех. 2,р.8
Ex:3p.9 |
Ех. 4 р. 8
Ex:2 p.9 |
Ex:. 1,2,3,4, р.9
Ex:1,2 p.9 |
р. 8-9, ех.2(вивч.діалог.) Write the answers to the questions (p. 8, ex. 1)
Ex:3 p.9(пис.) |
|
6.
7.
|
Welcome Back! My pets. Мої Улюбленці.
My pets.Мої улюбленці. |
How old are you? I am 8./9 Реt, parrot, hamster ,puppies, kittens, turtle . |
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near |
Ex:1,2p.10
Ex:1,2p.11 |
Ех. 2,3p.10
Ex:3,4p.11 |
Ех. 2р.10
Ex:4 p.11 |
Ех. 2,3 p.10
Ex:2 p.11 |
p. 6, ex. 2,39пис.) Workcopy-book.
p.7 ex:2,3(пис.) |
|
8.
9.
10. |
My pen friends and his pets. (Listerning.)
My pen friends and his pets.(Reading.)
My pen friends.Закріплення |
How are you? The boy/ girl can ...
Who is this? How old is Erik? Whose pet is Leonardo? |
Listening the words ;text about Claus.
Adjective: a quick mouse ,a funny guinea pig, a slow turtle. |
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11(повторення та закріплення.) |
Ех. 3, р. 11
Ex;2 p.12
Ex:1,2p.14 |
WBEx.3, р.10
Ex:1p.12-13 |
Ех. 3,4, pp. 11- Ex:1,2 p.12 |
p. 8, ex. 2 (пис)
Написати лист другові по-листуванню.(спи-сування з друкованого зошиту.)
Ex:1 p.14(вивчити пісню.) Зробити проектну роботу на тему:Welcome Back. |
|
11.
12.
|
Ми — європейці.(Wri-ting.)
Ми-європейці!Проектна робота! |
Are you from England? Nice to meet you |
|
Ех.1,р.14 |
Ех. 3,р.15 |
Ex:1p.15 |
Ех. 2, p. 15 |
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3
Project Work Make Poster : Welcome Back. |
|
13.
|
Діагностичний тест №1 з теми:Welcome Back! З поверненням! Звідки ти? |
Where are you from? Can you spell your name? |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 2,3, pp. 16-17 |
|
Ех. 1,5, pp. 16-17 |
p. 16, ex. 1,3(прослухати аудіо додаток до підручника.) |
|
Theme: Family Ties.(12 год.) |
|||||||||
14.
15.
|
Я та моя родина. I and My Family.
I and My Family. |
Уміти: запитувати про членів родини, повідомляти про їхні вподобання та місце знаходження ;
виконувати, віддавати вказівки (команди), описувати когось, щось;встановлювати родинні зв’язки;
запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на запитання;
робити пропозицію та реагувати на неї вміння описувати короткими фразами своїх батьків,сестер.братів та родичів;вказувати вік .захоплення.їх професії.
|
This is... І am ....Who is... He is tall/ She is short/ |
Parents , grandparents, aunt, uncle, cousins, twins. |
Ex.1,2,3 ,4p. 16
Ex:1p.17 |
Ex. 4, p. 16
Ex;4p.17 |
Ex:2,4p.16
Ex:2,3P17 |
Ex. 3, pp. 16 |
p. 9, ex. 3. Portfolio Work: Draw your family tree p. 10 Ex; 1,2 (пис.)
Portfolio Work: Draw the Family Trees. |
16 .
17.
|
Я та моя родина
Family Ties.Родинні Зв’язки. |
Who іs it?Where is Bill? Mother, father, sister, brother/ grandmother, grandfather
When were you born? I was born… It’s my grandma’s birthday today. |
Husband , daughter , nephew ,wife , son, niece. Tall, short, slim, Plump ,straight hair ,wavy hair. Numbers :ten , Twenty ,thirty , Forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred. |
Ex.1,2 p. 18
Ex;1,2 p.19 |
Ex.3, p. 18
Ex;3,4p.19 |
Ex.4, p. 18
Ex:2,4p.19 Ex:2,3 p.12(Work Copy-book.) |
Ex. 4.5 p. 18
Ex:3,4p.19 |
p. 11, ex. 2, ex .3(пис.)
Ex:1 p.12(пис. друк. зош) Ex:3 p.19 (чит.)
|
|
18.
19.
|
Family Ties.Родинні Зв’язки. Listening.
Family Ties. Remember.
|
What’s her/his job? |
Doctor,farmer, waiter,manager, teacher ,student. |
Ex.1,2,3p.20 |
Ex 2 p.20 |
Ex 3,4p.20 Ex 1,2 p.13(Work-Copy book) |
Ex. 4p.20 |
p.13 ex3(пис.) p.20 ex1,2,(чит.) |
|
20.
|
Family Ties. Reading. |
Where are you? Where is / are?Who is this? Where ‘s Tim from? How old are Emily and Sarah? What does Sarah look like? |
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 21 |
Ex. 2-4, p. 21 |
Ex;1p.21 Ex:1 p.14(Друк. Зошит.) |
Ex. 2 ,3p. 21 |
p. 21, ex. 1(чит.) p.14 ex2(пис.)
|
|
21.
|
Family Ties. Reading. Let’s Play. |
|
|
Ex.1, p. 22 |
Ex. 2(1:2), p. 22 |
Ex.1, p. 22 Ex.3 p.15 |
Ex. 1, p. 22 |
p. 22, ex. 1(чит.) p.15 ex.4(пис.) Portfolio Work: Роздруківка для письма другу. |
|
23.
24.
25. |
Family Ties. Writing. Let’s Play.
Family Ties. Speaking. Let’s Sing!
Родинні зв’язки. Family Ties. Project Work. (Діагностичний тест №2). |
Who is this? What is his/her job? Singer, police-officer, dancer, waiter, pilot, farmer, teacher, builder, |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
Ex. 1p.23
|
Ex. 1p.23 Ex.1 p.24 Ex.2 p.25 |
|
Ex. 1p.23 Ex.2 p.25 |
p. 24, ex.1(вивч.пісню) Do Project Work (Draw Family Trees With Apples.) |
|
ТЕМА 3. « School .Школа». (13 год.) |
|||||||||
. 26.
27.
28.
|
School Subjects Навчальні Предмети.
School. School Subjects.Clock.
School .School Subjects. Days in a week. |
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників;
визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформацію;
висловлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо;
висловлювати прохання та реагувати на нього;
уміти: описувати шкільні предмети , давати елементарну характеристику вподобання.
Використовувати модель поведінки, яка не суперечить шкільним правилам.
Гра-основний елемент у вивченні лексики з теми:Школа. |
On Monday they have got... What lessons have you got on Monday?When have you got Art? |
Days of the week, school subjects: English,Maths,Ukrainian, Music,PE,IT, Art. |
Ex.1,2 p. 26 |
Ex. 3,4, p. 26 |
Ex.1(у словник і вивч.)) p.26 Ex1,2p.16 |
Ex.1, 3 p. 26 |
p. 26, ex. 3. (чит.) p.16,ex.3(пис.) |
29.
30.
|
School Subjects. Шкільні предмети.
School.Школа. Clock. |
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like?
What’s time ?or What time is it? It’s half past eight. |
do sums gets up Present Simple (verbs) I get up I don’t get up Do you get up? |
Ex.1,2 p.27 |
Ex.3,4,, p.27 |
Ex.3 p.27 Ex.1,3 p.17 |
Ex. 2,4 p.27 |
p. 27 ex. 2,4(чит.) p.17 ex.2(пис.)
p.18 ex.2(пис.) |
|
31.
32. |
School. Школа. Listening.
School.Школа. Наші улюблені предмети. Reading. |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Days of the week, school subjects |
Ex.1p.28
Ex.2p.28 Ex.1p.29 Ex.1,2p.30 |
Ex. 2,,3 p.28
Ex.4,5p.28 Ex.2,3,4p.29 |
Ex.2p.28 Ex.1,2p.18
Ex.1 p.19 Ex.2,4p.29 Ex.1,2 p.19 |
Ex.1,4 p. 28
Ex .3 p.29 |
p.28 ex.1,3 (чит.) p. 19 ex.2(пис.)
p.19 ex.3(пис.) p.30 ex.3( Write a list of the school rules you follow.) |
|
33.
|
School.Школа Мій улюблений предмет. Reading. |
1 don't like... He doesn't like... |
School subjects |
Ex.1,2 p.31 |
Ex.3,4,, p31. |
Ex.1,2 p.20() Listening. Ex.1 p.21 |
Ex.2,3,4 p.31 |
p.21 , ex. 2(пис.) друк.зошит. p.31 ex.2( чит.) |
|
34.
|
School.Школа. Розклад занять. Writing. |
I've got a letter,pen friend. |
|
Ex.1, p. 32 |
Ex.2, p. 32 |
Ex. 1 p.32 Ex.3 p.22 |
Ex. 1,2,3, pp. 32-33 |
p. 32 ex. 1 (чит.) p.22 ex .4(пис.) Portfolio Work: Write your e-mail to pen friend. |
|
35.
|
Розклад занять.Годинник Clock. Speaking. Let’s Play. |
It's one o'clock/ Its two oclock |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 33 |
Ex. 2p.33 |
|
Ex. ,3, p33. |
p. 33 ex. 1 (вивч.пісню) . Make a demonstrative clock
|
|
36.
|
School. Розпорядок дня. Let’s Sing! Project Work. |
What day is it today? |
do sums |
Ex.1, p.34 |
Ex. 2,p.35 |
|
Ex. 1,2p.35 |
p. 34 ex. 1(learn song.) p.35 ex.1,2(project work.) |
|
37.
|
School. Розвиток навичок читання |
I am late. May I come in? Could you give...Can Ihelp... |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 36 |
Ex. 3,4, pp22 |
|
Ex.3.4 p.22 |
p.22 , ex. 3(пис.) друк. зошит. |
|
38.
|
School. Розвиток граматичних навичок. Діагностичний тест№3. |
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
School subjects |
(виконання завдань по роздруківці.) |
|
|
|
Writing School timetable. |
ТЕМА 4. «My Day.Мій день» .(12 год.)
39.
|
My Day. Мій день. |
Уміти: запитувати про режим дня учня і дотримуватися його.Познайомитися зі структурою годинника.Вміти визначати час,уподобання.
запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на запитання;
робити пропозицію та реагувати на неї. Розрізняти здорову і шкідливу їжу; та дії ,які виконує учень на протязі дня;дотримуватися режиму дня.
|
Wake up,a quarter past six,sleepy,just,more minutes,dear. |
What time do you wake up? Hurry up Breakfast is ready. What’s the time? Have breakfast/Go to school. |
Ex.1,2 p.36 |
Ex.3,4p.36 |
Ex.2 p.36 Ex.2,3p.23 |
Ex.2,3,4p.36 |
p.36 ex.2,3(чит.) p.23 ex.1(пис.)
|
40.
|
My Day.Мій день. Введення лексики |
Wake up,take a shower,brush my teeth,comb my hair,get dressed,make my bed,have breakfast,go to school. |
Present Countinuos Tense. |
Ex.1 p.37 |
Ex.2,3 p.37 |
Ex.2 p.37 |
Ex.1,3p.37 Ex.3 p.24
|
p.37 ex.1,3(чит.) p.24 ex.1,2(пис.) |
|
41.
|
My Day.Мій день. Активізація ЛО |
Walk-walking(Present Countinuos Tense. |
Come back home,wash the dishes, do my homework. |
Ex.1,2 p.38. |
Ex.3,4, p.38 |
Write Ex.1 p.25 Ex.3 p.38 |
Ex. 2,4 p.38 |
p. 38, ex. 4 (пис.) p.25 ex.2(пис.) |
|
42.
|
My Day. Мій день. Вивчення нових ЛО
|
Play with friends,go swimming,have dinner,visit grandma. |
What is Sam doing? What are they doing? |
Portfolio Work Ex.1 p.39 |
Ex. 2,3,4, p.39 |
Ex.1,2p.39 Ex.3 p.25 |
Ex.2,3 p. 39 |
p. 39, ex. 1,2(вивч. слова;чит.). p.25 ex.3( пис.) |
|
43.
|
My Day. Listening. Діагностичний тест№4. |
Cook,buy a present,do the washing,play the piano,take a bath,visit their granny,write an email,clean the room. |
|
Ex.1,2 p. 40 |
Ex.2,3, p.40 |
Ex.1 p.40 |
Ex.2, p. 40 |
p. 40, ex. 3(пис.) |
|
44.
|
My Day. Reading.
|
Ranch,look after the animals,rodeo. |
What is Levi wearing?Where is he from? What does Levi do on the ranch? |
Ex.1,2 p.41 |
Ex.3,4,5 p. 41 |
Ex. 3, p. 41 Ex.1,3 p.26 |
Ex. 3,4,5 p.41 |
p. 41, ex. 5. (writing.)
p.26 ex.2(writing.) |
|
45.
|
Контроль: письмо.Writing. My Day. |
Favourite day,New Year,Christmas,New Year’s Tree,present, |
What are they doing now? What’s your favourite day? |
Ex.1, p. 42 |
Ex. 2 p. 42 |
Ex.1,2,3 p.27 Ex.2 p.28 |
Ex. 1p.43 |
p. 44, ex. 1(learn song.) p.28 ex.1(writing.) |
|
46.
|
Контроль: читання.Listening. My Day. |
|
|
Ex.1, p. 44 |
Ex. 2, p.45 |
Ex.1,2 p.29 |
Ex. 2p.45 |
Підготуватися до контрольної роботи Ex.1 p.46(Speaking.) |
|
47.
|
Контроль говоріння. Speaking. My Day.
|
|
|
Ex.1, p. 46 |
Ex. 2 p.46 |
Ex.2 p.47 |
Ex.2p.47 |
Повторити вивчений матеріал |
|
48.
49.
50.
|
Контроль: аудіювання Listening. My Day.Let’s Play.
Мій день.My Day .Project Work. Let’s sing!
My Day. Мій день. Повторення та закріплення матеріалу. |
|
|
II семестр.
Ex.1 p.44
Ex.1,2 p.47 |
|
|
Ex.3,4 p.30
Work with Portfolio.
Work with Portfolio. |
Ex.2 p.47 |
Ex.4,5 p.47(speaking.) Ex.4 p.30(writing.)
Ex.1 p.44() Ex.2p.45() Ex.1 p.46()
Project Work.(Make the New Year’s Tree with Ballons.) |