Календарно – тематичне планування 3- В клас (2 год. на тиждень) ІІ семестр
№ ур. |
Дата |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетенція |
|
|
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Усна взаємодія /продукування (Говоріння) |
Зорове сприймання (Читання) |
Писемна взаємодія/ продукування (Письмо) |
Д/З |
|||||
Тема 4 «Відпочинок і дозвілля» + «Харчування» |
|||||||||||
|
11.01 |
Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок читання |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку. «Громадянська відповідальність» Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. «Здоров'я і безпека» Розуміє базові правила безпечної поведінки; Розрізняє здорову та шкідливу їжу. «Підприємливість та фінансова грамотність» Складає просте меню з корисних продуктів. Раціонально розподіляє кошти під час покупки. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого; Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання; Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
Mermaid, Winnie-the-Pooh, Alice in |
Let’s …! |
Впр.1-стр.74 |
Впр.5-стр.75 |
Впр.2-стр.74 WB Впр.1-стр.44 |
Впр.4-стр.75 |
Впр.4-стр.75 (усно) |
|
15.01 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Present Simple |
Wonderland, Cinderella |
Present Simple, usually
|
Впр.3-стр.77 |
Впр.3-стр.77 |
Впр.1-3-стр.76
|
WB Впр.1-стр.59 |
WB Впр.2-стр.59 (письмово) |
||
|
18.01 |
Розвиток навичок письма |
Ukrainian, usually, carol |
Present Simple |
|
Впр.2 стр.78 |
Впр.1-стр.78
|
WB стр.60-61 |
- |
||
|
22.01 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок аудіювання |
Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper, afternoon |
неозначений артикль a / an |
Впр.1,3-стр.79 |
|
Впр.2-стр.79 |
WB Впр.1 стр.62 |
WB Впр.2 стр.62 (письмово) |
||
|
25.01 |
Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, orange, lemon, apple, banana, enjoy |
неознач. прислівник some, злічувані / незлічувані іменники |
Впр.1-стр.80 |
Впр.1-3 pстр.80-81 |
Впр.1,2-стр.81 |
WB Впр.2-стр.63 |
WB Впр.1-стр.63 (письмово) |
||
|
29.01 |
Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок говоріння |
pass, meal, porridge, sausage, tea, sugar, soup, bread, butter |
Present Simple |
Впр.2-pстр.82 |
Впр.1,2-pстр.82 |
|
WB Впр.1-2-стр.64 |
- |
||
|
01.02 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Present Simple |
make bed, alone, always |
Present Simple with always, usually, sometimes, never |
Впр.1,2-стр.83 |
Впр.2-стр.83
|
Впр.1-2-стр.83 |
WB Впр.3-стр.64 |
WB Впр.1-2 -стр.65 (письмово) |
||
|
05.02 |
Розвиток навичок говоріння та читання |
cook |
Повторення Present Simple |
|
Впр.1,3,4,5-стр.84-85 |
Впр.2,4-стр.84-85 |
|
WB Впр.1-2 -стр.66 (письмово) |
||
|
08.02 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок письма |
|
Повторення Present Simple |
|
Впр. 2-стр.86 |
Впр. 3-стр.86 |
WB Впр.1-2 -стр.67,68 |
- |
||
|
12.02 |
Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. Та аудіювання |
|
|
Впр. 1-pстр.87-88 |
Впр. 3-p-88 |
Впр. 1-pстр.87-88 |
|
Впр. 2-p-88 (письмово) |
||
|
15.02 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» + «Харчування». Діагностична робота № 4 |
|||||||||
Тема 5 «Людина» |
|||||||||||
|
19.02 |
Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок говоріння |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище. «Громадянська відповідальність» Виявляє толерантне ставлення до людей. «Здоров'я і безпека» Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. |
Розуміє конкретну інформацію (наприклад, про місце або час) у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке. Пише короткі фрази для надання базової інформації (ім’я, адреса, родина), в анкет або записці, використовуючи словник. Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина, національність) |
Was, were Mountains, a hotel, last, comfortable |
Wh-questions |
Впр.1-стр.92 |
Впр.1-4-pстр.92-93 |
Впр.2-стр.93 |
WB Впр.2-стр.72 |
WB Впр.1-стр.72 (письмово) |
|
22.02 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Past Simple |
|
Was-were Past Simple |
|
Впр.3-стр.95
|
Впр.1-стр.94 |
Впр.2-стр.94 |
Впр. 3 стр. 92 (письмово) |
||
|
26.02 |
Розвиток навичок письма |
Summer holidays, yesterday, last weekend |
Was-were Past Simple |
Впр.5-стр.97 |
Впр.3-5-стр.97 |
Впр.1-2-стр.96 |
Впр.2-стр.96 WB Впр.1-2стр.74 |
Впр. 3 стр. 97 (письмово) |
||
|
01.03 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок аудіювання та говоріння |
helped, learned, listened to, washed, played, watched |
Past Simple of Regular verbs |
Впр.2-стр.98 |
Впр.3-4-стр.99 |
Впр.1-стр.98 |
WB Впр.1-2 стр.75 |
WB Впр.1-2 стр.76 (письмово) |
||
|
05.03 |
Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. |
Did, didn’t |
Past Simple |
Впр.4-стр.101 |
Впр.2-стр.100 |
Впр.1-стр.100 |
Впр.3-стр.101 |
Впр.3-стр.101 (письмово) |
||
|
12.03 |
Введення нових лексичних одиниць теми. Present Simple-Past Simple |
|
Порівняння Present Simple-Past Simple |
|
Впр. 2 стр. 102 |
Впр.1-стр.103
|
Впр.2-стр.103
|
Впр.2-стр.103 (письмово)
|
||
|
15.03 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Past Simple |
Go-went, see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
Past Simple -Irregular verbs |
Впр.1-стр.104
|
Впр.2-стр.104
|
Впр.1-стр.104
|
WB Впр.1-2-стр.82
|
Впр. 2 стр. 104 (письмово) |
||
|
19.03 |
Розвиток навичок говоріння та читання |
Write-wrote, blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
Past Simple -Irregular verbs |
Впр.1-стр.107
|
Впр.2, -стр.108-
|
Впр.1-стр.107
|
WB Впр.4,5 -стр.85 |
- |
||
|
29.03 |
Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. та аудіювання |
What, Where, When, Why, How |
Спеціальні питання в Past Simple |
Впр.3-стр.108
|
Впр. 4-6-pстр.108-109
|
Впр.3-стр.108
|
Впр. 5-стр.-111
|
Повторити неправильні дієслова стр.107 |
||
|
02.04 |
Повторення вивченого матеріалу з теми Людина». Діагностична робота № 5 |
|||||||||
Тема 6 «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» + «Свята та традиції України та країн виучуваної мови» |
|||||||||||
|
05.04 |
Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок читання |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» Цінує та бережливо ставиться до природи. «Громадянська відповідальність» Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. «Підприємливість та фінансова грамотність» Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
Розуміє конкретну інформацію (наприклад, про місце або час) у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке. Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем |
Sky, cloud, weather, shine, stay |
Впр. 1 стр.116 |
Впр.2-стр.116 |
|
Впр.2,3-стр.116 |
|
- |
|
09.04 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок письма |
France, Italy, USA, England |
|
Впр.1,2-стр.117 |
|
Впр.3-стр.117 |
WB Впр.3-5 -стр.96 |
WB Впр.1-3 -стр.94 (письмово) |
||
|
12.04 |
Розвиток навичок письма та аудіювання |
Spring, summer, autumn, winter Months of the year |
|
Впр.1,2-стр.118 |
Впр.2-стр.118 |
Впр.1-стр.118 |
WB Впр.1 -стр.97 |
WB Впр.2 -стр.97 (письмово) |
||
|
16.04 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок говоріння та читання |
Year, season, autumn, often, month |
There is/are There isn’t/aren’t Is there? Are there? |
|
Впр.5-стр.119 |
Впр.3,4-стр.119 |
WB Впр.2 -стр.98 |
- |
||
|
19.04 |
Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. |
Повторення назв місяців |
|
|
Впр.1,2-стр.120 |
|
WB Впр.1 -стр.99 |
WB Впр.2 -стр.99 (письмово) |
||
|
23.04 |
Розвиток навичок говоріння та аудіювання |
|
|
Впр.3 стр.121 |
Впр.2- стр.121 |
|
Впр.1- стр.121 |
Впр.1- стр.121 (письмово) |
||
|
26.04 |
Активізація лексичних одиниць в мові учнів. |
Christ, church, people, Easter basket, hot-cross bun, Easter Bunny |
|
Впр.2 стр.122 |
Впр.1 стр.122 |
Впр.2 стр.122 |
WB Впр.5 -стр.101 |
- |
||
|
30.04 |
Розвиток навичок говоріння та читання |
|
|
|
Впр.5 - стр.123 |
Впр.5 - стр.123 |
Впр.3,4- стр.123 |
Повторити слова стр.122 |
||
|
07.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» + «Свята та традиції України та країн виучуваної мови». Діагностична робота № 6 |
|||||||||
|
14.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми ««Відпочинок і дозвілля». Діагностична робота: аудіювання |
|
||||||||
|
17.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Харчування». Діагностична робота: письмо |
|
||||||||
|
21.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Людина». Діагностична робота: говоріння |
|
||||||||
|
24.05 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови». Діагностична робота: читання |
|
||||||||
|
28.05 |
Повторення вивченого матеріалу за рік |
08.03 – Міжнародній жіночий день
22.03 – канікули весняні
03.05 – Великдень
10.05 – День Перемоги