Календарний план з англійської мови для учнів 3 класу Карпюк (ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови 3 клас (ЗПР) за підручником О.Карпюк на ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування 3- В  клас (2 год. на тиждень) ІІ семестр

№ ур.

Дата

Підтема

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати

Мовний інвентар

Комунікативна компетенція

 

 

Лексика

Граматика/

Фонетика

Сприймання на слух

(Аудіювання)

Усна взаємодія /продукування

(Говоріння)

Зорове сприймання

(Читання)

Писемна взаємодія/

продукування

(Письмо)

Д/З

Тема 4 «Відпочинок і дозвілля» + «Харчування»

  1.            

11.01

Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок читання

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

«Громадянська відповідальність»

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.

«Здоров'я і безпека»

Розуміє базові правила безпечної поведінки;

Розрізняє здорову та шкідливу їжу.

«Підприємливість та фінансова грамотність»

Складає просте меню з корисних продуктів. Раціонально розподіляє кошти під час покупки.

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого;

Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання;

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем.

Mermaid, Winnie-the-Pooh, Alice in

Let’s …!

Впр.1-стр.74

Впр.5-стр.75

Впр.2-стр.74

WB Впр.1-стр.44

Впр.4-стр.75

Впр.4-стр.75

(усно)

  1.            

15.01

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Present Simple

Wonderland, Cinderella

Present Simple,

usually

 

Впр.3-стр.77

Впр.3-стр.77

Впр.1-3-стр.76

 

WB Впр.1-стр.59

WB Впр.2-стр.59

(письмово)

  1.            

18.01

Розвиток навичок письма

Ukrainian, usually, carol

Present Simple

 

Впр.2

стр.78

Впр.1-стр.78

 

WB стр.60-61

-

  1.            

22.01

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок аудіювання

Eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper, afternoon

неозначений артикль

a / an

Впр.1,3-стр.79

 

Впр.2-стр.79

WB Впр.1 стр.62

WB Впр.2 стр.62

(письмово)

  1.            

25.01

Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення.

vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, orange, lemon, apple, banana, enjoy

неознач. прислівник some,

злічувані /

незлічувані іменники

Впр.1-стр.80

Впр.1-3 pстр.80-81

Впр.1,2-стр.81

WB Впр.2-стр.63

WB Впр.1-стр.63

(письмово)

  1.            

29.01

Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок говоріння

pass, meal, porridge, sausage, tea, sugar, soup, bread, butter

Present Simple

Впр.2-pстр.82

Впр.1,2-pстр.82

 

WB Впр.1-2-стр.64

-

  1.            

01.02

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Present Simple

make bed, alone, always

Present Simple with always, usually, sometimes, never

Впр.1,2-стр.83

Впр.2-стр.83

 

Впр.1-2-стр.83

WB Впр.3-стр.64

WB Впр.1-2 -стр.65

(письмово)

  1.            

05.02

Розвиток навичок говоріння та читання

cook

Повторення  Present Simple

 

Впр.1,3,4,5-стр.84-85

Впр.2,4-стр.84-85

 

WB Впр.1-2 -стр.66

(письмово)

  1.            

08.02

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок письма

 

Повторення  Present Simple

 

Впр. 2-стр.86

Впр. 3-стр.86

WB Впр.1-2 -стр.67,68

-

  1.            

12.02

Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. Та аудіювання

 

 

Впр. 1-pстр.87-88

Впр. 3-p-88

Впр. 1-pстр.87-88

 

Впр. 2-p-88

(письмово)

  1.            

15.02

Повторення вивченого матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» + «Харчування». Діагностична робота № 4

Тема 5 «Людина»

  1.            

19.02

Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок говоріння

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

 «Громадянська відповідальність»

Виявляє толерантне ставлення до людей.

 «Здоров'я і безпека»

 Розпізнає позитивні та негативні чинники, що впливають на здоров'я людини. Розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

Розуміє конкретну інформацію (наприклад, про місце або час) у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке.

Пише короткі фрази для надання базової інформації (ім’я, адреса, родина), в анкет або записці, використовуючи словник.

Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (напр., ім’я, адреса, родина, національність)

Was, were

Mountains, a hotel,

last, comfortable

Wh-questions

Впр.1-стр.92

Впр.1-4-pстр.92-93

Впр.2-стр.93

WB Впр.2-стр.72

WB Впр.1-стр.72

(письмово)

  1.            

22.02

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Past Simple

 

Was-were

Past Simple

 

Впр.3-стр.95

 

Впр.1-стр.94

Впр.2-стр.94

Впр. 3 стр. 92 (письмово)

  1.            

26.02

Розвиток навичок письма

Summer holidays, yesterday, last weekend

Was-were

Past Simple

Впр.5-стр.97

Впр.3-5-стр.97

Впр.1-2-стр.96

Впр.2-стр.96 WB Впр.1-2стр.74

Впр. 3 стр. 97

(письмово)

  1.            

01.03

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок аудіювання та говоріння

helped, learned, listened to, washed, played, watched

Past Simple of Regular verbs

Впр.2-стр.98

Впр.3-4-стр.99

Впр.1-стр.98

WB Впр.1-2 стр.75

WB Впр.1-2 стр.76

(письмово)

  1.            

05.03

Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення.

Did, didn’t

Past Simple

Впр.4-стр.101

Впр.2-стр.100

Впр.1-стр.100

Впр.3-стр.101

Впр.3-стр.101

(письмово)

  1.            

12.03

Введення нових лексичних одиниць теми. Present Simple-Past Simple

 

Порівняння Present Simple-Past Simple

 

Впр. 2 стр. 102

Впр.1-стр.103

 

Впр.2-стр.103

 

Впр.2-стр.103

(письмово)

 

  1.            

15.03

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Past Simple

Go-went, see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had

Past Simple -Irregular verbs

Впр.1-стр.104

 

Впр.2-стр.104

 

Впр.1-стр.104

 

WB Впр.1-2-стр.82

 

Впр. 2 стр. 104 (письмово)

  1.            

19.03

Розвиток навичок говоріння та читання

Write-wrote, blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made

Past Simple -Irregular verbs

Впр.1-стр.107

 

Впр.2, -стр.108-

 

Впр.1-стр.107

 

WB Впр.4,5 -стр.85

-

  1.            

29.03

Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. та аудіювання

What, Where, When, Why, How

Спеціальні питання в  Past Simple

Впр.3-стр.108

 

Впр. 4-6-pстр.108-109

 

Впр.3-стр.108

 

Впр. 5-стр.-111

 

Повторити неправильні дієслова стр.107

  1.            

02.04

Повторення вивченого матеріалу з теми Людина». Діагностична робота № 5

Тема 6 «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» + «Свята та традиції України та країн виучуваної мови»

  1.            

05.04

Введення нових лексичних одиниць теми. Розвиток навичок читання

«Екологічна безпека та сталий розвиток»

Цінує та бережливо ставиться до природи.

«Громадянська відповідальність»

Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. «Підприємливість та фінансова грамотність»

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

Розуміє конкретну інформацію (наприклад, про місце або час) у знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке.

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем

Sky, cloud, weather, shine, stay

Впр. 1 стр.116

Впр.2-стр.116

 

Впр.2,3-стр.116

 

-

  1.            

09.04

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок письма

France, Italy, USA, England

 

Впр.1,2-стр.117

 

Впр.3-стр.117

WB Впр.3-5 -стр.96

WB Впр.1-3 -стр.94

(письмово)

  1.            

12.04

Розвиток навичок письма та аудіювання

Spring, summer, autumn, winter

Months of the year

 

Впр.1,2-стр.118

Впр.2-стр.118

Впр.1-стр.118

WB Впр.1 -стр.97

WB Впр.2 -стр.97

(письмово)

  1.            

16.04

Активізація лексичних одиниць в мові учнів. Розвиток навичок говоріння та читання

Year, season, autumn, often, month

There is/are

There isn’t/aren’t

Is there?

Are there?

 

Впр.5-стр.119

Впр.3,4-стр.119

WB Впр.2 -стр.98

-

  1.            

19.04

Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення.

Повторення назв місяців

 

 

Впр.1,2-стр.120

 

WB Впр.1 -стр.99

WB Впр.2 -стр.99

(письмово)

  1.            

23.04

Розвиток навичок говоріння та аудіювання

 

 

Впр.3 стр.121

Впр.2- стр.121

 

Впр.1- стр.121

Впр.1- стр.121

(письмово)

  1.            

26.04

Активізація лексичних одиниць в мові учнів.

Christ, church, people, Easter basket, hot-cross bun, Easter Bunny

 

Впр.2 стр.122

Впр.1 стр.122

Впр.2 стр.122

WB Впр.5 -стр.101

-

  1.            

30.04

Розвиток навичок говоріння та читання

 

 

 

Впр.5 - стр.123

Впр.5 - стр.123

Впр.3,4- стр.123

Повторити слова стр.122

  1.            

07.05

Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови» + «Свята та традиції України та країн виучуваної мови». Діагностична робота № 6

  1.            

14.05

Повторення вивченого матеріалу з теми ««Відпочинок і дозвілля». Діагностична робота: аудіювання

 

  1.            

17.05

Повторення вивченого матеріалу з теми «Харчування». Діагностична робота: письмо

 

  1.            

21.05

Повторення вивченого матеріалу з теми «Людина». Діагностична робота: говоріння

 

  1.            

24.05

Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови». Діагностична робота: читання

 

  1.            

28.05

Повторення вивченого матеріалу за рік

 

 

08.03 – Міжнародній жіночий день

22.03 – канікули весняні

03.05 – Великдень

10.05 –  День Перемоги

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Інкл
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку