|
Класи |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
||
11-А |
11-Б |
11-В |
||||
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП (5 годин) |
||||||
1. |
|
|
|
Україна в роки Першої світової війни. |
Вивчити конспект. |
|
2. |
|
|
|
Початок Української революції. |
Вивчити конспект. |
|
3. |
|
|
|
Розгортання Української революції. |
Вивчити конспект. |
|
4. |
|
|
|
Встановлення тоталітарного комуністичного режиму в Україні. |
Вивчити конспект. |
|
5. |
|
|
|
Україна в роки Другої світової війни. |
Вивчити конспект. Прочитати §1. |
|
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ (10 годин) |
||||||
6. |
|
|
|
Адміністративно-територіальні зміни та зовнішня політика УРСР. |
Прочитати §2. Опрацювати питання №1-6. Виконати письмово №11, с.19. |
|
7. |
|
|
|
Внутрішньополітична та економічна ситуація. |
Прочитати §3. Опрацювати питання №1-6. Виконати письмово №9, с.27. |
|
8. |
|
|
|
Політика радянізація в західних областях УРСР. |
Прочитати §4 (с.28-33). Виконати письмово №7, с.36. |
|
9. |
|
|
|
Український національно-визвольний рух у Західній Україні. |
Прочитати §4 (с.34-36). Виконати письмово №12, с.36. |
|
10. |
|
|
|
Культура України в перші післявоєнні роки. |
Прочитати §5. Опрацювати питання №1-6. Виконати письмово №12, с.45. |
|
11. |
|
|
|
Практичне заняття №1. Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР. |
|
|
12. |
|
|
|
Практичне заняття №2. Повсякденне життя післявоєнних років. |
|
|
13. |
|
|
|
Практичне заняття №3. «Вирвані з коренем». |
Повторити §2-5. |
|
14. |
|
|
|
Узагальнення. |
Повторити §2-5. |
|
15. |
|
|
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ (12 годин) |
||||||
16. |
|
|
|
УРСР на початку десталінізації. |
Прочитати §6. Опрацювати питання №1-6. Виконати письмово №13, с.51. |
|
17. |
|
|
|
ХХ з’їзд КПРС та його значення. |
Прочитати §7 (с.52-53). Виконати письмово №7, с.56 |
|
18. |
|
|
|
Суспільно-політичне життя. |
Прочитати §7 (с.53-56). Виконати письмово №11, с.57. |
|
19. |
|
|
|
Зміни в управлінні господарством. Розвиток промисловості. |
Прочитати §8 (с.57-60). Виконати письмово №7-8, с.64 |
|
20. |
|
|
|
Розвиток сільського господарства. Зміни в соціальній сфері. |
Прочитати §8 (с.60-64). Виконати письмово №11, с.57. |
|
21. |
|
|
|
Національно-визвольний рух. |
Прочитати §9 (с.65-69). Виконати письмово №7-8, с.71. |
|
22. |
|
|
|
«Шістдесятництво». |
Прочитати §9 (с.69-71). Виконати письмово №9, с.71. |
|
23. |
|
|
|
Культурне та духовне життя в УРСР. |
Прочитати §10 (с.72-78). Виконати письмово №8-9, с.81. |
|
24. |
|
|
|
Держава і церква. Культура української діаспори. |
Прочитати §10 (с.79-81). Виконати письмово №18, с.82. |
|
25. |
|
|
|
Практичне заняття №4. Входження Кримської області до складу УРСР: міфи та реальність. |
Повторити §6-10. |
|
26. |
|
|
|
Узагальнення. |
Повторити §6-10. |
|
27. |
|
|
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (16 годин) |
||||||
28. |
|
|
|
Зміни в ідеологічних орієнтирах. П.Шелест. |
Прочитати §11 (с.83-86). Виконати письмово №7, с.88. |
|
29. |
|
|
|
Діяльність В.Щербицького. |
Прочитати §10 (с.86-88). Виконати письмово №9, с.88. |
|
30. |
|
|
|
Економічна ситуація: промисловість. |
Прочитати §12 (с.88-93). Виконати письмово №9, с.95. |
|
31. |
|
|
|
Економічна ситуація: сільське господарство. |
Прочитати §12 (с.94-95). Виконати письмово №10, с.95. |
|
32. |
|
|
|
Демографічні проблеми. Зміни в соціальній структурі. |
Прочитати §13 (с.96-98). Виконати письмово №7, с.103. |
|
33. |
|
|
|
Розвиток соціальної сфери. |
Прочитати §13 (с.98-103). Виконати письмово №10, с.103. |
|
34. |
|
|
|
Національно-визвольний рух. Діяльність правозахисників. |
Прочитати §14 (с.104-109). Виконати письмово №14, с.115. |
|
35. |
|
|
|
Діяльність УГГ. Релігійне дисидентство. |
Прочитати §14 (с.109-115). Виконати письмово №9, с.115. |
|
36. |
|
|
|
Розвиток культури: освіта та наука. |
Прочитати §15 (с.116-120). Виконати письмово №8, с.129. |
|
37. |
|
|
|
Розвиток культури: література, мистецтво, спорт. |
Прочитати §15 (с.120-127). Виконати письмово №10, с.129. |
|
38. |
|
|
|
Культура української діаспори. |
Прочитати §15 (с.127-299). Виконати письмово №14, с.129. |
|
39. |
|
|
|
Практичне заняття №5. Конституції УРСР 1937 та 1978 рр. |
|
|
40. |
|
|
|
Практичне заняття №6. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори. |
|
|
41. |
|
|
|
Практичне заняття №7. Повсякденне життя в місті та селі. |
Повторити §11-15 |
|
42.
|
|
|
|
Узагальнення. |
Повторити §11-15. |
|
43.
|
|
|
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
РОЗДІЛ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (8 годин) |
||||||
44. |
|
|
|
Початок «перебудови». |
Прочитати §16. Виконати письмово №10, с.138. |
|
45. |
|
|
|
Поглиблення кризових явищ. |
Прочитати §17. Виконати письмово №13, с.145. |
|
46. |
|
|
|
Зростання громадської активності українського суспільства. |
Прочитати §18 (с.145-149). Виконати письмово №7, с.157. |
|
|
|
|
|
Проголошення Декларації про державний суверенітет України. |
Прочитати §18 (с.149-157). Виконати письмово №10, с.157. |
|
47. |
|
|
|
Проголошення незалежності України. |
Прочитати §19. Виконати письмово №1-9, с.166. |
|
48. |
|
|
|
Практичне заняття №8. Непоправні наслідки Чорнобильської катастрофи. |
|
|
49. |
|
|
|
Практичне заняття №9. Злочини комуністичного режиму. |
Повторити §16-19. |
|
50. |
|
|
|
Узагальнення.
|
Повторити §16-19. |
|
51. |
|
|
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
РОЗДІЛ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ (20 годин) |
||||||
52. |
|
|
|
Початок державотворчих процесів:формування гілок влади. |
Прочитати §20 (с.167-169). Виконати письмово №1-4, с.179. |
|
53. |
|
|
|
Початок державотворчих процесів: створення ЗСУ та правоохоронних органів. |
Прочитати §20 (с.170-173). Виконати письмово №5,12, с.179. |
|
54. |
|
|
|
Початок державотворчих процесів: визначення громадянства та кордонів, формування місцевих органів влади. |
Прочитати §20 (с.173-174). Виконати письмово №6-7, с.179. |
|
55. |
|
|
|
Автономістські та сепаратистські рухи. |
Прочитати §20 (с.175-179). Виконати письмово №13, с.179. |
|
56. |
|
|
|
Формування партійно-політичної системи. |
Прочитати §21 (с.179-182). Виконати письмово №9, с.185. |
|
57. |
|
|
|
Конституційний процес. |
Прочитати §21 (с.182-184). Виконати письмово №10, с.185. |
|
58. |
|
|
|
Політичне життя 1999-2004 рр. |
Прочитати §22 (с.185-189). Виконати письмово №9, с.193. |
|
59. |
|
|
|
«Помаранчева революція». |
Прочитати §22 (с.189-193). Виконати письмово №12, с.193. |
|
60. |
|
|
|
Економічний розвиток (1992-1994 рр.) |
Прочитати §23 (с.193-197). Виконати письмово №7, с.203. |
|
61. |
|
|
|
Економічний розвиток (1994-1999 рр.) |
Прочитати §23 (с.197-200). Виконати письмово №12, с.203. |
|
62. |
|
|
|
Економічний розвиток (2000-2005 рр.) |
Прочитати §23 (с.201-203). Виконати письмово №13, с.203. |
|
63. |
|
|
|
Соціальні зміни в українському суспільстві. |
Прочитати §24 (с.203-207). Виконати письмово №9, с.211. |
|
64. |
|
|
|
Міжнаціональні відносини. |
Прочитати §24 (с.209-211). Виконати письмово №16, с.211. |
|
65. |
|
|
|
Міжнародне становище. Набуття без’ядерного статусу. |
Прочитати §25 (с.211-214). Виконати письмово №6, с.224. |
|
66. |
|
|
|
Україна та міжнародні організації. |
Прочитати §25 (с.214-218). Виконати письмово №10, с.224. |
|
67. |
|
|
|
Відносини із сусідніми державами. Діаспора. |
Прочитати §25 (с.218-224). Виконати письмово №12, с.224. |
|
68. |
|
|
|
Суспільно-політичне та економічне життя. |
Прочитати §26. Виконати письмово №1-6, с.231. |
|
69. |
|
|
|
Практичне заняття №10. Державне будівництво в незалежній Україні. |
Повторити §20-26. |
|
70.
|
|
|
|
Узагальнення. |
Повторити §20-26. |
|
71. |
|
|
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
РОЗДІЛ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ (16 годин) |
||||||
72. |
|
|
|
Україна у 2010-2014 рр. |
Прочитати §27 (с.232-236). Виконати письмово №7, с.241. |
|
73. |
|
|
|
Євромайдан. Революція Гідності. |
Прочитати §27 (с.236-241). Виконати письмово №10 або 11, с.241. |
|
74. |
|
|
|
Зовнішньополітичний курс України (2005-2014) |
Прочитати §28 (с.241-244). Виконати письмово №3, с.261. |
|
75. |
|
|
|
Окупація Криму Росією. |
Прочитати §28 (с.244-2247). Виконати письмово №14, с.261. |
|
76. |
|
|
|
Збройна Агресія Росії на Сході України. АТО. |
Прочитати §28 (с.247-249). Виконати письмово №15, с.261. |
|
77. |
|
|
|
Президентські та парламентські вибори 2014 р. |
Прочитати §28 (с.249-255). Виконати письмово №, с.. |
|
78. |
|
|
|
Мінські угоди. |
Прочитати §28 (с.250-261). Виконати письмово №8, с.261. |
|
79. |
|
|
|
Відродження національної культури. |
Прочитати §29 (с.262-264). Виконати письмово №2, с.274. |
|
80. |
|
|
|
Розвиток науки. |
Прочитати §29 (с.264-266). Виконати письмово №10, с.275. |
|
81. |
|
|
|
Розвиток освіти. |
Прочитати §29 (с.266-267). Виконати письмово №8, с.275. |
|
82. |
|
|
|
Література. Мистецтво. Кінематограф. Спорт. |
Прочитати §29 (с.267-269). Виконати письмово №17, с.275. |
|
83. |
|
|
|
Релігійне і церковне життя. |
Прочитати §29 (с.269-274). Виконати письмово №18, с.275. |
|
84. |
|
|
|
Практичне заняття №11. Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. |
|
|
85. |
|
|
|
Практичне заняття №12. Зовнішні та внутрішні загрози для України. |
Повторити §27-29 |
|
86. |
|
|
|
Узагальнення.
|
Повторити §27-29 |
|
87. |
|
|
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|