Календарно-тематичне планування 11 клас 2,5 год

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 11 клас 2,5 год з повторення на початку навчального року за 10 клас у зв`язку з паднемією covid-19
Перегляд файлу

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

11-й клас (2,5  год.)

 

  з/п

Дата проведення уроку

Зміст (тема) уроку

Примітка

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

  1.  

 

Діагностичне опитування. Україна на початку Другої світової війни 1939–1941 рр.

 

  1.  

 

Україна на початку німецько-радянської війни.

 

  1.  

 

Звільнення України від нацистських загарбників.

 

  1.  

 

Рух Опору та його течії

 

  1.  

 

Україна на завершальному етапі війни.  Діагностична контрольна робота.

 

Розділ 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ

  1.  

 

Україна на міжнародній арені. Україна – співзасновниця ООН. Встановлення кордонів УРСР у міжнародних договорах.

 

  1.  

 

Обмін територіями 1951 р. Участь УРСР у міжнародних організаціях.

 

  1.  

 

Західна Україна в повоєнні роки. Велика блокада. Обмін населенням між Польщею й УРСР. Масові депортації (1944-1946 рр.) Операції «Вісла» і «Захід».

 

  1.  

 

 

 

Західна Україна в повоєнні роки. Посилення радянізації та репресії у західних областях УРСР. Ліквідація УГКЦ у 1946-1949 рр.

 

  1.  

 

Внутрішньополітична й економічна ситуація УРСР.  Масовий голод 1946-1947 рр.

 

  1.  

 

Культура в повоєнні роки.

 

  1.  

 

Практичне заняття. «Війна пішла, а горе залишилось…»: повсякденне життя повоєнних років. (дослідження тематичних  документів).

 

  1.  

 

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 1 «Україна в перші повоєнні роки».

 

Міжпредметні зв’язки: 10 клас. Географія. Тема: Політична картина світу (Учень/учениця пояснює відмінність між поняттями «країна», «держава», «залежна територія»; основні вектори зовнішньої політики України).

 

Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ

 

  1.  

 

Внутрішньополітична ситуація в УРСР у першій половині 1950-х рр.

 

  1.  

 

Адміністративно-територіальні зміни. Входження Кримської області до складу УРСР. 

 

  1.  

 

Стан промисловості і сільського господарства. Військово-промисловий комплекс.

 

  1.  

 

Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи.

 

  1.  

 

Соціальні наслідки економічної політики другої половини 1950-х – першої половини 1960-х рр.

 

  1.  

 

Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах.

 

  1.  

 

XX з’їзд КПРС. Десталінізація і лібералізація суспільного життя. Реабілітація жертв сталінських репресій.

 

  1.  

 

Зародження дисидентського руху в Україні та його течії. Левко Лук’яненко. Антирадянські виступи 1960-х рр.

 

  1.  

 

Практичне заняття. Феномен українського шістдесятництва.

 

  1.  

 

Наука, освіта література та мистецтво

 

  1.  

 

Урок узагальнення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 2 «Україна в умовах десталінізації».

 

Тема для написання есе:

– Відлига: зміни в суспільно-політичних настроях населення України.

Міжпредметні зв’язки: 11 клас. Українська література. Тема: Українська література другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Поети шістдесятники. (Учень/учениця розуміє явище «шістдесятництва» і причини пробудження національної свідомості в суспільстві, шістдесятництво як явище соціальне й культурологічне, його зв’язок із дисидентським рухом); — 11 клас. Українська література. Тема: Олесь Гончар «Собор». (Учень/учениця розуміє роль духовного начала і краси в житті людини, осуд бездуховності, історичної пам’яті народу, добра і зла в житті, проблему національного нігілізму, моральної ницості); — 11 клас. Українська література. Тема: Василь Симоненко. Громадянська лірика. (Учень/учениця дискутує про патріотичні, громадянські мотиви, морально‑етичні проблеми, розуміє проблему почуття людської гідності, мотиви самоствердження людини в складному сучасному світі, її самодостатність, високохудожнє відтворення громадянського вибору поета).

 

Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ

 

  1.  

 

Економічна ситуація в УРСР. Продовольчі програми.

 

  1.  

 

Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Конституція УРСР 1978 р.

 

  1.  

 

Зміни в соціальній та національній структурі населення.

 

  1.  

 

Дисидентський рух: течії, форми і методи боротьби. Іван Дзюба: «Інтернаціоналізм чи русифікація». Михайло Брайчевський: «Приєднання чи возз’єднання».

 

  1.  

 

Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (УГГ). Самвидав. «Український вісник». «Смолосокип». В’ячеслав Чорновіл.

Практичне заняття. Український самвидав: теми, ідеї, автори/Українські дисиденти – виклик системі.

 

  1.  

 

Відродження пам’яті про Голодомор. Українська діаспора та її внесок у відродження України.

 

  1.  

 

Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв.

 

  1.  

 

Розвиток освіти та науки. Формування опозиційних течій у культурі.  Мистецтво та спорт.

 

  1.  

 

Урок узагальнення. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 3 «Україна в період загострення кризи радянської системи».

 

Орієнтовні теми для навчальних проєктів:

49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності УГГ).

Студії боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу «Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті?»).

 Права людини в СРСР: декларації та реальність.

Міжпредметні зв’язки: 10 клас. Географія. Тема: Населення світу. (Учень/учениця пояснює значення понять «демографічна політика», «демографічний вибух», «урбанізація», «субурбанізація», «міграція», «мегалополіс»); — 11 клас. Екологія. Тема 2. Природа і людина: системний підхід. (Учень/учениця розуміє місце природи у житті суспільства; досліджує особливості основних етапів взаємодії суспільства і природи; аналізує наслідки змін і перетворень природних процесів і компонентів природи антропогенною діяльністю).

Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

  1.  

 

Початок перебудови в СРСР.

 

  1.  

 

Чорнобильська катастрофа.

 

  1.  

 

Практичне заняття. «За живе…» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

 

  1.  

 

Стан економіки. Шахтарські страйки. Поглиблення диспропорцій рівня життя населення.

 

  1.  

 

Гласність і політичний плюралізм на українських теренах. Активізація національно-демократичного руху.

 

  1.  

 

Зміни в політичному керівництві УРСР. Формування багатопартійної системи.

 

  1.  

 

Культурно-мистецьке життя як вираз суспільних настроїв. Фестиваль «Червона рута». Релігійне відродження.

 

  1.  

 

Вибори до Верховної Ради УРСР і до місцевих рад 1990 р. Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.

 

  1.  

 

Створення Автономної Республіки Крим. Меджліс кримськотатарського народу.

 

  1.  

 

Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р.

 

  1.  

 

Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Леонід Кравчук

 

  1.  

 

Розпад СРСР. Міжнародне визнання України.

 

  1.  

 

Урок узагальнення. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 4 «Відновлення незалежності України».

 

 

Розділ 5. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ

 

  1.  

 

Державотворчі процеси в умовах незалежності України.

 

  1.  

 

Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Питання адміністративно-політичного статусу Криму.

 

  1.  

 

Суспільно-політичне життя. Особливості формування багатопартійності в незалежній Україні.

 

  1.  

 

Конституція України 1996 р.

 

  1.  

 

Практичне заняття. Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.

 

  1.  

 

Економіка України в 1991–1998 рр. Запровадження гривні. Демографічні процеси. Трудова еміграція.

 

  1.  

 

Економіка України в 1998–2004 рр. Олігархічна система.

 

  1.  

 

Початок інтеграції української економіки в європейський і світовий економічний простір.

 

  1.  

 

Політична розбудова суспільства. Леонід Кучма.

 

  1.  

 

Рухи протесту на початку 2000-х рр. Конфронтація навколо острова Тузла.

 

  1.  

 

Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Леонід Кравчук

 

  1.  

 

Помаранчева революція. Віктор Ющенко. Конституційна реформа 2004 р.

 

  1.  

 

Україна в системі міжнародних відносин.

 

  1.  

 

Урок узагальнення. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів роздулу 5 «Становлення України як незалежної держави».

 

Тема для написання есе:

– Помаранчева революція: національний і людський виміри.

Міжпредметні зв’язки: 11 клас. Екологія. Розділ: Провідні екологічні проблеми. Тема: Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень. (Учень/учениця знає джерела, види забруднень навколишнього середовища, їх негативний вплив на живі організми та здоров’я людей; розуміє взаємопоєднаність таких категорій, як «забруднення середовища» і «стійкість геосистем», пояснює залежність стійкості геосистем від біорізноманіття, біомаси і біопродуктивності).

 

Розділ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ

 

  1.  

 

Соціально-економічний розвиток в 2005–2013 рр.

 

  1.  

 

Суспільно-політичне життя України в 2005–2013 рр. Віктор Янукович.

 

  1.  

 

Загострення відносин із Російською Федерацією.

 

  1.  

 

Революція Гідності. Небесна Сотня.

 

  1.  

 

Окупація та анексія Криму Російською Федерацією.

 

  1.  

 

Агресія Росії проти України. Російсько-українська війна. Олександр Турчинов. Петро Порошенко.

 

  1.  

 

Гібридна війна. Бойові дії на сході України. Антитерористична операція в Донецькій і Луганській областях.

 

  1.  

 

Добровольчі батальйони. Волонтерський рух.

 

  1.  

 

Реакція світової спільноти на агресію Російської Федерації проти України. Спроби мирного врегулювання.

 

  1.  

 

Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

 

  1.  

 

Урок узагальнення, контролю та корекції навчальних досягнень з розділу 6 «Творення нової України 2005-2013 рр.».

 

  1.  

 

Соціально-економічний розвиток України після 2014 р.

 

  1.  

 

Практичне заняття. Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.

 

  1.  

 

Євроінтеграційний поступ України: економічні та політичні аспекти.

 

  1.  

 

 

Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Режим безвізового в’їзду в країни ЄС для громадян України.

 

  1.  

 

Релігійне життя. Зміни в системі національної освіти.

 

  1.  

 

Особливості культурного розвитку України останнього десятиліття. Основні тенденції розвитку науки. Література та мистецтво. Міжнародні пісенні конкурси Євробачення в Україні.

 

  1.  

 

Розвиток спорту та здобутки українських спортсменів.

 

  1.  

 

Українці у світі.

 

  1.  

 

Урок узагальнення. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 6 «Творення нової України 2014-2921 рр.».

 

  1.  

 

Повторення

 

  1.  

 

Повторення

 

  1.  

 

Повторення

 

 

doc
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку