Календарний план з предмету "Всесвітня історія" для ПТНЗ, І курс на 35 годин
Поурочно-тематичний план
теоретичних занять з предмету «Всесвітня історія» (І курс)
№ уроку |
Назва розділу, теми, циклу, уроку |
Дата занять |
Примітки |
||
|
|
|
|
||
1 |
Вступне коригуюче повторення (1 година) |
|
|
|
|
Розділ 1. Передумови Першої світової війни. Війна та революції (4 години) |
|||||
2 |
Початок « Великої війни». Стратегічні плани ворогуючих сторін. Фронти війни та характеристика основних воєнних кампаній |
|
|
|
|
3 |
Практичне заняття №1 «Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу» |
|
|
|
|
4 |
Економічна та політична кризи в Російській імперії. Російська Революція 1917 р. і Громадянська війна |
|
|
|
|
5 |
Революція в Угорщині. Поразка Німеччини. Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі |
|
|
|
|
Розділ 2. Облаштування повоєнного світу (3 години) |
|||||
6 |
Післявоєнна міжнародна обстановка. Паризька і Вашингтонська конференції. Версальська система |
|
|
|
|
7 |
Практичне заняття № 2 «Переможені та переможці у Великій війні. Результати І світової війни – це причини ІІ світової війни?» (урок-батл) |
|
|
|
|
8 |
Узагальнення та тематичний контроль № 1 до розділів 1 та 2 |
|
|
|
|
Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період (9 годин) |
|||||
9 |
Сполучені Штати Америки у міжвоєнний період |
|
|
|
|
10 |
Велика Британія в 1920 – 1930-х роках |
|
|
|
|
11 |
Франція в 1920 – 1930-х роках |
|
|
|
|
12 |
Італія після Першої світової війни. Фашистський режим Б.Муссоліні. Корпоративна держава |
|
|
|
|
13 |
Німеччина. Становлення Веймарської республіки. Прихід до влади нацистів |
|
|
|
|
14 |
Радянський Союз. Особливості комуністичного тоталітарного режиму |
|
|
|
|
15 |
Практичне заняття №3. Тоталітарні режими. Чи можливі вони сьогодні?» |
|
|
|
|
16 |
Виклики міжвоєнного часу. Європа між демократією та тоталітаризмом. Громадянська війна в Іспанії |
|
|
|
|
17 |
Узагальнення та тематичний контроль № 2 до розділу 3 |
|
|
|
|
Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи (4 години) |
|||||
18 |
Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Чехословацька республіка |
|
|
|
|
19 |
Румунія та Болгарія в міжвоєнні роки |
|
|
|
|
20 |
Режим Горті в Угорщині. Югославія |
|
|
|
|
21 |
Практичне заняття № 4 «Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом». Тематичний контроль № 3 до розділу 4 |
|
|
|
|
Розділ 5. Держави Азії та Латинської Америки (4 години) |
|||||
22 |
Китай. Національна революція, боротьба за владу між КПК та Гомінданом |
|
|
|
|
23 |
Японія. Індія. Махатма Ганді |
|
|
|
|
24 |
Країни Передньої Азії та Латинської Америки |
|
|
|
|
25 |
Практичне заняття № 5 «Портрет національного лідера на тлі епохи» |
|
|
|
|
Розділ 6.Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період (3 години) |
|||||
26 |
Досягнення науки і техніки, їхній вплив на повсякденне життя |
|
|
|
|
27 |
Основні ідеї й течії у розвитку культури. Масова культура. Кіно. Олімпійський рух |
|
|
|
|
28 |
Практична заняття № 6 «Захист проектів у стилі модерн» |
|
|
|
|
29 |
Тематичний контроль № 4 з розділів № 5 та 6 |
|
|
|
|
Розділ 7-8. Передумови Другої світової війни. Друга світова війна (6 годин) |
|||||
30 |
Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. Пакт Молотова – Ріббентропа. |
|
|
|
|
31 |
Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій |
|
|
|
|
32 |
Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення. Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу |
|
|
|
|
33 |
Практичне заняття № 7 «Примусова праця у Третьому Рейху». Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля» |
|
|
|
|
34 |
Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни |
|
|
|
|
35 |
Узагальнення та тематичний контроль № 5 з розділів № 7 та 8 |
|
|
|
|