Календарний план з предмету "Всесвітня історія" для ПТНЗ, ІІ курс на 35 годин
Поурочно-тематичний план
теоретичних занять з предмету «Всесвітня історія» (ІІ курс)
№ уроку |
Назва розділу, теми, циклу, уроку |
Дата занять |
Примітки |
||
|
|
|
|
||
Розділ 1. Облаштування повоєнного світу (2 години) |
|||||
1 |
Вступне коригуюче повторення Ялтинсько – Потсдамська система міжнародних відносин. ООН. Реалізація завдань ООН |
|
|
|
|
2 |
Початок Холодної війни |
|
|
|
|
Розділ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства (8 годин) |
|||||
3 |
Постіндустріальне ( інформаційне) суспільство. |
|
|
|
|
4 |
Боротьба за громадянські права меншин. Практичне заняття № 1 «Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу» |
|
|
|
|
5 |
Транснаціональні корпорації. НТР. Різні моделі ринкового господарства |
|
|
|
|
6 |
Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни |
|
|
|
|
7 |
Італія і Франція у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
8 |
Від ЄЕС до ЄС |
|
|
|
|
9 |
Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
10 |
Узагальнення та тематичний контроль № 1 до розділів № 1 та № 2 |
|
|
|
|
Розділ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси (7 годин) |
|||||
11 |
Результати Другої світової війни для народів Центрально – східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії. |
|
|
|
|
12 |
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині, Румунії та Польщі |
|
|
|
|
13 |
Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині. Практичне заняття № 2. «Празька весн» 1968 року. |
|
|
|
|
14 |
СРСР: від епохи Сталіна до перебудови |
|
|
|
|
15 |
«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад СРСР, Югославії та Чехословаччини. |
|
|
|
|
16 |
Росія наприкінці ХХ- на початку ХХІ ст. Політична, економічна, ідеологічна експансія Росії в регіоні. |
|
|
|
|
17 |
Узагальнення та тематичний контроль № 2 до розділу № 3 |
|
|
|
|
Розділ 4. Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку (8 годин) |
|||||
18 |
Японія у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
19 |
Китай у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
20 |
Індія і Пакистан у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
21 |
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема. |
|
|
|
|
22 |
Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність |
|
|
|
|
23 |
Латинська Америка у другій половині ХХ-на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
24 |
Африка у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
25 |
Узагальнення та тематичний контроль № 3 з елементами практичної роботи № 3 «Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізації» (твір-есе) до розділу № 4 |
|
|
|
|
Розділ 5. Міжнародні відносини (4 години) |
|||||
26 |
Динаміка Холодної війни. |
|
|
|
|
27 |
Період «розрядки» в міжнародній політиці |
|
|
|
|
28 |
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України. |
|
|
|
|
29 |
Практичне заняття № 4 «Пам’ятаємо, але не пишаємось» (війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини) |
|
|
|
|
Розділ 6. Повсякденне життя і культура (6 годин) |
|||||
30 |
Розвиток науки і техніки. НТР |
|
|
|
|
31 |
Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
32 |
Основні тенденції розвитку світу у другій половині ХХ- на початку ХХІ ст. |
|
|
|
|
33 |
Практичне заняття № 5 «Проект у стилі модерн» |
|
|
|
|
34 |
Узагальнення та тематичний контроль № 4 до розділів №5 та № 6 |
|
|
|
|
35 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Викладач_______________О.В.Пеннер