9-й клас
(70 год, 3 год на тиждень)
І СЕМЕСТР 2021-2022
К-сть годин |
Зміст навчального матеріалу |
9А-В |
|
|
||||||
Мовна змістова лінія
|
Мовленнєва змістова лінія
|
|||||||||
1 |
Вступ. 1.Розвиток української мови.+РМ https://www.youtube.com/watch?v=PgZ02DjVh0w
|
Обговорення дискусійних питань, пов’язаних з розвитком української мови, наприклад: «Чи пов’язані розвиток мови та розвиток суспільства», «Як вливає на розвиток мови бурхливе запозичення неологізмів — запозичених слів», «Значення ЗМІ (Інтернету) для розвитку та популяризації української мови»).
|
1,09 |
|||||||
2
3
4
|
|
Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Рекомендовані види роботи. 2.Аудіювання та читання мовчки текстів (уривків) різних стилів, типів і жанрів мовлення. Аналіз прослуханих і прочитаних текстів (уривків). Контроль. Усний діалог. 3.Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. https://www.youtube.com/watch?v=0z1WykrF3-w 4.Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. Контроль. Усний діалог. |
2,09
7,09
8,09* |
|||||||
5
6 7
8-9
10 11 |
Повторення вивченого у 8 класі. 2год Граматична основа речення. https://www.youtube.com/watch?v=-01-fmTyRPM Односкладне й двоскладне речення. https://www.youtube.com/watch?v=xgZKHMlE-8s&t=2s Розділові знаки у простому ускладненому реченні. https://www.youtube.com/watch?v=WRdl08mK5gs&t=102s https://www.youtube.com/watch?v=zfwsEFlDP8k https://www.youtube.com/watch?v=qwkugECkUgY&t=300s
Діагностична робота. Аналіз діагностичної роботи+РМ
|
7.Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.
11. Ділові папери. Резюме.(п) |
9,09
14,09 15,09
16- 21,09
22,09Д 23,09 |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||
12-13
14-15
16-17
18
19
20
21-22
23
24
25
26 |
Складне речення, його ознаки. 6год Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. https://www.youtube.com/watch?v=cX_Fr2hF-SA https://www.youtube.com/watch?v=TTGHX47dpD4 Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. https://www.youtube.com/watch?v=is5vBe4nBK8
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. https://www.youtube.com/watch?v=7j525owF5Rg&t=131s
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. https://www.youtube.com/watch?v=aGprJLaQ8f8 https://www.youtube.com/watch?v=MXDOsq4NhXs&list=RDCMUCEsEl4E6p25oYvUEhMusFmA&index=31
Узагальнення з теми «Складносурядне речення»
Контрольна робота з теми «Складносурядне речення» Тести.
ТЕМАТИЧНА
|
18.Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). Контроль. Усний переказ. 19.Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. 20.Аналіз письмового переказу.
23Написання есе «Які новітні засоби вияву творчості: на папері, полотні, у блогосфері — мені найбільше імпонують?». https://www.youtube.com/watch?v=s7grEl2UxS4
25.Створення висловлення-розповіді з елементами опису з використанням складносурядних речень (орієнтовна тема: «Що нині означає “жити красиво”?») |
28- 29,09
30- 5,10
6-7,10
12,10*
13,10КП 19,10 20,10 21,10
2,11е
3,11
4,11
9,11КР
|
|
|
|||||
27
28 29
30
31
32
33-34
35-36
37 38
39-40
41
42 43
44
45
46-47
48 |
Аналіз контрольної роботи Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. https://www.youtube.com/watch?v=UrQQIXKzTXM Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. https://www.youtube.com/watch?v=xAq9qqCAZX
Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, https://www.youtube.com/watch?v=r-T2zio1Tmw Обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, https://www.youtube.com/watch?v=GSSfnJnehXo місця, часу, причини, наслідку, https://www.youtube.com/watch?v=usrsRocMAxg мети, умови, допусту). https://www.youtube.com/watch?v=S6HRGUbSMbg https://www.youtube.com/watch?v=5Pa7QqteJg0 https://www.youtube.com/watch?v=RlrEcS3Zz9k 36 Диктант (аналіз диктанту)
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. https://www.youtube.com/watch?v=Fn62Tu_qJrc Повторення з теми «Складнопідрядне речення» Контрольна робота з теми «Складнопідрядне речення» тести Аналіз контрольної роботи.
Повторення з теми «Складносурядне речення. Складнопідрядне речення» Підсумковий урок ТЕМАТИЧНА |
29Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. Контроль.Усний твір. https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI 30.Контрольний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. https://www.youtube.com/watch?v=R9m0tx9QTkI
38.Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.(письмово)
43. Ділове мовлення. Заява.(П) https://www.youtube.com/watch?v=TSetG12uxZQ 44.Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. 45.Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складнопідрядних речень. https://www.youtube.com/watch?v=aHkKb8-I2vw
|
10,11
11,11 16,11
17,11КТ
18,11
23,11
24,11 25,11
30,11д
1,12е
2-7,12
8,12
9,12КР
14,12
15,12
16,12
21,12 22,12 23,12
|
|
|
|||||
Орієнтовний зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
||
Cфери відношень |
Тематика текстів |
Теми висловлень учнів |
|
Я і українська мова й література.
Я і Батьківщина, національна історія і культура (звичаї, традиції, свята, культура взаємин).
Я і мистецтво (традиційне й професійне).
Я і ти (члени родини, друзі, товариші ). Я і ми (класний колектив, народ, людство) Я як особистість. |
Українська мова серед інших мов. Розвиток української мови.
Україна, її географічне положення, природні багатства. Природа різних регіонів України. Україна — від часів Київської Русі до сучасності. Український національний характер.
Основні галузі господарства: ремесла й народні художні промисли. Взаємозв’язок матеріальних і духовних цінностей української культури. Найвидатніші постаті вітчизняної й світової культури.
Забезпечення спадкоємності поколінь. Збереження сімейних цінностей, реліквій, ідеалів. Культурогенна форма життєдіяльності сучасної сім’ї. Життєвий і професійний вибір особистості.
|
«Спочатку було Слово…», «Творчість народу в слові». «Я вірю в майбутнє твоє, Україно!». «Історична доля мого рідного народу». «Туристична привабливість України». «Естетика довкілля». «Світ про Україну». «Загальнолюдські цінності». «Рукотвори» «Світ живопису» «Художнє ковальство» «Дива архітектури» «Сучасний дизайн» «Світлини» «Береться мудрість не із заповітів» «Краса людських взаємин» «Творімо добро» «Читацькі смаки» «Професія і характер» «Життєвий вибір» «Доброчинність» «Гармонійне спілкування» «Світ наших уподобань» «Громадянська позиція», «Молодь і сучасність», «Найважче — це творення самого (самої) себе». |
Учень /учениця: сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості й добирає та використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети; використовує українську мову як засіб формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини й української природи, почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу; усвідомлює роль морально-етичних норм; готовий і здатний застосовувати їх стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, удома, у суспільно корисній діяльності.
|