Алфавітний челендж. Гра розширює словниковий запас учнів, допомагає залучити до роботи весь клас, сприяє виробленню навичок швидкого обдумування відповідей, пожвавлює розумову діяльність. Учасники гри вписують слова, щоб вони починалися з літер у колонці Після цього учні складають з записаних слів речення, які мають утворити текст. Виграє той, хто за певний час напише всі слова правильно та складе твір.
Де сховалась нісенітниця. Діти слухають речення і визначать, чи може таке бути. Якщо може, то де, коли, чому. Якщо не може – слід довести, що це нісенітниця. Виконання цієї вправи сприяє посиленню уваги до тексту, формуванню уміння точно будувати вислів, свідомо вживаючи те чи інше слово. Три ведмеді вухатіпішли сіно копати,і картоплю косити,і вирубувать жито,поливати будинкий будувати ялинки. До слів косити, копати, будувати дібрати з вірша слова, які зв'язувалися б з ними за змістом.
Комплект завдань спрямований на розвиток комунікативних навичок дитини. У кожному завданні дитині пропонується дві ситуації спілкування, що потребують певної комунікативної дії або висловлення емоції (компліменти, вибачення, подяка, конфлікт інтересів, захист особистісних меж, допомога, запрошення, співчуття). Дитині потрібно описати свою реакцію в кожній ситуації. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект, краще уявлятиме свої дії в процесі спілкування, збагатить словниковий запас, розвине навички читання та письма, а також уяву.https://childdevelop.com.ua