Використання дидактичної гри для формуваннякомунікативної компетентності молодших школярів. Підготувала вчитель початкових класів Одеської ЗОШ№14 Хварцкія Олександра Володимирівна
Номер слайду 2
Гра - це іскра, що запалює вогонь допитливості. В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Визначення рівня сформованості комунікативних схильностей у дітей молодшого шкільного віку
Номер слайду 4
Групова робота
Номер слайду 5
Парна робота
Номер слайду 6
Проекти
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Кубик Блума Ромашка. Блума
Номер слайду 9
Театралiзованi iгри
Номер слайду 10
Пальчиковийтеатр
Номер слайду 11
Ляльковий театр. Театр тiней
Номер слайду 12
Нове застосування. Завдання придумати не менш як п'ять нових способів застосування для таких знайомих предметів,як ножиці,лампа,відро,іграшка та ін. Наприклад, пенал – футляр для окулярів; м’яка іграшка – подушка; пляшка годівничка для птахів
Номер слайду 13
Імпровізація Кожен учень на аркушах паперу записує кілька слів. Та кладе у коробку. Аркуші перемішуємо та пропонуємо учням узяти одну записку й кілька хвилин говорити на дану тему.
Номер слайду 14
Алфавітний челендж. Гра розширює словниковий запас учнів, допомагає залучити до роботи весь клас, сприяє виробленню навичок швидкого обдумування відповідей, пожвавлює розумову діяльність. Учасники гри вписують слова, щоб вони починалися з літер у колонці Після цього учні складають з записаних слів речення, які мають утворити текст. Виграє той, хто за певний час напише всі слова правильно та складе твір.
Номер слайду 15
Де сховалась нісенітниця. Діти слухають речення і визначать, чи може таке бути. Якщо може, то де, коли, чому. Якщо не може – слід довести, що це нісенітниця. Виконання цієї вправи сприяє посиленню уваги до тексту, формуванню уміння точно будувати вислів, свідомо вживаючи те чи інше слово. Три ведмеді вухатіпішли сіно копати,і картоплю косити,і вирубувать жито,поливати будинкий будувати ялинки. До слів косити, копати, будувати дібрати з вірша слова, які зв'язувалися б з ними за змістом.
Номер слайду 16
Комплект завдань спрямований на розвиток комунікативних навичок дитини. У кожному завданні дитині пропонується дві ситуації спілкування, що потребують певної комунікативної дії або висловлення емоції (компліменти, вибачення, подяка, конфлікт інтересів, захист особистісних меж, допомога, запрошення, співчуття). Дитині потрібно описати свою реакцію в кожній ситуації. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект, краще уявлятиме свої дії в процесі спілкування, збагатить словниковий запас, розвине навички читання та письма, а також уяву.https://childdevelop.com.ua
Номер слайду 17
Виростимо речення. Учитель дає одне слово, діти додають до нього по одному слову так, щоб вийшло поширене речення. Аналогічно можна проводити гру на скорочення речення.