7-А Українська мова ІІ семестр
102 (105) години на рік, 3 год. на тиждень. ІІ семестр – 19 роб. тижнів (57 уроків)
№ п/п |
Кільк. годин |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
50 |
1 |
16.01 |
Дієслово. Загальне значення, синтаксична роль |
|
51 |
1 |
18.01 |
Дієслово. Загальне значення, синтаксична роль |
|
52 |
1 |
19.01 |
Неозначена форма дієслова |
|
53 |
1 |
23.01 |
Неозначена форма дієслова |
|
54 |
1 |
25.01 |
|
|
55 |
1 |
26.01 |
Змінювання дієслів за часами (практично) |
|
56 |
1 |
30.01 |
Число дієслів https://learningapps.org/18681843 |
|
57 |
1 |
01.02 |
Число дієслів https://learningapps.org/18570791 |
|
58 |
1 |
02.02 |
Визначення числа дієслова за числом іменника https://learningapps.org/10698374 |
|
59 |
1 |
06.02 |
Визначення числа дієслова за числом іменника https://learningapps.org/10694352 |
|
60 |
1 |
08.02 |
|
|
61 |
1 |
09.02 |
Правопис не з дієсловами https://learningapps.org/view2692720 |
|
62 |
1 |
13.02 |
РМ. Використання у мовленні дієслів-антонімів і дієслів-синонімів |
|
63 |
1 |
15.02 |
|
|
64 |
1 |
16.02 |
Займенник. Поняття про займенник. Роль займенників у мовленні |
|
65 |
1 |
20.02 |
Займенник. Поняття про займенник. Роль займенників у мовленні https://learningapps.org/4901152 |
|
66 |
1 |
22.02 |
Особові займенники. Розподіл особових займенників за трьома особами https://learningapps.org/4642428 |
|
67 |
1 |
23.02 |
Особові займенники. Розподіл особових займенників за трьома особами https://learningapps.org/23621493 |
|
68 |
1 |
27.02 |
Правопис займенників з прийменниками |
|
69 |
1 |
29.02 |
Правопис займенників з прийменниками |
|
70 |
1 |
01.03 |
РМ. Правильне вживання займенників для зв'язку речень у тексті. Вживання займенників відповідно до змісту попереднього речення |
|
71 |
1 |
05.03 |
РМ. Вживання на письмі займенників Ви, Вас, Вам з великої літери у пошанному значенні. Мовна тема. Займенник |
|
72 |
1 |
07.03 |
Службові слова. Прийменники, сполучники |
|
73 |
1 |
08.03 |
Вживання сполучників для зв'язку однорідних членів речення та для зв'язку речень |
|
74 |
1 |
12.03 |
Вживання сполучників для зв'язку однорідних членів речення та для зв'язку речень |
|
75 |
1 |
14.03 |
РМ. Складання невеликих творів за серією художніх малюнків, за ілюстрацією і даним планом |
|
76 |
1 |
15.03 |
РМ. Складання (усно) твору-мініатюри за поданим сюжетом на дану тему (з допомогою учителя). Усний твір |
|
77 |
1 |
19.03 |
Звертання. Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці |
|
78 |
1 |
21.03 |
Звертання. Місце звертання у реченні: на початку, в середині, в кінці |
|
79 |
1 |
22.03 |
Вживання звертання за межами речення |
|
80 |
1 |
02.04 |
Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику |
|
81 |
1 |
04.04 |
Розділові знаки при звертанні: кома, знак оклику |
|
82 |
1 |
05.04 |
Розділові знаки при звертанні. Мовна тема. Службові слова. Звертання |
|
83 |
1 |
09.04 |
РМ. Продовження розповіді за даним початком |
|
84 |
1 |
11.04 |
Речення. Підмет і присудок як головні члени речення |
|
85 |
1 |
12.04 |
|
|
86 |
1 |
16.04 |
Другорядні члени речення |
|
87 |
1 |
18.04 |
Другорядні члени речення |
|
88 |
1 |
19.04 |
Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речення |
|
89 |
1 |
23.04 |
Поширення речень за допомогою запитань другорядними членами речення |
|
90 |
1 |
25.04 |
РМ. Відновлення деформованих текстів різних типів мовлення |
|
91 |
1 |
26.04 |
РМ. Відновлення деформованих текстів різних типів мовлення |
|
92 |
1 |
30.04 |
РМ. Виразне читання учителем та учнями текстів різних типів і жанрів мовлення, слухання-розуміння їх. Читання вголос |
|
93 |
1 |
02.05 |
Види речень за метою висловлювання |
|
94 |
1 |
03.05 |
Види речень за метою висловлювання |
|
95 |
1 |
07.05 |
Розділові знаки в кінці речень різного виду |
|
96 |
1 |
09.05 |
Контрольна робота. Диктант |
|
1 |
10.05 |
Речення з однорідними членами (без сполучників, зі сполучниками і, й, та, а, але) |
|
|
98 |
1 |
14.05 |
Речення з однорідними членами (без сполучників, зі сполучниками і, й, та, а, але) |
|
99 |
1 |
16.05 |
Речення з однорідними членами. Мовна тема. Речення |
|
100 |
1 |
17.05 |
РМ. Дотримання правил вживання на письмі розділових знаків у реченнях з однорідними членами |
|
101 |
1 |
21.05 |
РМ. Дотримання правил вживання на письмі розділових знаків у реченнях з однорідними членами |
|
102 |
1 |
23.05 |
Оцінювання результату власної діяльності та діяльності товаришів (практично) |
|
103 |
1 |
24.05 |
Оцінювання результату власної діяльності та діяльності товаришів (практично) |
|
104 |
1 |
28.05 |
Повторення вивченого протягом року. Звертання |
|
1 |
30.05 |
|
||
106 |
1 |
31.05 |
Узагальнення і систематизація вивченого протягом року |
|