10 клас
Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»
(Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||
І семестр Вступ |
|||||||||||
1. |
|
Учень вміє: демонструвати базові знання з англійської мови; висловлює власну думку з теми; пояснює значення слів.
|
Міжнародна мова |
|
|
Усвідомлює роль англійської мови у сучасному світі та свого місця в мультилінгвальному середовищі |
|
To revise previously taught vocabulary; means; immense; broaden; extend; comprehension; skimming; scanning; fluency; definition; lyrics; patient; |
Basic knowledge in English |
Написати короткий твір про важливість вивчення англійської мови. (Впр.5, с.10) |
|
2. |
|
Вивчення англійської мови |
|
|
Усвідомлює роль англійської мови у сучасному світі та свого місця в мультилінгвальному середовищі |
|
A reason; responsibility; complicated; perfect; responsible; to get stuck; to keep doing smth; to so smb’s best |
|
Впр.11 (а), с.15-16 |
||
Тема: «Я, моя родина, мої друзі» |
|||||||||||
3. |
|
Учень вміє: описувати зовнішність і характеризувати членів сім’ї, друзів; описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми; запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини; запитувати та надавати інформацію про події, факти; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим; характеризувати вчинки людей, стосунки між людьми |
Родина. Друзі. Що впливає на особистість? |
|
|
Обговорює систему цінностей сучасної родини |
|
Well-bred, unselfish, simple, hard-working, rude, calm |
|
Написати твір про себе. ЛО Впр.5, с.20 |
|
4. |
|
Ознайомлення з новими ЛО. Риси характеру. |
Дискутує щодо якості та цінності життя. |
|
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. |
|
To affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming, competitive, energetic, envious, jealous, responsible |
Словотворення. Префіксація. |
Твір-розповідь: «Мій найкращий друг» (усно) ЛО Впр. 3,4, с.18
|
||
5. |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру |
|
Generous, reliable, talkative, sensitive, patient, mean, honest, envious |
Used to
|
Вивчити правило с.22-23 Впр.5, с.24 |
||
6. |
|
Друзі дитинства
|
|
Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
|
|
A goal, to argue, to succeed, to get on well, to have in common, to get/keep in touch, to lose touch, to stay friends |
Used to with Infinitive Ст. 8 |
Впр.3, с. 28 |
||
7. |
|
|
Мій найкращий друг |
|
Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. |
Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру |
|
Ст. 16-17 |
Used to
|
Впр.6, с.31 |
|
8. |
|
|
Відкрий себе |
|
|
|
|
|
Used to
|
Впр.5, с.34 |
|
9. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
Повторити вивчений граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал
|
|
Тема: Робота і професії
|
|||||||||||
10. |
|
Учень вміє: запитувати і надавати інформацію про професії; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; характеризувати якості особистості, необхідні для різних професій; описувати професії, висловлювати власне ставлення до різних професій; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
Твоя улюблена професія |
|
|
|
|
Professions names |
|
ЛО Впр.2, с.40 Впр.4, с.42 |
|
11. |
|
Ознайомлення з новими ЛО
|
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. |
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. |
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. |
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії |
Occupation; profession; trade; job |
Словотворення, суфіксація |
Впр. 4, с.44 |
||
12. |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Повторення часів дієслова |
Вивчити правило с.46-47 Впр.6, с.48
|
||
13. |
|
Професії та професійні навички. |
|
|
|
|
safety, a vacancy, to apply, to graduate (from), to offer, to be responsible for, be satisfied with, be well-paid
|
Present Perfect Continuous
|
Впр. 4, с.51
|
||
14. |
|
Пошук роботи |
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. |
|
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
|
|
|
Впр.4, с.55 |
||
15. |
|
Освіта та професії.
|
|
|
|
|
Повторити ЛО Впр.2, с. 56 “Words for you” с.58 |
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continouos |
Впр. 6, с. 59 |
||
16. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Робота і професії» |
|
|
|
|
Повторити ЛО. Впр.1, с.60 |
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continouos Впр.2, с.60 |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема: Шкільне життя
|
|||||||||||
17. |
|
Учень вміє: висловлювати думку на рахунок школи в Україні, порівнювати її із школою Великої Британії; порівнювати систему освіти Америки, Британії та України, дискутувати по темі |
Шкільне життя |
|
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. |
Аналізує стосунки з однолітками. |
|
A curriculum, an opportunity, particular, mutual, to acquire, to provide, to realize, boarding school |
Умовні речення першого типу |
ЛО с.65 Впр.6, с.67 |
|
18. |
|
Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок
|
|
|
|
|
“Vocabulary links” c.68 |
|
Вивчити правило с. 68 Впр.5-6, с.71 |
||
19. |
|
Заклади освіти в Великій Британії та Україні |
|
|
|
|
Впр.2, с.72 “Useful language” box с.74 |
|
Впр 2, с.75
|
||
20. |
|
Офіційно-діловий лист. Резюме |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с. 78 |
||
21. |
|
Який навчальний заклад обрати
|
|
|
|
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
|
|
Впр.7, с.83
|
||
22. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
Повторити вивчений граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема: Національна кухня
|
|||||||||||
23. |
|
Учень вміє: порівнювати їжу українців та британців, розказує про її особливості; розповідати рецепти улюблених страв; висловлювати власні судженя щодо продуктів харчування; висловлювати власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини |
Національна кухня Британії |
|
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я |
|
|
A cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew, baked, steamed, sea-food, salmon, prawns, low-fat, takeaway, raw, spicy |
|
Впр.8, с. 92 ЛО с.90 |
|
24. |
|
Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок
|
|
|
|
|
Впр.3, с.94 |
Умовні речення другого типу |
Вивчити правило с.94 Впр.5, 6, с.96 |
||
25. |
|
Меню. Приготування страв за рецептами. Смаки та уподобання. |
|
|
|
|
“Useful language” box с.99 |
|
Впр.3, с.100 |
||
26. |
|
Написання статті |
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.103 Написати статтю на одну з теми. |
||
27. |
|
Моя улюблена страва |
|
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини |
|
|
“Useful language” box с.107 |
Conditionals. The 2nd Conditional |
Написати рецепт своєї улюбленої страви |
||
28. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Харчування» |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
Повторити вивчений граматичний матеріал |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|
29. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
|
30. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання |
|
31. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|
32. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за І семестр |
|
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Д/з |
||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
ІІ семестр Тема: Наука і технічний прогрес |
||||||||||
33. |
|
Учень вміє: дискутувати про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлювати своє ставлення до Інтернету; називати складові комп’ютера та робочого столу; висловлювати думку про переваги та недоліки використання Інтернету; |
Сучасні засоби комунікації |
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
|
|
|
An access, an attachment, a data, a device, hardware, input, etc
“Words for you” box, с.115 |
|
ЛО с. 115 Впр.7,8, с.117 |
34. |
|
Ознайомлення з новими ЛО: комп’ютери |
|
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. |
|
Впр.1, с. 117 |
|
Впр.3, с.118 |
|
35. |
|
Ознайомлення з новими ЛО: фразові дієслова |
|
|
|
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|
Фразові дієслова с.119 |
Правило с.119 Впр.8, с.121 |
|
36. |
|
Всесвітня мережа |
Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля |
|
|
|
ЛО теми “Useful language” box с.124 |
|
Впр. 2, с.124 |
|
37. |
|
Електронні листи |
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
|
|
|
|
Впр.7, с.129 |
|
38. |
|
В інтернет-кафе |
|
|
|
|
Повторення Впр.2а, с. 130 Впр.3, с.131 |
Повторити фразові дієслова впр.1, с.130 |
Впр. 9, с.135 |
|
39. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал Впр.1, с. 136 Впр.2, с. 136 |
Повторити вивчений граматичний матеріал
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тема: Природа та погода |
||||||||||
40. |
|
Учень вміє: висловлювати своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі; говорити про природні катаклізми, використовуючи умовні речення; вести бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлювати свою думку, яким чином можна їх уникнути
|
Природні катаклізми. Їх види та причини |
Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
|
|
|
A disaster, a frequency, a hazard, a threat, to damage, etc |
|
Впр.6, с.146 ЛО с.141 |
41. |
|
Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок |
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|
|
“Vocabulary links” box, с.146 Впр.1, с.146 Впр.2, с.147 |
Умовні речення першого та другого типів |
Впр.3, с.147 Впр.4, с.148 |
|
42. |
|
Правила безпеки під час стихійних лих |
|
|
|
|
Tsunami, droughts, blizzards, avalanches, tornadoes, hurricanes, floods, etc. |
|
Написати твір «Стихійні лиха в Україні» |
|
43. |
|
Людина і природа |
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|
|
|
|
Впр.7, с.155 |
|
44. |
|
Проблеми екології |
|
|
|
|
|
Впр.2в, с.157 |
Впр.8, с.161 |
|
45. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Природа та погода» |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал
|
Повторити вивчений граматичний матеріал
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тема: Живопис |
||||||||||
46. |
|
Учень вміє: порівнювати живопис в різних країнах; робити власні висновки щодо жанрів живопису; висловлювати власну думку щодо відвідування музеїв та виставок; робити власні висновки щодо творчості художників
|
Живопис в Україні та Великобританії |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
An artist, an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery, etc |
|
Впр.6, с.169-170 ЛО с.169 |
47. |
|
Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
“Words for you” box, c.171 Впр.1, с.171 Впр.2, с.171 |
“Grammar links” box, c.173 “Grammar links” box, c.174 |
Впр.3, с.174 Впр.5, с.175 |
|
48. |
|
Світові музеї |
|
Дискутує |
|
|
“Words for you” box, c.179
|
|
Впр.4, с.180-181 |
|
49. |
|
Написання статті та есе |
|
|
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
|
|
|
Впр.7, с.187 |
|
50. |
|
|
Відомі художники Великобританії |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
|
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|
|
Впр.9, с.193 Скласти кросворд про мистецтво або художників в Україні |
51. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Живопис» |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал
|
Повторити вивчений граматичний матеріал
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Тема: Дозвілля та спорт |
||||||||||
52. |
|
Учень вміє: визначати власні спортивні уподобання та потреби; висловлювати захоплення певним видом спорту; використовувати часи дыэслів
|
Світ спорту |
Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. |
A cricket, an injury, jogging, riding, sailing, etc |
Часи дієслова |
Впр.5, с.200 ЛО с.198 |
53. |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Future tenses: Simple, Continuous, to be going to |
Впр. 6 с. 206 ЛО с.202 |
|
54. |
|
Спортивні ігри |
|
|
Обговорює участь у клубах за інтересами. |
|
An achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, etc |
|
Впр.8, с.209 |
|
55. |
|
Спорт у моєму житті |
|
Сприймає основні переваги здорового способу життя |
Обговорює участь у клубах за інтересами. |
|
“Words for you” c.210. “Useful language” box, c.212 |
|
Впр. 5(b), с. 212 |
|
56. |
|
Переваги та недоліки спорту |
|
|
|
|
|
|
Впр.8, с.215 |
|
57. |
|
Спортивні події |
|
|
|
|
Впр.2,с.216 |
Future tenses; Simple, Continuous, to be going to |
Твір на тему «Спорт у моєму житті» |
|
58. |
|
Повторення й узагальнення з теми «Дозвілля та спорт» |
|
Сприймає основні переваги здорового способу життя |
|
Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. |
Повторити вивчений лексичний матеріал
|
Повторити вивчений граматичний матеріал
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема: Державний устрій |
||||||||||
59. |
|
Учень вміє: розповісти про становлення незалежної України, розповісти про політичний кстрій Великої Британії, розповісти про політичний устрій США; розповісти про міжнародні організації; розповісти про особливості політичної системи України; знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розуміє лексико-граматичний контекст
|
Українська держава |
|
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях |
|
“Words for you”, c. 226 |
|
Впр.9, с.231 |
60. |
|
Політична система в Британії та США |
|
|
|
|
“Vocabulary links” box, c.231 |
|
Впр.7(b), с.229 |
|
61. |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Past Tenses: Simple, Continuous, Perfect, Perfect Continuous |
Впр.5, с.236 |
|
62. |
|
Політична система Канади |
|
|
|
|
“Words for you”, c. 243 |
|
Впр.6, с.242
|
|
63. |
|
Політична система в Україні |
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.247 |
|
64. |
|
Державний устрій України |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал
|
Повторити вивчений граматичний матеріал
|
Повторити вивчений матеріал. |
|
65. |
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Державний устрій» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю аудіювання |
66. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
67. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання |
68. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
69. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
70. |
|
|
Повторення й узагальнення за ІІ-й семестр |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за ІІ семестр |