Календарно - тематичне планування 10 клас (Карпюк, 2год/тиж)

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з англійської мови для учнів 10 класів (за підручником Карпюк О.Д.) (2 години навчання)
Перегляд файлу

10 клас

Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов, 10-11 класи»

(Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

І семестр

Вступ

1.

 

Учень вміє:

демонструвати базові знання з англійської мови; висловлює власну думку з теми; пояснює значення слів.

 

Міжнародна мова

 

 

Усвідомлює роль англійської мови у сучасному світі та свого місця в мультилінгвальному середовищі

 

To revise previously taught vocabulary; means; immense; broaden; extend; comprehension; skimming; scanning; fluency; definition; lyrics; patient;

Basic knowledge in English

Написати короткий твір про важливість вивчення англійської мови. (Впр.5, с.10)

2.

 

Вивчення англійської мови

 

 

Усвідомлює роль англійської мови у сучасному світі та свого місця в мультилінгвальному середовищі

 

A reason; responsibility; complicated; perfect; responsible; to get stuck; to keep doing smth; to so smb’s best

 

Впр.11 (а), с.15-16

 

Тема:  «Я, моя родина, мої друзі»

3.

 

Учень вміє: описувати зовнішність і характеризувати членів сім’ї, друзів;  описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми; запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини; запитувати та надавати інформацію про події, факти; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим; характеризувати вчинки людей, стосунки між людьми

Родина. Друзі. Що впливає на особистість?

 

 

Обговорює систему цінностей сучасної родини

 

Well-bred, unselfish, simple, hard-working, rude, calm

 

Написати твір про себе.

ЛО Впр.5, с.20

4.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Риси характеру.

Дискутує щодо якості та цінності життя.

 

Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших.

 

To affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming, competitive, energetic, envious, jealous, responsible

Словотворення.

Префіксація.

Твір-розповідь: «Мій найкращий друг» (усно)

ЛО Впр. 3,4, с.18

 

5.

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру

 

Generous, reliable, talkative, sensitive, patient, mean, honest, envious

Used to

 

Вивчити правило с.22-23

Впр.5, с.24

6.

 

Друзі дитинства

 

 

Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

 

 

A goal, to argue, to succeed, to get on well, to have in common, to get/keep in touch, to lose touch, to stay friends

Used to with

Infinitive

Ст. 8

Впр.3, с. 28

7.

 

 

Мій найкращий друг

 

Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру

 

Ст. 16-17

Used to

 

Впр.6, с.31

8.

 

 

Відкрий себе

 

 

 

 

 

Used to

 

Впр.5, с.34

9.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

Повторити вивчений граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

 

Тема: Робота і професії

 

10.

 

Учень вміє: запитувати і надавати інформацію про професії; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; характеризувати якості особистості, необхідні для різних професій; описувати професії, висловлювати власне ставлення до різних професій; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

Твоя улюблена професія

 

 

 

 

Professions names

 

ЛО Впр.2, с.40

Впр.4, с.42

11.

 

Ознайомлення з новими ЛО

 

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.

Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії

Occupation; profession; trade; job

Словотворення, суфіксація

Впр. 4, с.44

12.

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Повторення часів дієслова

Вивчити правило с.46-47

Впр.6, с.48

 

13.

 

Професії та професійні навички.

 

 

 

 

safety, a vacancy, to apply, to graduate (from), to offer, to be responsible for, be satisfied with, be well-paid

 

Present Perfect

Continuous

 

 

Впр. 4, с.51

 

14.

 

Пошук роботи

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

 

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії.

 

 

 

Впр.4, с.55

15.

 

Освіта та професії.

 

 

 

 

 

Повторити ЛО Впр.2, с. 56 “Words for you” с.58

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continouos

Впр. 6, с. 59

16.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Робота і професії»

 

 

 

 

Повторити ЛО. Впр.1, с.60

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continouos

Впр.2, с.60

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал 

 

Тема: Шкільне життя

 

17.

 

Учень вміє:  висловлювати думку на рахунок школи в Україні, порівнювати її із школою Великої Британії; порівнювати систему освіти Америки, Британії та України, дискутувати по темі

Шкільне життя

 

Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.

Аналізує стосунки з однолітками.

 

A curriculum, an opportunity, particular, mutual, to acquire, to provide, to realize, boarding school

Умовні речення першого типу

ЛО с.65

Впр.6, с.67

18.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

“Vocabulary links” c.68

 

Вивчити правило с. 68

Впр.5-6, с.71

19.

 

Заклади освіти в Великій Британії та  Україні

 

 

 

 

Впр.2, с.72

“Useful language” box с.74

 

 

Впр 2, с.75

 

20.

 

Офіційно-діловий лист. Резюме

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с. 78

21.

 

Який навчальний заклад обрати

 

 

 

 

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

 

 

Впр.7, с.83

 

22.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

Повторити вивчений граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

Тема:  Національна кухня

 

23.

 

Учень вміє:   порівнювати їжу українців та британців, розказує про її особливості;  розповідати рецепти улюблених страв;  висловлювати власні судженя щодо продуктів харчування;  висловлювати власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

Національна кухня Британії

 

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я

 

 

A cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew,

baked, steamed,

sea-food, salmon,

prawns, low-fat, takeaway, raw, spicy

 

Впр.8, с. 92

ЛО с.90

24.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Впр.3, с.94

Умовні речення другого типу

Вивчити правило с.94

Впр.5, 6, с.96

25.

 

Меню. Приготування страв за рецептами. Смаки та уподобання.

 

 

 

 

“Useful language” box с.99

 

Впр.3, с.100

26.

 

Написання статті

 

 

 

 

 

 

Впр.5, с.103 Написати статтю на одну з теми.

27.

 

Моя улюблена страва

 

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

 

 

“Useful language” box с.107

Conditionals. The 2nd Conditional

Написати рецепт своєї улюбленої страви

28.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Харчування»

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

Повторити вивчений граматичний матеріал

Підготуватися до контролю аудіювання

29.

 

 

Контроль   аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

30.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

31.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

32.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за І семестр

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

ІІ семестр

Тема: Наука і технічний прогрес

33.

 

Учень вміє:  дискутувати про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлювати своє ставлення до Інтернету;  називати складові комп’ютера та робочого столу; висловлювати думку про переваги та недоліки використання Інтернету;

Сучасні засоби комунікації

Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

 

 

 

An access, an attachment, a data, a device, hardware, input, etc

 

“Words for you” box, с.115

 

ЛО с. 115

Впр.7,8, с.117

34.

 

Ознайомлення з новими ЛО: комп’ютери

 

 

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.

 

Впр.1, с. 117

 

Впр.3, с.118

35.

 

Ознайомлення з новими ЛО: фразові дієслова

 

 

 

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

 

Фразові дієслова с.119

Правило с.119

Впр.8, с.121

36.

 

Всесвітня ме­режа

Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля

 

 

 

ЛО теми

“Useful language” box с.124

 

Впр. 2, с.124

37.

 

Електронні ли­сти

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

 

 

 

 

Впр.7, с.129

38.

 

В інтернет-кафе

 

 

 

 

Повторення Впр.2а, с. 130

Впр.3, с.131

Повторити фразові дієслова впр.1, с.130

Впр. 9, с.135

39.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

Впр.1, с. 136

Впр.2, с. 136

Повторити вивчений граматичний матеріал

 

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

Тема: Природа та погода

40.

 

Учень вміє:    висловлювати своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі;  говорити про природні катаклізми, використовуючи умовні речення; вести бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлювати свою думку, яким чином можна їх уникнути

 

Природні катаклізми. Їх види та причини

Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

 

 

 

A disaster, a frequency, a hazard, a threat, to damage, etc

 

Впр.6, с.146

ЛО с.141

41.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок

 

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 

“Vocabulary links” box, с.146

Впр.1, с.146

Впр.2, с.147

Умовні речення першого та другого типів

Впр.3, с.147

Впр.4, с.148

42.

 

Правила безпеки під час стихійних лих

 

 

 

 

Tsunami, droughts, blizzards, avalanches, tornadoes, hurricanes, floods, etc.

 

Написати твір «Стихійні лиха в Україні»

43.

 

Людина і природа

Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 

 

 

Впр.7, с.155

44.

 

Проблеми екології

 

 

 

 

 

Впр.2в, с.157

Впр.8, с.161

45.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Природа та погода»

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

 

Повторити вивчений граматичний матеріал

 

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

Тема:  Живопис

46.

 

Учень вміє:

порівнювати живопис в різних країнах; робити власні висновки щодо жанрів живопису; висловлювати власну думку щодо відвідування музеїв та виставок; робити власні висновки щодо творчості художників

 

Живопис в Україні та  Великобри­танії

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

 

An artist, an image, fame, a genre, a masterpiece, a scene, a scenery, etc

 

Впр.6, с.169-170

ЛО с.169

47.

 

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

“Words for you” box, c.171

Впр.1, с.171

Впр.2, с.171

“Grammar links” box, c.173

“Grammar links” box, c.174

Впр.3, с.174

Впр.5, с.175

48.

 

Світові музеї

 

Дискутує

 

 

“Words for you” box, c.179

 

 

Впр.4, с.180-181

49.

 

Написання статті та есе

 

 

Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва

 

 

 

Впр.7, с.187

50.

 

 

Відомі художники Великобританії

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

 

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

 

 

Впр.9, с.193

Скласти кросворд про мистецтво або художників в Україні

51.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Живопис»

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

 

Повторити вивчений граматичний матеріал

 

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

Тема:  Дозвілля та спорт

52.

 

Учень вміє:

визначати власні спортивні уподобання та потреби; висловлювати захоплення певним видом спорту; використовувати часи дыэслів

  

Світ спорту

Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.

A cricket, an injury, jogging, riding, sailing, etc

Часи дієслова

Впр.5, с.200

ЛО с.198

53.

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Future tenses: Simple, Continuous, to be going to

Впр. 6 с. 206

ЛО с.202

54.

 

Спортивні ігри

 

 

Обговорює участь у клубах за інтересами.

 

An achievement, a coach, a contest, a participant, a referee, etc

 

Впр.8, с.209

55.

 

Спорт у моєму житті

 

Сприймає основні переваги здорового способу життя

Обговорює участь у клубах за інтересами.

 

“Words for you” c.210. “Useful language” box, c.212

 

Впр. 5(b), с. 212

56.

 

Переваги та недоліки спорту

 

 

 

 

 

 

Впр.8, с.215

57.

 

Спортивні події

 

 

 

 

Впр.2,с.216

Future tenses; Simple, Continuous, to be going to

Твір на тему «Спорт у моєму житті»

58.

 

Повторення й узагальнення з теми «Дозвілля та спорт»

 

Сприймає основні переваги здорового способу життя

 

Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.

Повторити вивчений лексичний матеріал

 

Повторити вивчений граматичний матеріал

 

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

Тема:  Державний устрій

59.

 

Учень вміє: розповісти про становлення незалежної України, розповісти про політичний кстрій Великої Британії, розповісти про політичний устрій США; розповісти про міжнародні організації; розповісти про особливості політичної системи України; знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розуміє лексико-граматичний контекст

 

Українська держава

 

 

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях

 

“Words for you”, c. 226

 

Впр.9, с.231

60.

 

Політична система в Британії та США

 

 

 

 

“Vocabulary links” box, c.231

 

Впр.7(b), с.229

61.

 

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Past Tenses: Simple, Continuous, Perfect, Perfect Continuous

Впр.5, с.236

62.

 

Політична система Канади

 

 

 

 

“Words for you”, c. 243

 

Впр.6, с.242

 

63.

 

Політична система в Україні

 

 

 

 

 

 

Впр.5, с.247

64.

 

Державний устрій України

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

 

Повторити вивчений граматичний матеріал

 

Повторити вивчений матеріал.

65.

 

 

Повторення й узагальнення з теми «Державний устрій»

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю аудіювання

66.

 

 

Контроль   аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

67.

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

68.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

69.

 

 

Контроль    говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

70.

 

 

Повторення й узагальнення за ІІ-й семестр

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за ІІ семестр

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку