№ Уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Тема 2. Хімічні реакції |
|||
|
12.01 |
Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну. |
|
|
14.01 |
Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
|
|
19.01 |
Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
|
|
21.01 |
Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. |
|
|
26.01 |
Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці. |
|
|
28.01 |
Тепловий ефект хімічної реакції. |
|
|
02.02 |
Екзотермічні та ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. |
|
|
04.02 |
Лабораторна робота № 9
|
|
|
09.02 |
Практична робота № 3
|
|
|
11.02 |
Навчальні проекти ( на вибір)
|
|
|
16.02 |
Оборотні й необоротні реакції. |
|
|
18.02 |
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників |
|
Тематичне оцінювання |
|||
Тема 3 Початкові поняття про органічні сполуки. |
|||
|
23.02 |
Особливості органічних сполук (у порівнянні з неорганічними). |
|
|
25.02 |
Метан як представник насичених вуглеводнів. |
|
|
02.03 |
Молекулярна і структурна формули метану. |
|
|
04.02 |
Гомологи метану, їхні молекулярні формули та назви. Фізичні властивості метану і його гомологів. |
|
|
11.03 |
Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів, їхні молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.. |
|
|
16.03 |
Горіння вуглеводнів. Розрахункові задачі Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями |
|
|
18.03 |
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. Горіння етанолу. |
|
|
30.03 |
Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вуглля – природні джерела вуглеводнів. Застосування вуглеводнів. |
|
|
01.04 |
Поняття про спирти на прикладі етанолу і гліцеролу, їхні молекулярні, структурні формули, фізичні властивості. |
|
|
06.04 |
Якісна реакція на гліцерол. Отруйність етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. Лабораторна робота № 10
|
|
|
08.04 |
Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Практична робота № 4
|
|
|
13.04 |
Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, взаємодія з індикаторами, металами, лугами, солями. Застосування етанової кислоти. |
|
|
15.04 |
Поняття про вищі (насичені й ненасичені) карбонові кислоти. Мило, його склад, мийна дія. |
|
|
20.04 |
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Жири у природі. Біологічна роль жирів. |
|
|
22.04 |
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Лабораторна робота № 11
|
|
|
27.04 |
Крохмаль і целюлоза - природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. |
|
|
29.04 |
Лабораторна робота №12
Взаємодія крохмалю з йодом. |
|
|
06.05 |
Білки: склад і будова. Біологічна роль амінокислот і білків. |
|
|
11.05 |
Природні й синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Практична робота № 5
|
|
|
13.05 |
Навчальні проекти ( на вибір ) 1. Використання полімерів: еколого-економічний аспект. 2. Альтернативні джерела енергії. 3. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування. 4. Виготовлення мила з мильної основи. 5. Дослідження хімічного складу їжі. 6. Хімічний склад жувальних гумок. 7. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною. 8. Друге життя паперу. 9. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону). |
|
Тематичне оцінювання |
|||
Тема 4. Узагальнення знань з хімії |
|||
|
18.05 |
Будова речовин. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. |
|
|
21.05 |
Навчальні проекти
|
|
|
25.05 |
Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. |
|
|
28.05 |
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. |
|
|
01.06 |
Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. |
|
|
04.06 |
Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. |
|
|
08.06 |
Контрольна робота за ІІ семестр |
|
|
11.06 |
Навчальні проекти ( на вибір)
Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію. |
|
Тематичне оцінювання |