Календарно - тематичне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування допоможе визначити місце кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі, визначити взаємозв'язок між окремими уроками.
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови для 1 класу

за підручником І. Большакової, М. Пристінської

І семестр

(5 годин на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

1.

Я вивчаю українську мову. Вітання і знайомство з однолітками. Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) (Частина 1, с. 3-4).

 

2.

Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають передавати повідомлення. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) (Ч.1,с.5).

 

3.

Слова – назви предметів. Правила сидіння за партою під час письма, розташування зошита під час письма. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.6).

 

4.

Слова – назви дій. Слухання і обговорення тексту.  Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.7).

 

5.

Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.8).

 

6.

Слово і речення.  Ознайомлення із знаками в кінці речення (! ?). Складання речень за малюнком. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.9).

 

7.

Звуки. Мовні і немовні звуки. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.10).

 

8.

Букви. Українська абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних  букв. (Ч.1, с.11).

 

9.

Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення звука  [а] в словах. Взаємне розміщення предметів. Факти і думки. Письмо малої букви а (Ч.1, с.12).

 

 

10.

Закріплення звукового значення букви  «а» (а А).  Письмо великої букви А.

 

 

11.

Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звука  [о] в словах. Визначення теми тексту. Письмо малої букви о. (Ч.1, с.13).

 

12.

Закріплення звукового значення букви  «о» (о О).  Письмо великої букви О.

 

13.

Звук [м], позначення його буквою «ем» (м М). Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів.  Письмо малої букви  м. (Ч.1, с. 14).

 

14.

Закріплення звукового значення букви  «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрації до тексту. Письмо великої букви М. (Ч.1, с.15).

 

15.

Звуки [л], [лʼ], позначення їх буквою «ел» (л Л). Виділення звуків [л], [лʼ] у словах. Читання складів. Письмо малої букви л. (Ч.1, с.16).

 

16.

Закріплення звукових значень букви  «ел». Читання складів і слів. Текст. Тема тексту.  Письмо великої букви Л.  (Ч.1, с.17).

 

17.

Звук [у], позначення його буквою «у» (у У).  Виділення звука  [у] в словах. Читання складів.  Письмо малої букви у. (Ч.1, с.18).

 

18.

Закріплення звукового значення букви  «у». ». Читання складів і слів. Текст. Передбачення.  Письмо великої букви У. (Ч.1, с.19).

 

 

19.

Звуки [н], [нʼ], позначення їх буквою «ен» (н Н). Виділення звуків [н], [нʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви н. (Ч.1, с.20).

 

 

20.

Закріплення звукових значень букви  «ен». Читання складів і слів. Факти і думки. .  Письмо великої букви Н. (Ч.1, с.21).

 

21.

Звуки [с], [сʼ], позначення їх буквою «ес» (с С). Виділення звуків [с], [сʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви с. (Ч.1, с.22).

 

22.

Закріплення звукових значень букви  «ес». Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розташування предметів. Письмо великої букви С. (Ч.1, с.23).

 

23.

Звуки. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч. 1, с. 24).

 

24.

Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.25).

 

25.

Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К).  Виділення звука  [к] в словах. Читання складів, слів.  Письмо малої букви к. (Ч.1, с.26).

 

26.

Закріплення звукового значення букви  «ка». Читання складів і слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви  К. (Ч.1, с.27).

 

27.

Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Тема тексту. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.28).

 

28.

Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істині та хибні твердження.  Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.29).

 

29.

Звук [и], позначення його буквою «и» (и И).  Виділення звука  [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.   Письмо малої букви и. (Ч.1, с.30).

 

30.

Закріплення звукового значення букви  «и». Читання  слів.  Заголовок тексту. Театралізування.  Письмо великої букви И. (Ч.1, с. 31). 

 

 

31.

Звуки [р], [рʼ], позначення їх буквою «ер» (р Р). Виділення звуків [р], [рʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви р. (Ч.1, с.32). 

 

32.

Закріплення звукових значень букви  «ер». Читання складів, слів і речень.   Письмо великої букви Р. (Ч.1, с.33).

 

33.

Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б).  Виділення звука  [б] в словах. Читання складів, слів.  Письмо малої букви б. (Ч.1, с.34).

 

34.

Закріплення звукового значення букви  «бе». Звуковий аналіз слів.   Читання складів, слів і речень. Послідовність подій.  Письмо великої букви Б. (Ч.1,с.35).

 

35.

Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В).  Виділення звука  [в] в словах. Звуковий аналіз слів.   Читання складів, слів і тексту. Письмо малої букви в. (Ч.1, с.36).

 

36.

Закріплення звукового значення букви  «ве». Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.  Письмо великої букви В. (Ч.1, с.37).

 

37.

Звуки [д], [дʼ], позначення їх буквою «де» (д Д). Читання складів, слів, тексту. Написання імен з великої букви. Письмо малої букви д. (Ч.1, с.38).

 

38.

Закріплення звукових значень букви  «де». Читання складів, слів з вивченими буквами. Текст і малюнок.  Письмо великої букви Д. (Ч.1, с.39).

 

39.

Звук [і], позначення його буквою «і» (і І).  Виділення звука  [і] в словах. Звуковий аналіз слів.   Читання складів, слів і тексту. Письмо малої букви і. (Ч.1, с.40) .

 

 

40.

Закріплення звукового значення букви  «і». Тверді і м’які  приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Театралізування.  Письмо великої букви І. (Ч.1, с.41).   

 

41.

Звуки [п], [пʼ], позначення їх буквою «пе» (п П). Виділення звуків [п], [пʼ] у словах.  Звуковий аналіз слів.   Читання  слів, речень. Письмо малої букви п. (Ч.1, с.42).

 

42.

Закріплення звукових значень букви  «пе». Тверді  і пом’якшені приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Факти і думки.  Письмо великої букви П.(Ч.1, с . 43).

 

43.

Звуки [т], [тʼ], позначення їх буквою «те» (т Т). Виділення звуків [т], [тʼ] у словах. Читання та доповнення тексту. Письмо малої букви т. (Ч.1, с.44).

 

44.

Закріплення звукових значень букви  «те». Тверді  і пом’якшені приголосні звуки. Читання слів. Досліджуємо медіа: реклама. Письмо великої букви Т. (Ч.1, с.45).

 

45.

Звук [г], позначення його буквою «ге» (г Г). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Письмо малої букви г. (Ч.1, с.46).

 

46.

Закріплення звукового значення букви  «ге».  Читання складів, слів. Тема й заголовок тексту.  Тверді  і пом’якшені приголосні звуки.  Письмо великої букви Г. (Ч.1, с.47).

 

47.

Звук [г], позначення його буквою «ге» (г Г). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Письмо малої букви г. (Ч.1, с.48).

 

48.

Закріплення звукового значення букви  «ге».  Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах Опрацювання тексту. Письмо великої букви Г. (Ч.1, с.49).

 

49.

Звук [е], позначення його буквою «е» (е Е). Виділення звука  [е] в словах. Читання слів, речень. Письмо малої букви е. (Ч.1, с.50). 

 

 

50.

Закріплення звукового значення букви  «е».  Звуковий аналіз слів. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Письмо великої букви Е. (Ч.1, с.51).  

 

51.

Звуки [з], [зʼ], позначення їх буквою «зе» (з З). Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання складів, слів, речень. Письмо малої букви з. (Ч.1, с.52).

 

52.

Закріплення звукових значень букви  «зе». Читання слів. Будова тексту. Послідовність подій. Театралізування.  Письмо великої букви З. (Ч.1, с.53).  

 

53.

Звук [ж], позначення його буквою «же» (ж Ж). Виділення звука  [ж] у словах. Дзвінка вимова звука  [ж] у кінці складів і слів. Письмо малої букви ж. (Ч.1, с.54).  

 

54.

Закріплення звукового значення букви  «же».  Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту.  Письмо великої букви Ж. (Ч.1, с.55).

 

55.

Звук [ш], позначення його буквою «ша» (ш Ш). Виділення звука  [ш] у словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Письмо малої букви ш. (Ч.1, с.56).

 

56.

Закріплення звукового значення букви  «ша».  Читання слів, речень. Вірш. Рима. Письмо великої букви Ш. (Ч.1, с.57).

 

57.

Звук [х], позначення його буквою «ха» (х Х). Виділення звука  [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви х.  (Ч.1, с.58).

 

58.

Закріплення звукового значення букви  «ха».  Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. Письмо великої букви Х. (Ч.1, с.59).

 

59.

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот») . Виділення букви й  у словах. Читання слів, речень.  Письмо малої букви й.  (Ч.1, с.60). 

 

 

60.

М’який   приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Слова – назви ознак. Читання слів. Письмо великої букви Й. (Ч.1, с.61). 

 

 

61.

Звук [ч], позначення його буквою «че» (ч Ч) . Виділення букви ч  у словах. Читання складів, слів. .  Письмо малої букви ч.  (Ч.1, с.62). 

 

62.

Закріплення звукового значення букви  «че».   Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви Ч. (Ч.1, с.63).

 

63.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Визначення місця букви щ у словах. Читання складів, слів.   Письмо малої букви щ.  (Ч.1, с.64). 

 

64.

Закріплення звукового значення букви  «ща».   Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів’я. Письмо великої букви Щ. (Ч.1, с.65).

 

65.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків[йа]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Письмо малої букви я.  (Ч.1, с.66). 

 

66.

Буква «я», позначення нею звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Читання складів і речень. Письмо великої букви Я. (Ч.1, с.67).

 

67.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків[йу]. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Театралізування. Письмо малої букви ю.  (Ч.1, с.68). 

 

68.

Закріплення звукових значень букви  «ю».   Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, тексту. Письмо великої букви Ю. (Ч.1, с.69).

 

69.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків[йе]. Звуковий аналіз слів. Читання  слів і речень. Письмо малої букви є.  (Ч.1, с.70). 

  

 

70.

Закріплення звукових значень букви  «є».   Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви Є. (Ч.1, с.71). 

 

 

71.

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Читання слів.. Загадка. Опис предмета. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. (Ч.1, с.72)

 

72.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків[йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Письмо малої букви ї.  (Ч.1, с.73). 

 

73.

Закріплення звукових значень букви  «ї». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Письмо великої букви Ї. 

 

74.

Звуки [ц], [цʼ], позначення їх буквою «це» (ц Ц). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Визначення місця букви  ц у словах. Письмо малої букви ц.  (Ч.1, с.74). 

 

75.

Закріплення звукових значень букви  «це». Читання слів. Тема тексту. Передбачення. Театралізування. Письмо великої букви Ц. (Ч.1, с.75).

 

76.

Звук [ф], позначення його буквою «еф» (ф Ф) . Читання складів, слів і речень. Визначення місця букви ф у словах. Письмо малої букви ф.  (Ч.1, с.76). 

 

77.

Закріплення звукового значення букви  «еф». Читання складів, слів. Головна думка тексту. Передбачення.   Письмо великої букви Ф. (Ч.1, с.77).

 

78.

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

79.

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.

 

80.

Новий рік на поріг. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. (Ч.1, с.78).

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Город Світлана
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку