Календарне планування з української мови для 1 класу
за підручником І. Большакової, М. Пристінської
І семестр
(5 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
||
1. |
Я вивчаю українську мову. Вітання і знайомство з однолітками. Письмове приладдя. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) (Частина 1, с. 3-4). |
|
||
2. |
Усне і писемне мовлення. Прилади, що допомагають передавати повідомлення. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) (Ч.1,с.5). |
|
||
3. |
Слова – назви предметів. Правила сидіння за партою під час письма, розташування зошита під час письма. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.6). |
|
||
4. |
Слова – назви дій. Слухання і обговорення тексту. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.7). |
|
||
5. |
Слово і речення. Складання речень за малюнком і поданими словами. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.8). |
|
||
6. |
Слово і речення. Ознайомлення із знаками в кінці речення (! ?). Складання речень за малюнком. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.9). |
|
||
7. |
Звуки. Мовні і немовні звуки. Підготовчі вправи до написання букв. (Ч.1, с.10). |
|
||
8. |
Букви. Українська абетка. Підготовчі вправи до написання рукописних букв. (Ч.1, с.11). |
|
||
9. |
Звук [а], позначення його буквою «а» (а А). Виділення звука [а] в словах. Взаємне розміщення предметів. Факти і думки. Письмо малої букви а (Ч.1, с.12).
|
|
||
10. |
Закріплення звукового значення букви «а» (а А). Письмо великої букви А.
|
|
||
11. |
Звук [о], позначення його буквою «о» (о О). Виділення звука [о] в словах. Визначення теми тексту. Письмо малої букви о. (Ч.1, с.13). |
|
||
12. |
Закріплення звукового значення букви «о» (о О). Письмо великої букви О. |
|
||
13. |
Звук [м], позначення його буквою «ем» (м М). Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів. Письмо малої букви м. (Ч.1, с. 14). |
|
||
14. |
Закріплення звукового значення букви «ем». Читання складів. Опрацювання тексту. Ілюстрації до тексту. Письмо великої букви М. (Ч.1, с.15). |
|
||
15. |
Звуки [л], [лʼ], позначення їх буквою «ел» (л Л). Виділення звуків [л], [лʼ] у словах. Читання складів. Письмо малої букви л. (Ч.1, с.16). |
|
||
16. |
Закріплення звукових значень букви «ел». Читання складів і слів. Текст. Тема тексту. Письмо великої букви Л. (Ч.1, с.17). |
|
||
17. |
Звук [у], позначення його буквою «у» (у У). Виділення звука [у] в словах. Читання складів. Письмо малої букви у. (Ч.1, с.18). |
|
||
18. |
Закріплення звукового значення букви «у». ». Читання складів і слів. Текст. Передбачення. Письмо великої букви У. (Ч.1, с.19).
|
|
||
19. |
Звуки [н], [нʼ], позначення їх буквою «ен» (н Н). Виділення звуків [н], [нʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви н. (Ч.1, с.20).
|
|
||
20. |
Закріплення звукових значень букви «ен». Читання складів і слів. Факти і думки. . Письмо великої букви Н. (Ч.1, с.21). |
|
||
21. |
Звуки [с], [сʼ], позначення їх буквою «ес» (с С). Виділення звуків [с], [сʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви с. (Ч.1, с.22). |
|
||
22. |
Закріплення звукових значень букви «ес». Читання складів. Тема і заголовок тексту. Взаємне розташування предметів. Письмо великої букви С. (Ч.1, с.23). |
|
||
23. |
Звуки. Голосні і приголосні. Звуковий аналіз слів. Читання складів та слів. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч. 1, с. 24). |
|
||
24. |
Склад. Поділ слів на склади. Взаємне розміщення предметів. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.25). |
|
||
25. |
Звук [к], позначення його буквою «ка» (к К). Виділення звука [к] в словах. Читання складів, слів. Письмо малої букви к. (Ч.1, с.26). |
|
||
26. |
Закріплення звукового значення букви «ка». Читання складів і слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви К. (Ч.1, с.27). |
|
||
27. |
Наголос. Наголошений склад. Поділ слів на склади. Тема тексту. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.28). |
|
||
28. |
Звуковий склад слова. Читання складів, слів. Істині та хибні твердження. Вправляння у написання вивчених букв. (Ч.1, с.29). |
|
||
29. |
Звук [и], позначення його буквою «и» (и И). Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Письмо малої букви и. (Ч.1, с.30). |
|
||
30. |
Закріплення звукового значення букви «и». Читання слів. Заголовок тексту. Театралізування. Письмо великої букви И. (Ч.1, с. 31).
|
|
||
31. |
Звуки [р], [рʼ], позначення їх буквою «ер» (р Р). Виділення звуків [р], [рʼ] у словах. Читання складів та слів. Письмо малої букви р. (Ч.1, с.32). |
|
||
32. |
Закріплення звукових значень букви «ер». Читання складів, слів і речень. Письмо великої букви Р. (Ч.1, с.33). |
|
||
33. |
Звук [б], позначення його буквою «бе» (б Б). Виділення звука [б] в словах. Читання складів, слів. Письмо малої букви б. (Ч.1, с.34). |
|
||
34. |
Закріплення звукового значення букви «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Послідовність подій. Письмо великої букви Б. (Ч.1,с.35). |
|
||
35. |
Звук [в], позначення його буквою «ве» (в В). Виділення звука [в] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і тексту. Письмо малої букви в. (Ч.1, с.36). |
|
||
36. |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення вміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Письмо великої букви В. (Ч.1, с.37). |
|
||
37. |
Звуки [д], [дʼ], позначення їх буквою «де» (д Д). Читання складів, слів, тексту. Написання імен з великої букви. Письмо малої букви д. (Ч.1, с.38). |
|
||
38. |
Закріплення звукових значень букви «де». Читання складів, слів з вивченими буквами. Текст і малюнок. Письмо великої букви Д. (Ч.1, с.39). |
|
||
39. |
Звук [і], позначення його буквою «і» (і І). Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і тексту. Письмо малої букви і. (Ч.1, с.40) .
|
|
||
40. |
Закріплення звукового значення букви «і». Тверді і м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Театралізування. Письмо великої букви І. (Ч.1, с.41). |
|
||
41. |
Звуки [п], [пʼ], позначення їх буквою «пе» (п П). Виділення звуків [п], [пʼ] у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Письмо малої букви п. (Ч.1, с.42). |
|
||
42. |
Закріплення звукових значень букви «пе». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Факти і думки. Письмо великої букви П.(Ч.1, с . 43). |
|
||
43. |
Звуки [т], [тʼ], позначення їх буквою «те» (т Т). Виділення звуків [т], [тʼ] у словах. Читання та доповнення тексту. Письмо малої букви т. (Ч.1, с.44). |
|
||
44. |
Закріплення звукових значень букви «те». Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Читання слів. Досліджуємо медіа: реклама. Письмо великої букви Т. (Ч.1, с.45). |
|
||
45. |
Звук [г], позначення його буквою «ге» (г Г). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Письмо малої букви г. (Ч.1, с.46). |
|
||
46. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання складів, слів. Тема й заголовок тексту. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Письмо великої букви Г. (Ч.1, с.47). |
|
||
47. |
Звук [г], позначення його буквою «ге» (г Г). Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів. Письмо малої букви г. (Ч.1, с.48). |
|
||
48. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах Опрацювання тексту. Письмо великої букви Г. (Ч.1, с.49). |
|
||
49. |
Звук [е], позначення його буквою «е» (е Е). Виділення звука [е] в словах. Читання слів, речень. Письмо малої букви е. (Ч.1, с.50).
|
|
||
50. |
Закріплення звукового значення букви «е». Звуковий аналіз слів. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Письмо великої букви Е. (Ч.1, с.51). |
|
||
51. |
Звуки [з], [зʼ], позначення їх буквою «зе» (з З). Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Читання складів, слів, речень. Письмо малої букви з. (Ч.1, с.52). |
|
||
52. |
Закріплення звукових значень букви «зе». Читання слів. Будова тексту. Послідовність подій. Театралізування. Письмо великої букви З. (Ч.1, с.53). |
|
||
53. |
Звук [ж], позначення його буквою «же» (ж Ж). Виділення звука [ж] у словах. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Письмо малої букви ж. (Ч.1, с.54). |
|
||
54. |
Закріплення звукового значення букви «же». Встановлення послідовності подій. Складання розповіді за малюнками із частин тексту. Письмо великої букви Ж. (Ч.1, с.55). |
|
||
55. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша» (ш Ш). Виділення звука [ш] у словах. Читання слів, речень. Скоромовка. Письмо малої букви ш. (Ч.1, с.56). |
|
||
56. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів, речень. Вірш. Рима. Письмо великої букви Ш. (Ч.1, с.57). |
|
||
57. |
Звук [х], позначення його буквою «ха» (х Х). Виділення звука [х] у словах. Читання слів. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви х. (Ч.1, с.58). |
|
||
58. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. Письмо великої букви Х. (Ч.1, с.59). |
|
||
59. |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот») . Виділення букви й у словах. Читання слів, речень. Письмо малої букви й. (Ч.1, с.60).
|
|
||
60. |
М’який приголосний звук [й]. Звуковий аналіз слів. Слова – назви ознак. Читання слів. Письмо великої букви Й. (Ч.1, с.61).
|
|
||
61. |
Звук [ч], позначення його буквою «че» (ч Ч) . Виділення букви ч у словах. Читання складів, слів. . Письмо малої букви ч. (Ч.1, с.62). |
|
||
62. |
Закріплення звукового значення букви «че». Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви Ч. (Ч.1, с.63). |
|
||
63. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Визначення місця букви щ у словах. Читання складів, слів. Письмо малої букви щ. (Ч.1, с.64). |
|
||
64. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Звуковий аналіз слів. Вірш і малюнок. Прислів’я. Письмо великої букви Щ. (Ч.1, с.65). |
|
||
65. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків[йа]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Письмо малої букви я. (Ч.1, с.66). |
|
||
66. |
Буква «я», позначення нею звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Читання складів і речень. Письмо великої букви Я. (Ч.1, с.67). |
|
||
67. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків[йу]. Звуковий аналіз слів. Послідовність подій. Театралізування. Письмо малої букви ю. (Ч.1, с.68). |
|
||
68. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, тексту. Письмо великої букви Ю. (Ч.1, с.69). |
|
||
69. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків[йе]. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень. Письмо малої букви є. (Ч.1, с.70).
|
|
||
70. |
Закріплення звукових значень букви «є». Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Тема і заголовок тексту. Письмо великої букви Є. (Ч.1, с.71).
|
|
||
71. |
Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Читання слів.. Загадка. Опис предмета. Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. (Ч.1, с.72) |
|
||
72. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків[йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання тексту. Письмо малої букви ї. (Ч.1, с.73). |
|
||
73. |
Закріплення звукових значень букви «ї». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Письмо великої букви Ї. |
|
||
74. |
Звуки [ц], [цʼ], позначення їх буквою «це» (ц Ц). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів і речень. Визначення місця букви ц у словах. Письмо малої букви ц. (Ч.1, с.74). |
|
||
75. |
Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Тема тексту. Передбачення. Театралізування. Письмо великої букви Ц. (Ч.1, с.75). |
|
||
76. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф» (ф Ф) . Читання складів, слів і речень. Визначення місця букви ф у словах. Письмо малої букви ф. (Ч.1, с.76). |
|
||
77. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Читання складів, слів. Головна думка тексту. Передбачення. Письмо великої букви Ф. (Ч.1, с.77). |
|
||
78. |
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
||
79. |
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ. |
|
||
80. |
Новий рік на поріг. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. (Ч.1, с.78).
|
|
||
|
|
|||