Календарно - тематичне планування
з математика
до підручника Н.П. Листопад. - Київ: «Оріон», 2020 ( 2 частина)
175 год на рік / 5 год на тиждень
ІІ семестр
№ п\п |
Дата |
Тема |
У підручн. |
Прим. |
|
|
Додавання і віднімання в межах 1000 |
|
|
81 |
|
Повторення вивченого Лічба сотнями. Розкладання на розрядні доданки. Задачі на знаходження маси. (№ 1-11) |
3-4 |
|
82 |
|
Обернена задача. Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень виразів зі змінною. (№ 12-24) |
4-7 |
|
83 |
|
Додавання виду 430+260. Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Розв’язування обернених задач. (№25-36) |
7-9 |
|
84 |
|
Різні способи додавання чисел виду 420+230. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування задач на додавання та обернені до них. |
10-11 |
|
85 |
|
Віднімання виду 960-420. Розв’язування задач за блок-схемою. Розв’язування рівнянь.(№ 47-58) |
11-13 |
|
86 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 970-230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами. (№59-66) |
13-14 |
|
87 |
|
Додавання виду 450+50. Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми. Самост. робота. |
15-16 |
|
88 |
|
Віднімання виду 400-80. Порівняння виразів. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№ 79-89) |
16-17 |
|
89 |
|
Додавання виду 260+370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою. (№ 90-101) |
18-19 |
|
90 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 540-90. Розв’язування рівнянь. Знаходження різниці різними способами. Розв’язування задач двома способами. (№ 102-110) |
20-21 |
|
91 |
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач виразом. (№ 111-121) |
21-24 |
|
92 |
|
Побудова кола. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач на визначення відстані. (№ 122-130) |
24-25 |
|
93 |
|
Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і задач. (№ 131-141) |
26-27 |
|
94 |
|
Діагностична робота. Усне додавання і віднімання в межах 1000. |
|
|
95 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
Письмове додавання і віднімання |
|
|
96 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124+222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа. (№ 142-152) |
28-30 |
|
97 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Розв’язування задач. (№ 153-163) |
30-31 |
|
98 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування рівнянь і задач.(№ 131-141) |
31-33 |
|
99 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137+256 (з переходом через розряд). Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач. (№ 173-182) |
33-35 |
|
100 |
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач.(№ 183-191) |
35-3 |
|
101 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268+295. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 192-202) |
37-39 |
|
102 |
|
Розв’язування рівнянь. Письмове виконання виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 203-212) |
39-40 |
|
103 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь і задач. Самостійна робота. (№ 213-222) |
40-42 |
|
104 |
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Розв’язування рівнянь та задач. (№ 223-231) |
42-43 |
|
105 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623-347. Перевірка додавання віднім. Розв’язування нерівностей та задач. (№ 232-240) |
43-44 |
|
106 |
|
Обчислення виразів. Складання і розв’язування рівнянь Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 241-250) |
44-45 |
|
107 |
|
Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками. |
45-46 |
|
108 |
|
Розв’язування задач. Знаходження суми трьох послідовних чисел. |
|
|
109 |
|
Діагностична робота
|
|
|
110 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
Множення і ділення в межах 1000 |
|
|
111 |
|
Повторення властивостей множення на 10 і 100. Порівняння і обчислення виразів. Розв’язування задач. |
47-48 |
|
112 |
|
Множення на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач. |
48-50 |
|
113 |
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач. |
51-52 |
|
114 |
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2·50. Розв’язування задач із зайвими даними. |
52-54 |
|
115 |
|
Ділення круглих чисел виду 60:3, 600:3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач. |
54-55 |
|
116 |
|
Ділення круглих чисел виду 60:30, 900:300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом. |
56-57 |
|
117 |
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач двома способами. Самостійна робота. |
57-58 |
|
118 |
|
Ділення круглих чисел виду 800:200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач. |
59-60 |
|
119 |
|
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами за блок-схемами. Робота з діаграмою. |
61-63 |
|
120 |
|
Множення чисел на виду 15•3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою. |
64-66 |
|
121 |
|
Множення суми на число. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою. |
66-68 |
|
122 |
|
Множення чисел на виду 4•16. Знаходження значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею. |
68-70 |
|
123 |
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач. |
70-72 |
|
124 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування рівнянь і задач. |
72-74 |
|
125 |
|
Діагностична робота. Множення і ділення в межах 1000.
|
|
|
126 |
|
Аналіз діагн. роботи. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
127 |
|
Ділення суми на число. Обчислення виразів. Розв’язування задач складанням виразу двома способами. |
74-75 |
|
128 |
|
Ділення чисел виду 36:3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач. |
75-77 |
|
129 |
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач. |
77-79 |
|
130 |
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач. |
79-80 |
|
131 |
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач. Самостійна робота. |
81-82 |
|
132 |
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів Розв’язування рівнянь і задач. |
82-83 |
|
133 |
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№464-473) |
84-85 |
|
134 |
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей . Складання і розв’язування задач за таблицею (№474-483) |
85-87 |
|
135 |
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494) |
87-88 |
|
136 |
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504) |
88-91 |
|
137 |
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514) |
92-94 |
|
138 |
|
Перевірка правильності ділення остачею. Розв’язування задач (№№ 515-523) |
94-96 |
|
139 |
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№524-530) |
96-97 |
|
140 |
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра многокутника. Розв’язування задач (№-533) |
97-98 |
|
141 |
|
Резервний урок.
|
|
|
142 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
|
|
143 |
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач. (№534-542) |
99-100 |
|
144 |
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. (№543-551) |
100 |
|
145 |
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 552-559) |
101 |
|
146 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573) |
102-104 |
|
147 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102•3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585) |
105-106 |
|
148 |
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне чисел виду 13•60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596) |
107-108 |
|
149 |
|
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609) |
108-110 |
|
150 |
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92:4. Розв’язування рівнянь і задач (№№ 610-619) |
110-112 |
|
151 |
|
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628:4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630) |
112-114 |
|
152 |
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141:3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№№ 631-641) |
114-116 |
|
153 |
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника. Самостійна робота. (№ 642-650) |
116-117 |
|
154 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658) |
117-119 |
|
155 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№№ 659-667) |
119-121 |
|
156 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота за календарем (№ 668-675) |
121-123 |
|
157 |
|
Письмове виконання виразів. Робота з календарем. Розв’язування задач. |
124 |
|
158 |
|
Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач. |
|
|
159 |
|
Математичний диктант. Короткі записи до задач. Розв’язування нерівностей. |
|
|
160 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
161 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№№ 1-4, с.124). |
124 |
|
162 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№№ 5-7, с.125). |
125 |
|
163 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№№ 8-12, с.126). |
126 |
|
164 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№№ 13-17, с.127). |
127 |
|
165 |
|
Письмове множення і ділення трицифрового числа на одноцифрове. Самостійна робота. |
|
|
166 |
|
Усне і письмове знаходження частки. Розв’язування задач.
|
|
|
167 |
|
Повторення вивченого
|
|
|
168 |
|
Повторення вивченого
|
|
|
169 |
|
Повторення вивченого
|
|
|
170 |
|
Повторення вивченого
|
|
|
171 |
|
Повторення вивченого |
|
|
172 |
|
Повторення вивченого |
|
|
173 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. Самостійна робота. |
|
|
174 |
|
Повторення вивченого за рік. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
175 |
|
Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|