Календарно - тематичне планування з української мови (на ІІ семестр) для 7 класу (з російською мовою навчання).
Складено за такою навчальною програмою: Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання/ Н.Бондаренко та ін.. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.червня 2017 року № 804) .
Календарно - тематичне планування
Українська мова
7-А клас (з російською мовою навчання)
ІІ семестр
(57 год., 3 год. на тиждень)
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата уроку |
Примітки |
|||||
План |
Факт |
План |
Факт |
|||||
ТЕМА 2.2. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ (19 год. + 4 РМ = 23 год.) |
||||||||
33 |
30. |
РМ № 9. Переклад з російської мови тексту, який містить опис процесу праці, роздуми |
09.01 |
|
РМ № 9 Інстр.БЖД |
|||
34. |
31. |
Прислівник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
10.01 |
|
|
|||
35-36. |
32. |
Розряди прислівників |
15.01 |
|
|
|||
37-38. |
33. |
Творення прислівників. Правила наголошування прислівників |
16.01 |
|
|
|||
39. |
34. |
РМ № 10. Повторення вивченого про жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови |
17.01 |
|
РМ № 10 |
|||
40. |
35. |
РМ № 11. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом |
22.01 |
|
РМ № 11 |
|||
41 |
36 |
Ступені порівняння прислівників |
23.01 |
|
|
|||
42. |
37. |
Ступені порівняння прислівників |
24.01 |
|
|
|||
43. |
38. |
Прислівники як засіб зв’язку речень у тексті |
29.01 |
|
|
|||
44. |
39. |
Контрольний диктант |
30.01 |
|
КД № 2 |
|||
45. |
40. |
Букви -н- та –нн- у прислівниках |
31.01 |
|
|
|||
46-47. |
41 |
И та і в кінці прислівників |
05.02 |
|
|
|||
48. |
42. |
Не з прислівниками |
06.02 |
|
|
|||
49. |
43. |
Ні з прислівниками |
07.02 |
|
|
|||
50. |
44. |
РМ № 12. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці |
12.02 |
|
РМ № 12 |
|||
51. |
45. |
Написання прислівників разом і через дефіс |
13.02 |
|
|
|||
52. |
46. |
Написання прислівників разом і через дефіс |
14.02 |
|
|
|||
53. |
47. |
Написання прислівникових сполучень окремо |
19.02 |
|
|
|||
54. |
48. |
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Морфологія. Орфографія. Прислівник» |
20.02 |
|
|
|||
55. |
49. |
Контрольна робота № 4 з мовної теми «Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики. Прислівник» |
21.02 |
|
КР № 4 |
|||
ТЕМА 3. СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ (24 год. + 10 РМ = 34 год.) |
||||||||
56. |
50. |
Прийменник як службова частина мови |
26.02 |
|
|
|||
57. |
51. |
Уживання прийменників. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні |
27.02 |
|
|
|||
58. |
52. |
РМ № 13. Ділові папери. Розписка |
28.02 |
|
РМ № 13 |
|||
59-60. |
53. |
Непохідні й похідні прийменники |
05.03 |
|
|
|||
61 |
54 |
РМ № 14. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю мовлення |
06.03 |
|
РМ №14 |
|||
62. |
55. |
Контрольний переказ |
07.03 |
|
КП № 2 |
|||
63. |
56. |
Написання похідних прийменників разом, окремо й через дефіс |
12.03 |
|
|
|||
64. |
57. |
Написання похідних прийменників разом, окремо й через дефіс |
13.03 |
|
|
|||
65. |
58. |
РМ № 15. Письмовий докладний переказ тексту -роздуму в художньому стилі |
14.03 |
|
РМ № 15 |
|||
66. |
59. |
Сполучник як службова частина мови |
19.03 |
|
|
|||
67. |
60. |
Уживання сполучників у простому й складному реченнях. Сполучники сурядності |
20.03 |
|
|
|||
68. |
61. |
РМ № 16. Усний твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в науковому стилі |
21.03 |
|
РМ № 16 |
|||
69. |
62. |
Контрольний твір |
02.04 |
|
КТ № 2 |
|||
70. |
63. |
Сполучники підрядності |
03.04 |
|
|
|||
71. |
64. |
РМ № 17. Письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі |
04.04 |
|
РМ № 17 |
|||
72. |
65. |
Правопис сполучників (написання разом і окремо) |
10.04 |
|
|
|||
73. |
66. |
Контрольна робота № 5 з мовної теми «Службові частини мови. Прийменник. Сполучник» |
11.04 |
|
КР № 5 |
|||
|
||||||||
74. |
67. |
Частка як службова частина мови. |
16.04 |
|
|
|||
75. |
68. |
Розряди часток за значенням. Частки в спонукальних і окличних реченнях |
17.04 |
|
|
|||
76. |
69. |
РМ № 18. Усний твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю |
18.04 |
|
РМ № 18 |
|||
77. |
70. |
Правопис часток- бо, -но, -то, -от, -таки |
23.04 |
|
|
|||
78. |
71. |
Не і ні з різними частинами мови |
24.04 |
|
|
|||
79. |
72. |
Не і ні з різними частинами мови |
25.04 |
|
|
|||
80. |
73. |
Вигук як особлива частина мови |
30.04 |
|
|
|||
81. |
74. |
Правопис вигуків (дефіс у них, кома, знак оклику при вигуках) |
02.05 |
|
|
|||
82. |
75. |
Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови |
07.05 |
|
|
|||
83. |
76. |
Узагальнення й систематизація вивченого про правопис і використання різних частин мови в мовленні |
08.05 |
|
|
|||
84. |
77. |
РМ № 19. Складання і розігрування діалогів дискусійного характеру |
14.05 |
|
РМ № 19 |
|||
85. |
78. |
РМ № 20. Допис дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі |
15.05 |
|
РМ № 20 |
|||
86 |
79. |
РМ № 21. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису процесу праці |
16.05 |
|
РМ № 21 |
|||
87 |
80. |
РМ № 22. Письмовий докладний переказ тексту (за простим або складним планом) |
21.05 |
|
РМ №22 |
|||
88. |
81. |
Контрольна робота № 6 з мовної теми «Службові частини мови. Частка. Вигук. Узагальнення й систематизація вивченого з морфології і орфографії» |
22.05 |
|
КР № 6 |
|||
89. |
82. |
Підбиття підсумків за рік |
23.05 |
|
|
|||
62. -63 |
59 |
А. МАЛИШКО «Чому, сказати, й сам не знаю…» («Стежина»). Патріотичні почуття. Найвищі духовні цінності в них |
26.04 |
|
напам’ять1вірш (на вибір) |
64. |
60 |
ПЧ № 3. А. МАЛИШКО. «В завійну ніч з незвіданих доріг». Ліризм поезій А. Малишка |
03.05 |
|
ПЧ № 3 |
65. |
61. |
ПЧ № 4. М. Трублаїні «Шхуна «Колумб»» |
08.05 |
|
ПЧ № 4 |
66. |
62. |
ЛРК № 3. І.Ю.Сенченко. «Рубін на Солом’янці» |
10.05 |
|
ЛРК № 3 |
67 |
63 |
ЛРК № 4. Україна й Донбас у громадянській ліриці В.Сосюри |
15.05 |
|
ЛРК № 4 |
68 |
64. |
Узагальнення й систематизація вивченого за творчістю О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка |
17.05 |
|
|
69. |
65. |
Контрольна робота № 6 з теми «Ми – українці» |
22.05 |
|
КР № 6 |
70. |
66. |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість |
24.05 |
|
|