Орієнтовне календарно - тематичне планування уроків,3 клас, для дітей з легкою розумовою відсталістю, яке може бути використане як зразок при складанні власного планування
Календарне планування курсу «Основи здоров’я»
17,5 годин (0,5 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
годин |
Дата |
Людина і здоров'я (7,5 год.) |
|||
|
Здоров’я і хвороби. |
1 |
|
|
Здоров’я і харчування. |
1 |
|
|
Рух і здоров'я. |
1 |
|
|
Здоров’я у сім’ї. |
1 |
|
|
Фізичні вправи – засоби профілактики різних захворювань. |
1 |
|
|
Настрій, поведінка, звички та їх значення для здоров’я людини. |
1 |
|
|
Шкідливі звички, тютюнопаління. Шкідливий вплив нікотину та токсичних речовин на здоров’я людини. |
1,5 |
|
|
Основи безпеки життєдіяльності (8 год.) |
|
|
|
Безпечна поведінка у школі. |
1 |
|
|
Безпека пішоходів. |
1 |
|
|
Маршрут до школи. Небезпечні місця по дорозі до школи. |
1 |
|
|
Безпека у населеному пункті. |
1 |
|
|
Безпека пасажирів. |
1 |
|
|
Безпека вдома. |
1 |
|
|
Особиста безпека. |
1 |
|
|
Ліфт. Правила користування ліфтом. |
1 |
|
|
Довкілля (2 год.) |
|
|
|
Природні стихійні лиха. |
1 |
|
|
Аварійна ситуація. |
1 |
|
Математика
(2 години на тиждень)
№ уроку |
|
Тема уроку |
|
|||||
Тема1. Арифметичні дії з цілими числами в межах 20. (6 год.) |
||||||||
2. |
|
Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
|||||
3. |
|
Розв’язування прикладів в межах 10. |
|
|
||||
4. |
|
Порівняння чисел в межах 20. |
|
|||||
5. |
|
Нумерація, додавання і віднімання без переходу через розряд. |
|
|
||||
6. |
|
Контрольна робота №1 |
|
|||||
|
|
Тема 2. Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд (14 год).
|
|
|
||||
7. |
|
Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
|
||||||||
8. |
|
Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
9. |
|
Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
|
|||
10. |
|
Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
11. |
|
Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
12. |
|
Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
13. |
|
Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
14. |
|
Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
15. |
|
Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
16. |
|
Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток. |
|
|
||||
17. |
|
Прості арифметичні задачі. |
|
|
||||
18. |
|
Аналіз задачі. Структура задачі. |
|
|
||||
19. |
|
Знаходження суми двох, трьох доданків, остачі. |
|
|
||||
20. |
|
Знаходження суми двох, трьох доданків, остачі. |
|
|
||||
21 |
|
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
|
|
|
||||
|
|
Тема 3. Міри рідини. Нумерація в межах 100. |
|
|
||||
22 |
|
Літр. Півлітра. Позначення: л. |
|
|
||||
23 |
|
Вимірювання рідини півлітровими, літровими банками. |
1 |
|
||||
24 |
|
Креслення прямого кута за допомогою креслярського кутника. |
1 |
|
||||
25 |
|
Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд (закріплення) |
3 |
|
||||
26 |
|
Нумерація в межах 100. Лічба в межах 100 по1, по 10 однаковими числовими групами. |
|
|
||||
27 |
Порівняння чисел в межах 100. Розкладання двоцифрових чисел десятками і одиницями. |
|
|
28 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 4 Множення. Ділення. (10 год.) |
|
|
29 |
Поділ на множини на 3, 4, 5 рівних частин, числа парні та непарні. |
|
|
30 |
Знак множення (х). Множення чисел 2, 3, 4, 5.Таблиці множення. |
|
|
31 |
Заміна дії додавання дією множення. Складання прикладів за малюнками. |
|
|
32 |
Ділення Знак ділення ( : ). Ціле і частинне. Поняття про ділення, як про віднімання рівних груп. |
|
|
33 |
Таблиці ділення в межах 20. Назва компонентів дій множення і ділення. |
|
|
34 |
Таблиці ділення в межах 20. Назва компонентів дій множення і ділення. |
|
|
35 |
Задачі, які розв’язуються множенням і діленням. |
|
|
36 |
Задачі, які розв’язуються множенням і діленням. |
|
|
37 |
Аналіз фігур. Визначення трикутника. Види кутів. |
|
|
38 |
Міри часу. |
|
|
39 |
Міри довжини. |
|
|
|
Тема 5 ( год.). Додавання і віднімання в межах 100. |
|
|
40 |
Лічба круглими десятками. |
|
|
41 |
Лічба круглими десятками. |
|
|
42 |
Двоцифрові і одноцифрові числа. |
|
|
43 |
Двоцифрові і одноцифрові числа. |
|
|
44 |
Визначення десяткового складу чисел. |
|
|
45 |
Додавання і віднімання круглих десятків (20+30, 50-20). |
|
|
46 |
Додавання і віднімання круглих десятків (20+30, 50-20). |
|
|
47 |
Контрольна робота №3 |
|
|
48 |
Міри вартості. Монети 25 к., 50к. Розрізняння монет за їх зовнішніми ознаками. |
|
|
49 |
Визначення вартості предметів, покупки за ціною. Паперові гроші. |
|
|
50 |
Визначення вартості предметів, покупки за ціною. Паперові гроші. |
|
|
51 |
Міри часу. Місяць. Календар. Доба. |
|
|
52 |
Кути, багатокутники, відрізки. |
|
|
53 |
Назва. Креслення відрізків. |
|
|
54 |
Креслення відрізків. Порівняння відрізків за довжиною. |
|
|
55 |
Розрізнення кутів і багатокутників. |
|
|
56 |
Міри часу: 1 година – 60 хвилин, півгодини – 30 хвилин. |
|
|
57 |
Годинник. Будова годинника: циферблат, стрілки. |
|
|
58 |
Визначення часу за годинником. |
|
|
59 |
Визначення часу за годинником. |
|
|
60 |
Порівняння мір часу. |
|
|
61 |
Коло. Практичне розрізнення кола і круга. |
|
|
62 |
Коло. Практичне розрізнення кола і круга. |
|
|
63 |
Коло. Центр круга, радіус (розміщення циркуля). |
|
|
64 |
Креслення кола за допомогою циркуля. |
|
|
65 |
Креслення кола за допомогою циркуля. |
|
|
66 |
Контрольна робота №4 |
|
|
67 |
Повторення вивченого за рік. |
|
|
68 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво
17, 5 годин (0,5 год. на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Тема 1.У майстернях графіка та живописця( 8 )год. |
||
1 |
Образотворчі засоби. Точка. штрих. Лінія. Види й типи ліній. Композиція. |
|
2 |
Колір. Розрізнення кольорів. |
|
3 |
Форма. Побудова предметів та об’єктів, їх пропорції та роміри. |
|
4 |
Простір. Просторові відношення. Композиція. Складання орнаменту. |
|
5 |
Малювання в квадраті рослинних символів українського орнаменту. |
|
6 |
Малювання візерунка в колі. «Прикрасимо посуд». |
|
7 |
Малювання візерунка в трикутній формі. «Хустинка для бабусі». |
|
8 |
Малювання декоративної композиції «Білий сніг, білий сніг замітав стежинки». |
|
Тема 2. Тематичне малювання . малювання з натури. (7 год.) |
||
9 |
Малювання тематичної композиції «Добрий сніговик». |
|
10 |
Декоративне оформлення листівки до 8 Березня. |
|
11 |
Малювання тематичної композиції «Рибки в акваріумі». |
|
12 |
Малювання тематичної композиції «Казкові звірятка». |
|
13 |
Малювання з натури овочів, фруктів. |
|
14 |
Малювання з натури класного шкільного портфеля. |
|
15 |
Малювання з натури іграшки-ведмедика. |
|
16 |
Малювання з натури посуду. Малювання з натури весняних квітів. |
|
Трудове навчання
35 годин (1 година на тиждень)
№ |
Тема |
години |
дата |
|
Тема 1 . Сільськогосподарські роботи. Природні матеріали. Папір і картон. ( 16 год.) |
|
|
1 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
|
2 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
|
3 |
Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь). |
|
|
4 |
Природна матеріали. Павук із шкарлупи горіха, пластиліну. |
|
|
5 |
Природні матеріали. Баран із качанів кукурудзи. |
|
|
6 |
Аплікація. Тварини. |
|
|
7 |
Аплікація птахи. |
|
|
8 |
Аплікація овочі і фрукти. |
|
|
9 |
Збирання насіння |
|
|
10 |
Зберігання насіння |
|
|
11 |
Догляд за кімнатними рослинами. |
|
|
12 |
Розмічання паперу і картону за шаблонами та за допомогою лінійки |
|
|
13 |
Ялинкові прикраси. |
|
|
14 |
Ялинкові прикраси. |
|
|
15 |
Карнавальні головні убори. |
|
|
16 |
Карнавальні головні убори. |
|
|
|
Тема2. Текстильні матеріали. Сільськогосподарські роботи. ( год.) |
|
|
17 |
Різання по прямих та кривих лініях. Вирізання отворів. |
|
|
18 |
Вирізання витинанок. |
|
|
19 |
Іграшки-сувеніри з картону. |
|
|
20 |
Іграшки-сувеніри з тканини. |
|
|
21 |
Іграшки-сувеніри з ниток. |
|
|
22 |
Виготовлення із металевого конструктора драбинки. |
|
|
23 |
Виготовлення із металевого конструктора стола, стільця. |
|
|
24 |
Виготовлення із коробок стола, ліжка. |
|
|
25 |
Виготовлення із пластикових деталей літака. |
|
|
26 |
Виготовлення із пластикових деталей будинку. |
|
|
27 |
Зразки навкісних степків на папері. |
|
|
28 |
Зразки навкісних степків на тканині. |
|
|
29 |
Вирізування деталей м’якої іграшки за шаблоном. |
|
|
30 |
М’які іграшки плоскі та об’ємні. |
|
|
31 |
М’які іграшки плоскі та об’ємні |
|
|
32 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
33 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
34 |
Сільськогосподарські роботи у квітнику. |
|
|
Фізична культура
35 годин (1година на тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
|
Тема 1. Гімнастика (12 год.) |
|
|
1 |
Теоретичні відомості. Спортивна форма, її приготування до занять фізичними вправами. |
|
|
2 |
Загально розвиваючі і корегуючи вправи із положення сидячі на підлозі, стоячи на колінах, виконання рухів руками у всіх напрямках. |
|
|
3 |
Вправи для формування правильної постави. |
|
|
4 |
Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі. |
|
|
|
Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі. |
|
|
5 |
Вправи в лазінні і перелізанні. Вправи по гімназичній лаві. |
|
|
6 |
Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ. |
|
|
7 |
Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ. |
|
|
8 |
Акробатичні вправи. Нахил вперед, «міст» із положення стоячи на колінах. Напівшпагат. |
|
|
9 |
Вправи з предметами. Вправи з гімнастичною палицею. |
|
|
10 |
Вправи з предметами. Вправи з гімнастичним обручем. |
|
|
11 |
Вправи з предметами. Вправи з малим м’ячем. |
|
|
12 |
Вправи з предметами. Вправи з великим м’ячем. |
|
|
|
Тема 2. Легка атлетика. ( год.) |
|
|
13 |
Теоретичні відомості. Правильна постава,правильні рухи під час ходьби і бігу. |
|
|
14 |
Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі. |
|
|
15 |
Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі. |
|
|
16 |
Біг. Чергування ходьби та бігу. Біг на швидкість. Біг на витривалість. |
|
|
17 |
Стрибки. Стрибки у довжину з місця поштовхом обох ніг. |
|
|
18 |
Стрибки. Стрибки в глибину (з висоти до50 см) поштовхом обох ніг. |
|
|
19 |
Метання м’яча в горизонтальне та вертикальну ціль. |
|
|
20 |
Метання м’яча на дальність відскоку від стіни. |
|
|
21 |
Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою. |
|
|
22 |
Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою. |
|
|
23 |
Ігри. Теоретичні відомості. Сюжет ігор та правила їх проведення. |
|
|
24 |
Рухливі ігри. |
|
|
25 |
Рухливі ігри. |
|
|
26 |
Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки. |
|
|
27 |
Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки. |
|
|
28 |
Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах. |
|
|
29 |
Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах. |
|
|
30 |
Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах. |
|
|
31 |
Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах. |
|
|
32 |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
33 |
Підсумковий урок. Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
Русский язык
52 часа за год (1,5 часа в неделю)
№ |
тема |
часы |
дата |
1 |
Повторение. Гласные и согласные звуки и буквы. |
|
|
3 |
Предложение. Основные признаки простого предложения. |
|
|
|
Тема 1. Звуки и буквы. ( год.) |
|
|
4 |
Гласные и согласные звуки и буквы. |
|
|
5 |
Проверка правильного написания слов путём изменения формы слова: гриб-грибы. |
|
|
6 |
Проверка правильного написания слов путём изменения формы слова: гриб-грибы. |
|
|
7 |
Смягчение согласных в середине и в конце слова мягким знаком. |
|
|
8 |
Смягчение согласных в середине и в конце слова мягким знаком. |
|
|
9 |
Правильное произношение и написание слов с йотированными я, ю, е. |
|
|
10 |
Правильное произношение и написание слов с йотированными я, ю, е. |
|
|
11 |
Контрольная работа. Списывание. |
|
|
12 |
Слог. Ударение в словах. |
|
|
13 |
Урок развития речи. Наша школа. |
|
|
14 |
Культура речи. Перенос слов по слогам. |
|
|
15 |
Значение слова. Тематические группы слов. |
|
|
16 |
Слова, противоположные по значению |
|
|
17 |
Слова, противоположные по значению. |
|
|
18 |
Составление групп слов с определённым лексическим значением. |
|
|
19 |
Составление предложений по рисункам, вопросам, графической модели. |
|
|
20 |
Составление предложений по рисункам, вопросам, графической модели. |
|
|
21 |
Урок развития речи. Украина – наша Родина. |
|
|
22 |
Культура речи. Правильный подбор лексики для высказывания своих мыслей. |
|
|
|
Тема 2. Слово. ( год.) |
|
|
23 |
Формирование представлений о частях речи. Закрепление знаний о частях, обозначающих названия предметов.(имена существительные) |
|
|
24 |
Формирование представлений о частях речи. Закрепление знаний о частях, обозначающих названия предметов.(имена существительные) |
|
|
25 |
Выделение имён существительных в тексте предложения и высказывании. |
|
|
26 |
Выделение имён существительных в тексте предложения и высказывании. |
|
|
27 |
Выделение на слух слов, обозначающих, о ком или о чём говорится в предложении. |
|
|
28 |
Выделение на слух слов, обозначающих, о ком или о чём говорится в предложении. |
|
|
29 |
Графическая модель слова. |
|
|
30 |
Составление групп слов с предложенным графическим значением. |
|
|
31 |
Составление групп слов с предложенным графическим значением. |
|
|
32 |
Большая буква в словах Украина, Россия, Родина, Отчизна, Киев. |
|
|
33 |
Большая буква в словах Украина, Россия, Родина, Отчизна, Киев. |
|
|
34 |
Большая буква в названиях городов, сёл, улиц, рек, морей. |
|
|
35 |
Большая буква в названиях городов, сёл, улиц, рек, морей. |
|
|
36 |
Запись на конверте домашнего адреса. |
|
|
37 |
Запись на конверте адреса школы. |
|
|
38 |
Урок развития речи. Киев – столица Украины. |
|
|
39 |
Культура речи. Употребление большой буквы в названиях городов, сёл. |
|
|
40 |
Имена детей в русском языке. Правильное обращение к детям и взрослым. |
|
|
41 |
Слова, обозначающие действия предметов (глаголы). |
|
|
42 |
Контрольная работа. Аудирование. |
|
|
43 |
Выделение на слух из текста слов, обозначающих название предметов. |
|
|
44 |
Нахождение глаголов по вопросам: что делает?, что делал?, что сделал?, что будет делать? В тексте предложения, в высказываниях. |
|
|
45 |
Составление групп слов с предложенным значением слова, обозначающим определённые действия. |
|
|
|
Тема 3. Предложение. Текст. ( год.) |
|
|
47 |
Повествовательные, вопросительные и восклицательные предложения. |
|
|
48 |
Понимание содержания предложения. Интонационно правильное чтение разных по цели высказывания предложений. |
|
|
49 |
Запись предложений по голову учителя после предварительного анализа. |
|
|
50 |
Текст. Строение текста: зачин, основная часть, концовка. |
|
|
51 |
Контрольная работа. Языковая тема. |
|
|
52 |
Урок развития речи животные – помощники людей. |
|
|
53 |
Итоговый урок. Повторение изученного за год. |
|
|
Русский язык (чтение)
35 часов за год (1 час в неделю)
№ |
ТЕМА |
ЧАСЫ |
ДАТА |
|
Тема 1. Здравствуй, школа! Законы дружбы. Осень золотая. ( год.) |
|
|
1 |
Б.Заходер «Перемена». |
|
|
2 |
В. Осеева «Все вместе». |
|
|
3 |
М. Пляцковский «Урок дружбы». |
|
|
4 |
И. Мазин «Давайте дружить». |
|
|
5 |
А. Пушкин «Уж небо осенью дышало». |
|
|
6 |
М. Пришвин «Осинкам холодно». |
|
|
7 |
Урок внеклассного чтения. Произведения Е. И. Чарушина. |
|
|
|
Тема 2. Взрослые дети. Сказки со всего света.Зима. ( год.) |
|
|
8 |
У. Дисней Приключения маленького щенка». |
|
|
9 |
Братья Гримм «Бременские музыканты». |
|
|
10 |
Р. Киплинг «Сказка о слонёнке». |
|
|
11 |
Э. Шим «Жук на ниточке». |
|
|
12 |
В. Осеева «Почему?». |
|
|
13 |
К.Ушинкий «Проказы старухи зимы». |
|
|
14 |
М. Пляцковский «Ромашки в январе». |
|
|
15 |
Ю. Кушак «Подарок». |
|
|
16 |
А. Усачёв «Новогодняя ёлка». |
|
|
|
Тема 3. Волшебные сказки. Кто важнее всех на свете. ( год.) |
|
|
17 |
«Заплатка» по Н. Носову. |
|
|
18 |
«Пичугин мост» по Е. Пермяку. |
|
|
|
«Девочка Снегурочка» по В. Далю. |
|
|
17 |
«Мне захотелось домой» по В. Сухомлинскому. |
|
|
18 |
«В Новом году – всё новое, хорошее!» по Остапу Вишне. |
|
|
19 |
«Малыш и Карлсон» по А. Линдгрен |
|
|
20 |
Калмыцкая народная сказка «Сказка о родном крае». |
|
|
21 |
В. Сосюра «Люби Украину». |
|
|
22 |
Урок внеклассного чтения. Произведения о Родине. |
|
|
23 |
«Ровно 25 кило» по В. Драгунскому. |
|
|
24 |
«Про дедушку, который не умел рассказывать сказки». |
|
|
|
Тема 4.Весна. идём в гости у лету. ( год.) |
|
|
25 |
М. Пляцковский «Деньки стоят погожие». |
|
|
26 |
С. Есенин «Черёмуха». |
|
|
27 |
В. Сухомлинский «Самое прекрасное и безобразное». |
|
|
28 |
«На льдине» по Б. Жидкову. |
|
|
29 |
«Комбайнёр», «Пожарный», «Железнодорожники». |
|
|
30 |
Все профессии нужны, все профессии важны. В.Маяковский. |
|
|
31 |
Г. Скребицкий «Леснойголосок». |
|
|
32 |
Л. Толстой « Какая бывает роса на траве». |
|
|
33 |
«Про мою подругу и немножко про меня» по И. Пивоваровой. |
|
|
34 |
Итоговый урок. |
|
|
Музичне мистецтво
17 годин(0,5 годин на тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
1 |
«Як музика розповідає про навколишнє життя». «Пісня про вчительку.» муз. П. Майбороди,сл. А. Малишка. |
2 |
|
2 |
«Пісня про дружбу» муз. Ю. Річкова,сл. М. Пляцковського. |
|
|
3 |
«Яка музика розповідає про звуки, що нас оточують». «Гроза» муз. О. Телічеєвої, сл. Л. Димової. |
2 |
|
4 |
«Бубонці» муз. О. Телічеєвої, сл.. Л. Димової. |
|
|
5 |
«Природа в музиці» «Києве мій» муз. І. Шамо, сл., Д. Луценка |
|
|
6 |
«Метелик» укр. народний танок. |
|
|
7 |
«Славимо Святого Миколая» . Українська народна пісня «Ой хто, хто, Миколая любить» |
|
|
8 |
«Здрастуй зимонька-зима»! «Ялинка» муз. М. Красева, сл. З.Александрова. |
|
|
9 |
«Сніжинка» муз. і сл. Я.Степового. |
|
|
10 |
«Пісні для дітей А. Філіпенка» «Ой заграйте, дударики» сл.. В. Панченка. |
|
|
11 |
«Музика рідного краю» «Ой є в лісі калина» укр.. народна пісня. |
|
|
12 |
«Любіть Україку» муз. М. Ведмері, сл., В.Сосюри. |
|
|
13 |
«Прийшла весна-красна!» «Ой минула вже зима» укр. народна пісня. |
|
|
14 |
«Пісні для дітей Я. Степового» «Проліски» |
|
|
15 |
«А ми рутоньку посієм» «Зацвіла в долині» муз. А. Філіпенка, сл.. Т. Шевченка. |
|
|
16 |
«Щоби сонечко світило» муз. Н. Пєскова, сл., С. Фуріна. |
|
|
17 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
Українська мова
35 годин (1 година на тиждень)
№ |
тема |
години |
Дата |
1 |
Повторення. Голосні і приголосні звуки і букви. |
|
|
|
Тема 1. Голосні і приголосні звуки і букви. Склад.( год.) |
|
|
2 |
Пом’якшення приголосних у середині і кінці слова м’яким знаком. |
|
|
3 |
Дзвінкі і глухі приголосні. |
|
|
4 |
Написання дзвінких і глухих приголосних у кінці слова. |
|
|
5 |
Слова з йотованими. Вимова, читання і запис слів з йотованими. |
|
|
6 |
Ознайомлення з роллю голосних у творенні складів. |
|
|
7 |
Перенос слів по складах. |
|
|
8 |
Графічна модель складу. |
|
|
9 |
Перенос слів з рядка в рядок. |
|
|
10 |
Перенос слів з йо, ьо, дж,дз. |
|
|
11 |
Контрольна робота |
|
|
|
Тема 2. Слово. ( год.) |
|
|
12 |
Закріплення знань про слова, що означають назви предметів. |
|
|
13 |
Виділення за питаннями іменників у тексті речення у висловлюванні. |
|
|
14 |
Графічна модель слова. |
|
|
15 |
Складання груп слів з пропонованим лексичним значенням. |
|
|
16 |
Велика буква у совах Україна,Батьківщина, Вітчизна,Київ. |
|
|
17 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок, морів. |
|
|
18 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок, морів. |
|
|
19 |
Написання адреси на конверті. |
|
|
20 |
Культура мовлення. Слова ввічливості. |
|
|
21 |
Вживання імен дітей українською мовою. Дотримання на письмі правил вживання великої букви. |
|
|
22 |
Закріплення знань про слова, що означають назви дій предметів. |
|
|
23 |
Знаходження дієслів за питаннями :що робить?, що зробив?, що буде робити? у тексті речень у висловлюваннях. |
|
|
24 |
Слова, до яких не ставлять питань,але без яких не можна побудувати речення(в, і, під, на, над, з, а,але, тому, що). |
|
|
25 |
Контрольна робота |
|
|
26 |
Тема 3. Речення. Текст. ( год.) |
|
|
27 |
Речення, в яких є повідомлення, запитання, наказ. |
|
|
28 |
Велика буква в першому слові, розділові знаки в кінці речення. |
|
|
29 |
Інтонаційно правильне читання різних за метою висловлювання речень. |
|
|
30 |
Запис речень з голосу вчителя після попереднього їх аналізу. |
|
|
31 |
Складання речень за зразком поданою графічною моделлю. |
|
|
32 |
Текст. Будова тексту. |
|
|
33 |
Будова тексту. Придумування заголовків до текстів. |
|
|
34 |
Повторення вивченого. Підсумковий урок. |
|
|
Природознавство
17 годин ( 0,5 годинна тиждень)
№ |
тема |
години |
дата |
|
Тема 1. Ознайомлення з навколишнім. ( год.) |
|
|
1 |
Родини, рідня. |
|
|
2 |
Природа. Жива і нежива природа навколо нас. |
|
|
3 |
Повітря. Вода. |
|
|
4 |
Осінь. Назви осінніх місяців. |
|
|
5 |
Жива природа. Рослини. |
|
|
6 |
Органи рослин. Проростання рослин. |
|
|
7 |
Дерева. Хвойні дерева. |
|
|
8 |
Ліси. Кущі. |
|
|
9 |
Трави. Гриби. |
|
|
|
Тема 2. Рідний край. ( год.) |
|
|
10 |
Зима. Зимові місяці. Зміни у рослинному і тваринному світі. |
|
|
11 |
Тварини. Свійські і дикі тварини. |
|
|
12 |
Свійські тварини. |
|
|
13 |
Дикі тварини. |
|
|
14 |
Птахи. Зимуючи і перелітні птахи. |
|
|
15 |
Риби. Комахи. |
|
|
16 |
Весна. Рідний край. |
|
|
17 |
Літо. Літні місяці. |
|
|
Я у світі
17годин (0,5 год. на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Тема 1. Людина. Я та інші. (10 год.) |
|||
|
Вступ. Людина — частина природи. Людина — частина суспільства |
|
|
|
Держава освічених людей |
|
|
|
Що таке людське «Я» |
|
|
|
Яким бути? |
|
|
|
Сім’я. Родовідне дерево |
|
|
|
Обов’язки в сім’ї |
|
|
|
Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися |
|
|
|
Людина має творити добро |
|
|
|
Намагайся не обманювати |
|
|
|
Не можна брати чуже |
|
|
Тема 2. Я-українець. Я – європеєць. Людина і світ (7 год.) |
|||
|
Суспільство |
|
|
|
Де ти живеш. Твоя країна — Україна |
|
|
|
Символи держави |
|
|
|
Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України |
|
|
|
Правила життя в суспільстві . |
|
|
|
Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини |
|
|
|
Україна на карті світу. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти. |
|
|
«Затверджую»
Директор школи_____________ Г.Є.Приходько
«______»___________________2016року.
«______»___________________2017року.
« Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної
роботи __________________ О.В. Шостака
«______»___________________2016року.
«______»___________________2017року.
Календарно-тематичне планування
індивідуального навчання
в 3 класі
2016/2017 н.р.
Учитель Савченко О.М.