23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Календарно - тематичне планування

Про матеріал

Орієнтовне календарно - тематичне планування уроків,3 клас, для дітей з легкою розумовою відсталістю, яке може бути використане як зразок при складанні власного планування

Перегляд файлу

Календарне планування курсу «Основи здоров’я»

17,5 годин (0,5 годин на тиждень)

 

Тема уроку

годин

Дата

Людина і здоров'я (7,5 год.)

  1.  

Здоров’я і хвороби.

1

 

  1.  

Здоров’я і харчування.

       1

 

  1.  

Рух і здоров'я.

1

 

  1.  

Здоров’я у сім’ї.

      1

 

  1.  

Фізичні вправи – засоби профілактики різних захворювань.

1

 

  1.  

Настрій, поведінка, звички та їх значення для здоров’я людини.

      1

 

  1.  

Шкідливі звички, тютюнопаління. Шкідливий вплив нікотину та токсичних речовин на здоров’я людини.

     1,5

 

 

 

                                    Основи безпеки життєдіяльності (8 год.)

 

 

  1.  

Безпечна поведінка у школі.

1

 

  1.  

Безпека пішоходів.

1

 

  1.  

Маршрут до школи. Небезпечні місця по дорозі до школи.

1

 

  1.  

Безпека у населеному пункті.

      1

 

  1.  

Безпека пасажирів.

1

 

  1.  

Безпека вдома.

      1

 

  1.  

Особиста безпека.

1

 

  1.  

Ліфт. Правила користування ліфтом.

      1

 

 

                                                 Довкілля (2 год.)

 

 

  1.  

Природні стихійні лиха.

1

 

  1.  

Аварійна ситуація.

1

 

 

Математика

           (2 години на тиждень)

 

 

уроку

 

Тема уроку

 

 

Тема1. Арифметичні дії з цілими числами в межах 20. (6 год.)

2.

 

Одноцифрові і двоцифрові числа.

 

 

3.

 

Розв’язування прикладів в межах 10.

 

 

4.

 

Порівняння чисел в межах 20.

 

5.

 

Нумерація, додавання і віднімання без переходу через розряд.

 

 

6.

 

Контрольна робота №1

 

 

 

 

Тема 2. Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд (14 год).

 

 

 

 

 

7.

 

Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

 

 

9.

 

Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

 

10.

 

Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

11.

 

Прийоми додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

 

12.

 

Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

13.

 

Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

15.

 

Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

16.

 

Прийоми віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток.

 

 

17.

 

 Прості арифметичні задачі.

 

 

18.

 

Аналіз задачі. Структура задачі.

 

 

19.

 

Знаходження суми двох, трьох доданків, остачі.

 

 

20.

 

Знаходження суми двох, трьох доданків, остачі.

 

 

21

 

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

 

 

 

 

 

Тема 3. Міри рідини.  Нумерація в межах 100.

 

 

22

 

Літр. Півлітра. Позначення: л.

 

 

 

23

 

Вимірювання рідини півлітровими, літровими банками.

1

 

 

24

 

Креслення прямого кута за допомогою креслярського кутника.

1

 

25

 

Додавання і віднімання в межах 20 з переходом через розряд (закріплення)

3

 

26

 

Нумерація в межах 100. Лічба в межах 100 по1, по 10 однаковими числовими групами.

 

 

 

 

27

Порівняння чисел в межах 100. Розкладання двоцифрових чисел десятками і одиницями.

 

 

28

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 4 Множення. Ділення. (10 год.)

 

 

29

Поділ на множини на 3, 4, 5 рівних частин, числа парні та непарні.

 

 

30

Знак множення (х). Множення чисел 2, 3, 4, 5.Таблиці множення.

 

 

31

Заміна дії додавання дією множення. Складання прикладів за малюнками.

 

 

32

Ділення Знак ділення ( : ). Ціле і частинне. Поняття про ділення, як про віднімання рівних груп.

 

 

33

Таблиці ділення в межах 20. Назва компонентів дій множення і ділення.

 

 

34

Таблиці ділення в межах 20. Назва компонентів дій множення і ділення.

 

 

35

Задачі, які розв’язуються множенням і діленням.

 

 

36

Задачі, які розв’язуються множенням і діленням.

 

 

37

Аналіз фігур. Визначення трикутника. Види кутів.

 

 

38

Міри часу.

 

 

39

Міри довжини.

 

 

 

Тема 5 (   год.). Додавання і віднімання в межах 100.

 

 

40

Лічба круглими десятками.

 

 

41

Лічба круглими десятками.

 

 

42

Двоцифрові і одноцифрові числа.

 

 

43

Двоцифрові і одноцифрові числа.

 

 

44

Визначення десяткового складу чисел.

 

 

45

Додавання і віднімання круглих десятків (20+30, 50-20).

 

 

46

Додавання і віднімання круглих десятків (20+30, 50-20).

 

 

47

Контрольна робота №3

 

 

48

Міри вартості. Монети 25 к., 50к. Розрізняння монет за їх зовнішніми ознаками.

 

 

49

Визначення вартості предметів, покупки за ціною. Паперові гроші.

 

 

50

Визначення вартості предметів, покупки за ціною. Паперові гроші.

 

 

51

Міри часу. Місяць. Календар. Доба.

 

 

52

Кути, багатокутники, відрізки.

 

 

53

Назва. Креслення відрізків.

 

 

54

Креслення відрізків. Порівняння відрізків за довжиною.

 

 

55

Розрізнення кутів і багатокутників.

 

 

56

Міри часу: 1 година – 60 хвилин, півгодини – 30 хвилин.

 

 

57

Годинник. Будова годинника: циферблат, стрілки.

 

 

58

Визначення часу за годинником.

 

 

59

Визначення часу за годинником.

 

 

60

Порівняння мір часу.

 

 

61

Коло. Практичне розрізнення кола і круга.

 

 

62

Коло. Практичне розрізнення кола і круга.

 

 

63

Коло. Центр круга, радіус (розміщення циркуля).

 

 

64

Креслення кола за допомогою циркуля.

 

 

65

Креслення кола за допомогою циркуля.

 

 

66

Контрольна робота №4

 

 

67

Повторення вивченого за рік.

 

 

68

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

17, 5 годин (0,5 год. на тиждень)

Тема уроку

Дата

Тема 1.У майстернях графіка та живописця( 8 )год.

1

Образотворчі засоби. Точка. штрих. Лінія. Види й типи ліній.  Композиція.

 

2

Колір. Розрізнення кольорів.

 

3

Форма. Побудова предметів та об’єктів, їх пропорції та роміри.

 

4

Простір. Просторові відношення. Композиція. Складання орнаменту.

 

5

Малювання в квадраті рослинних символів українського орнаменту.

 

6

Малювання візерунка в колі. «Прикрасимо посуд».

 

7

Малювання візерунка в трикутній формі. «Хустинка для бабусі».

 

8

Малювання декоративної композиції «Білий сніг, білий сніг замітав стежинки».

 

Тема 2. Тематичне малювання . малювання з натури. (7 год.)

9

Малювання тематичної композиції «Добрий сніговик».

 

10

Декоративне оформлення листівки до 8 Березня.

 

11

Малювання тематичної композиції «Рибки в акваріумі».

 

12

Малювання тематичної композиції «Казкові звірятка».

 

13

Малювання з натури овочів, фруктів.

 

14

Малювання з натури класного шкільного портфеля.

 

15

Малювання з натури іграшки-ведмедика.

 

16

Малювання з натури посуду.

Малювання з натури весняних квітів.

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

35 годин (1 година на тиждень)

Тема

години

дата

 

Тема 1 . Сільськогосподарські роботи. Природні матеріали. Папір і картон. (  16 год.)

 

 

1

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

 

2

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

 

3

Сільськогосподарські роботи в саду (спостереження і посильна участь).

 

 

4

Природна матеріали. Павук із шкарлупи горіха, пластиліну.

 

 

5

Природні матеріали. Баран із качанів кукурудзи.

 

 

6

Аплікація. Тварини.

 

 

7

Аплікація птахи.

 

 

8

Аплікація овочі і фрукти.

 

 

9

Збирання насіння

 

 

10

Зберігання насіння

 

 

11

Догляд за кімнатними рослинами.

 

 

12

Розмічання паперу і картону за шаблонами та за допомогою лінійки

 

 

13

Ялинкові прикраси.

 

 

14

Ялинкові прикраси.

 

 

15

Карнавальні головні убори.

 

 

16

Карнавальні головні убори.

 

 

 

Тема2. Текстильні матеріали. Сільськогосподарські роботи.   (   год.)

 

 

17

Різання по прямих та кривих лініях. Вирізання отворів.

 

 

18

Вирізання витинанок.

 

 

19

Іграшки-сувеніри з картону.

 

 

20

Іграшки-сувеніри з тканини.

 

 

21

Іграшки-сувеніри з ниток.

 

 

22

Виготовлення із металевого конструктора драбинки.

 

 

23

Виготовлення із металевого конструктора стола, стільця.

 

 

24

Виготовлення із коробок стола, ліжка.

 

 

25

Виготовлення із пластикових деталей літака.

 

 

26

Виготовлення із пластикових деталей будинку.

 

 

27

 Зразки навкісних степків на папері.

 

 

28

Зразки навкісних степків на тканині.

 

 

29

 Вирізування деталей м’якої іграшки за шаблоном.

 

 

30

М’які іграшки плоскі та об’ємні.

 

 

31

М’які іграшки плоскі та об’ємні

 

 

32

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

33

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

34

Сільськогосподарські роботи у квітнику.

 

 

 

 

Фізична культура

35 годин (1година на тиждень)

тема

години

дата

 

Тема 1. Гімнастика (12 год.)

 

 

1

Теоретичні відомості. Спортивна форма, її приготування до занять фізичними вправами.

 

 

2

Загально розвиваючі і корегуючи вправи із положення сидячі на підлозі, стоячи на колінах, виконання рухів руками у всіх напрямках.

 

 

3

Вправи для формування правильної постави.

 

 

4

Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі.

 

 

 

Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві. Утримання рівноваги на стійці на одній нозі.

 

 

5

Вправи в лазінні і перелізанні. Вправи по гімназичній лаві.

 

 

6

Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ.

 

 

7

Перелізання через перешкоди. Лазіння по гімнастичній драбині вгору і в низ.

 

 

8

Акробатичні вправи. Нахил вперед, «міст» із положення стоячи на колінах. Напівшпагат.

 

 

9

Вправи з предметами. Вправи з гімнастичною палицею.

 

 

10

Вправи з предметами. Вправи з гімнастичним обручем.

 

 

11

Вправи з предметами. Вправи з малим м’ячем.

 

 

12

Вправи з предметами. Вправи з великим м’ячем.

 

 

 

Тема 2. Легка атлетика. (  год.)

 

 

13

Теоретичні відомості. Правильна постава,правильні рухи під час ходьби і бігу.

 

 

14

Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі.

 

 

15

Ходьба. Ходьба в ногу; зі зміною напрямку; в повільному, середньому та швидкому темпі.

 

 

16

Біг. Чергування ходьби та бігу. Біг на швидкість. Біг на витривалість.

 

 

17

Стрибки. Стрибки у довжину з місця поштовхом обох ніг.

 

 

18

Стрибки. Стрибки в глибину (з висоти  до50 см) поштовхом обох ніг.

 

 

19

Метання м’яча в горизонтальне та вертикальну ціль.

 

 

20

Метання м’яча на дальність відскоку від стіни.

 

 

21

Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою.

 

 

22

Метання м’яча на дальність правою та лівою рукою.

 

 

23

Ігри. Теоретичні відомості. Сюжет ігор та правила їх проведення.

 

 

24

Рухливі ігри.

 

 

25

Рухливі ігри.

 

 

26

Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки.

 

 

27

Ігрові дії спортивного напрямку. Біг, стрибки.

 

 

28

Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах.

 

 

29

Ігрові дії спортивного напрямку прорізання та підлізання, сполучення цих дій в спортивних умовах.

 

 

30

Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах.

 

 

31

 Естафети з основними руховими діями. Біг,стрибки, кидки м’яча в загальних умовах.

 

 

32

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

 

33

Підсумковий урок. Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

 

 

Русский язык

52 часа за год (1,5 часа в неделю)

тема

часы

дата

1

Повторение. Гласные и согласные звуки и буквы.

 

 

3

Предложение. Основные признаки простого предложения.

 

 

 

Тема 1. Звуки и буквы. (  год.)

 

 

4

Гласные и согласные звуки и буквы.

 

 

5

Проверка правильного написания слов путём изменения формы слова: гриб-грибы.

 

 

6

Проверка правильного написания слов путём изменения формы слова: гриб-грибы.

 

 

7

Смягчение согласных в середине и в конце слова мягким знаком.

 

 

8

Смягчение согласных в середине и в конце слова мягким знаком.

 

 

9

Правильное произношение и написание слов с йотированными я, ю, е.

 

 

10

Правильное произношение и написание слов с йотированными я, ю, е.

 

 

11

Контрольная работа. Списывание.

 

 

12

Слог. Ударение в словах.

 

 

13

Урок развития речи. Наша школа.

 

 

14

Культура речи. Перенос слов по слогам.

 

 

15

Значение слова. Тематические группы слов.

 

 

16

Слова, противоположные по значению

 

 

17

Слова, противоположные по значению.

 

 

18

Составление групп слов с определённым лексическим значением.

 

 

19

Составление предложений по рисункам, вопросам, графической модели.

 

 

20

Составление предложений по рисункам, вопросам, графической модели.

 

 

21

Урок развития речи. Украина – наша Родина.

 

 

22

Культура речи. Правильный подбор лексики для высказывания своих мыслей.

 

 

 

Тема 2. Слово. (   год.)

 

 

23

Формирование представлений о частях речи. Закрепление знаний о частях, обозначающих названия предметов.(имена существительные)

 

 

24

Формирование представлений о частях речи. Закрепление знаний о частях, обозначающих названия предметов.(имена существительные)

 

 

25

Выделение имён существительных в тексте предложения и высказывании.

 

 

26

Выделение имён существительных в тексте предложения и высказывании.

 

 

27

Выделение на слух слов, обозначающих, о ком или о чём говорится в предложении.

 

 

28

Выделение на слух слов, обозначающих, о ком или о чём говорится в предложении.

 

 

29

Графическая модель слова.

 

 

30

Составление групп слов с предложенным графическим значением.

 

 

31

Составление групп слов с предложенным графическим значением.

 

 

32

Большая буква в словах Украина, Россия, Родина, Отчизна, Киев.

 

 

33

Большая буква в словах Украина, Россия, Родина, Отчизна, Киев.

 

 

34

Большая буква в названиях городов, сёл, улиц, рек, морей.

 

 

35

Большая буква в названиях городов, сёл, улиц, рек, морей.

 

 

36

Запись на конверте домашнего адреса.

 

 

37

Запись на конверте адреса школы.

 

 

38

Урок развития речи. Киев – столица Украины.

 

 

39

Культура речи. Употребление большой буквы в названиях городов, сёл.

 

 

40

Имена детей в русском языке. Правильное обращение к детям и взрослым.

 

 

41

Слова, обозначающие действия предметов (глаголы).

 

 

42

Контрольная работа. Аудирование.

 

 

43

Выделение на слух из текста слов, обозначающих название предметов.

 

 

44

Нахождение глаголов по вопросам: что делает?, что делал?, что сделал?, что будет делать? В тексте предложения, в высказываниях.

 

 

45

Составление групп слов с предложенным значением слова, обозначающим определённые действия.

 

 

 

Тема 3. Предложение. Текст. (   год.)

 

 

47

Повествовательные, вопросительные и восклицательные предложения.

 

 

48

Понимание содержания предложения. Интонационно правильное чтение разных по цели высказывания предложений.

 

 

49

Запись предложений по голову учителя после предварительного анализа.

 

 

50

Текст. Строение текста: зачин, основная часть, концовка.

 

 

51

Контрольная работа. Языковая тема.

 

 

52

Урок развития речи животные – помощники людей.

 

 

53

Итоговый урок. Повторение изученного за год.

 

 

 

Русский язык (чтение)

   35 часов за год (1 час в неделю)

ТЕМА

ЧАСЫ

ДАТА

 

Тема 1. Здравствуй, школа! Законы дружбы. Осень золотая. (   год.)

 

 

1

Б.Заходер «Перемена».

 

 

2

В. Осеева «Все вместе».

 

 

3

М. Пляцковский «Урок дружбы».

 

 

4

И. Мазин «Давайте дружить».

 

 

5

А. Пушкин «Уж небо осенью дышало».

 

 

6

М. Пришвин «Осинкам холодно».

 

 

7

Урок внеклассного чтения. Произведения Е. И. Чарушина.

 

 

 

Тема 2. Взрослые дети. Сказки со всего света.Зима. (   год.)

 

 

8

У. Дисней Приключения маленького щенка».

 

 

9

Братья Гримм «Бременские музыканты».

 

 

10

Р. Киплинг «Сказка о слонёнке».

 

 

11

Э. Шим  «Жук на ниточке».

 

 

12

В. Осеева «Почему?».

 

 

13

К.Ушинкий «Проказы старухи зимы».

 

 

14

М. Пляцковский «Ромашки в январе».

 

 

15

Ю. Кушак «Подарок».

 

 

16

А. Усачёв «Новогодняя ёлка».

 

 

 

Тема 3. Волшебные сказки. Кто важнее всех на свете. (   год.)

 

 

17

«Заплатка» по Н. Носову.

 

 

18

«Пичугин мост» по Е. Пермяку.

 

 

 

«Девочка Снегурочка» по В. Далю.

 

 

17

«Мне захотелось домой» по В. Сухомлинскому.

 

 

18

«В Новом году – всё новое, хорошее!» по Остапу Вишне.

 

 

19

«Малыш и Карлсон» по А. Линдгрен

 

 

20

Калмыцкая народная сказка «Сказка о родном крае».

 

 

21

В. Сосюра «Люби Украину».

 

 

22

Урок внеклассного чтения. Произведения о Родине.

 

 

23

«Ровно 25 кило» по В. Драгунскому.

 

 

24

«Про дедушку, который не умел рассказывать сказки».

 

 

 

Тема 4.Весна. идём в гости у лету. (  год.)

 

 

25

М. Пляцковский  «Деньки стоят погожие».

 

 

26

С. Есенин «Черёмуха».

 

 

27

В. Сухомлинский «Самое прекрасное и безобразное».

 

 

28

«На льдине» по Б. Жидкову.

 

 

29

«Комбайнёр», «Пожарный», «Железнодорожники».

 

 

30

Все профессии нужны, все профессии важны. В.Маяковский.

 

 

31

Г. Скребицкий «Леснойголосок».

 

 

32

Л. Толстой « Какая бывает роса на траве».

 

 

33

«Про мою подругу и немножко про меня» по И. Пивоваровой.

 

 

34

Итоговый урок.

 

 

 

 

Музичне мистецтво

17 годин(0,5 годин на тиждень)

тема

години

дата

1

«Як музика розповідає про навколишнє життя». «Пісня про вчительку.» муз. П. Майбороди,сл. А. Малишка.

2

 

2

«Пісня про дружбу» муз. Ю. Річкова,сл. М. Пляцковського.

 

 

3

«Яка музика розповідає про звуки, що нас оточують». «Гроза» муз. О. Телічеєвої, сл. Л. Димової.

2

 

4

«Бубонці» муз. О. Телічеєвої, сл.. Л. Димової.

 

 

5

«Природа в музиці» «Києве мій» муз. І. Шамо, сл., Д. Луценка

 

 

6

«Метелик» укр. народний танок.

 

 

7

«Славимо Святого Миколая» . Українська народна пісня «Ой хто, хто, Миколая любить»

 

 

8

«Здрастуй зимонька-зима»! «Ялинка» муз. М.  Красева, сл. З.Александрова.

 

 

9

«Сніжинка» муз. і сл. Я.Степового.

 

 

10

«Пісні для дітей А. Філіпенка» «Ой заграйте,  дударики» сл.. В. Панченка.

 

 

11

«Музика рідного краю» «Ой є в лісі калина» укр.. народна пісня.

 

 

12

«Любіть Україку» муз. М. Ведмері, сл., В.Сосюри.

 

 

13

«Прийшла весна-красна!» «Ой минула вже зима» укр. народна пісня.

 

 

14

«Пісні для дітей Я. Степового» «Проліски»

 

 

15

«А ми рутоньку посієм» «Зацвіла в долині» муз. А. Філіпенка, сл.. Т. Шевченка.

 

 

16

«Щоби сонечко світило» муз. Н. Пєскова, сл., С. Фуріна.

 

 

17

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

35 годин (1 година на тиждень)

тема

години

Дата

1

Повторення. Голосні і приголосні звуки і букви.

 

 

 

Тема 1. Голосні і приголосні звуки і букви. Склад.(  год.)

 

 

2

Пом’якшення приголосних у середині і кінці слова м’яким знаком.

 

 

3

Дзвінкі і глухі приголосні.

 

 

4

Написання дзвінких і глухих приголосних у кінці слова.

 

 

5

Слова з йотованими. Вимова, читання і запис слів з йотованими.

 

 

6

Ознайомлення з роллю голосних у творенні складів.

 

 

7

Перенос слів по складах.

 

 

8

Графічна модель складу.

 

 

9

Перенос слів з рядка в рядок.

 

 

10

Перенос слів з йо, ьо, дж,дз.

 

 

11

Контрольна робота

 

 

 

Тема 2. Слово. (   год.)

 

 

12

Закріплення знань про слова, що означають назви предметів.

 

 

13

Виділення за питаннями іменників у тексті речення у висловлюванні.

 

 

14

Графічна модель слова.

 

 

15

Складання груп слів з пропонованим лексичним значенням.

 

 

16

Велика буква у совах Україна,Батьківщина, Вітчизна,Київ.

 

 

17

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок, морів.

 

 

18

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок, морів.

 

 

19

Написання адреси на конверті.

 

 

20

Культура мовлення. Слова ввічливості.

 

 

21

Вживання імен дітей українською мовою. Дотримання на письмі правил вживання великої букви.

 

 

22

Закріплення знань про слова, що означають назви дій предметів.

 

 

23

Знаходження дієслів за питаннями :що робить?, що зробив?, що буде робити? у тексті речень у висловлюваннях.

 

 

24

Слова, до яких не ставлять питань,але без яких не можна побудувати речення(в, і, під, на, над, з, а,але, тому, що). 

 

 

25

Контрольна робота

 

 

26

Тема 3. Речення. Текст. (   год.)

 

 

27

Речення, в яких є повідомлення, запитання, наказ.

 

 

28

Велика буква в першому слові, розділові знаки в кінці речення.

 

 

29

Інтонаційно правильне читання різних за метою висловлювання речень.

 

 

30

Запис речень з голосу вчителя після попереднього їх аналізу.

 

 

31

Складання речень за зразком поданою графічною моделлю.

 

 

32

Текст. Будова тексту.

 

 

33

Будова тексту. Придумування заголовків до текстів.

 

 

34

Повторення вивченого. Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Природознавство

17 годин ( 0,5 годинна тиждень)

тема

години

дата

 

Тема 1. Ознайомлення з навколишнім. (   год.)

 

 

1

Родини, рідня.

 

 

2

Природа. Жива і нежива природа навколо нас.

 

 

3

Повітря. Вода.

 

 

4

Осінь. Назви осінніх місяців.

 

 

5

Жива природа. Рослини.

 

 

6

Органи рослин. Проростання рослин.

 

 

7

Дерева. Хвойні дерева.

 

 

8

Ліси. Кущі.

 

 

9

Трави. Гриби.

 

 

 

Тема 2. Рідний край. (   год.)

 

 

10

Зима. Зимові місяці. Зміни у рослинному і тваринному світі.

 

 

11

Тварини. Свійські і дикі тварини.

 

 

12

Свійські тварини.

 

 

13

Дикі тварини.

 

 

14

Птахи. Зимуючи і перелітні птахи.

 

 

15

Риби. Комахи.

 

 

16

Весна. Рідний край.

 

 

17

Літо. Літні місяці.

 

 

 

 Я у світі

17годин (0,5 год. на тиждень)

№ уроку

Тема уроку

Стор.

Дата

Тема 1. Людина. Я та інші. (10   год.)

  1.  

Вступ. Людина — частина природи. Людина — частина суспільства

 

 

  1.  

Держава освічених людей

 

 

  1.  

Що таке людське «Я»

 

 

  1.  

Яким бути?

 

 

  1.  

Сім’я. Родовідне дерево

 

 

  1.  

Обов’язки в сім’ї

 

 

  1.  

Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися

 

 

  1.  

Людина має творити добро

 

 

  1.  

Намагайся не обманювати

 

 

  1.  

Не можна брати чуже

 

 

Тема 2. Я-українець. Я – європеєць. Людина і світ  (7 год.)

  1.  

Суспільство

 

 

  1.  

Де ти живеш. Твоя країна — Україна

 

 

  1.  

Символи держави

 

 

  1.  

Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України

 

 

  1.  

Правила життя в суспільстві .

 

 

  1.  

Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини

 

 

  1.  

Україна на карті світу. Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»

 

 Директор школи_____________ Г.Є.Приходько

 

                                                                    «______»___________________2016року.

 

«______»___________________2017року.

 

 

« Погоджено»     

                                                                                                                                                                                                             Заступник директора з навчально-виховної

                                                                                                                                                                                                            роботи __________________ О.В. Шостака                                                                                                                                                                                                              

 

«______»___________________2016року.

 

«______»___________________2017року.

 

Календарно-тематичне планування

індивідуального навчання

      в 3 класі

2016/2017 н.р.

 

Учитель Савченко О.М.

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку