Календарно - тематичне планування з української літератури для 7 класу ( І семестр)
Складено за навчальною програмою: Українська література. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07 червня 2017 року № 804.
Українська література
7 клас
2018-2019 н. р.
І семестр
2 години на тиждень
Види робіт |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Контрольні роботи у формі: - Контрольного класного твору - Виконання інших завдань (тести, запитання) |
Кіл - ть |
Дата |
Кіл - ть |
Дата |
3 1 2 |
|
3 1 2 |
|
|
РМ: Усно / письмово |
2 1 / 1 |
|
2 1 / 1 |
|
ПЧ |
2 |
|
2 |
|
ЛРК |
2 |
|
2 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата уроку |
Примітки |
|||
План |
Факт |
План |
Факт |
|||
ТЕМА 1. ВСТУП . ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ ( 5 год. + 2 ПЧ + 1 ЛРК + 1 РМ = 9 год.) |
||||||
1. |
1 |
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником |
|
|
Інструктаж із БЖД |
|
2. |
2 |
ПЧ № 1. А.Ф.Кащенко «Над Кодацьким порогом» |
|
|
ПЧ № 1. |
|
3. |
3 |
Суспільно-побутові пісні. Жанрово - тематичне розмаїття пісень. Чумацька пісня «Ой у степу криниченька» |
|
|
ТЛ:суспільно-побутові пісні |
|
4. |
|
РМ 1 (у). Твір про роль української народної пісні в житті народу. |
|
|
РМ 1 (у). |
|
5. |
4 |
Трагізм і героїзм козацьких пісень. «Ой на горі та женці жнуть» |
|
|
Напам’ять: 1 пісня(на вибір) |
|
6. |
5 |
ПЧ № 2. С.В.Васильченко «Олив’яний перстень» |
|
|
ПЧ № 2. |
|
7. |
6 |
ЛРК № 1. Катерина Перелісна «Три правди» |
|
|
ЛРК № 1. |
|
8. |
7 |
Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перли розсипаного намиста» |
|
|
ТЛ: коломийки |
|
9. |
8 |
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Із пісенних скарбів» |
|
|
КР № 1. |
|
ТЕМА 2. ПРО МИНУЛІ ЧАСИ ( 21 год. + 1 РМ + 1 ЛРК = 23 год.) |
||||||
10.- 11. |
9 |
Іван Франко. Короткі відомості про митця. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників |
|
|
ТЛ: історична повість |
|
12.
|
10 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Патріотичний мотив, його зв’язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави |
|
|
|
|
13. |
11 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Характеристика образу Тугара Вовка |
|
|
|
|
14. |
12 |
Іван Франко. «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута |
|
|
|
|
15. |
13 |
Т.Шевченко. Творче життя поета. «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної душі у великому і складному світі |
|
|
ТЛ: балада, метаморфози, ідея. |
|
16. |
14 |
Т. Г. Шевченко. «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності |
|
|
|
|
17. |
15 |
Т. Шевченко. «Заповіт»(«Як умру, то поховайте....») - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє |
|
|
Напам’ять «Заповіт» |
|
18. |
16 |
Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму |
|
|
ТЛ: героїко-романтична повість |
|
19. |
17 |
А. Чайковський. «За сестрою». Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті |
|
|
ТЛ: композиція. |
|
20. |
18 |
А.Чайковський. «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків |
|
|
|
|
21. |
19 |
А.Чайковський. «За сестрою». Характеристика образу Павлуся |
|
|
|
|
22 |
20 |
Контрольна робота № 2 з теми «Про минулі часи. Творчість І. Я. Франка, Т. Г. Шевченка, А.Чайковського» |
|
|
КР № 2 |
|
23. |
21 |
М. Стельмах. Автобіографічна повість про дитинство «Гуси-лебеді летять» |
|
|
ТЛ: автобіог рафічний твір |
|
24. |
22 |
Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі |
|
|
|
|
25. |
23 |
М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців у творі |
|
|
|
|
26. |
24 |
М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Образи гусей-лебедів. Інші образи твору (дід, батьки, подружка Люба) |
|
|
|
|
27. |
25 |
РМ № 2 (п). Творча робота за повістю М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять». «Михайлик - уособлення духовного багатства, доброти й краси» |
|
|
РМ № 2. |
|
28. |
26 |
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Климко». Ідейний зміст твору |
|
|
|
|
29. |
27 |
Григір Тютюнник «Климко». Воєнне дитинство в повісті. Автобіографічна основа твору |
|
|
|
|
30. |
28 |
Г. Тютюнник «Климко». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Характеристика образу Климка |
|
|
|
|
31 |
29 |
ЛРК № 2. Павло Андрійович Байдебура «Універсал гетьмана Богдана» |
|
|
ЛРК № 2. |
|
32. |
30 |
Контрольна робота № 3 з теми «Про минулі часи. Творчість М. Стельмаха, Г. Тютюнника» |
|
|
КР № 3. |
|