Календарно-тематичне планування з англійської мови
для 8 класу (поглиблене вивчення)
5 годин на тиждень
до підручника
“English 8”
Калініна Л.В., Самойлюкевіч І.В. 2016 рік
І семестр
І семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Обладнання |
Домашнє завдання |
||||||||||||
|
Я, моя сім'я, мої друзі |
|||||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своє родини у сталий розвиток. |
|||||||||||||||||||||
|
Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|||||||||||||||||||||
|
Громадська відповідальність: формує особисті ціннісні пріоритети. |
|||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Введення нової лексики з теми «Я і мої друзі» |
ст. 6 |
PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect |
|
Впр. 1, ст6 Впр. 1, ст8 |
Впр. ІІ, ст. 7 |
Впр. 1, ст8
|
Граматичні таблиці, мульт дошка |
Впр.2, ст. 8 вивчити слова |
||||||||||||
2 |
02.09 |
Закріплення лексики за темою«Я і мої друзі. Знайомство» |
ст. 6 |
PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect |
|
Впр. 1,2, ст. 9 |
Впр. 3, ст. 9 |
Впр 3, ст. 9 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Вивчити слова, WB:Впр.1,2. ст.4-5 |
||||||||||||
3 |
03.09 |
Опрацювання теми «Я і мої друзі. Знайомство» через говоріння |
ст. 6 |
PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect |
Впр.1.1, ст 269 Впр.1,в, ст 10 |
Впр.1,а ст. 10, Впр.2ст 10 |
Впр.1,а ст. 10, Впр2 с), ст 11 |
WB:Впр.3. ст.5 |
Граматичні таблиці, мульт дошка |
Впр.1,с ст. 10, WB:Впр.4. ст.6
|
||||||||||||
|
03.09 |
Опрацювання теми «Я і мої друзі. Знайомство» через письмо |
ст. 6 |
PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect |
|
впр.3 в, ст. 11 |
Впр.3 в, ст.11 ст. 258 вп.1.1 |
Впр.3, в) ст. 11, написати лист |
Магнітофон,мульт дошка, картки |
Athome. Написати листпораду |
||||||||||||
4 |
04.09 |
Введення нової лексики з теми «Мій найкращий друг» |
Ст12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
|
Впр. 1, ст. 12 вправи за текстом Впр. ІІ, ст. 13 |
Впр. 1, ст. 12 вправи за текстом |
|
Індивідуальні картки |
Вивчити слова Написати вирази відомих людей за зразком |
||||||||||||
5 |
07.09 |
Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через монологічне мовлення |
ст. 12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
|
впр. 1, ст. 14 |
Впр. 1,1а ст. 14 |
WB:Впр.6,7 ст.7-8 |
Граматичні таблиці |
Впр. 2, 3ст. 14
|
||||||||||||
6 |
08.09 |
Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через письмо |
ст. 12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
|
ст.243 |
Впр. 1,2 ст. 15 |
Впр.1, 2, ст. 15 |
Індивідуальні картки, мульт дошка |
Впр.3 , ст. 15 Описати зовнішність свого друга у вигляді вірша |
||||||||||||
7 |
09.09 |
Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через говоріння |
ст. 12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
|
Впр. 1а,в ст. 16 |
Впр. 1а,в ст. 16 |
Впр. 1а,в ст. 16 |
Мульт дошка, картки |
Завдання за індивідуальними карткамист Впр. 1с, ст.16 |
||||||||||||
8 |
10.09 |
Опрацювання теми «Мій найкращийдруг» через монологічне мовлення |
ст. 12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
Впр.1.2, ст 269 |
Впр. 1,2, ст. 35 |
Впр. 2а, ст. 16 |
Впр. 2в, ст. 16 |
Магнітофон, картки для діалогу |
Впр. 2с, ст. 16 |
||||||||||||
9 |
11.09 |
Опрацювання теми через письмо |
ст. 12 |
Word – building; adjectives with negative meanings |
|
Впр.3а, ст. 17, Впр.1.2, ст. 258 |
Впр.3в, ст. 17 |
Написати листа |
Приклади листів, мульт дошка |
WB:Впр.9,10. ст.8-9 |
||||||||||||
10 |
14.09 |
Узагальнюючий урок з теми “Я і мої друзі” |
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|||||||||||||||
|
“Спілкування з друзями” |
|||||||||||||||||||||
|
Громадська відповідальність: Розповідає про відносини між друзями. Формує особисті цінності пріоритети. |
|||||||||||||||||||||
|
Здоров’я і безпека: Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своїх друзів. |
|||||||||||||||||||||
11 |
15.09 |
Введення нової лексики з теми «Новини від друзів по переписці» |
ст. 18 |
Past Indefinite Tense |
|
Впр.ІІ, ст. 18
|
Впр. І, ст. 18 |
|
Граматичні таблиці. Індивідуальні картки |
Впр.ІІ, ст. 18 Завдання з індивідуальними картками |
||||||||||||
12 |
16.09 |
Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через діалогічне мовлення |
ст. 18 |
Past Indefinite,Past Continuous, Past Perfect |
|
Впр. 1, ст. 21 |
Впр. 1, ст. 21 |
Впр.1, ст. 20 Впр.2, ст. 21 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр.3, ст. 22 WB:Впр.11, ст.9 |
||||||||||||
13 |
17.09 |
Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через письмо |
ст. 18 |
Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect |
|
Впр.3, ст. 22 |
Впр. 1,2, ст. 22
|
Впр.3, ст. 22 WB:Впр.12. ст.10 |
Граматичні таблиці, магнітофон |
WB:Впр3.1. ст.11 впр.1, ст. 23 |
||||||||||||
14 |
18.09 |
Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через говоріння |
ст. 18 |
Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect |
|
|
Впр.1, ст. 23 |
Впр2., ст. 24 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
впр.3, ст24 Завдання з індивідуальними картками |
||||||||||||
15 |
21.09 |
Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через аудіювання |
ст. 18 |
Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect |
Впр. 1/3, ст. 270
|
Впр1 a ст. 24
|
Впр.1,b ст. 24
|
WB:Впр.14. ст.11 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр.3, ст. 25 Впр. 1/3, ст. 270
|
||||||||||||
16 |
22.09 |
Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через письмо |
ст. 18 |
Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect |
|
Впр.3, ст. 25 Впр. 1/3, ст. 258 |
Впр 3, ст. 25 |
Написпти лист |
Мульт дошка, магнітофон |
Впр. 1/3, ст. 258 WB:Впр.15. ст.12 |
||||||||||||
17 |
23.09 |
Введення нової лексики з теми «Проводимо час разом» |
ст. 26 |
Questions for more information |
|
Впр. 1, 2ст. 26-27 |
Впр. 1, 2ст. 26-27 |
WB:Впр.16,17. ст.13-14 |
Мульт дошка |
Впр. 1, ст. 28 Впр. 1, в) ст. 28
|
||||||||||||
18 |
24.09 |
Опрацювання теми «Проводимо час разом» через монологічне мовлення |
ст. 26 |
Questions for more information |
|
Впр.2, ст. 28 Впр.2, ст. 30 |
Впр.3, ст. 29 Впр. 3, ст. 29 Впр.1, ст. 30 |
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. 2, ст.29 Впр.3, ст 31
|
||||||||||||
19 |
25.09 |
Опрацювання теми «Проводимо час разом» через аудіювання |
ст. 26 |
Questions for more information |
Впр.1.4, ст. 271 |
Впр.1.4, ст. 271 |
Впр2, а, в, ст. 31 |
Впр. 2, в) ст. 31 |
Мульт дошка ,магнітофон |
Впр. 2, с) ст. 31 WB:Впр.18. ст.14 |
||||||||||||
20 |
28.09 |
Опрацювання теми «Проводимо час разом» через письмо |
ст. 26 |
Questions for more information |
|
Впр. 1.4 ст. 259 |
Впр 3, а, в, ст. 31 |
WB:Впр.18,19. ст.14 |
Індивідуальні картки |
WB:Впр.20. ст.15 |
||||||||||||
21 |
29.09 |
Опрацювання теми«Проводимо час разом» через читання |
Ст. 26 |
Questions for more information |
|
Впр. 1. ст. 32 |
Впр. B ст. 33 |
Впр. 2ст. 33 |
Додаткова література |
Впр B ст. 33 |
||||||||||||
22 |
30.09 |
Опрацювання теми «Проводимо час разом» черезаудіювання |
Ст. 26 |
Questions for more information |
Впр. 1.5ст. 271 |
Впр. 1.5ст. 271 |
Впр.1.5, ст. 271 |
|
магнітофон |
Відповіді на питання до тексту. Індивідуальні завдання |
||||||||||||
23 |
01.10 |
Захист проектів Опрацювання теми через говоріння |
Ст. 26 |
|
|
Розповідь про своїх друзів |
|
|
Приклади проектів, мульт дошка |
Зробити проект про свого друга |
||||||||||||
24 |
02.10 |
Узагальнюючий урок з теми “Спілкування з друзями” |
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||||||
Життя та навчання |
||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
||||||||||||||||||||||
Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом. |
||||||||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотримання здорового способу життя. |
||||||||||||||||||||||
25 |
05.10 |
Введення нової лексики з теми «Схожі чи різні» |
Ст 36 |
“used to do” |
|
Впр. 2 ст. 36 |
Впр. 1 ст. 36 |
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр.2,В ст. 38 Впр.2, ст36-37 |
||||||||||||
26 |
06.10 |
Закріплення лексики з теми «Схожі чи різні»» |
Ст 36 |
“used to do” |
|
Впр. 3, ст.38 |
Впр. 1, ст. 38 |
Впр. 2, ст. 39 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. 3, ст. 39 WB:Впр.1,2. ст. 15 |
||||||||||||
27 |
07.10 |
Опрацювання теми «Схожі чи різні» через письмо |
Ст 36 |
“used to do” |
|
Впр. 1,ст. 40 |
Впр. 2, ст. 40 |
Впр. 1,3 ст. 40
|
Магнітофон, індивідуальні картки |
WB:Впр.2,3 ст. 16-17 |
||||||||||||
28 |
08.10 |
Опрацювання теми «Схожі чи різні» через говоріння |
Ст 36 |
“used to do” |
|
Впр. 1,ст. 40 |
Впр. 1,а ст. 40 |
Впр. 1,b ст. 42 |
Магнітофон, граматичні таблиці |
Впр. 1,c) ст. 42 WB:Впр.4, ст. 18 |
||||||||||||
29 |
09.10 |
Опрацювання теми «Схожі чи різні» через аудіювання |
Ст 36 |
“used to do” |
Впр.2.1.,ст 272 |
|
Впр. 2, а), b),ст. 42 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Вправи за текстом Переказ тексту |
||||||||||||
30 |
12.10 |
Опрацювання теми «Схожі чи різні» через письмо |
Ст 36 |
“used to do” |
|
Обговорення за ситуаціями |
Впр. 3а, в, ст. 43 |
Написати лист |
Мульт дошка, магнітофон |
WB:Впр.5. ст. 18 |
||||||||||||
31 |
13.10 |
Введення нової лексикиза темою «Найкращий день мого життя» |
Ст 44 |
Adverbs of manner, Adverbs of frequency |
|
Впр. 2, ст. 44 |
Впр. 1, ст. 44 |
|
Індивідуальні картки, магнітофон |
Впр. 1, ст. 44 Вивчити нові слова |
||||||||||||
|
13.10 |
Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через письмо |
Ст 44 |
Adverbs of manner, Adverbs of frequency |
|
|
Впр. 1,3, ст. 47 |
Впр 1, 2.ст.46,47 |
Індивідуальні картки |
Впр. 2, ст. 47 Впр.3, ст. 47 |
||||||||||||
32 |
15.10 |
Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через говоріння |
Ст 44 |
Adverbs of manner, Adverbs of frequency |
|
Впр. 2\1, ст. 272 |
Впр. 1, ст. 48 Впр. 1, в) ст. 49 |
WB:Впр.6. ст. 19 |
Магнітофон, мульт дошка |
Впр. 1, с) ст. 49 WB:Впр.7. ст. 19 |
||||||||||||
33 |
16.10 |
Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через аудіювання |
Ст 44 |
Adverbs of manner, Adverbs of frequency |
Впр. 2/1, в) ст. 272 |
Впр. 2, а), в) ст. 49 |
Впр. 2, а), в) ст. 49 |
WB:Впр.8. ст. 20 |
Магнітофон,додаткова література |
Впр. 2, с) ст. 49 Переказ тексту |
||||||||||||
34 |
19.10 |
Опрацювання теми через письмо |
Ст 44 |
Adverbs of manner, Adverbs of frequency |
|
Впр. 2\1, ст. 260 |
Впр. 3, а), в) ст. 50 |
WB:Впр.9. ст. 21 |
Додаткова література |
WB:Впр.10 ст. 21 |
||||||||||||
35 |
20.10 |
Узагальнюючий урок з теми “Життя та навчання” |
||||||||||||||||||||
36 |
21.10 |
Введення нової лексики з теми «Шкільне життя в Україні та закордоном» |
Ст51 |
If/when clauses |
|
Впр. 2, ст. 51 |
Впр. 1, ст. 51 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Впр. 2ст51 Вивчити слова |
||||||||||||
37 |
22.10 |
Закріплення нової лексики за темою «Шкільне життя в Україні та закордоном» |
Ст51 |
If/when clauses |
|
Впр. 2, ст. 51 |
Впр. 1 ст. 54 |
Впр. 1 ст. 54 |
Мульт дошка |
WB:Впр.11 ст. 21 Впр. 2 ст. 54 |
||||||||||||
38 |
23.10 |
Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном» через читання |
Ст51 |
If/when clauses |
|
|
Впр. 1, 2 ст. 55 |
Впр. 3 ст. 54 WB:Впр.12. ст.23 |
Мульт дошка, магнітофон |
Впр. 1 ст. 55 WB:Впр.13. ст. 23 |
||||||||||||
39 |
02.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном» через говоріння |
Ст51 |
If/when clauses |
|
Впр. 3 ст. 56 |
Впр. 1а),в) ст. 56 |
|
|
Впр. 1,в) ст. 56 WB:Впр.1,4. ст. 24 |
||||||||||||
40 |
03.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном» через аудіювання |
Ст51 |
If/when clauses |
Впр. 2/3, ст. 273 |
Впр. 2/3, ст. 273 |
Впр. 2/3, ст. 273 Впр. 2 а),в) ст. 57 |
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
впр. 2в ), ст57 впр. 2с ), ст 57 |
||||||||||||
41 |
04.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном» через письмо |
Ст51 |
If/when clauses |
|
Впр. 2/3, ст. 260 |
Впр. 2/3, ст. 260 впр. 2а),в) ст 57
|
Написати лист |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
впр.At home, ст 58 WB:Впр.15 ст. 25 |
||||||||||||
42 |
05.11 |
Введення нової лексики з теми «Шкільне життя» |
ст. 58 |
Embedded questions |
|
Впр. 1, ст. 59 Впр. 1, а)ст. 59 |
Впр. 1, а)ст. 59 |
WB:Впр.16,17. ст. 27 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. 1, с т. 61 Написати про своє життя в школі |
||||||||||||
43 |
06.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя» через письмо |
ст. 58 |
Embedded questions |
|
Впр. 1, ст. 61 |
Впр. 1, ст. 61 |
Впр. 2, 3ст. 61 |
Індивідуальні картки, мульт дошка |
Впр. 2 т. 62 WB:Впр.17ст. 26
|
||||||||||||
44 |
09.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя» через монологічне мовлення |
ст. 58 |
Embedded questions |
|
Впр 2, ст. 63 |
Впр4 ст.62 впр.1, ст. 63 |
Впр. 4, ст.62 |
Магнітофон, мульт дошка |
Впр. 3, с т. 64 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||||||
45 |
10.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя.» через аудіювання |
ст. 58 |
Embedded questions |
Впр.2/4, ст. 273 |
Впр.2/4, ст. 273 |
Впр2, а)с) ст. 64 |
|
Індивідуальні картки |
Скласти доповідь про шкільне життя в Америці |
||||||||||||
46 |
11.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя.» через письмо |
ст. 58 |
Embedded questions |
|
Впр. 2/4, ст. 261 |
Впр. 2/4, ст. 261 |
WB:Впр.18. ст. 28 |
Мульт дошка |
Athome, ст 65 |
||||||||||||
47 |
12.11 |
Опрацювання теми «Шкільне життя.» через читання |
Ст. 58 |
|
|
|
Впр. B, ст 66 |
Впр. А, І, ст 65 |
|
Впр. ІІ, ст.65 |
||||||||||||
48 |
13.11 |
Захист проектів Опрацювання теми через аудіювання |
|
|
|
Впр. С, стр.67 |
|
Впр. С, стр 67-68 |
|
Впр. D стр 68. Написати лист автору про свою школу. |
||||||||||||
49 |
16.11 |
Узагальнюючий урок з теми “Живемо та вчимося” |
|
|
Повторити вивчені слова |
|||||||||||||||||
Музика |
||||||||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: вплив музики на здоровий спосіб життя. |
||||||||||||||||||||||
Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби заняття музикою, наводить приклади свого внеску в життя громади |
||||||||||||||||||||||
50 |
17.11 |
Введення нової лексики з теми«Музичні стилі» |
ст. 70 |
Reported Speech: statements |
|
Впр. ІІ, ст. 70 |
Впр. 1, ст. 70 |
Впр. ІІІ, ст. 72 |
Додаткова література, мульт дошка |
Впр. 1, с т. 72 Вивчити слова |
||||||||||||
51 |
18.11 |
Закріплення лексики з теми «Музичні стилі» через письмо |
ст. 70 |
Reported Speech: statements |
|
Впр.2, ст. 73 впр. 3, ст73 |
Впр.2, ст. 73 впр. 1, ст 73 |
Впр.2, ст. 73 впр. 3, ст 73 |
Додаткова література |
Впр. 2, ст. 74 Впр. 3, ст. 74 |
||||||||||||
52 |
19.11 |
Опрацювання теми «Музичні стилі» через говоріння |
ст. 70 |
Reported Speech: statements |
|
Впр. 1 с) ст. 75 |
Впр. 1,а)в) ст.75 |
Впр.3, ст. 93 WB:Впр.1 ст. 29 |
Мульт дошка |
Впр.1а) ст 75 письмово WB:Впр.2. ст. 30 |
||||||||||||
53 |
20.11 |
Опрацювання теми «Музичні стилі» через аудіювання |
ст. 70 |
Reported Speech: statements |
Впр3/1, ст 274 |
Впр3/1, ст 274 |
Впр.2 а),в),с), ст 76 |
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр. 2 в), ст 76 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||||||
54 |
23.11 |
Опрацювання теми «Музичні стилі» через письмо |
ст. 70 |
Reported Speech: statements |
|
Впр3/1, ст261 |
Впр 3 а) в) |
Описати улюблений стиль музики |
Магнітофон, мульт дошка |
Повторити вивчені слова Описати улюблений стиль музики |
||||||||||||
55 |
24.11 |
Опрацювання теми «Видатні музиканти» через читання |
Ст.77 |
Reported Speech about the future actions |
|
|
Впр. І, ст. 77 |
Впр І, ст. 77 WB:Впр.4,3. ст. 31 |
Магнітофон, мульт дошка |
WB:Впр.5. ст. 32 |
||||||||||||
56 |
25.11 |
Введення нової лексики з теми «Парад слави» через аудіювання |
Ст.77 |
Reported Speech about the future actions |
|
Впр. ІІ, ст. 77 |
|
WB:Впр.6, ст. 33 |
Додаткова література, магнітофон |
WB:Впр.7,8. ст. 34-35 |
||||||||||||
57 |
26.11 |
Опрацювання теми «Парад слави» через письмо |
Ст.77 |
Reported Speech about the future actions |
|
Впр ІІІ. 1,2,ст80 Впр 1,2,ст82 |
Впр ІІІ. 1,2,ст80 |
Впр ІІІ. 1,2,ст80 |
Мульт дошка, індивідуальні картки |
Впр 3 ст81 WB:Впр.9 ст. 35 |
||||||||||||
58 |
27.11 |
Опрацювання теми “Парад слави” через читання |
|
|
|
Впр 3 ст81
|
Впр 1,2,ст82 |
Впр 3,ст83 |
|
Проєкт про Андре Вебера і Тома Ріс. |
||||||||||||
59 |
30.11 |
Опрацювання теми «Парад слави» через говоріння |
Ст.77 |
Reported Speech about the future actions |
|
Впр 1,а), в), ст83 |
Впр 1,а), в), ст83 |
Впр 1,а), в), ст83 Впр 3 ст83 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр1 с), ст84 Розповідь про композитора |
||||||||||||
60 |
01.12 |
Опрацювання теми «Видатні музиканти» через аудіювання |
Ст.77 |
Reported Speech about the future actions |
Впр 3/2 Ст275 |
Впр 3/2 Ст275 |
Впр 2 а), в),с) Ст84 |
|
Додаткова література, магнітофон |
WB:Впр.10 ст. 36
|
||||||||||||
61 |
02.12 |
Опрацювання теми «Видатні музиканти» через аудіювання |
Ст. 77 |
|
|
Впр 3/2 Ст261 |
Впр 3/2 Ст275 |
Впр 3а), в) Ст 84-85 |
|
Проект «Мій улюблений музикант» |
||||||||||||
62 |
03.12 |
Узагальнюючий урок з теми «Музика в моєму житті» |
|
|||||||||||||||||||
63 |
04.12 |
Введення нової лексики за темою «На концерті» |
Ст 85 |
Reported Speech: instructions, commands regrets |
|
Впр.ІІ, ст. 86 |
Впр. І, ст. 85 |
Впр.ІІІ, 1,ст. 87 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр 1, ст88 Впр2, ст88 |
||||||||||||
64 |
07.12 |
Закріплення лексики «На концерті» |
Ст 85 |
Reported Speech: instructions, commands regrets |
|
Впр 3 ст89 |
Впр 1,2 ,3 ст89 |
Впр 3 ст89 WB:Впр.12,11. ст. 36-37 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр 1, ст 97 Впр ІІ, 1, ст98 |
||||||||||||
65 |
08.12. |
Опрацювання теми «На концерті» через аудіювання |
Ст 85 |
Reported Speech: instructions, commands regrets |
|
|
Впр 1, ст 90
|
Впр 1, в) ст 90 WB:Впр.13. ст. 37
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр 1, с),ст 90 Написати розповідь про концерт |
||||||||||||
66 |
09.12 |
Опрацювання теми «На концерті» через читання |
Ст 85 |
Reported Speech: instructions, commands regrets |
Впр 3/3 Ст 275 |
Впр 3/3 Ст 275. Впр 3/3 Ст 262 |
Впр 2 а), в), Ст 90 Впр 3 а), в), Ст91 |
WB:Впр.14. ст. 38 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр 2, с),ст 91 At Home ст 91 |
||||||||||||
67 |
10.12 |
Введення нової лексики з теми «Музика на всі смаки» |
Ст 92 |
Reported Speech: general and special questions |
|
Впр. ІІ, ст. 93 |
Впр. І, ст. 92 Впр. 2, ст. 94 |
Впр. 1, 2 ст. 93 |
|
WB:Впр.16,17. ст. 40-41 |
||||||||||||
68 |
11.12 |
Опрацювання теми «Музика на всі смаки» через говоріння |
Ст 92 |
Reported Speech: general and special questions |
|
Впр. 1а), в), ст. 95
|
Впр. 1а), в), ст. 9
|
Впр. 2,3 ст. 94 |
|
WB:Впр.18ст. 41 Впр 2 с), Ст 96 |
||||||||||||
69 |
14.12 |
Опрацювання теми «Музика на всі смаки» через читання та аудіювання |
Ст.92 |
|
Впр3 /4 Ст 276 |
Впр3 /4 Ст 276 |
Впр 2 а), в), Ст 96 |
|
|
Впр.1 а) |
||||||||||||
70 |
15.12 |
Опрацювання теми «Музика на всі смаки» через письмо |
Ст 92 |
Reported Speech: general and special questions |
|
Впр3 /4 Ст 262 |
Впр3 а), в) Ст .96-97 |
WB:Впр.19. ст. 42 |
|
WB:Впр.20 ст. 42 |
||||||||||||
71 |
16.12 |
Опрацювання теми «Музика на всі смаки» через аудіювання |
|
|
Впр.С, стр 100 |
Впр.С, стр 100 |
|
Впр.А, І, ст97. Впр. ІІ, стр 98 Впр. С , стр100 |
|
Впр. В, стр 99 Впр.D, стр 100 |
||||||||||||
72 |
17.12 |
Узагальнюючий урок з теми “Музика” |
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|||||||||||||||
У світі телебачення |
||||||||||||||||||||||
73 |
18.12 |
Введення нової лексики з теми «У світі масмедія» |
ст.102 |
Unreal Condition |
|
Впр. 1, ст 102 |
Впр. ІІ, ст. 103 |
|
Граматичні таблиці, мульт дошка |
вивчити слова Впр. 1, ст106 |
||||||||||||
74 |
21.12 |
Опрацювання теми «У світі масмедія» через письмо |
ст. 102 |
Unreal Condition |
|
Впр. 1,2, ст. 106 |
Впр. 3, ст. 106 |
Впр 2, ст. 106 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Вивчити слова, Впр. 3, ст.108 |
||||||||||||
75 |
22.12 |
Опрацювання теми «У світі масмедія» через монологічне читання |
ст. 102 |
Unreal Condition |
|
Впр.1,2,3 ст. 108 |
Впр.1, ст. 109 |
|
Граматичні таблиці, мульт дошка |
Діаграма ст. 110 Впр.1,b) ст. 111 |
||||||||||||
76 |
23.12 |
1.Опрацювання теми «У світі масмедія» через аудіювання 2. Опрацювання теми «У світі масмедія» через письмо |
ст.102 |
Unreal Condition |
Вар.4/1 ст.277 |
Впр.2.а)b)c) ст 111 впр.3 c) ст. 111 |
Вар.4/1 ст.277 Впр.4/1 ст.263
|
Впр.3, в) ст. 112, |
Магнітофон,мульт дошка, картки |
Впр.1с), ст 111 At home. Написати про журнали для підлітків в Україні.
|
||||||||||||
77 |
24.12 |
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|||||||||||||||||||
78 |
28.12 |
Контроль сформованості навичок читання |
|
|||||||||||||||||||
79 |
29.12 |
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
|||||||||||||||||||
80 |
30.12 |
Контроль сформованості навичок письма |
|
|||||||||||||||||||
81 |
31.12 |
1.Аналіз контрольних робіт. |
|
|||||||||||||||||||
|
|
2.Узагальнюючий урок. |
|
|||||||||||||||||||