Календарно - тематичне планування 8 клас Англійська мова І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови(поглиблене вивчення) 5 годин на тиждень
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови

для 8 класу (поглиблене вивчення)

5 годин на тиждень

до підручника

“English 8”

Калініна Л.В., Самойлюкевіч І.В. 2016 рік

 

 

 

І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

уроку

Дата уроку

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Обладнання

Домашнє завдання

 

 Я, моя сім'я, мої друзі

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своє родини у сталий розвиток.

 

Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. 

 

Громадська відповідальність: формує особисті ціннісні пріоритети.

1

01.09

Введення нової лексики з теми «Я і мої друзі»

ст. 6

PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect

 

Впр. 1, ст6

Впр. 1, ст8

Впр. ІІ, ст. 7

Впр. 1, ст8

 

Граматичні таблиці, мульт дошка

Впр.2, ст. 8

вивчити слова

2

02.09

Закріплення лексики за темою«Я і мої друзі. Знайомство»

ст. 6

PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect

 

Впр. 1,2, ст. 9

Впр. 3, ст. 9

Впр 3, ст. 9

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Вивчити слова,

WB:Впр.1,2. ст.4-5

3

03.09

Опрацювання теми «Я і мої друзі. Знайомство» через говоріння

ст. 6

PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect

Впр.1.1, ст 269

Впр.1,в, ст 10

Впр.1,а

 ст. 10,

Впр.2ст 10

Впр.1,а

 ст. 10,

Впр2 с), ст 11

WB:Впр.3. ст.5

Граматичні таблиці, мульт дошка

Впр.1,с

 ст. 10,

WB:Впр.4. ст.6

 

 

03.09

Опрацювання теми «Я і мої друзі. Знайомство» через письмо

ст. 6

PresentIndefinite, PresentContinuous,PresentPerfect

 

впр.3 в, ст. 11

Впр.3 в, ст.11

ст. 258 вп.1.1

Впр.3, в) ст. 11, написати лист

Магнітофон,мульт дошка, картки

Athome. Написати листпораду

4

04.09

Введення нової лексики з теми «Мій найкращий друг»

Ст12

Word – building; adjectives with negative meanings

 

Впр. 1, ст. 12

вправи за текстом

Впр. ІІ, ст. 13

Впр. 1, ст. 12

вправи за текстом

 

Індивідуальні картки

Вивчити слова

Написати вирази відомих людей за зразком

5

07.09

Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через монологічне мовлення

ст. 12

Word – building; adjectives with negative meanings

 

впр. 1, ст. 14

Впр. 1,1а ст. 14

WB:Впр.6,7 ст.7-8

Граматичні таблиці

Впр. 2, 3ст. 14

 

6

08.09

Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через письмо

ст. 12

Word – building; adjectives with negative meanings

 

ст.243

Впр. 1,2 ст. 15

Впр.1, 2, ст. 15

Індивідуальні картки, мульт дошка

Впр.3 , ст. 15

Описати зовнішність свого друга у вигляді вірша

7

09.09

Опрацювання теми «Мій найкращий друг» через говоріння

ст. 12

Word – building; adjectives with negative meanings

 

Впр. 1а,в ст. 16

Впр. 1а,в ст. 16

Впр. 1а,в ст. 16

Мульт дошка, картки

Завдання за індивідуальними карткамист

Впр. 1с, ст.16

8

10.09

Опрацювання теми «Мій найкращийдруг» через монологічне мовлення

ст. 12

Word – building; adjectives with negative meanings

Впр.1.2, ст 269

Впр. 1,2, ст. 35

Впр. 2а, ст. 16

Впр. 2в, ст. 16

Магнітофон, картки для діалогу

Впр. 2с, ст. 16

9

11.09

Опрацювання теми через письмо

ст. 12

Word – building; adjectives with negative meanings

 

Впр.3а, ст. 17,

Впр.1.2, ст. 258

Впр.3в, ст. 17

Написати листа

Приклади листів, мульт дошка

WB:Впр.9,10. ст.8-9

10

14.09

Узагальнюючий урок з теми “Я і мої друзі”

 

 

 

 

Повторити вивчені слова

 

“Спілкування з друзями”

 

Громадська відповідальність: Розповідає про відносини між друзями. Формує особисті цінності пріоритети.

 

Здоров’я і безпека: Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своїх друзів.

11

15.09

Введення нової лексики з теми «Новини від друзів по переписці»

ст. 18

Past Indefinite Tense

 

Впр.ІІ, ст. 18

 

Впр. І, ст. 18

 

Граматичні таблиці. Індивідуальні картки

Впр.ІІ, ст. 18

Завдання з індивідуальними картками

12

16.09

Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через діалогічне мовлення

ст. 18

Past Indefinite,Past Continuous, Past Perfect

 

Впр. 1, ст. 21

Впр. 1, ст. 21

Впр.1, ст. 20

Впр.2, ст. 21

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр.3, ст. 22

WB:Впр.11, ст.9

13

17.09

Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через письмо

ст. 18

Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

 

Впр.3, ст. 22

Впр. 1,2, ст. 22

 

Впр.3, ст. 22

WB:Впр.12. ст.10

Граматичні таблиці, магнітофон

WB:Впр3.1. ст.11

впр.1, ст. 23

14

18.09

Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через говоріння

ст. 18

Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

 

 

Впр.1, ст. 23

Впр2., ст. 24

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

впр.3, ст24 Завдання з індивідуальними картками

15

21.09

Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через аудіювання

ст. 18

Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

Впр. 1/3, ст. 270

 

Впр1 a ст. 24

 

Впр.1,b ст. 24

 

WB:Впр.14. ст.11

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр.3, ст. 25

Впр. 1/3, ст. 270

 

16

22.09

Опрацювання теми «Новини від друзів по переписці» через письмо

ст. 18

Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

 

Впр.3, ст. 25

Впр. 1/3, ст. 258

Впр 3, ст. 25

Написпти лист

Мульт дошка, магнітофон

Впр. 1/3, ст. 258

WB:Впр.15. ст.12

17

23.09

Введення нової лексики з теми «Проводимо час разом»

ст. 26

Questions for more information

 

Впр. 1, 2ст. 26-27

Впр.  1, 2ст. 26-27

WB:Впр.16,17. ст.13-14

Мульт дошка

Впр. 1, ст. 28

Впр. 1, в) ст. 28

 

18

24.09

Опрацювання теми «Проводимо час разом» через монологічне мовлення

ст. 26

Questions for more information

 

Впр.2, ст. 28

Впр.2, ст. 30

Впр.3, ст. 29

Впр. 3, ст. 29

Впр.1, ст. 30

 

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр. 2, ст.29

Впр.3, ст 31

 

19

25.09

Опрацювання теми «Проводимо час разом» через аудіювання

ст. 26

Questions for more information

Впр.1.4, ст. 271

Впр.1.4, ст. 271

Впр2, а, в, ст. 31

Впр. 2, в) ст. 31

Мульт дошка ,магнітофон

Впр. 2, с) ст. 31

WB:Впр.18. ст.14

20

28.09

Опрацювання теми «Проводимо час разом» через письмо

ст. 26

Questions for more information

 

Впр. 1.4 ст. 259

Впр 3, а, в, ст. 31

WB:Впр.18,19. ст.14

Індивідуальні картки

WB:Впр.20. ст.15

21

29.09

Опрацювання теми«Проводимо час разом» через читання

Ст. 26

Questions for more information

 

Впр. 1. ст. 32

Впр. B ст. 33

Впр. 2ст. 33

Додаткова література

Впр B ст. 33

22

30.09

Опрацювання теми «Проводимо час разом» черезаудіювання

Ст. 26

Questions for more information

Впр. 1.5ст. 271

Впр. 1.5ст. 271

Впр.1.5, ст. 271

 

магнітофон

Відповіді на питання до тексту. Індивідуальні завдання

23

01.10

Захист проектів Опрацювання теми через говоріння

Ст. 26

 

 

Розповідь про своїх  друзів

 

 

Приклади проектів, мульт дошка

Зробити проект про свого друга

24

02.10

Узагальнюючий урок з теми “Спілкування з друзями”

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Життя та навчання

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом.

Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотримання здорового способу життя.

25

05.10

Введення нової лексики з теми «Схожі чи різні»

Ст 36

“used to do”

 

Впр. 2 ст. 36

Впр. 1 ст. 36

 

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр.2,В ст. 38

Впр.2, ст36-37

26

06.10

Закріплення лексики з теми «Схожі чи різні»»

Ст 36

“used to do”

 

Впр. 3, ст.38

Впр. 1, ст. 38

Впр. 2, ст. 39

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр. 3, ст. 39

WB:Впр.1,2. ст. 15

27

07.10

Опрацювання теми «Схожі чи різні» через письмо

Ст 36

“used to do”

 

Впр. 1,ст. 40

Впр. 2, ст. 40

Впр. 1,3

ст. 40

 

Магнітофон, індивідуальні картки

WB:Впр.2,3 ст. 16-17

28

08.10

Опрацювання теми «Схожі чи різні» через говоріння

Ст 36

“used to do”

 

Впр. 1,ст. 40

Впр. 1,а ст. 40

Впр. 1,b ст. 42

Магнітофон, граматичні таблиці

Впр. 1,c)

ст. 42

WB:Впр.4, ст. 18

29

09.10

Опрацювання теми «Схожі чи різні» через аудіювання

Ст 36

“used to do”

Впр.2.1.,ст 272

 

Впр. 2, а), b),ст. 42

 

Магнітофон, мульт дошка

Вправи за текстом

Переказ тексту

30

12.10

Опрацювання теми «Схожі чи різні» через письмо

Ст 36

“used to do”

 

Обговорення за ситуаціями

Впр. 3а, в, ст. 43

Написати лист

Мульт дошка, магнітофон

WB:Впр.5. ст. 18

31

13.10

Введення нової лексикиза темою «Найкращий день мого життя»

Ст 44

Adverbs of manner, Adverbs of frequency

 

Впр. 2, ст. 44

Впр. 1, ст. 44

 

Індивідуальні картки, магнітофон

Впр. 1, ст. 44

Вивчити нові слова

 

13.10

Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через письмо

Ст 44

Adverbs of manner, Adverbs of frequency

 

 

Впр. 1,3, ст. 47

Впр 1, 2.ст.46,47

Індивідуальні картки

Впр. 2, ст. 47

Впр.3, ст. 47

32

15.10

Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через говоріння

Ст 44

Adverbs of manner, Adverbs of frequency

 

Впр. 2\1, ст. 272

Впр. 1, ст. 48

Впр. 1, в) ст. 49

WB:Впр.6. ст. 19

Магнітофон, мульт дошка

Впр. 1, с) ст. 49

WB:Впр.7. ст. 19

33

16.10

Опрацювання теми «Найкращий день мого життя» через аудіювання

Ст 44

Adverbs of manner, Adverbs of frequency

Впр. 2/1, в) ст. 272

Впр. 2, а), в) ст. 49

Впр. 2, а), в) ст. 49

WB:Впр.8. ст. 20

Магнітофон,додаткова література

Впр. 2, с) ст. 49

Переказ тексту

34

19.10

Опрацювання теми через письмо

Ст 44

Adverbs of manner, Adverbs of frequency

 

Впр. 2\1, ст. 260

Впр. 3, а), в) ст. 50

WB:Впр.9. ст. 21

Додаткова література

WB:Впр.10 ст. 21

35

20.10

Узагальнюючий урок з теми “Життя та навчання”

36

21.10

Введення нової лексики з теми «Шкільне життя в Україні та закордоном»

Ст51

If/when clauses

 

Впр. 2, ст. 51

Впр. 1, ст. 51

 

Магнітофон, мульт дошка

Впр. 2ст51

Вивчити слова

37

22.10

Закріплення нової лексики за  темою «Шкільне життя в Україні та закордоном»  

Ст51

If/when clauses

 

Впр. 2, ст. 51

Впр. 1 ст. 54

Впр. 1 ст. 54

Мульт дошка

WB:Впр.11 ст. 21

Впр. 2 ст. 54

38

23.10

Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном»   через читання

Ст51

If/when clauses

 

 

Впр. 1, 2 ст. 55

Впр. 3 ст. 54

WB:Впр.12. ст.23

Мульт дошка, магнітофон

Впр. 1 ст. 55

WB:Впр.13. ст. 23

39

02.11

Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном»   через говоріння

Ст51

If/when clauses

 

Впр. 3 ст. 56

Впр. 1а),в) ст. 56

 

 

Впр. 1,в) ст. 56

WB:Впр.1,4. ст. 24

40

03.11

Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном»   через аудіювання

Ст51

If/when clauses

Впр. 2/3, ст. 273

Впр. 2/3, ст. 273

Впр. 2/3, ст. 273

Впр. 2 а),в) ст. 57

 

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

впр. 2в ), ст57

впр. 2с ), ст 57

41

04.11

Опрацювання теми «Шкільне життя в Україні та закордоном»   через письмо

Ст51

If/when clauses

 

Впр. 2/3, ст. 260

Впр. 2/3, ст. 260

впр. 2а),в) ст 57

 

Написати лист

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

впр.At home, ст 58

WB:Впр.15 ст. 25

42

05.11

Введення нової лексики з теми «Шкільне життя»

ст. 58

Embedded questions

 

Впр. 1, ст. 59

Впр. 1, а)ст. 59

Впр. 1, а)ст. 59

WB:Впр.16,17. ст. 27

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Впр. 1, с т. 61

Написати про своє життя в школі

43

06.11

Опрацювання теми «Шкільне життя»  через письмо

ст. 58

Embedded questions

 

Впр. 1, ст. 61

Впр. 1, ст. 61

Впр. 2, 3ст. 61

Індивідуальні картки, мульт дошка

Впр. 2 т. 62

WB:Впр.17ст. 26

 

44

09.11

 Опрацювання теми «Шкільне життя» через монологічне мовлення

ст. 58

Embedded questions

 

Впр 2, ст. 63

Впр4 ст.62

впр.1, ст. 63

Впр. 4, ст.62

Магнітофон, мульт дошка

Впр. 3, с т. 64

Завдання за індивідуальними картками

45

10.11

Опрацювання теми «Шкільне життя.» через аудіювання

ст. 58

Embedded questions

Впр.2/4, ст. 273

Впр.2/4, ст. 273

Впр2,  а)с)

ст. 64

 

Індивідуальні картки

Скласти доповідь про шкільне життя в Америці

46

11.11

Опрацювання теми «Шкільне життя.»  через письмо

ст. 58

Embedded questions

 

Впр. 2/4, ст. 261

Впр. 2/4, ст. 261

WB:Впр.18. ст. 28

Мульт дошка

Athome, ст 65

47

12.11

Опрацювання теми «Шкільне життя.»  через читання

Ст. 58

 

 

 

Впр. B, ст 66

Впр. А, І, ст 65

 

Впр. ІІ, ст.65

48

13.11

Захист проектів Опрацювання теми через аудіювання

 

 

 

Впр. С, стр.67

 

Впр. С, стр 67-68

 

Впр. D стр 68. Написати лист автору про свою школу.

49

16.11

Узагальнюючий урок з теми “Живемо та вчимося”

 

 

Повторити вивчені слова

Музика

Здоров’я і безпека: вплив музики на здоровий спосіб життя.

Громадська відповідальність: демонструє розуміння потреби заняття музикою, наводить приклади свого внеску в життя громади

50

17.11

Введення нової лексики з теми«Музичні стилі»

ст. 70

Reported Speech: statements

 

Впр. ІІ, ст. 70

Впр. 1, ст. 70

Впр. ІІІ, ст. 72

Додаткова література, мульт дошка

Впр. 1, с т. 72

Вивчити слова

51

18.11

Закріплення лексики з теми «Музичні стилі» через письмо

ст. 70

Reported Speech: statements

 

Впр.2, ст. 73

впр. 3, ст73

Впр.2, ст. 73

впр. 1, ст 73

Впр.2, ст. 73

впр. 3, ст 73

Додаткова література

Впр. 2, ст. 74

Впр. 3, ст. 74

52

19.11

Опрацювання теми «Музичні стилі» через говоріння

ст. 70

Reported Speech: statements

 

Впр. 1 с) ст. 75

Впр. 1,а)в) ст.75

Впр.3, ст. 93

WB:Впр.1 ст. 29

Мульт дошка

Впр.1а) ст 75 письмово

WB:Впр.2. ст. 30

53

20.11

Опрацювання теми «Музичні стилі» через аудіювання

ст. 70

Reported Speech: statements

Впр3/1, ст 274

Впр3/1, ст 274

Впр.2 а),в),с), ст 76

 

Додаткова література, магнітофон

Впр. 2 в), ст 76

Завдання за індивідуальними  картками

54

23.11

Опрацювання теми «Музичні стилі» через письмо

ст. 70

Reported Speech: statements

 

Впр3/1, ст261

Впр 3 а) в)

Описати улюблений стиль музики

Магнітофон, мульт дошка

Повторити вивчені слова

Описати улюблений стиль музики

55

24.11

Опрацювання теми «Видатні музиканти» через читання

Ст.77

Reported Speech about the future actions

 

 

Впр. І, ст. 77

Впр І, ст. 77

WB:Впр.4,3. ст. 31

Магнітофон, мульт дошка

WB:Впр.5. ст. 32

56

25.11

 Введення нової лексики з теми

«Парад слави»  через аудіювання

Ст.77

Reported Speech about the future actions

 

Впр. ІІ, ст. 77

 

WB:Впр.6, ст. 33

Додаткова література, магнітофон

WB:Впр.7,8. ст. 34-35

57

26.11

Опрацювання теми «Парад слави»  через письмо

Ст.77

Reported Speech about the future actions

 

Впр ІІІ. 1,2,ст80

Впр 1,2,ст82

Впр ІІІ. 1,2,ст80

Впр ІІІ. 1,2,ст80

Мульт дошка, індивідуальні картки

Впр 3 ст81

WB:Впр.9 ст. 35

58

27.11

Опрацювання теми “Парад слави” через читання

 

 

 

Впр 3 ст81

 

Впр 1,2,ст82

Впр 3,ст83

 

Проєкт про Андре Вебера і Тома Ріс.

59

30.11

Опрацювання теми «Парад слави»  через говоріння

Ст.77

Reported Speech about the future actions

 

Впр 1,а), в), ст83

Впр 1,а), в), ст83

Впр 1,а), в), ст83

Впр 3 ст83

Додаткова література, магнітофон

Впр1 с), ст84

Розповідь про композитора

60

01.12

Опрацювання теми «Видатні музиканти»  через аудіювання

Ст.77

Reported Speech about the future actions

Впр 3/2

Ст275

Впр 3/2

Ст275

Впр 2 а), в),с)

Ст84

 

Додаткова література, магнітофон

WB:Впр.10 ст. 36

 

61

02.12

Опрацювання теми «Видатні музиканти»  через аудіювання

Ст. 77

 

 

Впр 3/2

Ст261

Впр 3/2

Ст275

Впр 3а), в)

Ст 84-85

 

Проект «Мій улюблений музикант»

62

03.12

Узагальнюючий урок з теми «Музика в моєму житті»

 

63

04.12

Введення нової лексики за темою  «На концерті»

Ст 85

Reported Speech: instructions, commands regrets

 

Впр.ІІ, ст. 86

Впр. І, ст. 85

Впр.ІІІ, 1,ст. 87

Додаткова література, магнітофон

Впр 1, ст88

Впр2, ст88

64

07.12

Закріплення лексики «На концерті»

Ст 85

Reported Speech: instructions, commands regrets

 

Впр 3 ст89

Впр 1,2 ,3 ст89

Впр 3 ст89

WB:Впр.12,11. ст. 36-37

Додаткова література, магнітофон

Впр 1, ст 97

Впр ІІ, 1, ст98

65

08.12.

Опрацювання теми «На концерті»  через аудіювання

Ст 85

Reported Speech: instructions, commands regrets

 

 

Впр 1, ст 90

 

Впр 1, в) ст 90

WB:Впр.13. ст. 37

 

Додаткова література, магнітофон

Впр 1, с),ст 90

Написати розповідь про концерт

66

09.12

Опрацювання теми «На концерті»  через читання

Ст 85

Reported Speech: instructions, commands regrets

Впр 3/3

Ст 275

Впр 3/3

Ст 275.

Впр 3/3

Ст 262

Впр 2 а), в),

Ст 90

Впр 3 а), в),

Ст91

WB:Впр.14. ст. 38

Додаткова література, магнітофон

Впр 2, с),ст 91

At Home

ст 91

67

10.12

Введення нової лексики з теми  «Музика на всі смаки»

Ст 92

Reported Speech: general and special questions

 

Впр. ІІ, ст. 93

Впр. І, ст. 92

Впр. 2, ст. 94

Впр. 1, 2 ст. 93

 

WB:Впр.16,17. ст. 40-41

68

11.12

Опрацювання теми «Музика на всі смаки»  через говоріння

Ст 92

Reported Speech: general and special questions

 

Впр. 1а), в), ст. 95

 

Впр. 1а), в), ст. 9

 

Впр. 2,3  ст. 94

 

WB:Впр.18ст. 41

Впр 2 с),

Ст 96

69

14.12

Опрацювання теми «Музика на всі смаки»  через читання та аудіювання

Ст.92

 

Впр3 /4

Ст 276

Впр3 /4

Ст 276

Впр 2 а), в),

Ст 96

 

 

Впр.1 а)

70

15.12

Опрацювання теми «Музика на всі смаки»  через письмо

Ст 92

Reported Speech: general and special questions

 

Впр3 /4

Ст 262

Впр3 а), в)

Ст .96-97

WB:Впр.19. ст. 42

 

WB:Впр.20 ст. 42

71

16.12

Опрацювання теми «Музика на всі смаки»  через аудіювання

 

 

Впр.С, стр 100

Впр.С, стр 100

 

Впр.А, І, ст97.

Впр. ІІ, стр 98

Впр. С , стр100

 

Впр. В, стр 99

Впр.D, стр 100

72

17.12

Узагальнюючий урок з теми “Музика”

 

 

 

 

Повторити вивчені слова

У світі телебачення

73

18.12

Введення нової лексики з теми «У світі масмедія»

ст.102

Unreal Condition

 

Впр. 1, ст 102

Впр. ІІ, ст. 103

 

Граматичні таблиці, мульт дошка

вивчити слова

Впр. 1, ст106

74

 

21.12

Опрацювання теми  «У світі масмедія» через письмо

ст. 102

Unreal Condition

 

Впр. 1,2, ст. 106

Впр. 3, ст. 106

Впр 2, ст. 106

Граматичні таблиці, індивідуальні картки

Вивчити слова,

Впр. 3, ст.108

75

 

22.12

Опрацювання теми  «У світі масмедія» через монологічне читання

ст. 102

Unreal Condition

 

Впр.1,2,3

 ст. 108

Впр.1,

 ст. 109

 

Граматичні таблиці, мульт дошка

Діаграма

 ст. 110

Впр.1,b)

 ст. 111

76

 

23.12

1.Опрацювання теми  «У світі масмедія» через аудіювання

2. Опрацювання теми «У світі масмедія» через письмо

ст.102

Unreal Condition

Вар.4/1

ст.277

Впр.2.а)b)c) ст 111

впр.3 c) ст. 111

Вар.4/1

ст.277

Впр.4/1 ст.263

 

Впр.3, в) ст. 112,

Магнітофон,мульт дошка, картки

Впр.1с), ст 111

At home. Написати про журнали для підлітків в Україні.

 

77

24.12

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

78

28.12

Контроль сформованості навичок читання

 

79

29.12

Контроль сформованості навичок говоріння

 

80

30.12

Контроль сформованості навичок письма

 

81

31.12

1.Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

2.Узагальнюючий урок.

 

 

docx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку