Календарно-тематичне планування з англійської мови
для 8 класу (поглиблене вивчення)
5 годин на тиждень
до підручника
“English 8”
Калініна Л.В., Самойлюкевіч І.В. 2016 рік
ІІ семестр
ІІ семестр
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Обладнання |
Домашнє завдання |
||||||||
|
У світі телебачення |
|||||||||||||||||
75 |
11.01 |
Введення нової лексики з теми «Телебачення» |
Ст112 |
Phrasal Verbs |
|
Впр. І, ст. 113. Phonetics in Context Впр. 1, ст. 116. |
Впр. ІІ, ст. 113
|
Впр. І, ст. 113.
|
Індивідуальні картки |
Вивчити слова Phonetics in Context Впр.1,ст 116 (письмово) |
||||||||
76 |
12.01 |
Опрацювання теми «Телебачення» через письмо |
ст. 112 |
Phrasal Verbs |
|
Впр. 1,2,3 ст 116 |
Впр. 1,2,3,4 ст. 116-117 |
Впр.1 ст. 116 |
Індивідуальні картки, мульт дошка |
Впр.2, 3,ст. 116
|
||||||||
77 |
13.01 |
Опрацювання теми «Телебачення» через говоріння |
ст. 112 |
Phrasal Verbs |
|
Впр. 1 ст. 117 Впр. 1,3, ст.118
|
Впр. 1а, ст. 117 |
Впр. 2 ст. 118, Впр.1b), Стр.119 |
Мульт дошка, картки |
Завдання за індивідуальними карткамист Впр. 1с, ст.119 |
||||||||
78 |
14.01 |
Опрацювання теми «Телебачення» через аудіювання |
ст. 112 |
Phrasal Verbs |
Впр.4/2ст 277 |
Впр. 2, а), b) c),ст. 120 |
Впр.4/2 ст 277 |
|
Магнітофон, картки для діалогу |
Впр. 1с), стр 120 (письмово) |
||||||||
79 |
15.01 |
Опрацювання теми «Телебачення» через письмо |
ст. 112 |
Phrasal Verbs |
Впр.4/2 ст 263 |
Впр.3, а), b)ст. 120 |
Впр.3в, ст. 120-121 |
Написати лист опис телевізійних програм |
Приклади листів, мульт дошка |
Проект «Телебачення» «Мій улюблений канал» |
||||||||
|
«Інтернет» |
|||||||||||||||||
80 |
18.01 |
Введення нової лексики з теми «Інтернет» |
ст. 121 |
Past Condition |
|
Нова лексика до теми інтернет ст. 121 |
Впр. І, ІІ, ст. 121 |
|
Граматичні таблиці. Індивідуальні картки |
Впр.І, ст. 122 Вивчити слова і фрази стр.121 |
||||||||
81 |
19.01 |
Опрацювання теми «Інтернет» через діалогічне мовлення |
ст. 121 |
Past Condition |
|
Впр. 1, ст. 124 |
Впр. 1, ст. 124 |
Впр.1, ст. 124 Впр.2, ст. 124 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр.3, ст. 124 Завдання з індивідуальними картками |
||||||||
82 |
20.01 |
Опрацювання теми «Інтернет» через письмо |
ст. 121 |
Past Condition |
|
Впр.1,2 ст. 125 Впр.1, ст. 126 |
Впр. 1,2,3 ст. 125
|
Впр.1,2, ст. 125 Впр2, ст. 126 |
Граматичні таблиці, магнітофон |
впр.3, ст. 125 впр.2, a),ст127
|
||||||||
83 |
21.01 |
Опрацювання теми «Інтернет» через аудіювання |
ст. 121 |
Past Condition |
Впр. 4/3, ст. 278
|
Впр2a),b),ст. 127
|
Впр. 4/3, ст. 278 |
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр2b), ст. 127 Завдання з індивідуальними картками |
||||||||
84 |
22.01 |
Опрацювання теми «Інтернет» через письмо |
ст. 121 |
Past Condition |
|
Впр.3, a),b) ст. 128 Впр. 4/3, ст. 263 |
Впр 3, b), ст. 128 |
Написати меседж |
Мульт дошка, магнітофон |
Впр. At hjme ст. 128 Написати меседж за прикладом |
||||||||
85 |
25.01 |
Узагальнюючий урок з теми “Телебачення і інтернет” |
|
|
|
|
|
|||||||||||
86 |
26.01 |
Введення нової лексики з теми «Радіоновини» |
Ст128 |
Uncountable noun “new” |
|
Нові ЛО з теми «Радіоновини» ст, 128 Впр.І, ст129 |
Впр. ІІ ст. 130 |
|
Мульт дошка |
Впр. І, ст. 129 Вивчити фрази стр.129 |
||||||||
87 |
27.01 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через монологічне мовлення |
ст. 128 |
Uncountable noun “new” |
|
Впр.1, 2,3, ст. 131 |
Впр.1,3, ст. 131 |
Впр.1,3, ст. 131-132(Grammar in Context) |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. 1, ст.132
|
||||||||
88 |
28.01 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через говоріння |
Ст128 |
Uncountable noun “new” |
|
Впр.1, ст. 132 |
Впр. 2, ст. 133 Впр.3, ст. 134 |
Впр. 2, ст. 133
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Написати розповідь новин на радіо |
||||||||
89 |
29.01 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через аудіювання |
ст. 128 |
Uncountable noun “new” |
Впр.4/4, ст. 278 |
Впр.2a),b), ст. 134 |
Впр.4/4, ст. 278 |
|
Мульт дошка ,магнітофон |
Впр. 2, с) ст.134 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
90 |
01.02 |
Опрацювання теми «Радіоновини» письмо |
ст. 128 |
Uncountable noun “new” |
|
Впр. 3a), ст. 134 |
Впр 3, в, ст. 134 Впр. 4/4, стр 263 |
Написати лист новини |
Індивідуальні картки |
Впр. At home. стр 135 Написати лист новини |
||||||||
91 |
02.02 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через письмо |
Ст.128 |
Uncountable noun “new” |
|
Впр. 1. 2, ст. 136 |
|
Впр. І,ІІ ст. 136 |
Додаткова література |
Впр B, ст. 136-137 |
||||||||
92 |
03.02 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через аудіювання |
Ст. 128 |
Uncountable noun “new” |
|
Впр B, ст. 136 |
Впр B, ст. 136 |
Завдання за індивідуальними картками |
магнітофон |
Відповіді на питання до тексту Індивідуальні завдання |
||||||||
93 |
04.02 |
Опрацювання теми «Радіоновини» через аудіювання |
Ст. 128 |
|
Впр.4/5, ст.278 |
|
Впр.С, D, ст.138
|
|
|
Проект «Що мені подобається в масмедіа» |
||||||||
94 |
05.02 |
Урок проектів «Телебачення та інтернет» |
|
|
|
|
|
|||||||||||
95 |
08.02 |
Узагальнюючий урок з теми “Інтернет” |
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||||
|
Улюблені книжки |
|||||||||||||||||
96 |
09.02 |
Введення нової лексики з теми «Вибираємо книжку» |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
|
Нові ЛО з теми «Книжки» Впр.І, ст 140 |
Впр. І, ІІ, стр.140 |
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр.ІІ,В стр. 141 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
97 |
10.02 |
Опрацювання теми «Вибираємо книжку» через читання |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
|
Впр. 1, стр.142 |
Впр.ІІ срт. 141
|
Words and Phrases in Context Впр.1, стр.142 |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. 2, стр. 143 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
98 |
11.02 |
Опрацювання теми «Вибираємо книжку» через письмо |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
|
Grammer in Context Впр. 2,3 ст. 143 |
Grammer in Context Впр. 1, ст. 143 |
|
Магнітофон, індивідуальні картки |
Grammer in Context Впр. 3, ст. 143 (письмово) Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
99 |
12.02 |
Опрацювання теми «Вибираємо книжку» через говоріння |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
|
Впр. 1а),b),c) ст. 144 |
|
|
Магнітофон, граматичні таблиці |
Впр. 1,a) ст. 144 |
||||||||
100 |
15.02 |
Опрацювання теми «Вибираємо книжку» через аудіювання |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
Впр.5|1.,ст 279 |
|
Впр. 2, а), b) ст. 145 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Вправи за текстом Впр. 2, c) ст. 145 |
||||||||
101 |
16.02 |
Опрацювання теми «Вибираємо книжку» через письмо |
Ст 140 |
Modal Verbs: ought to, may. |
|
Впр. 3а, в, ст. 145 |
Впр. 5|1 ст. 264 |
Описати книгу, яку ви прочитали |
Мульт дошка, магнітофон |
Впр.At home, стр. 146 |
||||||||
102 |
17.02 |
Введення нової лексики «Улюблений книжковий герой» |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
|
Нові ЛО з теми «Книжковий герой» |
Впр. І,ІІ ст. 147 |
|
Індивідуальні картки, магнітофон |
Впр. І, ст. 147 (письмово) Вивчити нові слова |
||||||||
103 |
18.02 |
Опрацювання теми «Улюблений книжковий герой» через говоріння |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
|
Впр. 1, ст. 148 Впр. 1,2.ст. 149 |
|
Впр. 1, ст. 149 Впр. 1, ст. 149 (Grammar in Context) |
Індивідуальні картки |
Впр. 3, ст. 149 Впр.2, ст. 149 |
||||||||
104 |
19.02 |
Опрацювання теми «Улюблений книжковий герой» через письмо |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
|
|
Впр. 2,3, ст. 150 |
Впр 2, 3 ст.150 |
Індивідуальні картки |
Впр. 1,b) ст. 151 Впр.1,c) ст. 151 |
||||||||
105 |
22.02 |
Опрацювання теми «Улюблений книжковий герой» через діалогічне мовлення |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
|
Впр. 1,b) ст. 151 Впр.1,c) ст. 151 |
Впр. 1, ст. 150
|
|
Магнітофон, мульт дошка |
Розповідь “Моя улюблена книга.” Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
106 |
23.02 |
Опрацювання теми «Улюблений книжковий герой» через аудіювання |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
Впр.5/2, ст. 280 |
Впр. 2, а), в) с) ст. 151 |
Впр.5/2, ст. 280 |
|
Магнітофон,додаткова література |
Вивчити вірш ст. 280
|
||||||||
107 |
24.02 |
Опрацювання теми «Улюблений книжковий герой» через письмо |
Ст 146 |
Word – building: the formation of nouns |
|
Впр. 3, а),b) ст. 152 |
Впр.5/2, ст. 264 |
|
Додаткова література |
Впр. At home, стр. 152 |
||||||||
108 |
25.02 |
Узагальнюючий урок з теми “Улюблені книги” |
||||||||||||||||
109 |
26.02 |
Введення нової лексики з теми «Книжковий клуб» |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
|
Впр. І, ст. 153 |
Впр. ІІ, ст. 153 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Впр. І, ст 153 Вивчити слова |
||||||||
110 |
01.03 |
Опрацювання теми «Книжковий клуб» через читання |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
|
Впр. 1, 2, 3 ст. 156 |
Впр. 1, 2, 3 ст. 156 |
Впр. 1, 2, 3 ст. 156 |
Мульт дошка |
Вивчити фрази стр.152 Впр. 3 ст. 156 |
||||||||
111 |
02.03 |
Опрацювання теми «Книжковий клуб» через письмо |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
|
Впр. 1, 2 ст. 157 |
Впр. 3, ст. 157 |
Впр. 2 ст. 157 |
Мульт дошка, магнітофон |
Впр. 3 ст. 157 Написати про улюбленого письменника |
||||||||
112 |
03.03 |
Опрацювання теми «Книжковий клуб» через говоріння |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
|
Впр.1, b) c) стр. 158 |
|
Впр. 2,3 стр. 157 |
|
Впр. 1,а) ст. 158
|
||||||||
113 |
04.03 |
Опрацювання теми ««Книжковий клуб» через аудіювання |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
Впр. 5/3, ст. 280 |
Впр. 2, в) с),d) ст. 158-159 |
Впр. 5/3, ст. 280
|
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
114 |
05.03 |
Опрацювання теми «Книжковий клуб» через письмо |
Ст. 152 |
Modal Verbs: must, might to. |
|
Впр. 3, a) b) ст. 159 |
Впр. 5/3, ст. 264
|
Написати автобіографію улюбленого письменника |
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Впр. At home, стр 159 |
||||||||
115 |
09.03 |
Введення нової лексики з теми «Ідемо в бібліотеку.» |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
|
Впр. І, ст. 160
|
Впр. ІІ ст. 161 |
Впр. І, ст. 160
|
Граматичні таблиці, індивідуальні картки |
Вивчити нові слова і фрази стр. 160 |
||||||||
116 |
10.03 |
Опрацювання теми «Ідемо в бібліотеку.» через письмо |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
|
Впр. 1, ст. 162 |
Впр. 1, 3ст. 162 Впр. 2ст. 163 |
Впр. 3ст. 162
|
Індивідуальні картки, мульт дошка |
Впр. 1, ст. 162 Впр. 2 т. 162
|
||||||||
117 |
11.03 |
Опрацювання теми «Ідемо в бібліотеку.» через говоріння |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
|
(Grammer in Context) Впр. 1,2,3 Стр. 163 Впр. 1, с). ст. 163 |
впр.1, ст. 163 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Впр. 1, b) cт. 164 Скласти доповідь про бібліотеки світу |
||||||||
118 |
12.03 |
Опрацювання теми «Ідемо в бібліотеку.» через аудіювання |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
Впр.5/4, ст. 280 |
Впр.2a), b), c) ст. 165 |
Впр.5/4, ст. 280 |
|
Індивідуальні картки |
Впр.2b) ст. 165 Завдання за індивідуальними картками
|
||||||||
119 |
15.03 |
Опрацювання теми «Ідемо в бібліотеку.» через письмо |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
|
Впр. 3, a),b),ст. 166 |
Впр. 5/4, ст. 265 |
Написати оголощення про події в шкільній бібліотеці |
Мульт дошка |
Прокт «Улюблені книжки»
|
||||||||
120 |
16.03 |
Захист проектів |
ст. 160 |
Modal Verbs: can. |
Впр. C ст. 168 |
|
Впр. B ст. 167 |
Впр.І, ІІ ст. 167 |
|
Впр. C, D стр. 167 |
||||||||
121 |
17.03. |
Узагальнюючий урок з теми “Улюблені книжки” |
|
|
Повторити вивчені слова |
|||||||||||||
Неймовірна Велика Британія |
||||||||||||||||||
122 |
18.03 |
Введення нової теми «Неймовірна Британія» |
ст. 170 |
Adverbs of degree: rather, quite, almost. |
|
Впр. І, ст. 170 |
Впр. ІІ, ст. 171 |
|
Додаткова література, мульт дошка |
Впр. 1, с т. 173 Вивчити слова |
||||||||
123 |
19.03 |
Опрацювання теми «Неймовірна Британія» через письмо |
ст.170 |
Adverbs of degree: rather, quite, almost. |
|
Впр.2, ст. 173
|
Phonetics in Context впр. 1, ст 173 |
впр. 1,3, ст 173 |
Додаткова література |
Впр. 3, ст. 174 Вивчити фрази |
||||||||
124 |
29.03 |
Опрацювання теми «Неймовірна Британія» через говоріння |
ст. 170 |
Adverbs of degree: rather, quite, almost. |
|
Впр. 1,2 ст. 174 |
Впр. 1,а) ст.175 |
Впр 1 в), ст.175 |
Мульт дошка |
Впр.1с) ст 175 (письмово) Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
125 |
30.03 |
Опрацювання теми «Неймовірна Британія» через аудіювання |
ст. 170 |
Adverbs of degree: rather, quite, almost. |
Впр 6/1, ст 282 |
Впр 2 в),с), ст 176 |
Впр 6/1, ст 282 |
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр. 2 а), ст 176 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
126 |
31.03 |
Опрацювання теми «Неймовірна Британія» через письмо |
ст. 170 |
Adverbs of degree: rather, quite, almost. |
|
Впр 3а), в),ст 176 |
Впр 6/1, ст 265 |
Впр. At home, стр. 177 |
Магнітофон, мульт дошка |
Написати розповідь “Що я відвідаю у Великій Британії” |
||||||||
127 |
01.04 |
Введення нової теми «Ще більше фактів про Британію» |
Ст.177 |
Linking words and phrases |
|
Впр. І, ст. 177 |
Впр. ІІ, ст. 178 |
|
Магнітофон, мульт дошка |
Вивчити слова Впр. І стр. 177 |
||||||||
128 |
02.04 |
Опрацювання теми «Ще більше фактів про Британію» через письмо |
Ст .177 |
Linking words and phrases |
|
Впр. 1, 2 стр 180 |
Впр. 1, стр.180 |
Впр. 1, Стр.180 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр 2, стр 180 |
||||||||
129 |
05.04 |
Опрацювання теми «Ще більше фактів про Британію» через письмо |
Ст.177 |
Linking words and phrases s |
|
Впр 1,ст 181
|
|
Впр 2,ст 181 |
Мульт дошка, індивідуальні картки |
Впр 3 ст 181 |
||||||||
130 |
06.04 |
Опрацювання теми «Ще більше фактів про Британію» через говоріння |
Ст.177 |
Linking words and phrases |
|
Впр 1 в), с), ст 182 |
Впр 1,а), ст 181 |
Впр 1 в), стр. 182 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр1 с), ст 182 (вивчити вірш) |
||||||||
131 |
07.04 |
Опрацювання теми «Ще більше фактів про Британію» через аудіювання |
Ст.177 |
Linking words and phrases |
Впр 6/2 Стр.282 |
Впр 2 а), в),с) Стр. 182-183 |
Впр 6/2 Ст282 |
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр 2 с), ст 183 (письмово)
|
||||||||
132 |
08.04 |
Опрацювання теми «Ще більше фактів про Британію» через письмо |
Ст.177 |
Linking words and phrases |
|
Впр 3а), в) стр. 183 |
Впр 6/2 Ст266 |
Впр.at home, стр.183 |
Додаткова література, магнітофон |
Проект-презентація «Велика Британія» |
||||||||
133 |
09.04 |
Введення нової теми «Видатні люди Британії» через монологічне мовлення |
Ст 184 |
Verbs with an active and stative meaning |
|
Впр.І, ст. 184 |
Впр. ІІ, ст. 185 |
Впр. І, стр. 184 |
Додаткова література, магнітофон |
(Phonetics in Context) Впр 1, ст 186 Вивчити слова |
||||||||
134 |
12.04 |
Опрацювання теми теми «Видатні люди Британії» через письмо |
Ст 184 |
Verbs with an active and stative meaning |
|
(Words and Prases in Context) Впр. 1, стр 186 |
Впр 2 ,3 ст 187 |
Впр 1,2 ст 187 |
Додаткова література, магнітофон |
Впр 3, ст 187
|
||||||||
135 |
13.04 |
Опрацювання теми «Видатні люди Британії» через говоріння |
Ст 184 |
Verbs with an active and stative meaning |
|
Впр. 1, a),b),с), ст. 189 |
Впр 2, ст 188
|
Впр 2,3, ст 188
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр. 1, a),b), ст. 189 |
||||||||
136 |
14.04 |
Опрацювання теми «Видатні люди Британії» через аудіювання |
Ст 184 |
Verbs with an active and stative meaning |
Впр 6/3 Ст 283 |
Впр 2 а), в),с), Ст 190 |
Впр 6/3 Ст 283 |
|
Додаткова література, магнітофон |
Впр 2, b),ст 190 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
137 |
15.04 |
Опрацювання теми «Видатні люди Британії» через письмо |
Ст 184 |
Verbs with an active and stative meaning |
|
Впр 3 а), в), Ст 190 |
Впр 6/3 Ст 266
|
Написати розділ про людей в Великобританії |
Додаткова література, магнітофон |
Явпр. At Home ст 191 Завдання за індивідуальними картками |
||||||||
138 |
16.04 |
Введення нової теми «Традиції Великобританії» |
Ст 191 |
Compound nouns, compound adjectives |
|
Впр. І, ст. 191
|
Впр. ІІ, ст. 192-193
|
Впр. І, ст. 191
|
|
Вивчити слова Впр. 1,(Phonetics in Context) ст. 194 |
||||||||
139 |
19.04 |
Опрацювання теми «Традиції Великобританії» через письмо |
Ст 191 |
Compound nouns, compound adjectives |
|
Впр. 1, 2, ст. 195 |
Впр. 1(Words and Phrases in Context) ст.194 Впр. 2, ст. 194 |
Впр. 1 ст. 194 |
|
Вивчити фрази Впр. 3, ст. 195 |
||||||||
140 |
20.04 |
Опрацювання теми «Традиції Великобританії» через говоріння |
Ст 191 |
Compound nouns, compound adjectives |
|
Впр. 3, ст. 195 Впр. 1,2,3(speaking), ст. 195-197 |
Впр. 1(speaking), ст. 195 |
|
|
Впр. 2(speaking), ст. 196 Впр.3(speaking), стр. 197 |
||||||||
141 |
21.04 |
Опрацювання теми «Традиції Великобританії» через аудіювання |
Ст 191 |
Compound nouns, compound adjectives |
Впр 6 /4 Ст 284 |
Впр 2 а), в),c), Ст197 |
Впр 6 /4 Ст 284
|
|
|
Впр A a), стр 198 Впр A b), стр 198
|
||||||||
142 |
22.04 |
Опрацювання теми «Традиції Великобританії» через письмо |
Ст 191 |
Compound nouns, compound adjectives |
|
Впр3 а), в) Ст .197-198 |
Впр 6 /4 стр 266 Впр B, стр 199 Впр. С, Стр. 200
|
|
|
Впр. At home Ст 198 Впр D Ст 200
|
||||||||
143 |
23.04 |
Узагальнюючий урок з теми “Неймовірна Велика Британія” |
Повторити вивчені слова |
|||||||||||||||
Завітайте до України |
||||||||||||||||||
144 |
26.04 |
Введення нової теми «Україна» через читання |
Ст.202 |
Articles “a”, “the” |
|
Впр. І, ст. 202 |
Впр. ІІ, ст. 203 |
Впр1, ст. 204 |
Магнітофон, мульт дошка |
Вивчити слова Впр.3, ст205 |
||||||||
145 |
27.04 |
Опрацювання теми «Україна» через письмо |
Ст.202 |
Articles “a”, “the” |
|
Впр3, ст. 205 |
Впр2, ст. 205 |
Впр 1, 2,ст. 205 |
|
Впр3, ст. 206 Впр1, с), ст. 207 |
||||||||
146 |
28.04 |
Опрацювання теми «Україна» через аудіювання |
Ст.202 |
Articles “a”, “the” |
Впр 7 /1 Ст 284 |
Впр 2 а), в),c), Ст207 |
Впр. 1 а), стр.207 Впр 7 /1 Ст 284 |
|
|
Впр 1 b), Ст 207
|
||||||||
147 |
29.04 |
Опрацювання теми «Україна» через письмо |
Ст.202 |
Articles “a”, “the” |
|
Впр 7 /1 Ст 267 |
Впр3 а), в) Ст .208 |
Впр At home, стр. 208
|
|
Розповідь про Україну
|
||||||||
148 |
30.04 |
Введення нової теми «Погода України» через монологічне мовлення |
Ст.208 |
Word-building: suffixes of adjectives |
|
Впр. І, ст. 209 Впр. 1, стр.211 |
Впр. ІІ, ст. 209 Впр. 2, ст. 211 |
Впр.2, стр. 211 |
Магнітофон, мульт дошка |
Вивчити слова Впр.2, ст211 |
||||||||
149 |
05.05 |
Опрацювання теми «Погода України» через письмо |
Ст.208 |
Word-building: suffixes of adjectives |
|
Впр1, ст. 212 |
|
Впр3,ст. 211 Впр. 2, ст. 212 |
|
Впр3, ст. 212 Вивчити фрази стр. 208 |
||||||||
150 |
06.05 |
Опрацювання теми «Погода України» через аудіювання |
Ст.208 |
Word-building: suffixes of adjectives |
Впр 7 /2 Ст 285 |
Впр 2 а), в),c), Ст214 Впр 1,3 Ст213 |
Впр 2, стр 213 Впр 7 /2 Ст 285
|
|
|
Вивчити вірш ст 285
|
||||||||
151 |
07.05 |
Опрацювання теми «Погода України» через письмо |
Ст.208 |
Word-building: suffixes of adjectives |
|
Впр3 а), в) Ст .214 |
Впр 7 /2 Ст 267
|
Написати прогноз погоди України |
|
Впр. At home, Сстр. 215 Розповісти пропрогноз погоди в Україні на наступний тиждень |
||||||||
152 |
11.05 |
Введення нової теми «Спостерігаючи за Українцями» |
Ст.215 |
Comparison constructions “as…as”, “not so…as” |
|
Впр. І, ст. 215 Впр. ІІІ, 1,ст. 217 |
Впр. ІІ, ст. 215
|
Впр. 1,ст. 218 |
Магнітофон, мульт дошка |
Вивчити слова Впр.2, ст 218 |
||||||||
153 |
12.05 |
Опрацювання теми «Спостерігаючи за Українцями» через письмо |
Ст.215 |
Comparison constructions “as…as”, “not so…as” |
|
Впр3, ст. 218 Впр1, ст. 218 |
|
Впр3,ст. 219
|
|
Впр1, ст. 219 Впр2, ст. 219 |
||||||||
154 |
13.05 |
Опрацювання теми «Спостерігаючи за Українцями» через аудіювання |
Ст.215 |
Comparison constructions “as…as”, “not so…as” |
Впр 7 /3 Ст 285 |
Впр 2 а), в),c), Ст221 |
Впр 7 /3 Ст 285
|
|
|
Впр 3, ст. 220 Впр2, b) ст. 221 |
||||||||
155 |
14.05 |
Опрацювання теми «Спостерігаючи за Українцями» через письмо |
Ст.215 |
Comparison constructions “as…as”, “not so…as” |
|
Впр3 а), в) Ст .221 |
Впр 7 /3 Ст 267
|
Описати Українського підлітка |
|
Впр At home, стр. 222 Описати Українського підлітка (усно) |
||||||||
156 |
17.05 |
Введення нової теми «Мандруємо Україною» через монологічне мовлення |
Ст.222 |
Definite article “the” |
|
Впр. І, ст. 223 Впр. ІІІ, 1,ст. 225 |
Впр. ІІ, ст. 223 Впр. 1,3,ст. 225 |
Впр.1, стр 225 |
Магнітофон, мульт дошка |
Вивчити слова Впр.2, ст 225 |
||||||||
157 |
18.05 |
Опрацювання теми «Мандруємо Україною» через діалогічне мовлення |
Ст.222 |
Definite article “the” |
|
Впр1, ст. 225 Впр1,2, 3,ст. 226 Впр3, ст. 227 |
Впр. 2 стр.226 |
Впр3,ст. 226
|
|
Впр А1, ст. 229 |
||||||||
158 |
19.05 |
Опрацювання теми «Мандруємо Україною» через аудіювання |
Ст.222 |
Definite article“the” |
Впр 7 /4 Ст 286 |
Впр 2 а), в),c), Ср. т228 |
Впр 7 /4 Стр. 228
|
Впр.2b стр. 228 |
|
Впр B, ст. 230
|
||||||||
159 |
20.05 |
Опрацювання теми «Мандруємо Україною» через письмо |
Ст.222 |
Definite article “the” |
|
Впр3 а), в) Стр. .228 |
Впр 7 /4 Стр. 268
|
Написати розповідь «Подорож Україною» |
|
Впр At home, Ст 229 Розповісти про визначні місця України |
||||||||
160 |
21.05 |
Узагальнюючий урок з теми “Україна” |
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|||||||||||
161 |
24.05 |
Контроль читання |
|
|||||||||||||||
162 |
25.05 |
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||||||
163 |
26.05 |
Контроль письма |
|
|||||||||||||||
164 |
27.05 |
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||||
165 |
28.05 |
Аналіз контрольних робіт Узагальнюючий урок. |
|
|||||||||||||||