КТП з англійської мови за підручником О.Д. Карп"юк, розраховане на 3 години/тиждень. Календарно - тематичне планування розроблене згідно нової програми зі змістовими лініями, очікуваними результатами та комунікативними уміннями
Календарно - тематичне планування “English – 9” (О.Д. Карп'юк)
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Who Are You?
|
|||||||||||||||
1 |
|
Хто ви? Люди навколо нас Яка ти людина? |
VB c 7, 4 с. 8 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Діалог
|
2, 6, с.6-8 7, 11, с.11, 8 с. 10 |
1 c. 6, 3 с. 7, 9 с. 10, |
Написати електронного листа у відповідь 10 с. 11 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська, інформаційно – цифрова кампетентність |
В. 6, с.9 (п) 11 с. 11-12 |
2 |
|
||||||||||||||
3 |
|
Твої вподобання Розвиток граматичних навичок |
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
|
|
1,5 с. 13 |
2, 3,4 с. 13-14 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність |
Скласти речення, 6 с. 14 |
4 |
|
||||||||||||||
5 |
|
Більше про тебе |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
1, 3, 4, с.15-17 |
1, с.15 |
2,7с 15-19 |
|
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність |
6 с.19, проект «Я – помічник» |
6 |
|
||||||||||||||
7 |
|
Давайте поговоримо про друзів |
VB c 23 |
Герундій |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
5с.22 |
|
1, 2, 3, 6, с.19-23 |
4 с. 21 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність |
7 с.23 |
8 |
|
||||||||||||||
9 |
|
Дозвольте відрекомендуватися |
|
Герундій |
Складає автобіографію |
|
1 с. 24-25 |
|
2 с.26 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність |
Розповідь про себе |
10 |
|
Покоління підлітків |
1 с. 27, VB c 29 |
|
Описує різні підліткові групи |
|
2 с.27 |
1,3, 4,5, с.28-30
|
|
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
5 с. 30-31 |
11 |
|
Вподобання та хобі Розвиток граматичних навичок |
|
Герундій чи інфінітив? |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
|
1, 2, с.32 |
5, 6, 8, с.35 |
1, 2,3,4 с. 32-34 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
7 с.35, 8 с. 35 |
12 |
|
||||||||||||||
13 |
|
Улюблений одяг |
VB c 38 |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
2с.36 |
|
1 с. 35 |
2с, 3, 4 с. 37 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
5 с. 38 |
14 |
|
Який одяг ми носимо |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
2 с.39-40 |
2 с.39-40 |
1, 3, 5 с.39 - 41 |
2с с. 40 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
4 с.41 |
15 |
|
Молодіжні клуби |
1 с. 42 |
Герундій чи інфінітив? |
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.
|
|
|
|
2 с.42 |
|
+ |
|
+ |
Підприємливість та фінансова грамотність |
1 с.42 (у) |
16 |
|
Стиль життя Молодіжні субкультури |
|
4 с.44 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
|
2 с.43 – 44, 6 с. 47, 9 с. 50-51 |
3 с. 45-46, 8,9а с. 49-50, 12 с. 53 |
1 с. 43, 4, 5 с. 46 |
|
+ |
|
+ |
Підприємливість та фінансова грамотність |
7с.48-49, 11 с. 52, 13 с. 53 |
17 |
|
||||||||||||||
18 |
|
||||||||||||||
19 |
|
||||||||||||||
20 |
|
Позакласне читання. «Молодіжна культура» |
VB c. 55 |
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
|
1 с.54-57 |
2, 3 с.57 |
|
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
4 с.57 |
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
Unit 2. “What’s Your Choice?”
|
|||||||||||||||
21 |
|
Ваш вибір Телестереотипи |
VB c.63, 67 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
|
1, 2, 3с. 62-64, 5, 6с.66 |
4 с. 65 |
8 с. 69 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
7, 9с.68 |
22 |
|
||||||||||||||
23 |
|
Телебачення як засіб масової інформації |
VB с. 72 |
|
Визначає достовірність інформації.
|
1, 2, 4с. 69-72 |
|
2, 3, 70-71 |
|
|
+ |
+ |
|
Здоров'я і безпека |
5 с.72 |
34 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Складно-підрядні речення |
Визначає достовірність інформації.
|
|
1-2 с. 73-75 |
4 с. 76 |
3,5 с. 75-76 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
LOOK c.74 (вивч) 6с.76-77 |
35 |
|
||||||||||||||
36 |
|
Твій он-лайн партнер |
VB с. 78 |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
2а с.78 |
|
1, 2в,с, 3-5, 7, с.77-81 |
1 с.77 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
6 с. 81 |
37 |
|
Масмедіа у нашому житті |
|
Відносні займенни-ки |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
|
|
2 с.82 |
1 с. 82 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
2 с. 82 |
38 |
|
Вибір кар'єри |
VB с.84 |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
|
1с.83, 5а с. 86 |
2, 3 с. 85-86 |
4 с. 86 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
4 д с. 86 6 с.87 |
39 |
|
||||||||||||||
40 |
|
Незвичайні професії |
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
перегляд та обговорення відео |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
Розп. про незвич професію |
|||
41 |
|
Незвичайні професії Контроль аудіювання |
|
Відносні займен-ники |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів |
2-4 с. 88 |
6 с. 89 |
1 с. 87
|
5 с. 89 |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
6 с. 90
|
42 |
|
Розвиток граматичних навичок Контроль читання |
|
Відносні займен-ники |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
|
|
1, 3, 4 с. 91 |
2, 5, 6 (1-5) с. 91 |
|
+ |
|
+ |
Громадянська відповідальність Підприємливість та фінансова грамотність |
6 с. 92, 7 с. 92 |
43 |
|
Час поговорити про роботу |
VB с.95, 4 с. 94 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
1 - 7 с.93-96 |
|
|
+ |
|
+ |
Підприємливість та фінансова грамотність Громадянська відповідальність
|
8 с.96, проект «Моя майбутня професія» |
44 |
|
||||||||||||||
45 |
|
Професії моїх друзів. Риси характеру. Контроль говоріння. |
|
|
Висловлює власну думку на рахунок певних професій, аналізує потребу суспільства в певних професіях Робить повідомлення в межах вивченої тематики 10-15 речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики |
|
|
1 с. 97 |
|
|
+ |
|
+ |
Підприємливість та фінансова грамотність Громадянська відповідальність |
2 с. 97 |
46 |
|
Контроль письма Ще про телебачення
|
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.
|
|
6 с.100, 12, 13 с. 104-107 |
1-5 с. 98-100 9, 14 с. 101-107 |
10,11 с. 103, |
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
7с.101, 15 с. 107 |
47 |
|
||||||||||||||
48 |
|
Позакласне читання “TV Mozaic” Підсумковий урок |
VB с.109 |
|
Вміє виділяти основну інформацію, вести бесіду за текстом |
2 с. 108-112 |
1с. 108 |
3, 4 с. 112 |
|
|
+ |
|
|
Громадянська відповідальність |
5 с. 113 |
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
Unit III. “What’s Your Knowledge?”
|
|||||||||||||||
49 |
|
Винахідники по всьому світі Великі вчені
|
VB с.120 |
Past simple Present simple
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
2c, 3 с. 119. 4aс.1207с. 120 |
7с. 120
|
1с.118 2b с. 119 2с.124 |
4c с. 120 5с.120 1с. 124 |
|
|
+
|
|
Інформаційно цифрова компетентність
|
9с. 123
3a с. 125 |
50 |
|
||||||||||||||
51 |
|
Великі вчені. Розвиток уміння писемного продуктування |
2 с. 124, VB с. 127 |
|
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів |
|
3b с. 125 |
1-3 с.124 4с.126 6-7 с.127
|
3b с. 125 |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
5 с. 126 |
52 |
|
Позитивні наслідки винаходів. розвиток граматичних навичок |
VB с. 135 |
Present/ Past Passive |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
1a с. 128, 5с.132-133. 7 с. 134-135 |
1b с. 129, 3с.1304с.131 8с.136 |
2с.130 9с.136 |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
3bс. 131, 6 с. 134
|
53 |
|
||||||||||||||
54 |
|
Сучасні винаходи |
VB с.138 |
Passive Voice |
Обговорює роль сучасної техніки у суспільстві Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
3 с. 138 6a с. 142 |
2 с.137 5a с. 139 10a с. 144 |
1a, с. 136. 1b с. 137 5b с. 141 8с.143 9a с. 144
|
4b с. 138 10a с. 144 |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно цифрова компетентність |
4a с. 138 6b с. 142 9b с. 144 |
55 |
|
||||||||||||||
56 |
|
||||||||||||||
57 |
|
Винаходи та відкриття.
|
|
|
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
|
1 с. 145 |
2b с. 145. |
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно цифрова компетентність |
2а с. 145 |
58 |
|
Природа і навколишнє середовище Екологічні катастрофи |
VB с 149 |
Present Passive. Past Passive
|
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
2с. 146. 4с. 147 7b с. 151 |
1с.146 4с.147 5с.149 6с.150 8с.151 |
|
+
|
|
|
+
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
3с. 147.
Сomposition “What Is Nature”
9a с. 151 |
59 |
|
||||||||||||||
60 |
|
||||||||||||||
61 |
|
Парниковий ефект |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
2a,b, 3а с. 153. 6a,с с.156 |
5 с. 155 |
1 с. 152 – 153, 7с.156 9a с. 152 |
|
|
|
|
+ |
Екологічна грамотність і здорове життя |
4 с. 154 9б с. 154 |
62 |
|
||||||||||||||
63 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення 1-го типу |
|
|
|
1, 2 с. 157-158 |
3,4 с. 158 |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Скласти речення |
64 |
|
Проблеми екології |
VB с 163 |
|
Розглядає природу як цілісну систему
|
|
1, 2, 4, 5а с. 159-162 |
2б, 3 с. 160, 7, 8 с. 164 - 165 |
5б с. 163 |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 164 9 с. 165-166 |
65 |
|
||||||||||||||
66 |
|
Рідкісні види тварин |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
с 166-167 |
|
1 с. 167 |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
2 с. 167 |
67 |
|
Червона книга України |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
Перегляд та обговорення відео |
+ |
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
проект «Червона книга України» |
|||
68
|
|
Повтерення вивченого матеріалу |
|
|
Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
4с с 171 |
|
3,4 с. 169-171, 5 с. 171 9 с. 173 11 с. 173 |
1,2 с. 168 7 с. 172 8 с. 173 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
6 с. 172, 10 с. 173 12 с. 174 |
69
|
|
||||||||||||||
70
|
|
||||||||||||||
71 |
|
Позакласне читання “A Gentle Genius”
|
|
|
Вміє виділяти основну інформацію, вести бесіду за текстом |
|
1 с. 175 |
2с.177 3с.177 6с.177 |
4 с. 177 5 с. 177 |
|
|
|
|
|
Retelling the text. 6 с. 177 |
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
|
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
Unit IV “Why Not Take a Clother Look?”
|
|||||||||||||||
72 |
|
Велика Британія сьогодні Географічне положення Великої Британії |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
3 с. 184 – 185 7 с. 186-187 |
1б, 2а, д с. 182 4, 5 с. 185 8с.187 захист проектів |
1а2б, 2с с. 182 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
6 с. 186
проект «Велика Британія» |
73 |
|
||||||||||||||
74 |
|
||||||||||||||
75 |
|
Географічне положення Великої Британії |
|
Пасивний стан |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
2, 3, 4 с. 188-191 |
|
1 с. 188 |
5а с. 191 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
5б с. 191
|
76
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Past Tenses |
|
Вживає граматичні конструкції в реченнях, діалогах, монологах |
|
2 с. 192 |
1c.192 3 (1-8) с. 193 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
3 с. 193 |
77
|
|
Future Tenses |
|
|
4 с. 193 5с.194 |
6с.194 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
7 с.194 |
||
78
|
|
||||||||||||||
скласти розповідь (15 речень) |
|||||||||||||||
79
|
|
||||||||||||||
80
|
|
Частини Об’єднаного Королівства |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
5с198 |
3с197 6с199 |
1с194 2с195 3с196-197 4с198 захист проектів |
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
7 с.200 8 с. 200 проект по темі |
81 |
|
||||||||||||||
82 |
|
||||||||||||||
83 |
|
Частини Об’єднаного Королівства Контроль аудіювання |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів |
|
|
|
1 с. 200 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
1 с. 200 (закінч) |
84 |
|
Звичаї та традиції Великої Британії Контроль читання |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
Робота з додатковим матеріалом |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
проект по темі |
|||
85 |
|
||||||||||||||
86 |
|
Культурне розмаїття Великої Британії |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
Робота з додатковим матеріалом |
|
+ |
|
|
Спілкування мовою |
проект по темі |
|||
87 |
|
||||||||||||||
90 |
|
Міста Великої Британії Лондон |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях Розпитує про правила поведінки в європейських столицях
|
|
1а с. 201-202,2 с. 203, 4а с. 204,5 с. 205 |
1б с. 202 2б, 3с.204 6с.205 6с с. 206 |
|
|
+
|
|
|
Спілкування іноземною мовою
|
5б с. 205 7 с. 207 |
91 |
|
||||||||||||||
92 |
|
Бірмінгем та Глазго |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
1а,б с. 207 2б,с с. 208 |
|
2 с. 207 3 с. 209, 4с.210
|
|
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
5 с. 210
проект по темі |
93
|
|
||||||||||||||
94 |
|
Розвиток граматичних навичок Контроль письма |
|
Passive Voice |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
|
|
1с.210 2с.211 |
3с.211 4(1-10) с. 212 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
4 с. 212-213
додатк вправи |
95
|
|
||||||||||||||
96 |
|
Виконання додаткових вправ |
|||||||||||||
97 |
|
Відомі місця відомих міст Великої Британії Контроль говоріння. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки Робить повідомлення в межах вивченої тематики 10-15 речень речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики |
|
4 с. 215 6 с. 216 |
1-3 с. 213-215 5 с. 216 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
6б с. 217 |
98 |
|
||||||||||||||
100 |
|
||||||||||||||
101 |
|
Визначні місця міст Великої Британії Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
|
|
|
1 с. 217 |
|
+ |
|
|
Спілкування мовою |
1 с. 217 постер |
102 |
|
Відомі міста Великої Британії та України Кардіф |
|
|
Порівнює міста, орієнтується по карті України та Великої Британії |
1 с.218 |
2 с. 218-219 3 с. 220-221 |
4 с. 222 5 с. 222 |
7а с. 224 9а с. 225 10 с. 225 |
|
|
|
|
|
6 с. 223 8 с. 224 9б с. 225 |
103 |
|
Манчестер |
|||||||||||||
104 |
|
Львів – європейське місто України |
|||||||||||||
105 |
|
Позакласне читання “Lviv – Florence of Eastern Europe” Підсумковий урок |
|
|
|
|
2 c 226-232 |
1 c 226 3 c 232-2333 |
|
|
|
|
|
|
5 c233 |