Календарно - тематичне планування 9 клас

Про матеріал

КТП з англійської мови за підручником О.Д. Карп"юк, розраховане на 3 години/тиждень. Календарно - тематичне планування розроблене згідно нової програми зі змістовими лініями, очікуваними результатами та комунікативними уміннями

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування English – 9” (О.Д. Карп'юк)

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Who Are You?

 

1

 

Хто ви?

Люди навколо нас

Яка ти людина?

VB c 7,

4 с. 8

 

 

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Діалог

 

 2,  6, с.6-8

7, 11, с.11,

8 с. 10

1 c. 6,

3 с. 7,

9 с. 10,

Написати електронного листа у відповідь

10 с. 11

 

+

 

 

Соціальна та громадянська, інформаційно – цифрова кампетентність

В. 6, с.9 (п)

11 с. 11-12

2

 

3

 

 

Твої вподобання

Розвиток граматичних навичок

 

Герундій, В. 2-4, с.13-14

Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів

 

 

1,5 с. 13

2, 3,4 с. 13-14

 

+

 

 

 Громадянська відповідальність,

інформаційно – цифрова кампетентність

Скласти речення, 6 с. 14

4

 

5

 

Більше про тебе

 

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

1, 3, 4, с.15-17

1, с.15

 2,7с  15-19

 

 

+

 

 

Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність

6 с.19, проект «Я – помічник»

6

 

7

 

 

Давайте поговоримо про друзів

VB c 23

Герундій

Розповідає про спілкування зі своїм другом

5с.22

 

1, 2, 3, 6, с.19-23

4 с. 21

 

+

 

 

Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність

7 с.23

8

 

 

9

 

Дозвольте відрекомендуватися

 

Герундій

Складає автобіографію

 

1 с. 24-25

 

2 с.26

 

+

 

 

Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова кампетентність

Розповідь про себе

10

 

Покоління підлітків

1 с. 27,

VB c 29

 

Описує різні підліткові групи

 

2 с.27

1,3, 4,5, с.28-30

 

 

 

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

5 с. 30-31

11

 

 

Вподобання та хобі

Розвиток граматичних навичок

 

Герундій чи інфінітив?

Розповідає про свої вподобання та хобі

 

1, 2, с.32

5, 6, 8, с.35

1, 2,3,4 с. 32-34

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

7 с.35,

8 с. 35

12

 

 

13

 

Улюблений одяг

VB c 38

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 2с.36

 

1 с. 35

2с, 3, 4 с. 37

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

5 с. 38

14

 

Який одяг ми носимо

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

2  с.39-40

2  с.39-40

1, 3, 5 с.39 - 41

2с с. 40

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

4 с.41

15

 

Молодіжні клуби

1 с. 42

Герундій чи інфінітив?

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

 

 

 

 

 2 с.42

 

+

 

+

Підприємливість та фінансова грамотність

1 с.42 (у)

16

 

 

Стиль життя Молодіжні субкультури

 

4 с.44

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

 

2 с.43 – 44,

6 с. 47,

9 с. 50-51

3 с. 45-46, 8,9а с. 49-50, 12 с. 53

1 с. 43,

4, 5 с. 46

 

+

 

+

Підприємливість та фінансова грамотність

 7с.48-49,

11 с. 52,

13 с. 53

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

Позакласне читання.

«Молодіжна культура»

VB c. 55

 

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

 

 

1 с.54-57

2, 3 с.57

 

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

4 с.57

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

 

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit 2. “What’s Your Choice?”

 

21

 

 

Ваш вибір

Телестереотипи

VB c.63, 67

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності

 

 

 1, 2, 3с. 62-64, 5, 6с.66

4 с. 65

8 с. 69

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

7, 9с.68

22

 

23

 

Телебачення як засіб масової інформації

VB с. 72

 

Визначає достовірність інформації.

 

1, 2, 4с. 69-72

 

2, 3, 70-71

 

 

+

+

 

Здоров'я і безпека

5 с.72

34

 

Розвиток граматичних навичок

 

Складно-підрядні речення

Визначає достовірність інформації.

 

 

 1-2 с. 73-75

4 с. 76

3,5 с. 75-76

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

LOOK c.74 (вивч)

6с.76-77

35

 

36

 

Твій он-лайн партнер

VB с. 78

 

Запитує партнера про його  преференції у телепрограмах

 2а с.78

 

1, 2в,с, 3-5, 7,  с.77-81

 1 с.77

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

6 с. 81

37

 

Масмедіа у нашому житті

 

Відносні займенни-ки

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

 2 с.82

1 с. 82

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

2 с. 82

38

 

 

Вибір кар'єри

VB с.84

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

 

 

 1с.83,

5а с. 86

2, 3 с. 85-86

4 с. 86

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

4 д с. 86

6 с.87

39

 

 

 

 

40

 

Незвичайні професії

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

перегляд та обговорення відео

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Розп. про незвич професію

41

 

Незвичайні професії

Контроль аудіювання

 

Відносні займен-ники

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

2-4 с. 88

6 с. 89

1 с. 87

 

 

5 с. 89

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

6 с. 90

 

 

 

42

 

Розвиток граматичних навичок

Контроль   читання

 

Відносні займен-ники

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

 

 

1, 3, 4 с. 91

2, 5, 6 (1-5) с. 91

 

+

 

+

Громадянська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

6 с. 92,

7 с. 92

43

 

Час поговорити про роботу

VB с.95,

4 с. 94

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

 

1 - 7 с.93-96

 

 

+

 

+

Підприємливість та фінансова грамотність

Громадянська відповідальність

 

8 с.96,

проект «Моя майбутня професія»

44

 

45

 

 

Професії моїх друзів. Риси характеру.

Контроль говоріння.

 

 

Висловлює власну думку на рахунок певних професій, аналізує потребу суспільства в певних професіях

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 10-15 речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

 

1 с. 97

 

 

+

 

+

Підприємливість та фінансова грамотність

Громадянська відповідальність

2 с. 97

46

 

Контроль письма Ще про телебачення

 

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

 

6 с.100,

12, 13 с. 104-107

1-5 с. 98-100

9, 14 с. 101-107

10,11  с. 103,

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

7с.101,

15 с. 107

47

 

48

 

 Позакласне читання

TV Mozaic

Підсумковий урок

VB с.109

 

Вміє виділяти основну інформацію, вести бесіду за текстом

2 с. 108-112

1с. 108

3, 4 с. 112

 

 

+

 

 

Громадянська відповідальність

5 с. 113

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

 

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit III. “What’s Your Knowledge?”

 

49

 

 

 Винахідники по всьому світі

Великі вчені

 

VB с.120

Past simple

Present simple

 

Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів

2c, 3 с. 119.

4aс.1207с. 120

 7с. 120

 

1с.118

2b с.

119

2с.124

4c с. 120

5с.120

1с.

124

 

 

 

 

+

 

 

 

Інформаційно цифрова компетентність

 

9с. 123

 

3a с. 125

50

 

51

 

Великі вчені.

Розвиток уміння писемного продуктування

2 с. 124, VB с. 127

 

Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів

 

 

3b с. 125

1-3 с.124

4с.126

6-7 с.127

 

 3b с. 125

 

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

5 с. 126

52

 

Позитивні наслідки винаходів.

розвиток граматичних навичок

VB с. 135

Present/

Past Passive

Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

1a с. 128,

5с.132-133.

7 с. 134-135 

1b с. 129,

3с.1304с.131

8с.136

2с.130

9с.136

 

 

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

3bс. 131,

6 с. 134

 

53

 

54

 

Сучасні винаходи

VB с.138

Passive Voice

Обговорює роль сучасної техніки у суспільстві Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

3 с. 138

6a с. 142

2 с.137

5a с. 139

10a с. 144

1a, с. 136.

1b с. 137

5b с. 141

8с.143 9a с. 144

 

4b с. 138

10a с. 144

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно цифрова компетентність

4a с. 138

6b с. 142

9b с. 144

55

 

 

56

 

 

57

 

Винаходи та відкриття.

 

 

 

Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

 

1 с. 145

2b с. 145.

 

 

+

 

+

Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно цифрова компетентність

2а с. 145

58

 

 

Природа і навколишнє середовище

Екологічні катастрофи

VB с 149

Present Passive. Past Passive

 

Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

2с. 146. 4с. 147

7b с. 151

1с.146

4с.147

5с.149

6с.150 8с.151

 

+

 

 

 

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

3с. 147.

 

Сomposition “What Is Nature”

 

9a с. 151

59

 

 

60

 

61

 

Парниковий ефект

 

 

Розглядає природу як цілісну систему

 

2a,b, 3а с. 153. 6a,с с.156

5 с. 155

1 с. 152 – 153,

7с.156

9a с. 152

 

 

 

 

+

Екологічна грамотність і здорове життя

4 с. 154

9б с. 154

62

 

63

 

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення 1-го типу

 

 

 

1, 2 с. 157-158

3,4 с. 158

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Скласти речення

64

 

Проблеми екології

VB с 163

 

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

1, 2, 4, 5а с. 159-162

2б, 3 с. 160, 7, 8 с. 164 - 165

5б с. 163

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 164

9 с. 165-166

65

 

66

 

Рідкісні види тварин

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

с 166-167

 

1 с. 167

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

2 с. 167

67

 

Червона книга України

 

 

Розглядає природу як цілісну систему

Перегляд та обговорення відео

+

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

проект «Червона книга України»

68

 

 

Повтерення вивченого матеріалу

 

 

Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

4с с 171

 

3,4 с. 169-171, 5 с. 171

9 с. 173

11 с. 173

1,2 с. 168

7 с. 172

8 с. 173

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

6 с. 172,

10 с. 173

12 с. 174

69

 

 

70

 

 

71

 

Позакласне читання

A Gentle Genius

 

 

 

Вміє виділяти основну інформацію, вести бесіду за текстом

 

1 с. 175

2с.177 3с.177

6с.177

4 с. 177

5 с. 177

 

 

 

 

 

Retelling the text.

6 с. 177

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

 

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit IV “Why Not Take a Clother Look?”

 

72

 

Велика Британія сьогодні

Географічне положення Великої Британії

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

3 с. 184 – 185

7 с. 186-187

1б, 2а, д с. 182

4, 5 с. 185

8с.187

захист проектів

2б, 2с  с. 182

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

6 с. 186

 

проект «Велика Британія»

73

 

74

 

 

75

 

Географічне положення Великої Британії

 

Пасивний стан

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

2, 3, 4  с. 188-191

 

1 с. 188

5а с. 191

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

  5б с. 191

 

76

 

 

Розвиток граматичних навичок

Past Tenses

 

Вживає граматичні конструкції в реченнях, діалогах, монологах

 

2 с. 192

1c.192

3 (1-8) с. 193

 

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

3 с. 193

77

 

 

Future Tenses

 

 

4 с. 193

5с.194

6с.194

 

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

7 с.194

78

 

 

скласти розповідь (15 речень)

79

 

 

80

 

 

Частини Обєднаного Королівства

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

5с198

3с197

6с199

1с194

2с195

3с196-197

4с198

захист проектів

 

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 7 с.200

8 с. 200

проект по темі

81

 

82

 

83

 

Частини Обєднаного Королівства

Контроль аудіювання

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

 

 

1 с. 200

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

1 с. 200 (закінч)

84

 

Звичаї та традиції Великої Британії

Контроль   читання

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

Робота з додатковим матеріалом

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

проект по темі

85

 

86

 

Культурне розмаїття Великої Британії

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Робота з додатковим матеріалом

 

+

 

 

Спілкування

 мовою

проект по темі

87

 

90

 

 

 

Міста Великої Британії

Лондон

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

1а с. 201-202,2 с. 203,

4а с. 204,5 с. 205

1б с.

202

2б,

3с.204

6с.205

6с с.

206

 

 

+

 

 

 

 

 

Спілкування

іноземною мовою

 

5б с. 205

7 с. 207

91

 

 

92

 

Бірмінгем та Глазго

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

1а,б с. 207

2б,с с. 208

 

2 с. 207

3 с. 209,

4с.210

 

 

 

+

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

5 с. 210

 

проект по темі

93

 

 

94

 

Розвиток граматичних навичок

Контроль письма

 

Passive Voice

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

 

1с.210

2с.211

3с.211

4(1-10) с. 212

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

4 с. 212-213

 

додатк вправи

95

 

 

96

 

Виконання додаткових вправ

97

 

 

 

Відомі місця відомих міст Великої Британії

Контроль говоріння.

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 10-15 речень речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

4 с. 215

6 с. 216

1-3 с. 213-215

5 с. 216

 

 

+

 

 

Спілкування

іноземною мовою

6б с. 217

98

 

 

 

100

 

101

 

Визначні місця міст Великої Британії

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

 

1 с. 217

 

+

 

 

Спілкування

 мовою

1 с. 217

постер

102

 

Відомі міста Великої Британії  та України

Кардіф

 

 

Порівнює міста, орієнтується по карті України та Великої Британії

1 с.218

2 с. 218-219

3 с. 220-221

4 с. 222

5 с. 222

7а с. 224

9а с. 225

10 с. 225

 

 

 

 

 

6 с. 223

8 с. 224

9б с. 225

103

 

 

 

Манчестер

104

 

Львів – європейське місто України

105

 

Позакласне читання

“Lviv – Florence of Eastern Europe”

Підсумковий урок

 

 

 

 

2 c 226-232

1 c 226

3 c 232-2333

 

 

 

 

 

 

5 c233

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Білак Олег
    Не зрозуміла нумерація. Після 23 уроку зразу іде 34 урок. Загальна кількість уроків 95 а не 105.
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. R. Dmitry
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
7779
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку