КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Українська мова
(ЧИТАННЯ, ПИСЬМО, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ)
(За підручником М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко )
№ з/п |
Зміст навчального предмету |
Мета вивчення теми |
К-ть год. |
Дата |
Корекція |
Примітка |
Добуквений період |
29 |
|
|
|
||
1 |
Буквар – навчальна книга.
|
Ознайомити дітей із завданнями уроків читання, із букварем, правилами роботи з підручником, правилами поведінки на уроці та під час перерви; створити умови, які сприяють появі інтересу до навчальної книги — букваря, бажання вчитися, ходити у школу, опановувати знання. |
1 |
02 |
|
|
2 |
Письмове приладдя.
|
Ознайомити учнів з Письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), Гігієнічними правилами письма. Звернути увагу дітей на обкладинку зошита: зміст малюнка. Вправляти у правильному розміщенні в руці олівця,учнів/учениць, які пишуть правою, лівою рукою. Обвести руку на порожній сторінці зошита. Уточнити назви пальчиків руки. Цікаві завдання. Матеріал готується заздалегідь, деталі вибираються учнями самостійно. Робота виконується парами. |
1 |
03 |
|
|
3 |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. |
Познайомитися з учнями/ученицями класу, вчити їх знайомитися, представлятися;ознайомити дітей з поняттям «спілкування», з метою і результатом мовленнєвого спілкування, з мовленнєвим етикетом у різних ситуаціях навчальної взаємодії. |
1 |
04 |
|
|
4 |
Орієнтування на обмеженій площині. |
Вчити учнів/учениць Орієнтуватися на сторінці Зошита (посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч), наводити лінії, домальовувати, розфарбовувати предмети. Дозволити дітям самостійно обрати предмети для малювання. З’ясувати про те, що і де вони розмістили на сторінці. |
1 |
05 |
|
|
5 |
Програмування наступного руху руки. |
Вчити учнів/учениць бачити наступний рух руки ― вибрати безпечну доріжку до школи. Розповідати за малюнком про кожну тваринку, предмет, з яким вона йде до школи. Розфарбовувати предмети на вибір (пеньки – коловими лініями). Вправляння пальчиками по доріжці можна виконувати під рахунок вчителя. Розвивати увагу. |
1 |
06 |
|
|
6 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? |
Розширити уявлення дітей про номінативну роль слів, ознайомити їх практично з іменниками – назвами живих істот (без уживання терміна іменник), навчити ставити до них питання хто?; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Сім’я»; формувати вміння уважно слухати вчителя, відповідати на його запитання, виконувати сприйняті на слух завдання; вчити орієнтуватися на сторінці букваря; виховувати любов і повагу до членів сім’ї. |
1 |
09 |
|
|
7 |
Координування рухів руки. |
Вчити проводити лінії, не торкаючись сторін доріжки. Розвивати фантазію. |
1 |
|
|
|
8 |
Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?; вчити практично ставити до них питання; формувати вміння орієнтуватися на сторінці букваря, розповідати за малюнками і світлинами, про події з власного життя. |
1 |
|
|
|
9 |
Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. |
Вчити проводити подовжені лінії різної форми в обмеженому просторі, розміщувати предмети в обмеженому просторі, розповідати за малюнком. |
1 |
|
|
|
10 |
Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які?; навчити ставити до них питання; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Овочі, фрукти, ягоди»; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. |
1 |
|
|
|
11 |
Виділення окремих предметів з групи предметів. |
Вчити виділяти предмети в складному малюнку, правильно розфарбовувати їх (не заводити кольори один на другий). |
1 |
|
|
|
12 |
Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою. |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про слова, якими називають кількість предметів; навчити ставити до них питання; збагачувати словниковий запас учнів/учениць словами тематичної групи «Посуд»; розвивати вміння розповідати за малюнком; сприймати на слух невеликий текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати. |
1 |
|
|
|
13 |
Контролювання натиску олівцем на папір.
|
Вчити учнів/учениць контролювати натиск олівцем з різною силою на сторінку зошита, ставити крапки одним дотиком олівця (більшого розміру крапки робити коловими рухами пальців), порівнювати предмети, візерунки, розфарбовувати, домальовувати предмети різними формами ліній з ізним натиском олівця; розвивати зв’язне мовлення дітей. |
1 |
|
|
|
14 |
Речення. |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про речення як основний засіб вираження думки; вчити виокремлювати з мовленнєвого потоку слово і речення; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Профе- сії»; вчити складати речення за малюнками, світлинами, схемами; розвивати вміння сприймати на слух невеликий текст, відповідати на запитання за його змістом; розширити й уточнити знання дітей про професії, виховувати повагу до людей різних професій. |
1 |
|
|
|
15 |
Орієнтування в напрямку письма. |
Вчити зображувати подовжені лінії різної форми без відриву олівця від паперу. Вправляти учнів у правильному пересуванні руки уздовж рядка. Вправлятися пальчиками у «ходьбі» по слідах ведмедика, не пропускаючи слідів. Вчити наводити лінії різної форми. Цікаві завдання. Вчитель читає всі завдання. Пропонувати учням самостійно обрати фігуру, яку будуть створювати. |
1 |
|
|
|
16 |
Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів); формувати вміння розпізнавати їх в усному мовленні, самостійно складати та правильно інтонувати; ознайомити учнів/учениць із назвою і зображенням розділових знаків у кінці речень – крапкою, знаком питання і знаком оклику; розвивати вміння будувати речення і розповіді за малюнками. |
1 |
|
|
|
17 |
Основний рядок. |
Ознайомити учнів із положенням ручки в руці, основним рядком: верхньою, нижньою рядковими лініями; серединою рядка (по висоті і довжині); інформувати їх про те, що в рядках вони будуть писати тільки ручкою, а розфарбовувати, малювати – олівцями; учити рівномірно розміщувати предмети в рядку. Цікаві завдання. Пропонувати учням (парам) самостійно обрати і виконати завдання. |
1 |
|
|
|
18 |
Ознайомлення зі службовими словами в реченні. |
Ознайомити учнів/учениць зі службовими словами в реченні, показати практично їхню роль у мові і мовленні на прикладі складання речень за малюнками. |
1 |
|
|
|
19 |
Письмо в рядку прямих ліній. |
Вчити писати прямі лінії в рядку, зберігати однакову відстань між прямими лініями. Цікаві завдання. Пропонувати виконувати перші два завдання учням, які не вміють писати прямі елементи. |
1 |
|
|
|
20 |
Поділ слів на склади. |
активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Дикі і домашні тварини»; розвивати вміння складати речення і розповіді за малюнками, серією малюнків; розширити й уточнити знання дітей про тварин, виховувати дбайливе ставлення до них. |
1 |
|
|
|
21 |
Допоміжні лінії рядка. |
Ознайомити учнів/учениць з міжрядковою лінією сітки зошита; вчити писати в графічній сітці з надрядковою і підрядковою вигнуті лінії. |
1 |
|
|
|
22 |
Наголос у словах. |
Сформувати в учнів/учениць уявлення про наголос у слові, ознайомити з поняттям «наголошений» склад; формувати вміння визначати в слові наголошений склад, позначати його відповідним значком у схемі слова; удосконалювати вміння ділити слова на склади, складати речення і розповідь за серією малюнків. |
1 |
|
|
|
23 |
Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. |
Вчити писати півовали, овали в основному рядку з міжрядковою лінією (звернути увагу учнів на початок письма овалу), наводити, домальовувати, розфарбовувати предмети різної форми; розвивати окомір, увагу. |
1 |
|
|
|
24 |
Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки. |
Сформувати уявлення учнів/учениць про немовні звуки і звуки мовлення, голосні і приголосні звуки за їхніми істотними ознаками, навчити позначати їх умовними позначками; формувати вміння виділяти в словах окремі звуки, робити звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. |
1 |
|
|
|
25 |
Письмо в повній графічній сітці. |
Вчити писати прямі лінії, прямі із заокругленням в графічній сітці з похилою лінією; відпрацьовувати паралельність елементів, однакову відстань між елементами. Цікаві завдання дозволити виконувати самостійно (під контролем вчителя). |
1 |
|
|
|
26 |
Тверді і м’які |
Сформувати в учнів/учениць Письмо в повній Зошит Вчити писати півовали, овали |
1 |
|
|
|
27 |
Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки. |
Удосконалення вміння виконувати повний звуковий аналіз найпростіших за будовою слів, позначати звуки умовними позначками у звукових схемах слів, складати речення і розповідь за малюнками, розповідати казки за ілюстраціями; виховувати інтерес до дитячих книжок. |
1 |
|
|
|
28 |
Письмо в повній графічній сітці. |
Вчити писати петельні елементи в графічній сітці з похилою лінією (звернути увагу на ширину короткої петлі та прямий елемент у верхній, нижній петлі); розвивати увагу, вміння порівнювати предмети. Цікаві завдання. Виконувати під контролем вчителя. |
1 |
|
|
|
Буквений період |
|
|
|
|
||
29 |
Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова. |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [а];здійснити перехід від умовного позначення звуків фішками до ознайомлення з буквами; ознайомити учнів із друкованою буквою а, А; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [а] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. |
1 |
|
|
|
30 |
Письмо малої букви а. |
Звернути увагу на зміст малюнка обкладинки зошита. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Добрий день». Виконувати фронтально. Створювати форму букви а з пластичних матеріалів. Вчити порівнювати форму друкованої і рукописної малої букви а. Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву а в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої а, поєднання двох букв. |
1 |
|
|
|
31 |
Закріплення букви а, А, її звукового значення. |
Закріпити вивчену літеру; ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви А для написання імен, прізвищ, назв міст; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст з опорою на ілюстрації; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. |
1 |
|
|
|
32 |
Письмо великої букви А. |
Створювати форму букви А з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих графічних вправах. Вчити писати букву А в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на нахил першого і другого елементів. |
1 |
|
|
|
33 |
Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками. |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [о]; ознайомити дітей із друкованою буквою о, О; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, розрізняти голосні і приголосні звуки, добирати слова зі звуком [о] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення. |
1 |
|
|
|
34 |
Письмо малої букви о. |
Вчити порівнювати форму друкованої і рукописної букви о. Створювати форму букви о з пластичних матеріалів. Тренуватися в підготовчих вправах. Вчити писати букву о в рядку, рівномірно розміщувати. Звернути увагу на місце початку письма малої букви о, поєднання двох букв. |
1 |
|
|
|
35 |
Письмо великої букви О. |
Вчити писати велику букву О. Створювати форму великої букви О з пластичних матеріалів. |
1 |
|
|
|
36 |
Письмо малої і великої букви і І. |
Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Індичата». Створювати форму букви з пластичних матеріалів. Вчити писати малу і велику букву і І. Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви і І. Звернути увагу на заокруглення у великій і малій рукописній букві і І, типи поєднань малої букви з наступною і попередньою, завжди відривне поєднання великої букви з наступною буквою. |
1 |
|
|
|
37 |
Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою. |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [и]; ознайомити дітей із друкованою буквою и, И; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [и], складати речення, розгадувати ребуси. |
1 |
|
|
|
38 |
Письмо малої і великої букви и И.
|
Порівнювати форми друкованої і рукописної великої і малої букви и И. Вчити писати малу і велику букву и И. Звертати увагу на паралельність елементів букви, початок письма великої букви; |
1 |
|
|
|
39 |
Звук [у]. Буква у, У. Складання речень. |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [у]; ознайомити дітей із друкованою буквою у, У; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [у], складати речення; активізувати словниковий запас учнів з тематичної групи «Птахи»; розширити й уточнити знання дітей про птахів, виховувати турботливе ставлення до них. Ознайомити учнів зі службовим словом у, У. |
1 |
|
|
|
40 |
Письмо малої букви у. |
Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Кулька». Тренуватись у підготовчих вправах. Вчити писати малу букву у в рядку, поєднувати її з іншими буквами. Звернути увагу на паралельність елементів у букві. |
1 |
|
|
|
41 |
Письмо великої букви У. |
Вчити писати велику букву У. Порівнювати форму великої друкованої і рукописної букви, вказати на відмінність. Звернути увагу на паралельність елементів великої букви У. |
1 |
|
|
|
42 |
Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків. |
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [е]; ознайомити дітей із друкованою буквою е, Е; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, добирати слова зі звуком [е] на початку, в середині і в кінці слова, складати речення і розповідь за серією малюнків.. |
1 |
|
|
|
43 |
Письмо малої букви е. |
Вчити писати малу букву е. Вправлятися в підготовчих графічних вправах. Звернути увагу на ширину петлі. Вчитись швидко переводити вивчені малі друковані букву в рукописні. |
1 |
|
|
|
44 |
Письмо великої букви Е. |
Вчити писати велику букву Е. Порівнювати початок її письма з початком письма великої О. Вправлятися в підготовчих графічних вправах. Вчитись переводити вивчені великі друковані букви в рукописні. |
1 |
|
|
|
45 |
Звук [м], позначення його буквою м, М (ем).
|
Вчити учнів/учениць сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [м]; ознайомити дітей із друкованою буквою м, М; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів, |
1 |
|
|
|
46 |
Письмо малої букви м. |
Вчити писати малу букву м. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Метелик». Порівнювати форму друкованої і рукописної малої букви. Звернути увагу на паралельність другого і третього елементів букви м, ширину букви, безвідривне поєднання букв у буквосполученнях: мі, ми, му, ме. |
1 |
|
|
|
47 |
Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М. |
Закріпити вивчену літеру; розвивати вміння сприймати на слух і розуміти усне мовлення; закріплювати знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати вміння складати речення за малюнками і світлинами. |
1 |
|
|
|
48 |
Письмо великої букви М. |
Вчити писати велику букву М, дотримуватись паралельності елементів. Порівнювати елементи великих букв А і М, початок письма. Звернути увагу на поєднання між буквами Ма, Му, Ме.
|
1 |
|
|
|
49 |
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [л] і [л′]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою л, Л, яка може позначати звуки [л] і [л′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою л; добирати слова зі звуками [л] і [л′]; дати практичне уявлення про смислорозрізнювальну роль наголосу в слові; розвивати уміння складати речення за світлинами. |
1 |
|
|
|
50 |
Письмо малої букви л. |
Вчити писати малу букву л. Порівнювати складові елементи малих букв м і л. Звернути увагу на безвідривне поєднання ли, ле, лу, відривне ла. Перед письмом слів, речення їх навести. Вчити розпізнавати друковані й рукописні буквосполучення. |
1 |
|
|
|
51 |
Закріплення звуків [л], [л'], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами. |
Закріпити вивчену літеру, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання; розвивати фонематичний слух, уміння складати речення за малюнками і світлинами. |
1 |
|
|
|
52 |
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [н] і [н′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [н] і [н′]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою н, Н, яка може позначати звуки [н] і [н′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою н; добирати слова зі звуками [н] і [н′]; формувати навичку читання. |
1 |
|
|
|
53 |
Закріплення звуків [н], [н'], букви н, Н. |
Закріпити вивчену літеру, її звукові значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати фонематичний слух, уміння складати речення за малюнками і світлинами. |
1 |
|
|
|
54 |
Письмо великої букви Н. |
Вчити писати велику букву Н. Порівнювати велику букву Н з великою І. Звернути увагу на третій елемент букви, порівняти його з петлями, які писали в підготовчий період. Вчити списувати речення з рукописного тексту, розміщувати слова на одній відстані. |
1 |
|
|
|
55 |
Звуки [с], [с'], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [с] і [с′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [с] і [с′]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою с, С, яка може позначати звуки [с] і [с′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою с; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами. |
1 |
|
|
|
56 |
Письмо малої букви с. |
Вчити писати малу букву с. Порівнювати початок письма букви с з початком письма малої букви о. Вправлятись у підготовчих елементах. Безвідривно поєднувати буквосполучення сл, су, сі. |
1 |
|
|
|
57 |
Письмо великої букви С. |
Вчити писати велику букву С. Порівнювати її з письмом великої О. Безвідривне поєднання букв Сі, Су, Сл, См. Вчити назву малюнка записувати рукописними буквами. Закріплювати уміння переводити друковану букву в рукописну. |
1 |
|
|
|
58 |
Письмо малої букви к. |
Вчити писати малу букву к. Порівнювати її з письмом малої н. Вправляти в письмі елементів букви. Звернути увагу на безвідривне поєднання другого і третього елементів. |
1 |
|
|
|
59 |
Письмо великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені». |
Вчити писати велику букву К. Порівнювати форму великої букви К із формами великих букв І Н. Безвідривне поєднання перших двох елементів букви і третього з четвертим. Вправляти в письмі підготовчих елементів. |
1 |
|
|
|
60 |
Письмо малої букви в. |
Вчити писати малу букву в. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Ворона». Порівнювати форму малої букви в з третім елементом великої букви Н. Вправляти в письмі підготовчих елементів, закритої й відкритої форми букви в. |
1 |
|
|
|
61 |
Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він,вона,воно, вони (без уживання термінів). |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; |
1 |
|
|
|
62 |
Письмо великої букви В. |
Вчити писати велику букву В. Порівнювати елементи великої букви В з елементами великих букв І Н. Вчити писати сполучний елемент з основи букви. |
1 |
|
|
|
63 |
Звуки [р], [р'], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [р] і [р′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [р] і [р′]; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою р, Р, яка може позначати звуки [р] і [р′]; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою р; формувати навичку читання слів із вивченими буквами; виховувати уважність, спостережливість. |
1 |
|
|
|
64 |
Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Закріпити вивчену літеру, її звукові значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів, речень і тексту з вивченими буквами; |
1 |
|
|
|
65 |
Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п. |
Розвивати в учнів/учениць уміння сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуком [п]; ознайомити дітей із друкованою буквою п, П; вчити читати склади-злиття і слова з буквою п; формувати навичку читання слів і тексту з вивченими буквами; виховувати інтерес до народних свят і традицій. |
1 |
|
|
|
66 |
Письмо малої букви п. |
Вчити писати малу букву п. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Прапорці». Порівнювати форму малої букви п з малою буквою р. Звернути увагу на паралельність елементів малої букви п. |
|
|
|
|
67 |
Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Закріпити вивчену літеру, її звукове значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати вміння розповідати за малюнком і про події з власного життя; виховувати інтерес до плавання, як одного із дієвих засобів збереження і покращення здоров’я. |
1 |
|
|
|
68 |
Письмо великої букви П. |
Вчити писати велику букву П. Знаходити спільні елементи великої букви П з попередньо вивченими. Вправляти в письмі підготовчих елементів. Звернути увагу на паралельність елементів великої букви П. |
1 |
|
|
|
69 |
Письмо малої букви т. |
Вчити писати малу букву т. |
1 |
|
|
|
70 |
Письмо великої букви Т. |
Вчити писати велику букву Т. Вправляти в письмі підготовчих елементів. Порівнювати форму великої букви Т з великою П. Визначити відмінність у формах букв Т і П. |
1 |
|
|
|
71 |
Звуки [д], [д'], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д'] у зіставленні з [т], [т']. Читання складів і слів із буквою д. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [д] і [д′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [д] і [д′], правильно вимовляти дзвінкий звук [д] в кінці складу і слова; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою д, Д;
|
1 |
|
|
|
72 |
Письмо малої букви д. |
Вчити писати малу букву д. Розвивати спритність пальчиків і чіткість мовлення вправою «Деревце». Вправляти в письмі підготовчих елементів. Розвивати вміння знаходити елементи малої букви д у вивчених буквах. Звернути увагу на другий елемент малої букви д, в якому є пряма лінія. |
1 |
|
|
|
73 |
Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
Закріпити вивчену літеру, її звукові значення, знання дітей про вживання великої букви; формувати навичку читання слів, речень і тексту з вивченими буквами; розвивати уміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, складати речення за малюнком і світлиною,
|
1 |
|
|
|
74 |
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З. |
Вчити учнів/учениць розрізняти звуки [з] і [з′], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [з] і [з′], правильно (дзвінко) вимовляти склади і слова з виучуваними звуками; ознайомити учнів/учениць з друкованою буквою з, З; |
1 |
|
|
|