Календарно - тематичне планування . Хімія. 7 клас (за оновленою програмою 2017 р.)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування містить активні посилання на електронні ресурси. Це допоможе вчителю зекономити час на підготовку до уроків, особливо під час дистанційного навчання, та урізноманітнити форми роботи.
Перегляд файлу

 

н/п

 

дата

 

Тема уроку

Електронні ресурси

Демонстрація та

лабораторні  досліди

Примітки

I СЕМЕСТР

(Усього 52 година, 1,5 год на тиждень)

(2 контрольні роботи, 5 практичних робіт, 10 лабораторних дослідів, 11 демонстрацій)

Складено згідно з навчальною программою «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія 7-9 клас» затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 (Київ. Видавничий дім освіта )

 

Вступ (4год)

1

 

 

 

 

Первинний  інструктаж з БЖД 

Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі.

 Відео https://www.youtube.com/watch?v=AhTMrhOvIDs

Мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=GRIu5aux0eM

Мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=KXQsj9FBDvw

https://www.youtube.com/watch?v=yVwBhosqpNc

 

Демонстрації: 1. Взаємодія харчової соди (натрій гідрогенкарбонату) з оцтом (водним розчином етанової кислоти).

2. Зміна забарвлення індикаторів у різних середовищах.

 

2

 

 

 

Короткі відомості з історії хімії

Навчальний проект 1, 2

Хімічні речовини навколо нас

Історичне значення вогню

 

Відео

https://www.youtube.com/watch?v=JukQgdraBr8

мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Des6ZZQlMYE

 

 

 

3

 

 

 

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом, маркування небезпечних речовин. Правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії

Гра – лаборант

https://learningapps.org/1665824

мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Q0i08EKnY0Q

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/hmya-7-klas-pdrychnik-o-v-grigorovich/16007-pravila-bezpeki-pd-chas-vikonannya-hmchnih-dosldv/28574-vdeo-nstryktsya

 

Інструктаж з БЖД 

 

Лабораторні досліди: 1. Дослідження будови полум’я.

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/laboratorn-dosldi-praktichna-robota/labo

 

2. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин (на прикладі побутових хімікатів)

https://naurok.com.ua/urok-himi-markuvannya-nebezpechnih-rechovin-7-klas-110147.html

 

 

4

.

 

 

Практична робота №1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівальними приладами. Виконання найпростіших лабораторних операцій. Проведено інструктаж з БЖД

 Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-tehniki-bezpeki-pid-chas-roboti-u-himichnomu-kabineti-25770.html

відео http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/laboratorn-dosldi-praktichna-robota/prak

 

 

Домашній експеримент 1. Взаємодія харчової соди з соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.

 

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає лабораторний посуд і основне обладнання кабінету хімії;

знає і розуміє  правила поведінки учнів у хімічному кабінеті та правила безпеки  під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;

пояснює призначення лабораторного посуду та обладнання кабінету хімії.

Діяльнісний компонент

виконує найпростіші лабораторні операції з використанням обладнання кабінету хімії за вказівкою вчителя;

дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки  під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.

Ціннісний компонент

висловлює судження про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку; доцільність марковання небезпечних речовин, які входять до складу харчових продуктів і побутових хімікатів; 

робить висновки щодо безпечного використання речовин, з урахуванням їхнього марковання;

усвідомлює право на власний вибір і прийняття рішення.

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток.

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з маркованням небезпечних речовин.

Тема 1. Початкові хімічні поняття (22год)

5

 

 

 

Фізичні тіла. Матеріали. Речовини. Молекули. Атоми

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-pochatkovi-himichni-ponyattya-41472.html

 

https://learningapps.org/display?v=px5gqhs6501

 

 

 

6

 

 

 

Як вивчають речовини. Спостереження і експеримент у хімії. Фізичні властивості речовини

Гра https://learningapps.org/1666113

 

Інструктаж з БЖД 

 

Лабораторний дослід 3. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин. Опис спостережень. Формулювання висновків.

https://drive.google.com/file/d/1DzVtED7JqpZsnntST7FvT5xMhPM0b_YK/view

 

 

7

 

 

 

Чисті речовини і суміші (однорідні, неоднорідні). Способи розділення сумішей.

Суміші https://www.youtube.com/watch?v=MCK53wXWyr4

Гра https://learningapps.org/1123232

Онлайн тест

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=310

 

 

 

 

8

 

 

 

Інструктаж з БЖД 

 

Практична робота №2 Розділення неоднорідної суміші. Проведено інструктаж БЖД.

https://drive.google.com/file/d/0B4dI0SZ2XvX_RVdVaWZOVzNUbVU/view?resourcekey=0-L_oHxhu8f0uRdKqyleWhRA

 

 

 

9

 

 

 

Хімічні елементи, їхні назви і символи. Поширеність хімічних елементів у природі

Гра https://learningapps.org/1157687

Тренажер https://www.youtube.com/watch?v=QbRUnW35jVc

Мульфільм https://www.youtube.com/watch?v=qpdiU9Qumbg

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

Ознайомлення з періодичною системою хімічних елементів Д. І. Менделєєва.

 

Демонстрація 3. Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва.

https://www.youtube.com/watch?v=gAuU_G_rtmg

 

 

11

 

 

 

Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=VM44gfeDQD8

 

 

 

12

 

 

 

Хімічні формули речовин.

Прості та складні речовини.

https://www.youtube.com/watch?v=0nm8i82K6B0

відео урок

онлай тест

https://onlinetestpad.com/ua/testresult/189726-prosti-ta-skladni-rechovini?res=xercnml652dd

мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=cojwO_wK0Ac

 

Інструктаж з БЖД 

Лабораторний дослід 4. Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.

https://drive.google.com/file/d/1JUY0W76dfzBxe-uYbkcqpBD0Jr8JBSnd/view

 

13

 

 

 

Багатоманітність речовин.

Метали та неметали. Металічні та неметалічні елементи.

https://learningapps.org/1175648

гра

Демонстрація 4. Зразки металів і неметалів

 

14

.

 

 

Контроль знань  з теми. Проміжне оцінювання з теми «Початкові хімічні поняття»

Гра https://learningapps.org/1251206

Онлайн тест https://ukrerudyt.com/test.php?test=309

 

https://onlinetestpad.com/ua/testresult/125533-pochatkov%d1%96-kh%d1%96m%d1%96chn%d1%96-ponyattya?res=lz4orygmc7zjs

 

 

 

 

Тематична 1

 

15

 

 

 

Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів

Онлайн тест https://onlinetestpad.com/ua/test/124564-najmenshe-sp%D1%96lne-kratne-m%D1%96zh-znachennyami-valentnostej-kh%D1%96m%D1%96chnikh-element%D1%96

 

 

 

16

 

 

 

Визначення валентності елементів за формулою бінарних сполук

 

 

 

17

 

 

 

Валентність хімічних елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів. Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук

 

 

 

18

 

 

 

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Розв’язання розрахункових задач №1:«Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.»

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=XX-rdZD6abc

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

Масова частка елемента в складній речовині. Обчислення масової частки елемента в складній речовині. Розв’язання розрахункових задач №2: «Обчислення масової частки елемента в складній речовині».

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qFBc_P0EhTA

 

.

 

Підготовка до ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=bp0-XoX6vqY

 

 

20

 

 

 

Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою

Конспект

http://datsyshina1.blogspot.com/2018/01/7.html

 

 

 

21

 

 

 

Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують. 

Хімічні властивості речовин.

 

Інструктаж з БЖД  Лабораторний дослід №5-9 «Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.».

https://drive.google.com/file/d/1-02jpXUzvpPUwEiT7InBV4VNIrRJyiFw/view

 

https://drive.google.com/file/d/1zAIgSUmKvT8Zb4L09gXbUCsqDq4pqL2i/view

 

https://drive.google.com/file/d/1aNq7kELF-4OaEU6ALhHRsxWECB8sD9Wf/view

 

https://drive.google.com/file/d/1trkUJNUdfEwCPD7Jtb8RcW2Z67Oe4_YH/view

 

https://drive.google.com/file/d/1-02jpXUzvpPUwEiT7InBV4VNIrRJyiFw/view

 

 

 

Домашній експеримент

1. Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.

 

22

 

 

 

Практична робота №3. Дослідження фізичних та хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів. Проведено інструктаж з БЖД

https://drive.google.com/file/d/0B4dI0SZ2XvX_clExd2pUZTZKanc/view?resourcekey=0-E2J0cVDTvcYOe64WNRSRcQ

 

 

 

23

 

 

 

Узагальнюючий урок з теми «Початкові хімічні поняття»

https://learningapps.org/1460060

https://learningapps.org/1263856

 Гра

Онлайн тест https://onlinetestpad.com/ua/test/208660-khimichni-rivnyannya

 

 

 

24

 

 

 

Контрольна робота №1 з теми «Початкові хімічні поняття»

 

 

 

25

 

 

 

Презентація навчальних проектів

Навчальні проекти: 3. Хімічні явища у природі.

4. Хімічні явища у побуті.

5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах

6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості

 

 

25

 

 

 

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=w-7b-EcSd74

 

 

 

Тематична 2

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи;  найпоширеніші хімічні елементи в природі;

наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;

пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій.

Діяльнісний компонент

розрізняє фізичні тіла, речовини, матеріали, фізичні та хімічні явища, фізичні та хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості й складні речовини, металічні та неметалічні елементи, використовуючи періодичну систему; метали й неметали, атоми, молекули;

спостерігає хімічні й фізичні явища;

описує якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами; явища, які супроводжують хімічні реакції;

використовує Періодичну систему як довідкову для визначення відносної атомної маси елементів;

складає формули бінарних сполук за валентністю елементів, план розділення сумішей;

визначає валентність елементів за формулами бінарних сполук;

обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою; масову частку елемента в складній речовині та масу елемента в складній речовині за його масовою часткою, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки  під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;

виконує найпростіші лабораторні операції з нагрівання речовин, розділення сумішей;

Ціннісний компонент

усвідомлює необхідність збереження власного здоров’я і довкілля при використанні хімічних речовин;

висловлює судження про багатоманітність речовин та значення закону збереження маси речовини;

виробляє власні ставлення до природи як найвищої цінності;

робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Підприємливість і фінансова грамотність

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.

Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка елемента в складній речовині».

II СЕМЕСТР

Тема 2. Кисень

27

 

 

 

Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння

https://www.youtube.com/watch?v=3rrRiM9G7SE

 

Демонстрація 5. Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовини (реальний або віртуальний

https://www.youtube.com/watch?v=3aOYpj23zZ4

 

 

 

28

 

 

 

Хімічні рівняння

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=mrD98HjnpVA

 

 

 

 

 

29

 

 

 

Повітря, його склад. Оксиген. Поширеність Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі. Фізичні властивості кисню

https://learningapps.org/1220231

https://learningapps.org/1392715

 

 

 

 

30

 

 

 

Добування кисню в лабораторії ( на прикладі гідроген пероксиду і води) та промисловості. Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення його наявност

 

Демонстрація 6. Добування кисню з гідроген пероксиду.

https://drive.google.com/file/d/1_TUYU-FGjjMFiJ-1NsejP3I4L59pKXTW/view

 

Демонстрації:7. Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води. 8. Доведення наявності кисню

https://drive.google.com/file/d/1_NiocEqkxEydUH3TFgZHJfG94rKVVAdA/view

 

 

 

31

 

 

 

Практична робота № 4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності. Проведено інструктаж з БЖД

https://drive.google.com/file/d/0B4dI0SZ2XvX_clFOb3oyZWgybGc/view?resourcekey=0-avllUjlnUjtB5I7UgErnOA

 

 

 

 

32

 

 

 

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення

 

https://drive.google.com/file/d/1GvQ0SIIcN6wioOsvr9oorUdmIbkPp9Qd/view

 

 

 

 

 

 

 

33

 

 

 

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання). Умови виникнення і припинення горіння

Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-himii-na-temu-oksidi-okisnennagorinna-348557.html

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду)

Онлайн кросворд https://onlinetestpad.com/ua/crossword/143913-7-klas-khimiya-oksigen-kisen

 

Демонстрація 9. Спалювання простих і складних речовин

https://drive.google.com/file/d/1GvQ0SIIcN6wioOsvr9oorUdmIbkPp9Qd/view

 

https://drive.google.com/file/d/10AlNJhX_SutXx0LFXEMsZ6LUbCclCbSq/view

 

 

 

35

 

 

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

 

36

 

 

 

Колообіг Оксигену у природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.

Навчальні проекти 6. Проблема забруднення повітря та способи розв’язання її.

7. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-koloobig-oksigenu-v-prirodi-ozon-problema-chistogo-povitrya-115902.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Кисень»

 

 

 

 

38

 

 

 

Контроль знань з теми «Кисень»

Он лайн тест 1

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/test-3-kisen/4262-test

тест 2  https://learningapps.org/watch?app=2121413

 

 

 

 

 

Тематична 3

 

 

 

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Знаннєвий компонент

називає склад молекул кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря;

наводить приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення;

пояснює суть реакцій розкладу і сполучення, процесів окиснення, колообігу Оксигену.

Діяльнісний компонент

розрізняє процеси горіння, повільного окиснення, дихання, реакції розкладу і сполучення;

описує поширеність Оксигену в природі;  його фізичні властивості;

характеризує хімічні властивості кисню;

аналізує умови процесів горіння та повільного окиснення;

складає рівняння реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом;

використовує лабораторний посуд для добування (з гідроген пероксиду) і збирання кисню;

визначає наявність кисню дослідним шляхом;

дотримується запобіжних заходів під час використання процесів горіння; інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті.

Ціннісний компонент

обґрунтовує застосування кисню;

оцінює значення кисню в життєдіяльності організмів; озону в атмосфері; вплив діяльності людини на стан повітря;

усвідомлює наслідки небезпечного поводження з вогнем,  відповідальність за збереження повітря від шкідливих викидів.

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

    Умови виникнення та припинення горіння.

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Склад повітря. Проблема чистого повітря.

Застосування та біологічна роль кисню.

Поняття про окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання).

Підприємливість і фінансова грамотність

Проблема чистого повітря.

Поняття про каталізатор.

Тема 3 Вода

38

 

 

 

Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=ltEw8qJvA0A

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZSkwbhlM_fk

 

 

 

 

 

39

 

 

 

Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Кількісний склад розчину.

Відер урок

https://www.youtube.com/watch?v=r0xxl4xyFvQ

 

 

 

 

40

 

 

 

Масова частка розчиненої речовини

Відео урок https://drive.google.com/file/d/1hFh70EAYxsvMKAVll_4i0S3a1m3W0z6k/view

 

 

 

 

41

 

 

 

Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчин

Розв’язати задачі

 

 

 

42

 

 

 

Розв’язування задач

Розв’язати задачі

 

 

 

43

 

 

 

Виготовлення розчину

Домашній експеримент:2. Виготовлення водного розчину кухонної солі

Демонстрація 10. Виготовлення розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини

https://www.youtube.com/watch?v=7lrBK94JjjI

 

 

 

44

 

 

 

Практична робота №5 Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин

https://drive.google.com/file/d/0B4dI0SZ2XvX_ckd0NGQtbVBLZ3c/view?resourcekey=0-nsyKJGPmG4XXnUl9EA-scA

 

 

 

 

45

 

 

 

Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти і основи. Поняття про індикатори

Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=L7X3fRt_VFM

Відео https://www.youtube.com/watch?v=FoqLwgJCv7M

Онлайн тест http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-7-klas/test-4-voda/4263-test

 

Демонстрації 11. Взаємодія кальцій оксиду з водою. Випаровування водного розчину добутої речовини індикатором;

https://www.youtube.com/watch?v=SfOG9vEt33c

12. Взаємодія карбон(IV) оксиду з водою. Випаровування водного розчину добутої речовини індикатором. https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8

 

Лабораторний дослід 10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами

 

 

46

 

 

 

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі

Домашній експеримент 3. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру.

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

Узагальнюючий урок з теми «Вода»

 

 

 

 

48

 

 

 

Контрольна робота №2 з теми «Вода»

 

 

 

 

49

 

 

 

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах

Навчальні проекти: 9. Дослідження якості води з різних джерел.

10. дослідження фізичних і хімічних властивостей води. 11. Способи очищення води в побуті.

 

 

 

50

 

 

 

Захист проектів

 12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості. 13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджуй родинний бюджет

 

 

 

 

Тематичнв 4

 

 

 

 

51

 

 

 

Узагальнення знань з курсу хімії 7 класу

Повторити вивчений матеріал

 

 

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Учень/учениця

Знаннєвий компонент

називає склад молекули води;

наводить приклади водних розчинів; формули кислот і основ.

Діяльнісний компонент

описує поширеність води у природі, фізичні властивості води;

розрізняє розчинник і розчинену речовину;

складає рівняння реакцій води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор(V) оксидом, карбон(ІV) оксидом;

обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об’єм  води в розчині, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини;

розпізнає дослідним шляхом кислоти і луги;

використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля;

володіє елементарними навичками очищення води в домашніх умовах;

Ціннісний компонент

обґрунтовує значення розчинів у природі та житті людини;

оцінює роль води в життєдіяльності організмів;

висловлює судження про вплив діяльності людини на чистоту водойм та охорону  їх від забруднень;

відповідально ставиться до збереження водних ресурсів

Наскрізні змістові лінії

Громадянська відповідальність

Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

Здоров’я і безпека

Хімічні властивості води.

Кислотні дощі.

Екологічна безпека і сталий розвиток

Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.

Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.

Підприємливість і фінансова грамотність

Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

Охорона водойм від забруднення.

     Розв’язування розрахункових задач за темою «Масова частка розчиненої речовини».

 

 

 

 

Орієнтовні об’єкти екскурсій. Хімічні лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств, науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів. Пожежна частина. Водоочисна станція. Аптека. Краєзнавчий музей.

 

 

Складено згідно з навчальною программою «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія 7-9 клас» затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 (Київ. Видавничий дім освіта )

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Юзьвяк Любов Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кривобородько Віра Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Паращак Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лаптєва Інна
    Дякую!!! Дуже актуальна розробка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Чорна Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Свалявчик Крістіна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Сіра Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
2 вересня 2022
Переглядів
7474
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку