Заняття з дистанційного курсу. "Порівняння десяткових дробів"

Про матеріал
Вашій увазі пропонується заняття № 2 з дистанційного курсу «Десяткові дроби» для 5 класу загальноосвітньої школи. Дана робота розроблена для засвоєння, повторення, систематизації знань з теми. Учні матимуть змогу досконало підготуватися до контролю знань. Представлені завдання дають можливість удосконалити навички вміння читати й записувати десяткові дроби, порівнювати десяткові дроби, виконувати округлення чисел до будь-якого розряду, виконувати дії додавання і віднімання, множення і ділення десяткових дробів; розвивають логічне мислення, пам'ять, творчі здібності, уміння узагальнювати й систематизувати матеріал, відбирати головне. Використання мультимедійної презентації, схем, таблиць робить матеріал цікавим, змістовним та насиченим, сприяє активності учнів і кращому засвоєнню вивченого матеріалу. Курс включає 7 занять, кожна тема містить теоретичний матеріал, практичні завдання, тести. Все це забезпечує закріплення необхідних теоретичних знань, допомагає набути практичних навичок, які поліпшують подальше вивчення теми. Курс складено відповідно до «Програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804»
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння десяткових дробів

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Україна належить до числа провідних мінерально-сировинних держав світу. За розвіданими запасами деяких корисних копалин Україна випереджає США, Францію, Німеччину, Канаду. Криворізький залізорудний басейн

Номер слайду 5

Україна, яка займає 0,004 земної суші, і де проживає 0,008 населення планети, має у своїх надрах 0,05 мінерально-сировинного потенціалу світу. Запишіть числа в порядку спадання.

Перегляд файлу

Заняття №2

Тема: Порівняння десяткових дробів

Цілі: домогтися засвоєння властивості десяткових дробів та правил порівняння десяткових дробів; сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено застосування правила порівняння десяткових дробів;

розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, кмітливість;

виховувати любов до України, національну гордість за свою державу.

    Алгоритм роботи:

1. Знайомство з теоретичним матеріалом, таблицею та презентацією.

2. Виконання практичних вправ репродуктивного, конструктивного та творчого характеру.

3. Перевірка знань, умінь та навичок (тестова робота).

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\21883835.jpgМатеріал для засвоєння.

           Серед двох десяткових дробів менший той дріб, у якого число цілих менше; і більший той, у якого число цілих більше.

     Щоб порівняти два десяткові дроби, треба спочатку порівняти цілі частини дробів; у разі їх рівності послідовно порівнюють десяті, якщо рівні десяті – порівнюють соті і т.д.

    Наприклад: 10,23>9,85; 3,759<3,81.

Десяткові дроби можна порівнювати і за розрядами. 

У десяткових дробах 15,73 і 4,889 достатньо порівняти цілі частини. Оскільки 15>4, тоді і 15,73>4,889.

 У десяткових дробах 531,437 і 531,537 цілі частини рівні. У цьому випадку можна порівнювати за дробовою частиною 531,437<531,537.

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\unnamed.png Менший десятковий дріб лежить на координатному промені лівіше більшого, більший — правіше меншого.

Наприклад, 0,7<0,8<0,9 тому точка A(0,7) лежить лівіше точки B(0,8), а точка С(0,9) лежить правіше точки B(0,8).

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\1340984373_pero-i-chernilnica.jpegПрактичні завдання.

  1. Зрівняйте кількість цифр після коми в даних дробах:

1) 3,36; 17,4; 3,6; 5,8;

2) 1,83; 128,4; 0,112; 5,004.

  1. Порівняйте числа:
  1. 2,08 і 3,07;
  2. 3,0078 і 3,0089;
  3. 6,2 і 6,09.
  1. Запишіть числа в порядку зростання: 7,4; 7,28; 7,01; 7,41; 7,001.
  2. Обери цифри, які можна поставити замість зірочки, щоб вийшла правильна нерівність: 1,376<1,37.
  3. Україна, яка займає 0,004 земної суші, і де проживає 0,008 населення планети, має у своїх надрах 0,05 мінерально-сировинного потенціалу світу.

Запишіть числа в порядку спадання.

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\blue-question-mark-clipart__k15356392.jpgПеревір себе!

  • Сформулюйте властивість десяткових дробів.
  • Сформулюйте правило порівняння десяткових дробів.

 

D:\Документы\Разное\Курс дистанційного навчання\Українська мова\ОЧР Цикл уроків з презентаціями\Дистанційний курс ОЧР\product_100676_1_orig.jpgТестові завдання

У завданні 1-4 необхідно указати «так» чи «ні».

(кожне завдання — 0,5 б.)

1. 15,75 = 15,750;

2. 5,750 = 5,705

3. 380 = 3800

4. 98,0 = 98

Завдання 5-10 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. (кожне завдання — 1 б.)

5. Якщо до деякого десяткового дробу дописати праворуч нуль:

А. То одержимо дріб, який у 10 разів більше даного; 
Б. То одержимо дріб, який дорівнює даному;

В. То одержимо дріб, який у 10 разів менше даного.

6. Щоб порівняти два десяткові дроби, треба спочатку порівняти:

      А. Цілі частини дробів;

  Б. Десяті частини дробів;

  В. Соті частини дробів.

7. На координатному промені:

А. Більший десятковий дріб лежить на координатному промені лівіше меншого;

Б. Більший десятковий дріб лежить на координатному промені правіше меншого;

В. Менший десятковий дріб лежить на координатному промені лівіше більшого.

8. Яке з наведених чисел є найбільшим?

  А.14,03;

Б.14,029;

В.14,3.

9. Яке з наведених чисел є найменшим?

   А.2,21;

  Б. 2,098;

  В.2,12.

10. Який із наведених десяткових дробів на координатному промені міститься між числами 9,09 і 9,19?

   А. 9,12;

  Б. 9,9;

  В. 9,2.

Завдання 11-12 — встановлення відповідності між рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.

(кожне завдання — 2 бали).

11. Установіть відповідність між нерівністю і цифрою, яку треба поставити замість зірочки.

1.4,158>4,*69;

2.8,183<8,1*4;

3. 5,674>4,*75 

А.9

Б.Будь-яка цифра

В.0

Г. 5

 

 

12. Установіть відповідність між нерівністю і значенням х.

1.2,08 < х < 2,18;

2.3,13 < х < 3,23;

3. 1,13 < х < 2,03 

А.3,093;

Б.2,02 

В.2,12;

Г. 3,14.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додав(-ла)
Шамрай Ольга
Додано
29 серпня 2020
Переглядів
612
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку