Календарно – тематичне планування вивчення математики у 5 класі
за підручником « Математика 5 клас» ( автор О.С.Істер, Київ « Генеза», 2022р.)
відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)
Пояснювальна записка
Курс математики основної школи логічно продовжує реалізацію завдань математичної освіти здобувачів освіти, розпочату в початкових класах, розширюючи і доповнюючи ці завдання відповідно до вікових і пізнавальних можливостей здобувачів освіти.
Курс математики 5 - 6 класів
передбачає розвиток, збагачення і поглиблення знань учнів про числа і дії над ними, числові й буквені вирази, величини та їх вимірювання, рівняння, числові нерівності, а також уявлень про окремі геометричні фігури на площині і в просторі.
Понятійний апарат, обчислювальні алгоритми, графічні уміння й навички,
які мають бути сформовані на цьому ступені навчання, є тим підґрунтям, що забезпечить успішне навчання в наступних класах як алгебри й геометрії, так і інших навчальних предметів, що поВажливим є формування в учнів умінь подавати дані у вигляді таблиць і діаграм різних типів та на основі їхнього аналізу
робити відповідні висновки.
Вивчення математики у 5–6 класах здійснюється з переважанням індуктивних міркувань в основному на наочно - інтуїтивному рівні із залученням практичного досвіду учнів і прикладів із довкілля. Відбувається поступове збільшення теоретичного матеріалу, який вимагає обґрунтування тверджень, що вивчаються. Це готує учнів до ширшого використання дедуктивних методів на наступному етапі вивчення математики, требують математичних знань.
ПОГОДЖУЮ:
в.о. директора гімназії
_______________В.В.Комарицька
від ___________2024р.
Календарно – тематичне планування вивчення математики у 5 класі
за підручником « Математика 5 клас» ( автор О.С.Істер, Київ « Генеза», 2022р.)
відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати ( результати оцінювання)
|
Кількість годин |
Примітки |
|
|||||||
І семестр Тема 1. Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи ( 12 год) Види навчальної діяльності: Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики знань та повторення матеріалу за курс початкової школи результатів навчання Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад: • Пошук раціональних способів обчислень числових виразів • Встановлення залежності між різними одиницями однієї величини • Розв’язування математичних ребусів • Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів • Визначення периметра та (або) площі многокутника дослідницьким шляхом Користування вимірювальними приладами: лінійка, годинник, терези, секундомір, термометр |
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
1 |
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
Розрізняє початкові дані та шукані результати
|
1 |
|
|
|||||||
2 |
|
Арифметичні дії з натуральними числами |
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона;
|
1 |
|
|
|||||||
3 |
|
Поняття дробу. Порівняння дробів |
Розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання
|
1 |
|
|
|||||||
4,5 |
|
Знаходження дробу від числа Знаходження числа за значенням його дробу |
Застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу ,оцінює різні способи розв’язання проблемної ситуації
|
2 |
|
|
|||||||
6,7 |
|
Величини: довжина, маса, місткість, час Дії з величинами |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами;
|
2 |
|
|
|||||||
8 |
|
Числові та буквені вирази |
Записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви
|
1 |
|
|
|||||||
9 |
|
Рівняння |
Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; описує зв’язки між даними
|
1 |
|
|
|||||||
10 |
|
Геометричні фігури на площині Самостійна робота № 1 |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях
|
1 |
|
|
|||||||
11 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їхню повноту, презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово,
|
1 |
|
|
|||||||
12 |
|
Тематична контрольна робота №1 за темою: систематизація знань за курс початкової школи |
Читає та розуміє тексти математичного змісту володіє математичними термінами та символами, доцільно використовує їх виконує операції з математичними об’єктами та використовує різні форми подання інформації приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання
|
1 |
|
|
|||||||
Тема 2. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини ( 16 год. + 15 год. + 15год.= 20 год. = 66год.) Види навчальної діяльності: Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Практична робота на вимірювання та побудову Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Наприклад: • Встановлення існування коренів рівняння • Встановлення істинності чи хибності числової нерівності • Пошук раціональних способів обчислень числових виразів • Побудова лінійних та стовпчастих діаграм за допомогою комп’ютерних програм, в тому числі діаграм за реальними даними • Дослідження реальних даних та процесів за допомогою лінійних та стовпчастих діаграм • Дослідження кількості способів розв’язування текстової задачі та їх раціональності • Дослідження остачі від суми та різниці чисел на натуральне число • Дослідження взаємозв’язків між елементами трикутника (нерівність трикутника, сума градусних мір кутів) • Встановлення залежності між різними одиницями однієї величини • Ознайомлення з правильними многокутниками • Визначення площі плоских фігур дослідницьким шляхом |
|
||||||||||||
Тема 2.1 Додавання та віднімання натуральних чисел |
|
||||||||||||
13 ,14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
Наводить приклади натуральних чисел; пояснює, що таке натуральне число; розрізняє: цифри і числа; читає і записує натуральні числа в межах мільярда; розв’язує вправи, що передбачають запис числа у вигляді суми розрядних доданків;
|
2 |
|
|
|||||||
|
|||||||||||||
15 ,16 |
|
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
читає і записує числові нерівності; пояснює правила порівняння;знає одиниці довжини та маси
|
2 |
|
|
|||||||
|
|||||||||||||
17 ,18 |
|
Округлення натуральних чисел Самостійна робота № 2 |
Пояснює правила округлення натуральних чисел; розв’язує вправи, що передбачають округлення натуральних чисел; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання
|
2 |
|
|
|||||||
19,20 |
|
Додавання натуральних чисел |
Пояснює правила додавання; розв язує вправи, що передбачають: виконання дії додавання натуральних чисел, обчислення значень числових і буквених виразів ; наводить приклади числових і буквених виразів; складає та розв язує текстові задачі за малюнками;
|
2 |
|
|
|||||||
|
|
||||||||||||
21,22 |
|
Властивості додавання |
Використовує властивості додавання для зручного способу обчислення: розв язує сюжетні задачі , створюючі допоміжні моделі до неї
|
2 |
|
|
|||||||
23,24 |
|
Віднімання натуральних чисел |
Називає компоненти дії віднімання ;пояснює правила віднімання; розв язує вправи, що передбачають: виконання дії віднімання натуральних чисел, обчислення значень числових і буквених виразів ; розв язує текстові задачі на рух
|
2 |
|
|
|||||||
25,26 |
|
Властивості віднімання Самостійна робота № 3 |
Використовує властивості віднімання та застосовує прийоми раціональних обчислень для порівняння ; розв язує сюжетні задачі
|
2 |
|
|
|||||||
27 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Вміє виконувати дадавання та віднімання, володіє технікою швидкого обчислення, виконує операції з математичними об’єктами, розробляє стратегії розв’язання проблемних ситуацій
|
1 |
|
|
|||||||
28 |
|
Тематична контрольна робота №2 за темою «Додавання та віднімання натуральних чисел» |
Застосовує вміння виконання дій додавання та віднімання для розв’язання проблемних ситуацій
|
1 |
|
|
|||||||
Тема 2.2 Множення та ділення натуральних чисел |
|
||||||||||||
28,29, 30 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
Називає компоненти дії множення; пояснює правила множення; розв язує вправи, що передбачають: виконання дії множення натуральних чисел, обчислення значень числових і буквених виразів ; розв язує текстові задачі на рух
|
3 |
|
|
|||||||
31, 32 |
|
Властивості множення Самостійна робота № 4 |
Використовує властивості множення та застосовує прийоми раціональних обчислень; розв язує сюжетні задачі з реальними даними щодо купівлі- продажу товару
|
2 |
|
|
|||||||
33 |
|
Степінь натурального числа |
Пояснює, що таке степінь натурального числа; знає, що таке піднесення до степеня |
1 |
|
|
|||||||
34 |
|
Квадрат і куб натурального числа |
Пояснює, що таке квадрат і куб натурального числа; розв язує вправи на піднесення натурального числа до квадрата та куба; вміє користуватися таблицею квадратів і кубів чисел
|
1 |
|
|
|||||||
35 |
|
Порядок виконання арифметичних дій у виразах |
Знає порядок виконання арифметичних дій; використовує раціональні способи обчислень
|
1 |
|
|
|||||||
36,37,38 |
|
Ділення натуральних чисел |
Називає компоненти дії ділення; пояснює правила ділення; знає окремі випадки ділення; розв язує вправи, що передбачають: виконання дії ділення натуральних чисел ; розв язує текстові задачі на рух та сюжетні, створюючи допоміжні моделі
|
3 |
|
|
|||||||
39,40 |
|
Ділення з остачею Самостійна робота № 5 |
Пояснює правила виконання ділення з остачею; розв язує вправи та сюжетні задачі на ділення з остачею;
|
2 |
|
|
|||||||
41 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово; приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання
|
1 |
|
|
|||||||
42 |
|
Тематична контрольна робота №3 за темою «Множення та ділення натуральних чисел» |
Застосовує знання та вміння виконання дій множення та ділення для розв’язання проблемних ситуацій
|
1 |
|
|
|||||||
Тема 2.3 Числові вирази.Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
||||||||||||
43,44 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
Наводить приклади: числових і буквених виразів, формул; записує і пояснює формули периметра і площі прямокутника; вміє виконувати обчислення по формулах; застосовує формули при розв язуванні задач на рух
|
2 |
|
|
|||||||
45, 46 |
|
Рівняння Самостійна робота № 6. |
Наводить приклади рівнянь; знає основні правила для розв язування найпростіших рівнянь; розв’язує рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; складає рівняння за поданою умовою задачі |
2 |
|
|
|||||||
47,48,49 |
|
Текстові задачі на рух |
Знає і вміє застосовувати формули руху при розв язуванні задач та складати задачі за поданим малюнком; створює допоміжну модель задачі різними способами у задачах на рух по річці, в одному та різних напрямках, назустріч та навздогін |
3 |
|
|
|||||||
50, 51, 52 |
|
Текстові задачі економічного змісту |
Розв язує текстові задачі на вартість товару, на роботу, користуючись заданими формулами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі |
3 |
|
|
|||||||
53, 54,55 |
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами Самостійна робота № 7 |
Знає, вміє, застосовує вивчене при виконанні вправ та задач з натуральними числами
|
3 |
|
|
|||||||
56 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово; приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання |
1 |
|
|
|||||||
57 |
|
Тематична контрольна робота №4 за темою «Числові вирази, формули, рівняння. Текстові задачі » |
Застосовує знання та вміння користуватися числовими виразами та формулами для розв’язання проблемних ситуацій
|
1 |
|
|
|||||||
Тема 2.3 Геометричні фігури та величини |
|
||||||||||||
58 |
|
Аналіз контрольної роботи. Відрізок та його довжина |
Знаходить на малюнках відрізок; пояснює, що таке відрізок, знає одиниці вимірювання відрізка та співвідношення між ними; зображає відрізок заданої довжини; вимірює та обчислює довжину відрізка
|
1 |
|
|
|||||||
59 |
|
Промінь, пряма |
Пояснює, що таке пряма і промінь, доповняльні промені; вміє зображати, знаходити та називати прямі та промені |
1 |
|
|
|||||||
60, 61 |
|
Координатний промінь. Шкала Самостійна робота № 8 |
Зоброжає координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; наводить приклади шкал; вміє знаходити ціну поділки шкали |
2 |
|
|
|||||||
62,63 |
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
Знаходить на малюнках лінійні й стовпчасті діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм
|
2 |
|
|
|||||||
64,65 |
|
Кут. Види кутів |
Знаходить на малюнках кут заданої градусної міри; пояснює, що таке кут; знає одиницю вимірювання величини кута; класифікує кути за їхньою градусною мірою; |
2 |
|
|
|||||||
66,67 |
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів |
Зображає кут даної градусної міри за допомогою транспортира; вимірює та обчислює градусну міру кута; |
2 |
|
|
|||||||
68,69 |
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників Самостійна робота № 9 |
Пояснює, що таке трикутник; класифікує трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; зображає трикутник; вимірює та обчислює периметр трикутника; |
2 |
|
|
|||||||
70,71 |
|
Прямокутник. Квадрат |
Знаходить на малюнках ; пояснює, що таке прямокутник і квадрат; розв язує вправи, що передбачають обчислення периметра прямокутника і квадрата за формулами |
2 |
|
|
|||||||
72 |
|
Рівність фігур |
Пояснює, що таке рівні фігури; вміє знаходити рівні фігури |
1 |
|
|
|||||||
73,74 |
|
Площа прямокутника і квадрата Одиниці вимірювання площі Самостійна робота № 10 |
Знає формули площ прямокутника і квадрата; розв язує вправи, що передбачають обчислення площ прямокутника і квадрата; знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі; |
2 |
|
|
|||||||
75 |
|
Площа прямокутника і квадрата
|
розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати тощо
|
1 |
|
|
|||||||
76 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
1 |
|
|
|||||||
77 |
|
Тематична контрольна робота №5 за темою « Геометричні фігури та величини » |
Застосовує знання та вміння користуватися поняттями вивчених фігур, лінійкою, косинцем,транспортиром при їх побудовах,формулами периметра і площі прямокутника та квадрата для розв’язання проблемних ситуацій
|
1 |
|
|
|||||||
78 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
Застосовує знання та вміння розв язувати проблемні ситуації з натуральними числами та геометричними фігурами |
1 |
|
|
|||||||
79,80 |
|
Підбиття підсумків першого семестру |
Як читає і записує; Чим володіє; Що аналізує; Що розпізнає і будує; Як використовує величини |
2 |
|
|
|||||||
ІІ семестр |
|
|
|||||||||||
Тема 3. Подільність натуральних чисел ( 16 год) Види навчальної діяльності: Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та інтернеті Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад: • Визначення виду числа (просте чи складене). • Дослідницькі задачі на встановлення подільності числа на задане число або добуток заданих чисел • Дослідження парності суми, різниці і добутку двох (кількох) натуральних чисел • Визначення того, чи є число досконалим • Знаходження простих чисел близнюків |
|
||||||||||||
81,82 |
|
Дільники і кратні натуральних чисел |
Формулює означення понять дільника, кратного; розрізняє і вміє шукати дільники і кратні натурального числа; |
2 |
|
|
|||||||
83,84 |
|
Ознаки подільності на 10, 5 і 2 |
Розуміє зміст терміну «ознака»; формулює ознаки подільності на 2, 5, 10 ; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 5, , 10; |
2 |
|
|
|||||||
85,86 |
|
Ознаки подільності на 9 та 3 |
Формулює ознаки подільності на 3, 9, ; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 3, 9, ; |
2 |
|
|
|||||||
87,88 |
|
Прості та складені числа Самостійна робота № 11 |
Наводить приклади простих і складених чисел та розрізняє їх; формулює означення понять простого і складеного числа; |
2 |
|
|
|||||||
89,90,91 |
|
Розкладання чисел на прості множники |
Розв’язує вправи, що передбачають розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; |
3 |
|
|
|||||||
92,93 |
|
Найбільший спільний дільник |
Розв язує вправи, що передбачають знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста |
2 |
|
|
|||||||
94,95,96 |
|
Найменше спільне кратне Самостійна робота № 12 |
Розв язує вправи, що передбачають знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста. |
3 |
|
|
|||||||
97 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово; приймає рішення щодо правильного вибору ознак подільності чисел для розкладання даних чисел на прості множники та знаходженні НСД і НСК
|
1 |
|
|
|||||||
98 |
|
Тематична контрольна робота №6 за темою « Подільність натуральних чисел » |
Застосовує знання та вміння розв язувати проблемні ситуації на подільність натуральних чисел |
11 |
|
|
|||||||
Тема 4. Дробові числа і дії з ними (19год. + 13 год. + 20год.+ 12год.= 64 год.) Види навчальної діяльності: Короткі усні/письмові відповіді на запитання Усний рахунок Дидактичні ігри Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних та тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання Робота з підручником Групове обговорення проблемних ситуацій Виконання інтерактивних вправ Групові та індивідуальні консультації Завдання взаємного оцінювання знань Пошук інформації в друкованих джерелах та Інтернеті Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність Наприклад: • Використання звичайних та десяткових дробів у повсякденному житті та навколишньому середовищі • Дослідження і порівняння дробів з однаковими чисельниками • Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів • Дослідження взаємозв’язку десяткових і звичайних дробів • Пошук раціональних способів обчислень числових виразів • Розв’язування задач дослідницького характеру із звичайними та десятковими дробами • Задачі дослідницького характеру на середнє значення величини |
|
||||||||||||
99 |
|
Звичайні дроби |
Наводить приклади звичайних дробів; пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу; читає і записує звичайні; |
1 |
|
|
|||||||
100,101, 102 |
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
3 |
|
|
|||||||
103 |
|
Дріб як частка двох натуральних чисел |
|
1 |
|
|
|||||||
104,105 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками; |
2 |
|
|
|||||||
106,107 |
|
Правильні і неправильні дроби Самостійна робота № 13 |
формулює означення правильного і неправильного дробу; |
2 |
|
|
|||||||
108,109 |
|
Мішані числа |
Читає і записує мішані числа; пояснює, що таке мішане число; розв’язує вправи, що передбачають перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число |
2 |
|
|
|||||||
110, 111 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
розв’язує вправи, що передбачають додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; |
2 |
|
|
|||||||
112,113,114,115 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел Самостійна робота № 14 |
розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань |
4 |
|
|
|||||||
116 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
застосовує прийоми раціональних обчислень; прогнозує очікуваний результат. |
1 |
|
|
|||||||
117 |
|
Тематична контрольна робота №7 за темою « Звичайні дроби» |
Застосовує знання та вміння розв язувати проблемні ситуації із звичайними дробами з однаковими знаменниками |
1 |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
118, 119 |
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
Наводить приклади десяткових дробів та розрізняє: звичайні і десяткові дроби; називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; читає і записує десяткові дроби |
2 |
|
|
|||||||
120,121 |
|
Порівняння десяткових дробів Самостійна робота № 15 |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння десяткових дробів, |
2 |
|
|
|||||||
122,123,124 |
|
Округлення десяткових дробів |
Знає, розуміє та застосовує правила округлення десяткових дробів, |
3 |
|
|
|||||||
125,126,127,128 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів Самостійна робота № 16 |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання додавання та віднімання десяткових дробів; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань
|
4 |
|
|
|||||||
129 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово; приймає рішення щодо правильного вибору способу розв язання завдань |
1 |
|
|
|||||||
130 |
|
Тематична контрольна робота №8 за темою « Поняття десяткового дробу . Порівняння. Округлення. Додавання та віднімання» |
Застосовує знання та вміння розв язувати проблемні ситуації на додавання та віднімання десяткових дробів |
1 |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
131,132.133,134 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання множення десяткових дробів; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань
|
4 |
|
|
|||||||
135,136,137,138 |
|
Властивості множення. Окремі випадки множення Самостійна робота № 17 |
Знає властивості множення та застосовує прийоми раціональних обчислень; |
4 |
|
|
|||||||
139,140,141, 142 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання ділення десяткових дробів на натуральне число розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань
|
4 |
|
|
|||||||
143,144,145,146,147,148 |
|
Ділення на десятковий дріб Самостійна робота № 18 |
Розв’язує вправи, що передбачають виконання ділення десяткових дробів на десятковий дріб розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань
|
6 |
|
|
|||||||
149 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Презентує свої висновки чи способи розв’язання усно або письмово; приймає рішення щодо правильного вибору способу розв язання завдань |
1 |
|
|
|||||||
150 |
|
Тематична контрольна робота №9 за темою « Множення і ділення десяткових дробів » |
Застосовує знання та вміння розв язувати проблемні ситуації на множення та ділення десяткових дробів |
1 |
|
|
|||||||
151,152 |
|
Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне. |
Формулює означення середнього арифметичного; знає, розуміє та застосовує правила знаходження середнього арифметичного; |
2 |
|
|
|||||||
153,154 |
|
Середнє значення величин
|
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження середнього значення величини; |
2 |
|
|
|||||||
155,156,157,158,159,160 |
|
Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами Самостійна робота № 19 |
Застосовує прийоми раціональних обчислень з натуральними та десятковими дробами |
6 |
|
|
|||||||
161 |
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
1 |
|
|
|||||||
162 |
|
Тематична контрольна робота №10 за темою «Середнє арифметичне. Дії з десятковими та натуральними числами » |
|
1 |
|
|
|||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|
|
|||||||||||
163 |
|
Аналіз контрольної роботи.Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
1 |
|
|
||||||
164 |
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
|
|
1 |
|
|
||||||
165 |
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
|
1 |
|
|
||||||
166 |
|
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
|
|
1 |
|
|
||||||
167 |
|
Звичайні дроби |
|
|
1 |
|
|
||||||
168 |
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
|
|
1 |
|
|
||||||
169,170 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
2 |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
171 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
1 |
|
|
||||||
172 |
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи .Логічні задачі |
|
|
1 |
|
|
||||||
173 |
|
Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
1 |
|
|
||||||
174 |
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
|
|
1 |
|
|
||||||
175 |
|
Підсумковий урок |
|
|
1 |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
За підручником « Математика 5 клас» ( автор О.С.Істер, Київ « Генеза», 2022р.)
відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)