№ п/п |
Тема уроку |
Орієнтовний матеріал для самостійного опрацювання |
Дата |
|
Клас |
||||
7 |
||||
I семестр |
||||
1 |
Музичні символи України |
|
|
|
2 |
Візуальні символи України |
|
|
|
3 |
Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці |
|
|
|
4 |
Народна творчість, що вражає світ |
|
|
|
5 |
Аранжування – друге життя музичного твору |
|
|
|
6 |
«І рушник вишиваний на щастя на долю дала…» |
|
|
|
7 |
Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці |
|
|
|
8 |
Витвори народних майстрів |
|
|
|
9 |
Музика і театр |
|
|
|
10 |
Як народжуються архітектурні образи |
|
|
|
11 |
Музика і візуальні мистецтва |
|
|
|
12 |
Синтез мистецтв в архітектурному ансамблі |
|
|
|
13 |
«Радуйся Маріє…» або сакральна музика |
|
|
|
14 |
Синтез мистецтв у храмі: культова архітектура |
|
|
|
15 |
Медіа, масмедіа, мультимедіа |
|
|
|
16 |
Статичні візуальні медіа. Фотомистецтво |
|
|
|
17 |
Радіо – динамічний вид медіа |
|
|
|
18 |
Реклама |
|
|
|
19 |
Кіномистецтво і кіноіндустрія |
|
|
|
20 |
Телебачення – динамічний електронний вид медіа |
|
|
|
21 |
Анімація |
|
|
|
22 |
Цифрове мистецтво |
|
|
|
23 |
Інтернет |
|
|
|
24 |
Відеоігри |
|
|
|
25 |
Музей, як віртуальне вікно у світ мистецтва |
|
|
|
26 |
Медабезпека. Авторське право |
|
|
|
27 |
Повторення та закріплення матеріалу пройденого за I семестр |
|
|
|
II семестр |
||||
28 |
Джаз – мистецтво імпровізації |
|
|
|
29 |
Дизайн і його види |
|
|
|
30 |
Джаз і класична музика |
|
|
|
31 |
Секрети промислового дизайну |
|
|
|
32 |
Рок - музика |
|
|
|
33 |
Графічний дизайн |
|
|
|
34 |
Рок - опера |
|
|
|
35 |
Фірмовий стиль |
|
|
|
36 |
Палітра поп - музики |
|
|
|
37 |
Дизайн екстер`єру та інтер`єру |
|
|
|
38 |
Музичні концерти, фестивалі, флешмоби й арт - моби |
|
|
|
39 |
Ландшафтний дизайн |
|
|
|
40 |
Мюзикл |
|
|
|
41 |
Біоніка в дизайні |
|
|
|
42 |
Танцювальні фестивалі, конкурси, шоу |
|
|
|
43 |
Дизайн масових заходів, подій |
|
|
|
44 |
Новаторські пошуки в царині музичної мови, жанрів і форм |
|
|
|
45 |
Сучасні артпрактики, нетрадиційні художні техніки |
|
|
|
46 |
Вірші перетворені на красу пісенних мелодій |
|
|
|
47 |
Візуальні мистецтва і мова: екслібрис |
|
|
|
48 |
Літературні сюжети й образи у музиці звучать |
|
|
|
49 |
Ілюстрація та комікс – візуалізація літературних творів |
|
|
|
50 |
Музичний літопис тисячоліть |
|
|
|
51 |
Мистецькими шляхами крізь тисячоліття |
|
|
|
52 |
Музика і географія |
|
|
|
53 |
Образотворче митсецтво і географія |
|
|
|
54 |
Чарівні цифри, що звучать: Мистецтво і математика |
|
|
|
55 |
Віртуальна і доповнена реальність |
|
|
|
56 |
Дитячі образи в музиці |
|
|
|
57 |
Дитячі образи в живописі |
|
|
|
58 |
Повторення та закріплення матеріалу пройденого за II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|