Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 8–Д,Є класі /3 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Тема 1. Я і мої друзі | 11 год. |
Тема 2. Стиль життя | 10 год. |
Тема 3. Література | 10 год. |
Тема 4. Музика | 11 год. |
К.р. (аудіювання) К.р. (читання) К.р.(письмо) К.р. (говоріння) | 1 1 1 1 |
Аналіз к.р. | 1 |
Підсумковий урок за І семестр. | 1 |
Всього: | 48 год. |
№ | Дата | При-мітка | Сфера спілкування | Мовленнєві функції | Мовленнєві зразки | Лексичний матеріал | Грама-тичний матеріал | Аудію-вання | Говоріння | Читання | Письмо | Домашнє завдання |
Тема 1. Я і мої друзі (11 год.) Unit 1. It's Your Life / Lesson 1. Family and Friends | ||||||||||||
1. | Я і мої друзі. Прощавайте літні канікули. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. | -висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей; -висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаче- ним (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо); -реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; -обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо; -пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; -аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; -надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання; - оцінювати стан речей, події, факти | The hardest thing for me is … I try very hard with … | Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic | Past Simple | Впр.1,2 с.13 | Впр. 1, с.4 | Впр.3, с.4 | РЗ впр. 1,2, с. 4 | Впр.1, с. 14 | ||
2. | Про літні канікули. Формування навичок діалогічн. мовлення. | The hardest thing for me is … I try very hard with … | Past Simple | Впр.1, с.19 | Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 | Впр. 6, с.7 | РЗ впр. 1,2, с. 4 | РЗ впр.8,с 9 | ||||
3. | Я і мої друзі. Активізація лексики по темі. | Past Simple | Впр.1,2 с.13 Впр.1, с.19 | Впр. 1, с.4 Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 | Впр.3, с.4 Впр. 6, с.7 | РЗ впр. 1,2, с. 4 | Впр.1, с. 14 РЗ впр.8,с 9 | |||||
4. | Чи ти хороший друг? Формування лексичних навичок. | A person who … is … | Прикмет-ники | Впр. 3, 18 | Впр. 1, с. 19 РЗ впр. 1, 2, 3, с. 12 | РЗ впр. 4, с. 12 Впр.5 с.14 | ||||||
5. | Друзі та дружба. Розвиток навичок аудіювання. | Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, optimistic, polite | Present Simple | Впр.1,2, с.19-20 | Впр.1,с.21 Впр.2,с.22 | Впр.3, с.20 | Впр.7, с.24 | РЗ впр. 7,8 с. 14 | ||||
6. | Друзі та дружба. Розвиток навичок говоріння. | What does a true friend do? What do you look like? | Впр.5,с. 23 | Впр.4, с.22 Впр.6, с.23 | РЗ впр. 6,с. 7 | РЗ впр. 10,с. 16 | ||||||
7. | Друзі за листуванням. Розвиток навичок пис. мовлення. | РЗ впр. 8,9, с. 15 | Впр. 5, с. 28 | |||||||||
8. | Порівняльний зворот. Розвиток граматичних навичок. | As … as Not so … as | As…as or not so…as | Впр. 1, с. 25 | Впр.13, с. 18 | |||||||
9. | Чи ти справжній друг? Розвиток навичок читання. | We have … in common | Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common | Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 | Впр.1, с.26 | Впр.2,с.28 | Впр. 5, с. 48 (вис. рів.) | |||||
10. | Написання листа другу. Вдосконалення навичок письм. мовлення. | Write back soon. Keep in touch. Thank you for your letter | ЛО теми | Tenses | Впр. 1, с. 29 Впр. 3. 47 | РЗ впр. 14а, с. 20 | РЗ впр.11, 16 РЗ впр. 12, с. 18 | РЗ впр. 14,с. 19-20 | ||||
11. | Значення дружби. Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок (ЗУН). | The story isabout … | Devoted, generous, greedy, lonely, to bother, to devote | Впр. 3, 4, с. 56 | Впр. 1, с. 54 | Впр. 3, с. 29 | ||||||
Тема 2. Стиль життя (10 год.) Unit 1. It's Your Life / Lesson 2. Healthy Lifestyle | ||||||||||||
12. | Стиль життя. Здоровий спосіб життя. Введення лексичних одиниць. | -висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей; -висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо); -реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; -обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо; - пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; -аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; -надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання; оцінювати стан речей, події, факти | I didn't sleep a wink I slept like a dog Sleep is very important | Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,an eyelid | Article | Впр. 2, с. 30 | Впр.1, с.30, Впр. 4, с.31 Впр.5, с.32 | Впр.2,с30 | Впр. 6 Впр.7,с.32 РЗ впр. 1, с. 21 | Впр. 4, с. 31 | ||
13. | Здорові звички. Формування лексичних навичок. | How healthy is your diet? | A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one's time | Adverbs, adjective | Впр. 4б, с. 35 Впр. 5, с. 35 | Впр.1, с.33 Впр.2,с.34 Впр.4,с.35 Впр.5,с.35 | Впр.3, с34 | Впр. 6, с. 36 РЗ впр. 3, с. 21 | Впр. 7, с. 36 (вис. Рів.) РЗ Впр. 2, с. 21 | |||
14. | Бути здоровим важливо. Майбутні часи. Формування грамат. навичок. | I am coming/ going/ etc. It arrives/ it finishes | Future Tenses | Why is exercising wise? | Впр. 2, с. 37 | Впр. 1, с. 37 | Впр.3,4 с.38 РЗ впр. 4, с. 23 впр. 5, с. 24 | Впр. 6, 7, с. 39 | ||||
15. | Їжа та здоров'я. Розвиток навичок мовлення. | If you … you … | Atmosphere, treasure hunt, hiking, scenery | Tenses | Впр. 2б, с. 41 Впр. 4, с. 42 | Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 | Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 РЗ впр. 7а, с. 26 | Впр.4,с. 42 РЗ впр. 6, с. 25, Впр. 7а, с. 26 | Впр. 3, с. 41 РЗ впр. 7б, с. 27 | |||
16. | Вільний час та хобі. Активізація лексики. Розвиток навичок аудіювання. | I am good at … I' m good at/interested … I can't stand … I'm tired of/bad at … | Tenses | Впр.7а, с.44, впр. 9, с. 45 | Впр.6,с.43 Впр. 8, с. 44 | Впр.7б), с.44 РЗ впр. 9, с. 29 | РЗ впр. 8, с. 28 впр. 10, с. 30 | |||||
17. | Здоровий спосіб життя. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. | You should/hould't … Why don't you …? You'd better… | ЛО теми | Giving advice | РЗ впр. 2, с. 45 | Впр.1, с. 45 | РЗ впр. 12а, с. 31 РЗ впр. 13, с. 35 | Впр. 3, с. 45 РЗ впр. 12б, с. 33 | ||||
18. | Написання електронних листів. Формування навичок письма. | |||||||||||
19. | Кореспонденція. Розвиток навичок усного та пис. мовлення. | |||||||||||
20. | Домашнє читання. Вдосконалення лексич навичок та навичок читання. | Devoted,generous,greedy,hard-working, to devote, to bother, lonely | Tenses | Впр.9, с.51 | Впр.3,с.56 Впр.11, с.52 Впр. 12, с.53 | Впр. 7, с. 50 Впр. 12, с. 53 | Впр. 13, с. 53 (вис. Рів.) РЗ впр.14, с. 35 | |||||
21. | Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. | |||||||||||
Література (10 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 1. Do You Need a Book? | ||||||||||||
22. | Література. Книги – наші друзі. Введення та активізація лексики. | -висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей; -висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо); -реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; -обмінюва-тись думками з приводу подій, ситуацій тощо; -пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; -аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; -надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання; оцінювати стан речей, події, факти | Books teach us .. Stories can teach us … | Author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional | Впр. 2, с. 116 | Впр. 1, с. 114 | РЗ впр. 1, с.52 | Впр. 2 с. 116 (утв. речен за табл.), слова вивч. | ||||
23. | Вибір книги для читання. Формування лекс навичок, розвиток навичок виразного читання. | Впр. 1, с. 114 | Впр. 4, с. 117 | Впр. 1, с. 114-115 (вир чит), слова до дикт ст.115, 117 | ||||||||
24. | Літературні жанри. Розвиток навичок усного та письм говоріння. | Впр.4, с. 117 | Впр.7, 119 | Впр.3, ст.116 РЗ Впр.5, ст.53. | Написати лист про улюбл жанр. | |||||||
25. | Книги в нашому житті. Розвиток навичок читання. | Впр.6, с.119 | Впр.7, с.119 | РЗ Впр.6, ст.54. | РЗ Впр.7, ст.55. | |||||||
26. | Улюбленний письменник, поет, книга. Розвиток навичок говоріння | Впр.8, ст.121 | РЗ Впр.10, ст.56. | Впр.7, с.119 (розповідь про пись-менника) | ||||||||
27. | Шкілн бібліотека, обладнання та послуги. Пряма та непряма мова. Формування граматичних навичок. | …am/is/are done … | Fiction, non-fiction, author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional | Active and Passive Voice. Present Simple | Впр. 1, с. 122 | Впр. 3, с. 123 | Впр. 8, с. 121 Впр. 2, с. 122 Впр. 4, с. 123 | Впр. 7, с. 125 (пис) Впр. 6, с. 124 (вст. Слова) | ||||
28. | У бібліотеці. Вибір книги. Розвиток навичок аудіювання. | This book is written by … | Впр. 7, с. 128 Впр. 2, с. 129 | Впр. 3, с. 127 | Впр. 1, с. 125 Впр. 2а,с. 126 | Впр. 2б, с. 127 РЗ | Впр. 6, с. 127 (письм розповідь про А.Мілна), слова ст.128 | |||||
29. | Улюблений літературний герой. Вдосконалення навичок говоріння. | What are you reading now? What books do you like to read? | Imagination, truthful, true-to-life, to hold attention/ interest, right after smth | Впр. 8а, с. 132 РЗ впр. 8, с. 55 | Впр. 1,с . 129 Впр. 3, с. 130 Впр. 4, 5, 6, с. 131 | Впр. 6, с. 131 Впр. 8б, с. 132 | РЗ впр. 15, с. 59 Впр. 6, 7, с. 54 | Впр.8б, ст.132 (вивч діалог), РЗ впр. 13 , с. 58, слова ст.133. | ||||
30. | Моя улюблена книга. Розвиток навичок письма. | … is the author of …. The book is about … | РЗ впр. 13, с. 58 | Впр. 1, с. 135 | РЗ впр. 14, с. 59 Впр. 11, 12, с. 57 | РЗ впр. 10, с. 134, напис. розповідь про книгу. | ||||||
31. | Агата Крісті – біографія та творчий шлях. Систематизація та узагальнення ЗУН по темі. | Involved, poison, tutor, mystery | Впр. 4, с. 165 | Впр. 5, с. 176 | Впр. 4, с. 175 | РЗ Впр. 13, с. 58 Впр. 1,2, с. 164 | Впр. 7а, с. 167 Впр. 7, с. 177 | |||||
Музика (10 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 2. Music Is Heard Everywhere | ||||||||||||
32. | Музика у нашо-му житті. Музич-ні стилі та інструменти. Введення та активізація лексики . | -висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей; -висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо); -реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді; -обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо; -пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; -аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; -надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; - розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання; оцінювати стан речей, події, факти | I listen to .. My …has always been crazy about .. My … has never liked… | Concert, conductor, orchestra, composer, violin, flute, saxophone, guitar, organ, etc. rock'n'roll, hip-hop, disco, etc. choir, opera, symphony, etc. pianist, violinist, etc. | Впр. 4, с. 140 | Впр. 1с, с. 138 Впр. 6, с. 140 | Впр. 3., 139 РЗ впр. 1, с. 61 | Впр. 5, с. 140 (напис. речення) слова ст.139 | ||||
33. | Музичні жанри. Формування лексичних навичок. | Впр. 7, с. 141 | РЗ впр. 4, с. 62 | РЗ впр. 2, с. 61, слова до диктанту. | ||||||||
34. | Музика повсюди. Відомі композитори. Розвиток навичок читання. | What do you know about …? | Впр. 1, с. 141 | Впр. 5, 6, с. 145 | впр. 2, с. 143 впр.7, с. 146 | Впр. 3, 4, с. 144 РЗвпр. 5, с. 63 | Ст.142-143 (вир. чит. діалога), РЗ впр. 6, 7, с. 64 | |||||
35. | Пасивний стан мин прост часу. Формування грам. навичок. | … was performed/recorded/written… | Past Passive Simple | Впр. 3, с. 147 | Впр. 9, с. 66 | Впр.1, с. 146 Впр. 2,4, с.147 РЗ впр. 8, с. 65 | Впр. 5, с. 148 РЗ впр. 10, с. 67 | |||||
36. | Музиканти та виконавці. Формування навичок письма. | Впр. 1, 2, 3, с. 149 | Впр. 4, с. 150 | Впр. 6, с. 148 Впр. 11, 12, с. 168 | Впр.12, ст.169 (усн), Впр.8, ст.168 (пис). | |||||||
37. | Музичні зірки. Розвиток навичок аудіювання. | To be keen on | Впр. 6, с. 153 | Впр. 7, с. 153 | РЗ | Впр. 8, с. 155 (проект) Впр. 13, 14, с. 69-70 | ||||||
38. | Відвідування музичних заходів. Розвиток навичок говоріння. | I was interested in …/I wasn't interested in… | To lean over, to give a hand, to walk out | Впр. 1, с. 155 | Впр. 2, с.157 Впр. 3, 4, с. 158 Впр. 5, с.159 | Впр. 8, с. 160 | РЗ впр. 15, 16, с. 72 | РЗ впр. 19, 20, с. 74-75 | ||||
39. | На концерті. Вдосконалення навичок письма та усного мовлення. | Впр. 1, с. 162 | РЗ Впр. 17, 18, с. 73 | Впр. 2, с. 163 (проект по темі) | ||||||||
40. | Підготовка та виконання проектів по темі. | Проект по темі. | ||||||||||
41. | Презентація проектів по темі. | |||||||||||
42. | Систематизація та узагальнення ЗУН по темі. | What event did you attend? | Впр. 12, с. 170 | Впр. 10, 11, с. 168 | Впр. 12, с. 169 | Впр. 8, 9, с. 168 РЗ в.21,с.76 | РЗ впр. 23, 24, с. 78 | |||||
43. | Контроль навичок аудіювання з теми «Література». | Підготуватися до к/р з читання, повторення лексики. | ||||||||||
44.Й | Контроль навичок читання з теми «Я і мої друзі». | Повторити схему написання твору. | ||||||||||
45. | Контроль навичок письма з теми «Стиль життя», «Музика». | Повторити теми з усного мовлення. | ||||||||||
46. | Контроль навичок говоріння з теми (на вибір) «Я і мої друзі», «Стиль життя», «Література», «Музика». | Повторення вивч. матеріалу. | ||||||||||
47. | Аналіз контрольних робіт. | |||||||||||
48. | Підсумковий урок за І семестр. |
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 8–Д,Є класі /3 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Тема 1. Я і мої друзі |
11 год. |
Тема 2. Стиль життя |
10 год. |
Тема 3. Література |
10 год. |
Тема 4. Музика |
11 год. |
К.р. (аудіювання) К.р. (читання) К.р.(письмо) К.р. (говоріння) |
1 1 1 1 |
Аналіз к.р. |
1 |
Підсумковий урок за І семестр. |
1 |
Всього: |
48 год. |
№ |
Дата |
При-мітка |
Сфера спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Аудію-вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 1. Я і мої друзі (11 год.) Unit 1. It’s Your Life / Lesson 1. Family and Friends |
||||||||||||
|
|
|
Я і мої друзі. Прощавайте літні канікули. Введення ЛО та формування лексичн. навичок. |
|
The hardest thing for me is … I try very hard with … |
Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic |
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 |
Впр. 1, с.4
|
Впр.3, с.4 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
Впр.1, с. 14
|
|
|
|
Про літні канікули. Формування навичок діалогічн. мовлення. |
The hardest thing for me is … I try very hard with … |
Past Simple |
Впр.1, с.19 |
Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 |
Впр. 6, с.7 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
РЗ впр.8,с 9 |
||
|
|
|
Я і мої друзі. Активізація лексики по темі. |
|
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 Впр.1, с.19 |
Впр. 1, с.4 Впр. 4, с.6 Впр.1, с.12 |
Впр.3, с.4 Впр. 6, с.7 |
РЗ впр. 1,2, с. 4 |
Впр.1, с. 14 РЗ впр.8,с 9 |
||
|
|
|
Чи ти хороший друг? Формування лексичних навичок. |
A person who … is … |
Прикмет-ники |
|
Впр. 3, 18 |
|
Впр. 1, с. 19 РЗ впр. 1, 2, 3, с. 12 |
РЗ впр. 4, с. 12 Впр.5 с.14 |
||
|
|
|
Друзі та дружба. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, optimistic, polite |
Present Simple |
Впр.1,2, с.19-20
|
Впр.1,с.21 Впр.2,с.22
|
Впр.3, с.20 |
Впр.7, с.24
|
РЗ впр. 7,8 с. 14 |
|
|
|
|
Друзі та дружба. Розвиток навичок говоріння. |
What does a true friend do? What do you look like? |
|
|
|
Впр.5,с. 23 |
Впр.4, с.22 Впр.6, с.23 |
РЗ впр. 6,с. 7 |
РЗ впр. 10,с. 16
|
|
|
|
|
Друзі за листуванням. Розвиток навичок пис. мовлення. |
|
|
|
|
|
|
РЗ впр. 8,9, с. 15 |
Впр. 5, с. 28
|
|
|
|
|
Порівняльний зворот. Розвиток граматичних навичок. |
As … as Not so … as |
|
As…as or not so…as |
|
|
|
Впр. 1, с. 25
|
Впр.13, с. 18 |
|
|
|
|
Чи ти справжній друг? Розвиток навичок читання. |
We have … in common |
Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common |
|
|
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 48 (вис. рів.) |
|
|
|
|
Написання листа другу. Вдосконалення навичок письм. мовлення. |
Write back soon. Keep in touch. Thank you for your letter |
ЛО теми |
Tenses |
|
Впр. 1, с. 29 Впр. 3. 47 |
РЗ впр. 14а, с. 20 |
РЗ впр.11, 16 РЗ впр. 12, с. 18 |
РЗ впр. 14,с. 19-20 |
|
|
|
|
Значення дружби. Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок (ЗУН).
|
The story is about … |
Devoted, generous, greedy, lonely, to bother, to devote |
|
|
Впр. 3, 4, с. 56 |
Впр. 1, с. 54 |
|
Впр. 3, с. 29 |
|
Тема 2. Стиль життя (10 год.) Unit 1. It’s Your Life / Lesson 2. Healthy Lifestyle |
||||||||||||
|
|
|
Стиль життя. Здоровий спосіб життя. Введення лексичних одиниць. |
оцінювати стан речей, події, факти |
I didn’t sleep a wink I slept like a dog Sleep is very important |
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,an eyelid |
Article |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30, Впр. 4, с.31 Впр.5, с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр. 6 Впр.7,с.32 РЗ впр. 1, с. 21 |
Впр. 4, с. 31 |
|
|
|
Здорові звички. Формування лексичних навичок. |
How healthy is your diet? |
A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time |
Adverbs, adjective |
Впр. 4б, с. 35 Впр. 5, с. 35 |
Впр.1, с.33 Впр.2,с.34 Впр.4,с.35 Впр.5,с.35 |
Впр.3, с34 |
Впр. 6, с. 36 РЗ впр. 3, с. 21 |
Впр. 7, с. 36 (вис. Рів.) РЗ Впр. 2, с. 21 |
|
|
|
|
Бути здоровим важливо. Майбутні часи. Формування грамат. навичок. |
I am coming/ going/ etc. It arrives/ it finishes |
|
Future Tenses
|
Why is exercising wise? |
Впр. 2, с. 37 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38 РЗ впр. 4, с. 23 впр. 5, с. 24 |
Впр. 6, 7, с. 39 |
|
|
|
|
Їжа та здоров’я. Розвиток навичок мовлення. |
If you … you … |
Atmosphere, treasure hunt, hiking, scenery |
Tenses |
Впр. 2б, с. 41 Впр. 4, с. 42 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 РЗ впр. 7а, с. 26 |
Впр.4,с. 42 РЗ впр. 6, с. 25, Впр. 7а, с. 26 |
Впр. 3, с. 41 РЗ впр. 7б, с. 27 |
|
|
|
|
Вільний час та хобі. Активізація лексики. Розвиток навичок аудіювання. |
I am good at … I’ m good at/interested … I can’t stand … I’m tired of/bad at … |
|
Tenses |
|
Впр.7а, с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 Впр. 8, с. 44 |
Впр.7б), с.44 РЗ впр. 9, с. 29 |
РЗ впр. 8, с. 28 впр. 10, с. 30 |
|
|
|
|
Здоровий спосіб життя. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення. |
You should/1hould’t … Why don’t you …? You’d better… |
ЛО теми |
Giving advice |
|
РЗ впр. 2, с. 45 |
Впр.1, с. 45 |
РЗ впр. 12а, с. 31 РЗ впр. 13, с. 35 |
Впр. 3, с. 45 РЗ впр. 12б, с. 33 |
|
|
|
|
Написання електронних листів. Формування навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кореспонденція. Розвиток навичок усного та пис. мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домашнє читання. Вдосконалення лексич навичок та навичок читання. |
|
Devoted,generous,greedy,hard-working, to devote, to bother, lonely |
Tenses |
Впр.9, с.51 |
Впр.3,с.56 Впр.11, с.52 Впр. 12, с.53 |
Впр. 7, с. 50 Впр. 12, с. 53 |
|
Впр. 13, с. 53 (вис. Рів.) РЗ впр.14, с. 35 |
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Література (10 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 1. Do You Need a Book? |
||||||||||||
|
|
|
Література. Книги – наші друзі. Введення та активізація лексики. |
оцінювати стан речей, події, факти |
Books teach us .. Stories can teach us … |
Author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional |
|
|
Впр. 2, с. 116
|
Впр. 1, с. 114
|
РЗ впр. 1, с.52 |
Впр. 2 с. 116 (утв. речен за табл.), слова вивч. |
|
|
|
Вибір книги для читання. Формування лекс навичок, розвиток навичок виразного читання. |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 114
|
Впр. 4, с. 117
|
Впр. 1, с. 114-115 (вир чит), слова до дикт ст.115, 117 |
||
|
|
|
Літературні жанри. Розвиток навичок усного та письм говоріння. |
|
|
|
|
Впр.4, с. 117 |
Впр.7, 119 |
Впр.3, ст.116 РЗ Впр.5, ст.53. |
Написати лист про улюбл жанр. |
|
|
|
|
Книги в нашому житті. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Впр.6, с.119 |
Впр.7, с.119 |
РЗ Впр.6, ст.54. |
РЗ Впр.7, ст.55. |
|
|
|
|
Улюбленний письменник, поет, книга. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
Впр.8, ст.121 |
РЗ Впр.10, ст.56. |
Впр.7, с.119 (розповідь про пись-менника) |
|
|
|
|
Шкілн бібліотека, обладнання та послуги. Пряма та непряма мова. Формування граматичних навичок. |
…am/is/are done … |
Fiction, non-fiction, author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional |
Active and Passive Voice. Present Simple |
|
Впр. 1, с. 122 |
Впр. 3, с. 123 |
Впр. 8, с. 121 Впр. 2, с. 122 Впр. 4, с. 123 |
Впр. 7, с. 125 (пис) Впр. 6, с. 124 (вст. Слова) |
|
|
|
|
У бібліотеці. Вибір книги. Розвиток навичок аудіювання. |
This book is written by … |
|
Впр. 7, с. 128 Впр. 2, с. 129 |
Впр. 3, с. 127 |
Впр. 1, с. 125 Впр. 2а,с. 126
|
Впр. 2б, с. 127 РЗ |
Впр. 6, с. 127 (письм розповідь про А.Мілна), слова ст.128
|
||
|
|
|
Улюблений літературний герой. Вдосконалення навичок говоріння. |
What are you reading now? What books do you like to read? |
Imagination, truthful, true-to-life, to hold attention/ interest, right after smth |
|
Впр. 8а, с. 132 РЗ впр. 8, с. 55 |
Впр. 1,с . 129 Впр. 3, с. 130 Впр. 4, 5, 6, с. 131 |
Впр. 6, с. 131 Впр. 8б, с. 132 |
РЗ впр. 15, с. 59 Впр. 6, 7, с. 54 |
Впр.8б, ст.132 (вивч діалог), РЗ впр. 13 , с. 58, слова ст.133. |
|
|
|
|
Моя улюблена книга. Розвиток навичок письма. |
… is the author of …. The book is about … |
|
|
РЗ впр. 13, с. 58
|
Впр. 1, с. 135
|
|
РЗ впр. 14, с. 59 Впр. 11, 12, с. 57
|
РЗ впр. 10, с. 134, напис. розповідь про книгу. |
|
|
|
|
Агата Крісті – біографія та творчий шлях. Систематизація та узагальнення ЗУН по темі. |
|
|
Involved, poison, tutor, mystery |
|
Впр. 4, с. 165 |
Впр. 5, с. 176 |
Впр. 4, с. 175 |
РЗ Впр. 13, с. 58 Впр. 1,2, с. 164 |
Впр. 7а, с. 167 Впр. 7, с. 177 |
Музика (10 год.) Unit 3. Your Preferences / Lesson 2. Music Is Heard Everywhere |
||||||||||||
|
|
|
Музика у нашо-му житті. Музич-ні стилі та інструменти. Введення та активізація лексики . |
оцінювати стан речей, події, факти |
I listen to .. My …has always been crazy about .. My … has never liked… |
Concert, conductor, orchestra, composer, violin, flute, saxophone, guitar, organ, etc. rock’n’roll, hip-hop, disco, etc. choir, opera, symphony, etc. pianist, violinist, etc. |
|
Впр. 4, с. 140 |
Впр. 1с, с. 138 Впр. 6, с. 140
|
|
Впр. 3., 139 РЗ впр. 1, с. 61
|
Впр. 5, с. 140 (напис. речення) слова ст.139 |
|
|
|
Музичні жанри. Формування лексичних навичок. |
|
|
|
Впр. 7, с. 141 |
|
РЗ впр. 4, с. 62 |
РЗ впр. 2, с. 61, слова до диктанту.
|
||
|
|
|
Музика повсюди. Відомі композитори. Розвиток навичок читання. |
What do you know about …? |
|
|
Впр. 1, с. 141 |
Впр. 5, 6, с. 145 |
впр. 2, с. 143 впр.7, с. 146 |
Впр. 3, 4, с. 144 РЗвпр. 5, с. 63 |
Ст.142-143 (вир. чит. діалога), РЗ впр. 6, 7, с. 64 |
|
|
|
|
Пасивний стан мин прост часу. Формування грам. навичок. |
… was performed/recorded/written… |
|
Past Passive Simple |
|
Впр. 3, с. 147 |
Впр. 9, с. 66 |
Впр.1, с. 146 Впр. 2,4, с.147 РЗ впр. 8, с. 65 |
Впр. 5, с. 148 РЗ впр. 10, с. 67 |
|
|
|
|
Музиканти та виконавці. Формування навичок письма. |
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, с. 149 |
|
Впр. 4, с. 150
|
Впр. 6, с. 148 Впр. 11, 12, с. 168 |
Впр.12, ст.169 (усн), Впр.8, ст.168 (пис). |
|
|
|
|
Музичні зірки. Розвиток навичок аудіювання. |
|
To be keen on |
|
|
Впр. 6, с. 153 |
Впр. 7, с. 153 |
РЗ |
Впр. 8, с. 155 (проект) Впр. 13, 14, с. 69-70 |
|
|
|
|
Відвідування музичних заходів. Розвиток навичок говоріння. |
I was interested in …/I wasn’t interested in… |
To lean over, to give a hand, to walk out |
|
Впр. 1, с. 155 |
Впр. 2, с.157 Впр. 3, 4, с. 158 Впр. 5, с.159 |
Впр. 8, с. 160 |
РЗ впр. 15, 16, с. 72
|
РЗ впр. 19, 20, с. 74-75 |
|
|
|
|
На концерті. Вдосконалення навичок письма та усного мовлення. |
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 162
|
РЗ Впр. 17, 18, с. 73 |
Впр. 2, с. 163 (проект по темі) |
|
|
|
|
Підготовка та виконання проектів по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Проект по темі. |
|
|
|
|
Презентація проектів по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення ЗУН по темі. |
What event did you attend? |
|
|
Впр. 12, с. 170 |
Впр. 10, 11, с. 168 |
Впр. 12, с. 169 |
Впр. 8, 9, с. 168 РЗ в.21,с.76 |
РЗ впр. 23, 24, с. 78 |
|
|
|
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Література». |
Підготуватися до к/р з читання, повторення лексики. |
||||||||
|
|
|
Контроль навичок читання з теми «Я і мої друзі». |
Повторити схему написання твору. |
||||||||
|
|
|
Контроль навичок письма з теми «Стиль життя», «Музика». |
Повторити теми з усного мовлення. |
||||||||
|
|
|
Контроль навичок говоріння з теми (на вибір) «Я і мої друзі», «Стиль життя», «Література», «Музика». |
Повторення вивч. матеріалу. |
||||||||
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
||||||||
|
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|