Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником О. Карпюк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником О. Карпюк. English: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. Карпюк. – Тернопіль: «Лібра Терра», 2016. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.

Перегляд файлу

№ уроку

дата

вид роботи

тематика ситуативного спілкування

лінгвістичні компетенції

інтегровані змістові лінії

лексична

граматична

фонетична

1*, 2*, 3*, 4*

І семестр

Повторення (Starting Up). Це твоє життя (It’s your life)

1

 

Вступ. Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій. Лексичні вправи. Читання.

Завдання на І семестр.

 Подорожі.

Повторення лексики теми «Подорожі»

 

Активація фонетичних навичок під час мовленнєвої діяльності

 

2

 

Повторення вивченого. Граматичні вправи.

Літні канікули. Подорожі

Повторення лексики теми «Щоденні дії»

Present Tenses,

 

 

 

3

 

Повторення вивченого. Граматичні вправи.

Літні канікули. Подорожі

Повторення лексики теми «Щоденні дії»

Past Tenses

Активація фонетичних навичок

 

4

 

Повторення вивченого. Навчальне аудіювання з опорою на текст. Усне мовлення

Літні канікули. Подорожі

Повторення лексики теми «Щоденні дії»

Present Tenses,

Past Tenses

впр 1, 2, ст.13

 

5

 

Письмо: заповнення анкети

Літні канікули. Мовний табір.

Повторення лексики теми «Про себе»

 

 

 

Сім'я та друзі (Family and Friends)

6

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи.

Риси характеру

reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic

Adjectives

Активація фонетичних навичок

 

7

 

Навчальне аудіювання

Риси характеру моїх друзів.

Adjective / Adverb

 впр.1,2, ст.19-20;впр.5,ст.21

 

8

 

Усне мовлення. Читання.

Якими мають бути найкращі друзі

Фрази по темі запрошення та дозвіл.

Adjective / Adverb

 впр. 4, ст.22, впр. 6, ст.23

 

9

 

Вивчення граматичних структур as+adjective / adverb+as. Граматичні вправи.

Всі ми різні.

Прикметники для опису людини

as+adjective / adverb+as.

Активація фонетичних навичок

 

10

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Розповідь про себе і свою сім'ю.

ст. 27

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

11

 

Письмо: правила написання неофіційного листа

Лист другу.

впр. 2, ст.29 – фрази-кліше для листа

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

12

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Моя сім'я та друзі (ст. 46 – 48)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Здоровий спосіб життя (A Healthy Lifestyle)

13

 

Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Здоровий сон.

an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid (ст.31)

Articles

впр. 2, ст. 30

 

14

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання.

Здорове харчування

a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time

Активація граматичних структур

впр. 4b,5, ст.35

 

15

 

Вивчення граматичних структур: Future Tenses. Граматичні вправи.

Звичайні дії.

Активація лексичних навичок

Future Tenses.

Активація фонетичних навичок

 

16

 

Усне мовлення. Читання.

Хобі та звички. Їх вплив на здоров'я.

an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery.

indoor, outdoor activities.

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

17

 

Письмо: написання електронного листа

Здоровий спосіб життя. Канікули моєї мрії.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

18

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Здоровий спосіб життя. (ст. 49 – 53)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Яка твоя школа? (What’s Your School Like?)

19

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання.

Шкільне життя: ділимося враженнями.

a university, todecide, to improve, to memorize; to cheer smb up

Активація граматичних структур

впр.2, 3, 4, ст.62-63

 

20

 

Вивчення граматичних структур: Modal Verbs: should,  may / might. Граматичні вправи.

Поради та припущення

Активація лексичних навичок під час мовленнєвої діяльності.

Modal Verbs: should, may / might

Активація фонетичних навичок

 

21

 

Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Школи Британії.

an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

22

 

Усне мовлення. Читання.

Навчальні предмети.

впр. 2, ст. 74

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

23

 

Письмо: написання есе-розповіді про подію.

Що мене дратує у школі.

впр. 2, ст.77

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

24

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Моя школа. (ст.98 - 100)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

25

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

26

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

27

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

28

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного.

ст. 54-56, 106-107.

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Наскільки дружній в тебе колектив? (Are You a Good Team?)

29

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи.

Риси характеру вчителів та однокласників.

responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

30

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Мої вчителі

впр. 5, ст.83

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

31

 

Вивчення граматичних структур: Past Continuous Tense. Граматичні вправи.

Щоденні дії

Активація лексичних навичок

Past Continuous Tense.

Активація фонетичних навичок

 

 

ІІ семестр

32

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання.

Мої найкращі вчителі.

впр.3, ст.88

Активація граматичних структур

впр. 2, 3, ст.88, впр.5, ст.89

 

33

 

Усне мовлення. Читання.

 

Моє ставлення до однокласників.

Фрази для вираження своєї думки, згоди/незгоди.

because

впр.4, ст.94

 

34

 

Письмо: есе-опис улюбленого вчителя

Мій улюблений вчитель.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

35

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Мої вчителі та однокласники. (ст.100-105)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Твої уподобання. Чи потрібна тобі книжка? (YOUR PREFERENCES. Do You Need a Book?)

36

 

Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Книжки – наші друзі та вчителі. (ст. 114 – 117)

a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

37

 

Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Українські, англійські та американські письменники. (ст. 117 – 121)

an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

38

 

Вивчення граматичних структур: Active and Passive Voices.

Present Simple Passive. Граматичні вправи.

Життя навколо

Активація лексичних навичок

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive.

Активація фонетичних навичок

 

39

 

Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного.

Улюблені письменники. Алан Мілн.

фразові дієслова (впр.2, ст. 127)

an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography

Активація граматичних структур

впр.1, ст.125; впр. 2a, ст.126

 

40

 

Усне мовлення. Читання.

У бібліотеці. Улюблені літературні герої та літ. жанри.

an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth

Активація граматичних структур

впр.8a, ст.132

впр.2, ст.129

 

41

 

Письмо: правила написання зв'язного тексту.

Улюблений письменник, книжка.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

42

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Література (ст.164-168)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Твої уподобання. З музикою в серці. (Music Is Heard Everywhere)

43

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи.

Музичні жанри, інструменти, музиканти.

concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer

Активація граматичних структур

впр.4, ст.140

 

44

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

На концерті. Музичні стилі.

впр.3,4, ст 144

Активація граматичних структур

впр.1, ст.141; впр.2, ст.143

 

45

 

Вивчення граматичних структур: Past Simple Passive. Граматичні вправи.

Мистецтво навколо нас.

Активація лексичних навичок

Past Simple Passive.

Активація фонетичних навичок

 

46

 

Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного.

Відомі музичні грипи.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

впр.1-3, ст.149

впр.4c, ст.151

 

47

 

Усне мовлення. Читання.

Зірки естради.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

впр.1, ст.155

 

48

 

Письмо: стаття про подію.

Відвідання концерту.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

49

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Музика у моєму житті. (ст. 168-173)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

 

 

Розширяємо кругозір. Преса.  (BROADEN YOUR MIND! A Daily, a Weekly, a Monthly…)

50

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи.

Як створюються газети

a compositor, a correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication

A Daily, a Weekly, a Monthly  як іменники та прикметники

Активація фонетичних навичок

 

51

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Преса України.

a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals)

A Daily, a Weekly, a Monthly як іменники та прикметники

Активація фонетичних навичок

 

52

 

Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного.

Преса Британії.

finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth

million - millions

впр.1, ст.189

 

53

 

Вивчення граматичних структур: Mixed Tenses. Граматичні вправи.

Життя навколо.

Активація лексичних навичок

Mixed Tenses.

Активація фонетичних навичок

 

54

 

Усне мовлення. Читання. Інтерв'ю.

Журнали та газети, які ми читаємо.

впр.5, ст.197.

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

55

 

Письмо: інформаційна сторінка про журнал.

Характеристика періодичного видання.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

56

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Преса. (ст. 225 – 228)

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

Розширяємо кругозір.  Географічний ракурс. (Geographical Outlook)

57

 

Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Означений артикль з географічними назвами.

Країни та континенти.

Географічні назви.

Definite article with geographical names

Активація фонетичних навичок

 

58

 

Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного.

Частини Об'єднаного королівства. Найбільші міста. Населення Британії

ст. 206.

 

Definite article with geographical names.

 Частини світу.

впр. 2, ст.205

впр. 6a, ст.206; впр. 7, ст.207

 

59

 

Вивчення граматичних структур: Present Perfect Passive. Граматичні вправи.

Життя навколо.

Активація лексичних навичок

Present Perfect Passive.

Активація фонетичних навичок

 

60

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Об'єднане Королівство.

a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed

Present Perfect Passive.

Активація фонетичних навичок

 

61

 

Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного.

Україна: географічне розташування, клімат.

Present Perfect Passive.

Активація фонетичних навичок

 

62

 

Усне мовлення. Читання.

Подорожі.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

впр.2a, ст.220

 

63

 

Письмо: есе – поділ враженнями від подорожі.

Поділ враженнями про подорож.

Активація лексичних навичок

Активація граматичних структур

Активація фонетичних навичок

 

64

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Україна. Британія.

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

65

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

66

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

68

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

69

 

Урок домашнього читання.

ст. 174-175, 233-235.

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

70

 

Підсумковий урок за рік. Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок

Закріплення граматичних структур

Закріплення фонетичних навичок

 

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
8838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку