Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу за підручником О. Карпюк. English: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. Карпюк. – Тернопіль: «Лібра Терра», 2016. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.
№ уроку |
дата |
вид роботи |
тематика ситуативного спілкування |
лінгвістичні компетенції |
інтегровані змістові лінії |
||
лексична |
граматична |
фонетична |
1*, 2*, 3*, 4* |
||||
І семестр |
|||||||
Повторення (Starting Up). Це твоє життя (It’s your life) |
|||||||
1 |
|
Вступ. Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій. Лексичні вправи. Читання. |
Завдання на І семестр. Подорожі. |
Повторення лексики теми «Подорожі» |
|
Активація фонетичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
|
2 |
|
Повторення вивченого. Граматичні вправи. |
Літні канікули. Подорожі |
Повторення лексики теми «Щоденні дії» |
Present Tenses,
|
|
|
3 |
|
Повторення вивченого. Граматичні вправи. |
Літні канікули. Подорожі |
Повторення лексики теми «Щоденні дії» |
Past Tenses |
Активація фонетичних навичок |
|
4 |
|
Повторення вивченого. Навчальне аудіювання з опорою на текст. Усне мовлення |
Літні канікули. Подорожі |
Повторення лексики теми «Щоденні дії» |
Present Tenses, Past Tenses |
впр 1, 2, ст.13 |
|
5 |
|
Письмо: заповнення анкети |
Літні канікули. Мовний табір. |
Повторення лексики теми «Про себе» |
|
|
|
Сім'я та друзі (Family and Friends) |
|||||||
6 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. |
Риси характеру |
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic |
Adjectives |
Активація фонетичних навичок |
|
7 |
|
Навчальне аудіювання |
Риси характеру моїх друзів. |
Adjective / Adverb |
впр.1,2, ст.19-20;впр.5,ст.21 |
|
|
8 |
|
Усне мовлення. Читання. |
Якими мають бути найкращі друзі |
Фрази по темі запрошення та дозвіл. |
Adjective / Adverb |
впр. 4, ст.22, впр. 6, ст.23 |
|
9 |
|
Вивчення граматичних структур as+adjective / adverb+as. Граматичні вправи. |
Всі ми різні. |
Прикметники для опису людини |
as+adjective / adverb+as. |
Активація фонетичних навичок |
|
10 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Розповідь про себе і свою сім'ю. |
ст. 27 |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
11 |
|
Письмо: правила написання неофіційного листа |
Лист другу. |
впр. 2, ст.29 – фрази-кліше для листа |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
12 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Моя сім'я та друзі (ст. 46 – 48) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Здоровий спосіб життя (A Healthy Lifestyle) |
|||||||
13 |
|
Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Здоровий сон. |
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid (ст.31) |
Articles |
впр. 2, ст. 30 |
|
14 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання. |
Здорове харчування |
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time |
Активація граматичних структур |
впр. 4b,5, ст.35 |
|
15 |
|
Вивчення граматичних структур: Future Tenses. Граматичні вправи. |
Звичайні дії. |
Активація лексичних навичок |
Future Tenses. |
Активація фонетичних навичок |
|
16 |
|
Усне мовлення. Читання. |
Хобі та звички. Їх вплив на здоров'я. |
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery. indoor, outdoor activities. |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
17 |
|
Письмо: написання електронного листа |
Здоровий спосіб життя. Канікули моєї мрії. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
18 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Здоровий спосіб життя. (ст. 49 – 53) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Яка твоя школа? (What’s Your School Like?) |
|||||||
19 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання. |
Шкільне життя: ділимося враженнями. |
a university, todecide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
Активація граматичних структур |
впр.2, 3, 4, ст.62-63 |
|
20 |
|
Вивчення граматичних структур: Modal Verbs: should, may / might. Граматичні вправи. |
Поради та припущення |
Активація лексичних навичок під час мовленнєвої діяльності. |
Modal Verbs: should, may / might |
Активація фонетичних навичок |
|
21 |
|
Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Школи Британії. |
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
22 |
|
Усне мовлення. Читання. |
Навчальні предмети. |
впр. 2, ст. 74 |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
23 |
|
Письмо: написання есе-розповіді про подію. |
Що мене дратує у школі. |
впр. 2, ст.77 |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
24 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Моя школа. (ст.98 - 100) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
25 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
26 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
27 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
28 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Урок домашнього читання. Обговорення прочитаного. |
ст. 54-56, 106-107. |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Наскільки дружній в тебе колектив? (Are You a Good Team?) |
|||||||
29 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. |
Риси характеру вчителів та однокласників. |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
30 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Мої вчителі |
впр. 5, ст.83 |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
31 |
|
Вивчення граматичних структур: Past Continuous Tense. Граматичні вправи. |
Щоденні дії |
Активація лексичних навичок |
Past Continuous Tense. |
Активація фонетичних навичок |
|
ІІ семестр |
|||||||
32 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Навчальне аудіювання. |
Мої найкращі вчителі. |
впр.3, ст.88 |
Активація граматичних структур |
впр. 2, 3, ст.88, впр.5, ст.89 |
|
33 |
|
Усне мовлення. Читання.
|
Моє ставлення до однокласників. |
Фрази для вираження своєї думки, згоди/незгоди. |
because |
впр.4, ст.94 |
|
34 |
|
Письмо: есе-опис улюбленого вчителя |
Мій улюблений вчитель. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
35 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Мої вчителі та однокласники. (ст.100-105) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Твої уподобання. Чи потрібна тобі книжка? (YOUR PREFERENCES. Do You Need a Book?) |
|||||||
36 |
|
Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Книжки – наші друзі та вчителі. (ст. 114 – 117) |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
37 |
|
Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Українські, англійські та американські письменники. (ст. 117 – 121) |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
38 |
|
Вивчення граматичних структур: Active and Passive Voices. Present Simple Passive. Граматичні вправи. |
Життя навколо |
Активація лексичних навичок |
Active and Passive Voices. Present Simple Passive. |
Активація фонетичних навичок |
|
39 |
|
Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного. |
Улюблені письменники. Алан Мілн. |
фразові дієслова (впр.2, ст. 127) an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
Активація граматичних структур |
впр.1, ст.125; впр. 2a, ст.126 |
|
40 |
|
Усне мовлення. Читання. |
У бібліотеці. Улюблені літературні герої та літ. жанри. |
an imagination, truthful, true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth |
Активація граматичних структур |
впр.8a, ст.132 впр.2, ст.129 |
|
41 |
|
Письмо: правила написання зв'язного тексту. |
Улюблений письменник, книжка. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
42 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Література (ст.164-168) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Твої уподобання. З музикою в серці. (Music Is Heard Everywhere) |
|||||||
43 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. |
Музичні жанри, інструменти, музиканти. |
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer |
Активація граматичних структур |
впр.4, ст.140 |
|
44 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
На концерті. Музичні стилі. |
впр.3,4, ст 144 |
Активація граматичних структур |
впр.1, ст.141; впр.2, ст.143 |
|
45 |
|
Вивчення граматичних структур: Past Simple Passive. Граматичні вправи. |
Мистецтво навколо нас. |
Активація лексичних навичок |
Past Simple Passive. |
Активація фонетичних навичок |
|
46 |
|
Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного. |
Відомі музичні грипи. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
впр.1-3, ст.149 впр.4c, ст.151 |
|
47 |
|
Усне мовлення. Читання. |
Зірки естради. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
впр.1, ст.155 |
|
48 |
|
Письмо: стаття про подію. |
Відвідання концерту. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
49 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Музика у моєму житті. (ст. 168-173) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок
|
|
Розширяємо кругозір. Преса. (BROADEN YOUR MIND! A Daily, a Weekly, a Monthly…) |
|||||||
50 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. |
Як створюються газети |
a compositor, a correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication |
A Daily, a Weekly, a Monthly як іменники та прикметники |
Активація фонетичних навичок |
|
51 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Преса України. |
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) |
A Daily, a Weekly, a Monthly як іменники та прикметники |
Активація фонетичних навичок |
|
52 |
|
Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного. |
Преса Британії. |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
million - millions |
впр.1, ст.189 |
|
53 |
|
Вивчення граматичних структур: Mixed Tenses. Граматичні вправи. |
Життя навколо. |
Активація лексичних навичок |
Mixed Tenses. |
Активація фонетичних навичок |
|
54 |
|
Усне мовлення. Читання. Інтерв'ю. |
Журнали та газети, які ми читаємо. |
впр.5, ст.197. |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
55 |
|
Письмо: інформаційна сторінка про журнал. |
Характеристика періодичного видання. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
56 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Преса. (ст. 225 – 228) |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
Розширяємо кругозір. Географічний ракурс. (Geographical Outlook) |
|||||||
57 |
|
Введення нових ЛО. Лексичні вправи. Означений артикль з географічними назвами. |
Країни та континенти. |
Географічні назви. |
Definite article with geographical names |
Активація фонетичних навичок |
|
58 |
|
Навчальне аудіювання. Читання. Вправи на розуміння змісту почутого, прочитаного. |
Частини Об'єднаного королівства. Найбільші міста. Населення Британії |
ст. 206.
|
Definite article with geographical names. Частини світу. |
впр. 2, ст.205 впр. 6a, ст.206; впр. 7, ст.207 |
|
59 |
|
Вивчення граматичних структур: Present Perfect Passive. Граматичні вправи. |
Життя навколо. |
Активація лексичних навичок |
Present Perfect Passive. |
Активація фонетичних навичок |
|
60 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Об'єднане Королівство. |
a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed |
Present Perfect Passive. |
Активація фонетичних навичок |
|
61 |
|
Читання та робота з текстом. Вправи на розуміння змісту прочитаного. |
Україна: географічне розташування, клімат. |
Present Perfect Passive. |
Активація фонетичних навичок |
|
|
62 |
|
Усне мовлення. Читання. |
Подорожі. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
впр.2a, ст.220 |
|
63 |
|
Письмо: есе – поділ враженнями від подорожі. |
Поділ враженнями про подорож. |
Активація лексичних навичок |
Активація граматичних структур |
Активація фонетичних навичок |
|
64 |
|
Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
Україна. Британія. |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
65 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
69 |
|
Урок домашнього читання. |
ст. 174-175, 233-235. |
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
70 |
|
Підсумковий урок за рік. Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. |
|
Закріплення лексичних навичок |
Закріплення граматичних структур |
Закріплення фонетичних навичок |
|
1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.
2* - Громадянська відповідальність.
3* - Здоров'я і безпека.
4* - Підприємливість та фінансова грамотність.