3 Form (1 семестр/ 3 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Ключові компе-тентності |
Примітка |
|||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативно-го спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонетика
|
Лексика
|
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Зорове сприймання
|
Писемне продуку-вання |
|||||||
Unit 4: Day By Day Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до співпраці, толерантності щодо різноманітних способів діяльності і думок, вміння будувати товариські стосунки з іншими. Підприємливість і фінансова грамотність: розвиток вміння розумно і економно робити покупки. Здоров’я і безпека: розвиток навичок здорового харчування. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи. |
|||||||||||||||||||
49 |
|
Мої улюблені мультики
|
1 |
Вміють назвати улюблені мультики
|
What is your favoriye cartoon? I like… |
[I:]
|
Назви мультиків |
Let`s sing |
Bпp. 1 c. 74
|
Bnp. 2c.74 |
Впр. 3 с.74 |
Впр. 4 с. 75 |
СІМ СГК |
|
|||||
50 |
|
Різдвяні традиції
|
2 |
Можуть прочитати і написати простий лист другові про своє Різдво
|
What do you usually do at…? We usually … |
[ʃ] [tʃ]
|
Usually, Christmas, carol, holiday, |
|
Bnp. 1,2 c. 76 |
|
Bnp. 1,2 c. 76 |
Написати лист другові про своє Різдво |
СІМ СГК ОССК |
|
|||||
51 |
|
Різдвяні традиції |
3
|
Можуть задати короткі запитання про різдвяні традиції та відповісти на них
|
Where is…? Do you have Vertep Show at Chrismas? |
[i], [i:] |
Play in the show, play tennis, listen to music, read books |
Do you usually…? Yes, I do |
Впр. 1 с. 77 |
Впр.2,3с. 77
|
Впр.2,с. 77
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ ОССК СГК
|
|
|||||
52 |
|
Мій день
|
Вміти запитати і відповісти про справи протягом дня |
What does she usually do in the afternoon? She usually has lunch. |
[w] [əu]
|
Breakfast, lunch, dinner, supper |
|
Bnp. 1 ст. 78
|
Впр. 2 с. 78
|
Bnp. 1 с. 10 Впр.2 с.11
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ УВУЖ
|
|
||||||
4 |
|||||||||||||||||||
53 |
|
Фрукти і овочі
|
5 |
Знати назви фруктів і овочів. Вміти правильно вживати неозначені артиклі. |
|
[ᴂ], [е]
|
Fruit and vegetables |
a/an
|
Впр. 1,2,3 с. 79
|
Bnp. 3 с. 79
|
Bnp. 2 с. 79
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ СГК ЕГЗЖ
|
|
|||||
54 |
|
Сімейний сніданок
|
6 |
Вміти вести бесіду за столом |
Enjoy your meal! Pass me some salt , please. Here you are. |
[b], [d]
|
Bread, salad, salt juice |
a/an some
|
Bnp.1 c. 80
|
Bnp.1,2 c. 80
|
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ ЕГЗЖ СГК
|
|
|||||
55 |
|
Продукти харчуван-ня
|
7 |
Навчитися правильнo використовува-ти артиклі a/an та some. |
Pass me some … , please. Here you are. |
[ju], [u]
|
Sugar, meal, hot. Egg, enjoy, cup, |
a/an some
|
Bnp.1 c. 81
|
Впр.. 3 c.81
|
Впр.. 2 c.81
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК ЕГЗЖ
|
|
|||||
56 |
|
Продукти харчуван-ня
|
8 |
Вивчити нові назви продуктів харчування. |
A cup of…? Yes, please/ No, thanks |
[i:], [i]
|
Porridge, sausage, tea, jam, soup, sugar, butter, ice - cream |
|
|
Bnp.1,2 c. 82
|
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
57 |
|
Що ми зазвичай робимо
|
9 |
Вміти сказати, що роблять діти зі словом always |
Нe always… I always… |
[ɔ:], [ꭤ]
|
Always, alone |
|
Впр. 1,2 с. 83
|
Впр. 2 с. 83 Впр.3 с. 84
|
Впр. 1 с. 83
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
58 |
|
Що ми зазвичай робимо
|
10 |
Вміти сказати, що роблять діти зі словами always,never, usually, sometimes |
Нe always/ never /sometimes/ usually…
|
[ʤ]
|
always, never, usually, sometimes |
|
Bnp.1 c. 85
|
Впр. 2 с. 86
|
Bnp.1 c. 85 Впр. 3 с. 86
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ ІП
|
|
|||||
59
|
|
Що ми зазвичай робимо
|
10 |
Прочитати та зрозуміти текст «|My Home»
Читають короткі історії по темі та розуміють їх зміст Вміють читати текст і розуміти зміст прочитаного
Вміють правильно записати свої короткі розповіді
Розуміють на слух короткі розповіді та діалоги по темі |
|
[t] [d]
|
Повтор вивч ЛО (їжа) |
|
|
Впр. 2 с. 86 (запитання на основі вправи)
|
Впр. 3 с. 86
|
Впр.3 с. 22
|
СІМ
|
|
|||||
60 |
|
Цікаві історії
|
11 |
Прочитати і зрозуміти історії |
|
[v] [w]
|
Street, house, trees, get up, toys, fairy tails |
|
Впр. 1 с. 86
|
|
Впр 2 с.88
|
Впр.2 с.88
|
СІМ СГК
|
|
|||||
61 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
12-13 |
Вміти сказати, що роблять діти зі словами always,never, usually, sometimes |
Нe always/ never /sometimes/ usually…
|
[ks]
|
Повтор вивч ЛО (їжа) |
|
|
Впр. 1 с 89 Впр.3,4с. 90
|
Впр. 2 с. 89
|
Робота в зошиті з друкова-ною основою
|
СІМ
|
|
|||||
62 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
12-13 |
Намалювати улюблені продукти. Вміти розповісти про свій сніданок. |
I usually have….for breakfast |
[ŋ], [n]
|
Повтор вивч ЛО (їжа) |
|
|
|
Впр. 5 с. 90
|
Впр.6 с. 90
|
СІМ ЕГЗЖ
|
|
|||||
63 |
|
Мій проект
|
14 |
Намалювати постер і розповісти класу про свій день та улюблену їжу. |
I always /sometimes/ usually…
|
[z], [ð]
|
Повтор вивч ЛО (їжа, щоденні справи)
|
|
|
Впр.1,2 с.91
|
|
Впр.1,2 с.91
|
СІМ ЕГЗЖ УВУЖ
|
|
|||||
64
|
|
Діагносту-вальна робота №4 |
15 |
Перевірити рівень засвоєних знань з даної теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
СІМ
|
|
|||||
Unit 5: It Was Yesterday Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. Підприємливість і фінансова грамотність: вміння планувати свій день. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи.
|
|||||||||||||||||||
65 |
|
Зимовий відпочи-нок |
1-2 |
Вчитися вести бесіду про минулі зимові канікули |
Wherewere you on winter holidays? Was it comfortable?
|
[t], [d]
|
Comfor-table, hotel, mountains, weather, |
It was… They were… |
Впр.1 с.92 |
Впр. 1 с. 92 |
Bnp1 c. 92 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
66 |
|
Мої минулі канікули
|
1-2 |
Навчитися будувати речення у минулому часі |
Is this your…? Yes, she is Who is this? |
Буквосполу- чення ar
|
Повтор вивч ЛО (природа)
|
I was…. He/she was…. They were….
|
Впр. 2с. 93
|
Впр. 4с. 93
|
Впр. 2с. 93
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
67 |
|
Ми колись тут були. Робота з минулим часом
|
3 |
Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому часі |
I was…. I was not…. Was І…? |
|
Повтор вивч ЛО (сім’я, домашні справи)
|
Past Simple tense
|
|
Впр. 3c. 95
|
Впр. 1 c.94
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
|
|||||
68 |
|
Робота з граматич-ним матеріа-лом. Минулий час
|
3 |
Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому часі |
I was…. I was not…. Was І…? |
[j]
|
Повтор вивч ЛО (сім’я, домашні справи)
|
Past Simple Тense
|
|
|
Впр.2 с.94
|
Впр.2 с.94
|
СІМ СГК
|
|
|||||
69 |
|
Мій минулий відпочи-нок
|
4-5
|
Вчитися розуміти, читати і писати речення в минулому часі |
Were you at home yesterday? Yes, I was/ No, I wasn`t |
[h]
[р] |
Повтор вивч ЛО (природа)
|
Past Simple Тense
|
Впр. 1 с.96
|
|
Впр. 1,2 с.96
|
Впр.2 с.96
|
СІМ СГК
|
|
|||||
70 |
|
Мій минулий відпочи-нок
|
4-5
|
Вчитися говорити запитання і відповіді на них у минулому часі |
Were you at home yesterday? Yes, I was/ No, I wasn`t |
[m], [е]
|
Повтор вивч ЛО (природа, погода)
|
Past Simple Тense
|
Впр. 5 с. 97 |
Впр. 3,4 с. 97 |
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
71 |
|
Що ти робив минулих вихідних?
|
6-7 |
Ознайомитися зі способом утворення минулого часу правильних дієслів |
Where were you last weekend? I visited my cousins,
|
[θ] |
Garage, stadium |
Past Simple Тense
|
Впр. 1,2с. 98
|
Впр. 2с. 98
|
Впр. 1,2с. 98
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
|
|||||
72 |
|
Що ти робив минулих вихідних?
|
6-7 |
Вчитися розповідати про свої справи у минулому часі |
Where were you last weekend? I was…
|
[k] |
Learn, help, listen, watch, play |
Past Simple Тense |
|
Впр. 3.4 с. 99
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
|
|||||
73
|
|
Робота з граматич-ним матеріа-лом. Минулий час
|
8 |
Вчитися будувати запитальні та заперечні речення з допоміжними дієсловами |
Did you ….. yesterday? He\She did not… yesterday |
[əu] |
Work, walk, phone, ask for help |
Past Simple Тense |
Впр. 4 с. 101
|
Впр. 2 с. 100
|
|
Впр. 3с. 101
|
СІМ СГК
|
|
|||||
74
|
|
Що ти робив вчора?
|
9 |
Вчитися будувати запитальні та заперечні речення з допоміжними дієсловами |
Did you ….. yesterday? He\She did not… yesterday |
[r] |
Skate, wash, watch, play chess In the morning, in the evening |
Past Simple Тense |
|
Впр. 1 с. 102
|
Впр. 2 с. 102 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
|
|||||
75 |
|
Вчораш-ній день мого друга
|
10 |
Прочитати і зрозуміти текст про вчорашній день друга. Вчитися утворювати заперечні речення |
What does she usually do? What did she do yesterday? |
[ʤ] |
Get up, about the house,do exercises, clean the room, wash up |
Past Simple Тense |
|
|
Впр. 1 с.103
|
Впр. 2 с. 103
|
СІМ СГК
|
|
|||||
76 |
|
Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час неправиль-них дієслів
|
11 |
Вчитися читати і говорити реченя в минулому часі з неправильни-ми дієсловами |
He went… He didn`t go…
|
[ᴂ] |
Минулий час неправильних дієслів |
Past Simple Тense |
Впр. 1 с. 104
|
|
Впр. 1 с. 104
|
Впр.2 с. 104
|
СІМ
|
|
|||||
77
|
|
Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час неправиль-них дієслів |
|
Вчитися читати і говорити реченя в минулому часі з неправильни-ми дієсловами |
He went… He didn`t go…
|
[ʃ] |
Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених) |
Past Simple Тense |
|
|
|
Робота по картках та в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
78 |
|
Де ти був учора?
|
12 |
Вчитися розуміти на слух речення в минулому часі з неправильни-ми дієсловами |
Did you listen to music? |
[tʃ] |
Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених) |
Past Simple Тense |
Впр.1 с.105
|
Впр.2 с. 106
|
Впр.1 с. 105 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
79 |
|
Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час непра-вильних дієслів
|
13-14 |
Вчитися читати і розуміти тексти з новими неправильними дієсловами |
Did you …? I didn`t… |
[f] |
Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених) |
Past Simple Тense |
Впр.1 с. 107 |
|
Впр.1 с. 107 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
] |
|||||
80 |
|
Мій вчораш-ній день
|
13 - 14 |
Написати розповідь про свій вчорашній день |
|
|
Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених) |
Past Simple Тense |
Впр.3 с.108
|
|
Впр.3 с.108
|
Розповідь про свій вчорашній день
|
СІМ ІП |
|
|||||
81 |
|
Вчораш-ній день мого друга
|
13-14 |
Вчитися утворювати Wh-запитання в минулому часі |
What did…? Where did…? When did…? |
[ŋ] |
What, where, why,when, how |
Past Simple Тense |
|
Впр.4 с. 109
|
Впр.4 с. 109
|
Впр.5 с. 109
|
СІМ ІП
|
|
|||||
82 |
|
Де ти був учора?
|
15 - 16 |
Вчитися створювати діалоги з Wh-запитаннями в минулому часі |
What did…? Where did…? When did…? |
|
What, where, why,when, how |
Past Simple Тense |
Впр.1 с.110
|
Впр.2 с. 110
|
Впр.1 с.110
|
Впр.3 с.110
|
СІМ СГК
|
|
|||||
83 |
|
Де ти вчора був?
|
15 - 16 |
Написати розповідь про останній вихідний свого друга |
What did…? Where did…? When did…?
|
[ᴂ],[е] |
What, where, why,when, how |
Past Simple Тense |
|
Впр.4 с.111
|
|
Впр.5 с.111
|
СІМ СГК
|
|
|||||
84 |
|
Цікаві історії
|
17 |
Читати і розуміти історії англійською |
|
[ȝ] |
|
Past Simple Тense |
|
|
Впр.1с. 112 |
Робота в зошиті з друкованою основою |
СІМ СГК
|
|
|||||
85 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
18 - 19 |
Розповісти про вчорашній день дитини за поданими словами |
|
По картках |
|
Past Simple Тense |
|
Впр.1,2 с.113
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою |
СІМ СГК
|
|
|||||
86 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
18 –19 |
Написати розповідь про свій вчорашній день за опорою |
|
По картках |
|
Past Simple Тense
|
|
Впр.4 с.114
|
|
Впр. 3,5 с. 114
|
СІМ СГК
|
|
|||||
87
|
|
Мій проект
|
20 |
Виготовити колаж «Мої минулі вихідні» |
Did you…? Was it…? |
По картках |
|
Past Simple Тense
|
|
Впр.3 с.115
|
|
Впр. 1,2 с.115
|
СІМ СГК
|
|
|||||
88 |
|
Робота з граматичним мате-ріалом |
|
Потренуватися в роботі з різними типами речень у минулому часі |
|
По картках |
|
Past Simple Тense
|
|
|
|
Робота на картках
|
СІМ УВУЖ |
|
|||||
89 |
|
Діагнос-тувальна робота №5 |
|
Перевірити рівень засвоєння знань з даної теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
СІМ |
|
|||||
|
Unit 6: Hello, Spring
Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Здоров’я і безпека: вчити оцінювати погоду та одягатися по сезону. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи. Підприємливість і фінансова грамотність: розвиток уміння правильно та економно здійснювати покупки.
|
||||||||||||||||||
90 |
|
Погода
|
1 |
Вивчити нові слова з теми, вміти прочитати і зрозуміти текст про погоду.
|
What is the weather like today? The weather is… |
[t] |
Sky, cloud, windy, cloudy |
|
Впр. 1,2,3 с.116
|
|
Впр. 2,3 с.116
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
2 |
Коротко описувати погоду за опорою |
||||||||||||||||||
91 |
|
Яка сьогодні погода?
|
What is the weather like today? The weather is... |
[d] |
Countries, England, France, Italy The USA |
|
Впр. 3 с.1117
|
Впр. 1 с.117
|
Впр. 2 с.117 |
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК ОССК
|
|
|||||||
92 |
|
Пори року, місяці
|
3-4 |
Вивчити назви пір року та місяців |
What is your favourite season? It is… |
[ꭤ],[ʌ]
|
Seasons, months |
|
Впр. 1,2 с. 118
|
Впр.2 с. 118
|
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
93 |
|
Погода в різні пори року
|
3-4 |
Ознайомитися зі структурами there is/ is there та вчитися говорити речення з ними Вміти сказати , у якому місяці в дитини День народження |
There is/ are There isn`t/aren`t Is there/are there? |
[h]
|
Year, often |
When is…? It is on…
|
|
Впр.5 с119
|
Впр. 3,4 с. 119
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
|||||
94 |
|
Коли у тебе День народжен-ня?
|
5 |
When is your/ his birthday? |
[ʃ]
|
Повтор вивч ЛО (місяці) |
When is your /his birthday?
|
|
Впр. 1,2 с. 120
|
Впр. 1,2 с. 120
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ СГК
|
|
||||||
95 |
|
Пори року. Осінь
|
6 |
Скласти коротку розповідь про осінь за опорою
|
Autumn is…. It rains… |
[ŋ]
|
Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)
|
|
Впр. 3 с. 121
|
|
|
Скласти розповідь про осінь
|
СІМ СГК
|
|
|||||
96 |
|
Весняні свята. Пасха у Британії |
7-8 |
Вивчити нові слова з теми. Вміти читати і розуміти текст про святкування Пасхи |
How do you celebrate Easter in Ukraine?
|
[l] |
Christ, church, people, Easter basket, Easter Bunny |
|
Впр. 1 с. 58
|
Впр. 2 с. 58
|
Впр. 3 с. 58
|
Впр. 4, 5 с. 59 |
СІМ СГК ОССК |
|
|||||
97 |
|
Весняні свята. Пасха в Україні |
7-8 |
Написати розповідь про святкування Пасхи в Україні |
On Easter people…
|
[əu]
|
Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)
|
|
|
Впр. 5 с. 123
|
|
Впр. 3,4 с. 123
|
СІМ СГК
|
|
|||||
98 |
|
Цікаві історії
|
9
|
Вміти прочитати і розуміти на слух історії англійською мовою
Вміти описати погоду за малюнком, скласти речеyня зі структурами there is/are
|
|
[α:],
|
|
|
Впр. 1 с. 124
|
|
Впр. 1 с. 124
|
Робота в зошиті з друкованою основою
|
СІМ
|
|
|||||
99 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
10-11 |
It is… There is… There are… |
[і:]
|
Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)
|
|
|
Впр. 1 с. 125
|
|
Впр. 2 с. 125
|
СІМ
|
|
||||||
100 |
|
Повторен-ня і узагальне-ння
|
10-11 |
Вміти вести діалог про пори року та погоду
|
What is your favourite season/month? Why do you like it? |
[θ]
|
|
|
|
Впр. 4 с. 126 |
Впр. 3,5 с. 126 |
Робота в зошиті з друкованою основою |
СІМ |
|
|||||
101 |
|
Мій проект
|
12 |
Виготовити сторінку зі щоденника спостережень за погодою |
It is… There is… There are… |
[з:]
|
Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)
|
|
Впр. 1 с. 127 |
Впр. 2.4 с.. 127 |
Впр. 1 с. 127 |
Впр. 3б4 с. 127
|
СІМ СГК |
|
|||||
102 |
|
Діагностувальна робота №7
|
13 |
Перевірити рівень сформованості знань з даної теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
СІМ
|
|
|||||
103 |
|
Робота з учнів-ським портфоліо(Європей-ське мовне портфо-ліо)
|
|
Провести самооцінюван-ня своїх знань і навичок з англійської мови (аудіювання, говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
УВУЖ СІМ |
|
|||||
104 |
|
Робота з учнів-ським портфоліо(Європей-ське мовне портфо-ліо)
|
|
Провести самооцінюван-ня своїх знань і навичок з англійської мови (читання, письмо) |
|
|
|
|
|
|
|
|
УВУЖ СІМ |
|
|||||
105 |
|
Урок -узагальнення знань за рік. Мовна вікторина |
|
Повторити і узагальнити знання учнів, отримані за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
СІМ СГК ІЦК
|
|
|||||
Ключові компетентності згідно програми з іноземних мов: