Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 3 класі за підручником О. Карпюк , ІІ семестр

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови в 3 класі за підручником О. Карпюк , ІІ семестр. Є прописані ключові компетентності та ітегровані змістові лінії.
Перегляд файлу

3 Form (1 семестр/ 3 години)

“English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

Ключові

компе-тентності

 

 

Примітка

 

Дата

Тема і підтема ситуативно-го спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонетика

 

Лексика

 

Граматика

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Зорове сприймання

 

Писемне продуку-вання

Unit 4:  Day By Day

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до співпраці, толерантності щодо різноманітних способів діяльності і думок, вміння будувати товариські стосунки з іншими. Підприємливість і фінансова грамотність:  розвиток вміння  розумно і економно робити покупки. Здоров’я і безпека: розвиток навичок здорового харчування. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи.

49

 

Мої улюблені мультики

 

 

 

1

Вміють назвати улюблені мультики

 

 

 

What is your favoriye cartoon?

I like…

[I:]

 

Назви мультиків

 Let`s sing

Bпp. 1 c. 74

 

Bnp. 2c.74

Впр. 3 с.74

Впр. 4 с. 75

СІМ

СГК

 

50

 

Різдвяні традиції

 

 

 

 

 

2

Можуть прочитати і написати  простий лист другові про своє Різдво

 

What do you usually do at…?

We usually … 

[ʃ] [tʃ]

 

Usually,

Christmas, carol, holiday,

 

Bnp. 1,2 c. 76

 

Bnp. 1,2 c. 76

Написати лист другові про своє Різдво

СІМ

СГК ОССК

 

51

 

Різдвяні традиції

3

 

Можуть задати короткі запитання про різдвяні традиції та відповісти на них

 

 

Where is…?

Do you have Vertep  Show at Chrismas?

[i], [i:]

Play in the show, play  tennis, listen to music, read books

 Do you usually…?

Yes, I do

 Впр. 1 с. 77

Впр.2,3с. 77

 

 

 

 

Впр.2,с. 77

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

 

СІМ ОССК  СГК

 

 

 

 

52

 

 Мій день

 

Вміти запитати і відповісти про справи протягом дня

What does she usually do in the afternoon?

She usually has lunch.

 [w] [əu]   

 

 

 

 

Breakfast, lunch, dinner, supper

 

Bnp. 1 ст. 78

 

 

 

 

Впр. 2 с. 78

 

 

 

Bnp. 1 с. 10

Впр.2 с.11

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ

УВУЖ

 

 

 

 

4

53

 

Фрукти і овочі

 

 

5

Знати назви фруктів і овочів. Вміти правильно вживати неозначені артиклі.

 

 [ᴂ], [е]

 

 

 

Fruit and vegetables

a/an

 

 

Впр. 1,2,3 с. 79

 

 

Bnp. 3 с. 79

 

 

Bnp. 2 с. 79

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ СГК

ЕГЗЖ

 

 

 

54

 

Сімейний сніданок

 

 

 

6

Вміти вести бесіду за столом

 Enjoy your meal!

Pass me some salt , please.

Here you are.

[b], [d]

 

 

 

Bread, salad, salt

 juice

a/an

some

 

 

 

Bnp.1 c. 80

 

 

 

 

Bnp.1,2 c. 80

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

 

СІМ  ЕГЗЖ

 СГК

 

 

 

 

55

 

Продукти харчуван-ня

 

 

 

7

Навчитися правильнo використовува-ти артиклі a/an та some.

Pass me some … , please.

Here you are.

[ju], [u]

 

 

 

Sugar, meal, hot. Egg, enjoy, cup,

a/an

some

 

 

Bnp.1 c. 81

 

 

 

Впр.. 3 c.81

 

 

 

Впр.. 2 c.81

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

СІМ СГК

ЕГЗЖ

 

 

 

56

 

Продукти харчуван-ня

 

8

Вивчити нові назви продуктів харчування.

A cup of…?

Yes, please/ No, thanks

[i:], [i]

 

 

 

Porridge, sausage, tea, jam, soup, sugar, butter, ice - cream

 

 

 

Bnp.1,2 c. 82

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ СГК

 

 

 

57

 

Що ми зазвичай робимо

 

 

 

9

Вміти сказати, що роблять діти зі словом always

Нe always…

 I always…

[ɔ:], [ꭤ]

 

 

 

Always, alone

 

Впр. 1,2

 с. 83

 

 

Впр. 2 с. 83

Впр.3 с. 84

 

 

Впр. 1 с. 83

 

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ СГК

 

 

58

 

Що ми зазвичай робимо

 

10

Вміти сказати, що роблять діти зі словами always,never, usually, sometimes

Нe always/ never /sometimes/ usually…

 

[ʤ]

 

 

always, never, usually, sometimes

 

Bnp.1 c. 85

 

 

Впр. 2 с. 86

 

 

Bnp.1 c. 85

Впр. 3 с. 86

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ  ІП

 

 

59

 

 

 

 

 

Що ми зазвичай робимо

 

10

Прочитати  та зрозуміти  текст «|My Home»

 

Читають короткі історії по темі  та розуміють їх зміст

Вміють читати текст і розуміти зміст прочитаного

 

Вміють правильно записати свої короткі розповіді

 

Розуміють на слух короткі розповіді та діалоги по темі

 

[t] [d]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (їжа)

 

 

 

 

Впр. 2 с. 86

(запитання на основі вправи)

 

 

Впр. 3 с. 86

 

 

Впр.3 с. 22

 

 

СІМ

 

 

 

60

 

Цікаві історії

 

 

11

Прочитати і зрозуміти історії

 

[v] [w]

 

 

 

Street, house, trees, get up, toys, fairy tails

 

Впр. 1 с. 86

 

 

 

 

Впр 2 с.88

 

 

Впр.2 с.88

 

СІМ СГК

 

 

61

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

12-13

Вміти сказати, що роблять діти зі словами always,never, usually, sometimes

Нe always/ never /sometimes/ usually…

 

[ks]

 

 

Повтор вивч ЛО (їжа)

 

 

 

Впр. 1 с 89

Впр.3,4с. 90

 

Впр. 2 с. 89

 

 

Робота в зошиті з друкова-ною основою

 

СІМ

 

 

62

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

 

 

12-13

Намалювати улюблені продукти. Вміти розповісти про свій сніданок.

I usually have….for breakfast

[ŋ], [n]

 

 

Повтор вивч ЛО (їжа)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 5 с. 90

 

 

Впр.6 с. 90

 

 

СІМ 

ЕГЗЖ

 

 

 

63

 

Мій проект

 

 

14

Намалювати постер і розповісти класу про свій день та улюблену їжу.

I  always /sometimes/ usually…

 

[z], [ð]

 

 

Повтор вивч ЛО (їжа, щоденні справи)

 

 

 

 

Впр.1,2 с.91

 

 

 

 

Впр.1,2 с.91

 

 

СІМ

ЕГЗЖ

УВУЖ

 

 

 

64

 

 

 

Діагносту-вальна робота №4

15

Перевірити рівень засвоєних знань з  даної теми

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

 

 

Unit 5:  It Was Yesterday

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. Підприємливість і фінансова грамотність: вміння планувати свій день. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи.

 

65

 

Зимовий відпочи-нок

1-2

Вчитися вести бесіду про минулі зимові канікули

Wherewere you on winter holidays?

Was it comfortable?

 

 

[t], [d]

 

 

 Comfor-table, hotel, mountains, weather, 

It was…

 They were…

Впр.1 с.92

Впр. 1 с. 92

Bnp1 c. 92

Робота в зошиті з друкованою основою

 

СІМ СГК

 

 

 

 

66

 

Мої минулі канікули

 

 

1-2

Навчитися будувати  речення у минулому часі

 Is this your…? Yes, she is

Who is this?

Буквосполу- чення   ar

 

 

 

Повтор вивч ЛО

(природа)

 

I was….

He/she was….

They were….

 

 

Впр. 2с.  93

 

 

Впр. 4с.  93

 

 

Впр. 2с.  93

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

СІМ СГК

 

 

 

 

67

 

Ми колись тут були. Робота з минулим часом

 

 

 

 

3

Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому часі

I was….

I was not….

Was І…?

 

 

Повтор вивч ЛО

(сім’я, домашні справи)

 

 

 

Past Simple tense

 

 

 

 

Впр. 3c. 95

 

 

Впр. 1 c.94

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

68

 

Робота з граматич-ним матеріа-лом. Минулий час

 

 

 

3

Навчитися будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому часі

I was….

I was not….

Was І…?

[j] 

 

 

 Повтор вивч ЛО

(сім’я, домашні справи)

 

Past Simple Тense

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.2 с.94

 

 

 

 

Впр.2 с.94

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

69

 

Мій минулий відпочи-нок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4-5

 

 

 

 

 

Вчитися розуміти, читати і писати речення в минулому часі

 Were you at home yesterday? Yes, I was/ No, I wasn`t

 [h]

 

 

 

 

 

[р]

Повтор вивч ЛО

(природа)

 

 

 

Past Simple Тense

 

 

 Впр. 1 с.96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1,2 с.96

 

 

 

 

 

 

Впр.2 с.96

 

 

СІМ СГК

 

 

 

70

 

Мій минулий відпочи-нок

 

 

 4-5

 

 

Вчитися говорити запитання і відповіді на них у минулому часі

Were you at home yesterday? Yes, I was/ No, I wasn`t

[m],   [е]

 

 

Повтор вивч ЛО

(природа, погода)

 

Past Simple Тense

 

 

Впр. 5 с. 97

Впр. 3,4 с. 97

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

СІМ СГК

 

 

71

 

Що ти робив минулих вихідних?

 

 

 

 

 

6-7

Ознайомитися зі способом утворення минулого часу правильних дієслів

Where were you  last weekend?

I visited my cousins,

 

 

 [θ]

 Garage, stadium

 Past Simple Тense

 

Впр. 1,2с. 98

 

 

 

 

 

Впр. 2с. 98

 

 

 

 

 

Впр. 1,2с. 98

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

72

 

Що ти робив минулих вихідних?

 

 

6-7

Вчитися розповідати про свої справи у минулому часі

Where were you  last weekend?

I was…

 

[k]

Learn, help, listen, watch, play

Past Simple Тense

 

 

Впр. 3.4 с. 99

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

73

 

 

Робота з граматич-ним матеріа-лом. Минулий час

 

 

8

Вчитися будувати запитальні та заперечні речення з допоміжними дієсловами

Did you ….. yesterday?

He\She did not… yesterday

[əu]

Work, walk, phone, ask for help

Past Simple Тense

Впр. 4 с. 101

 

 

 

Впр. 2 с. 100

 

 

 

 

Впр. 3с. 101

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

74

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що ти робив вчора?

 

 

 

 

9

Вчитися будувати запитальні та заперечні речення з допоміжними дієсловами

Did you ….. yesterday?

He\She did not… yesterday

[r]

Skate, wash, watch, play chess

In the morning, in the evening

Past Simple Тense

 

 

 

Впр. 1 с. 102

 

 

 

 

Впр. 2 с. 102

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ

 

 

 

 

 

75

 

Вчораш-ній день мого друга

 

 

 

10

Прочитати і зрозуміти текст про вчорашній день друга. Вчитися утворювати заперечні речення

What does she usually do?

What did she do yesterday?

[ʤ]

Get up, about the house,do exercises, clean the room, wash up

Past Simple Тense

 

 

 

 

Впр. 1  с.103

 

Впр. 2 с. 103

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

76

 

Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час неправиль-них дієслів

 

 

 

11

Вчитися читати і говорити реченя в минулому часі з неправильни-ми дієсловами

He went…

He didn`t go…

 

[ᴂ]

Минулий час неправильних дієслів

Past Simple Тense

Впр. 1  с. 104

 

 

 

 

Впр. 1  с. 104

 

Впр.2 с. 104

 

 

 

 

СІМ 

 

 

 

 

 

77

 

 

 

Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час неправиль-них дієслів

 

Вчитися читати і говорити реченя в минулому часі з неправильни-ми дієсловами

He went…

He didn`t go…

 

[ʃ]

Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених)

Past Simple Тense

 

 

 

Робота по картках та в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

 

78

 

Де ти був учора?

 

 

 

 

12

Вчитися розуміти на слух речення в минулому часі з неправильни-ми дієсловами

Did you listen to music?

[tʃ]

Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених)

Past Simple Тense

Впр.1 с.105

 

 

 

 

 

Впр.2 с. 106

 

 

 

 

 

Впр.1 с. 105

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

 

79

 

Робота з граматич-ним матеріа-лом . Минулий час непра-вильних дієслів

 

13-14

Вчитися  читати і розуміти тексти з новими неправильними дієсловами

Did you …?

I didn`t…

[f]

Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених)

Past Simple Тense

Впр.1 с. 107

 

Впр.1 с. 107

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ

 

 

 

 

]

80

 

Мій вчораш-ній день

 

 

 

13 - 14

Написати розповідь про свій вчорашній день

 

 

Минулий час неправильних дієслів (закріпле-ння вивчених)

Past Simple Тense

Впр.3 с.108

 

 

 

 

 

Впр.3 с.108

 

Розповідь про свій вчорашній день

 

 

СІМ  ІП

 

81

 

Вчораш-ній день мого друга

 

 

 

13-14

Вчитися утворювати Wh-запитання в минулому часі

What did…?

Where did…?

When  did…?

[ŋ]

What, where, why,when, how

Past Simple Тense

 

Впр.4 с. 109

 

 

Впр.4 с. 109

 

Впр.5 с. 109

 

 

СІМ  ІП

 

 

 

82

 

Де ти був учора?

 

 

15 - 16

Вчитися створювати діалоги з Wh-запитаннями в минулому часі

What did…?

Where did…?

When  did…?

 

What, where, why,when, how

Past Simple Тense

Впр.1 с.110

 

 

Впр.2 с. 110

 

 

Впр.1 с.110

 

Впр.3 с.110

 

 

 

СІМ

СГК

 

 

83

 

Де ти вчора був?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 - 16

Написати розповідь про останній вихідний свого друга

What did…?

Where did…?

When  did…?

 

 

 

[ᴂ],[е]

What, where, why,when, how

Past Simple Тense

 

Впр.4 с.111

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5 с.111

 

 

 

 

 

 

СІМ

СГК

 

 

 

 

 

 

84

 

Цікаві історії

 

 

17

Читати і розуміти історії англійською

 

[ȝ]

 

Past Simple Тense

 

 

Впр.1с. 112

Робота в зошиті з друкованою основою

СІМ

СГК

 

 

85

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

18 - 19

Розповісти про вчорашній день дитини за поданими словами

 

По картках

 

Past Simple Тense

 

Впр.1,2 с.113

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

СІМ

СГК

 

 

86

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

18 –19

Написати розповідь про свій вчорашній день за опорою

 

По картках

 

Past Simple Тense

 

 

Впр.4 с.114

 

 

 

Впр. 3,5 с. 114

 

 

СІМ

СГК

 

 

87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій проект

 

 

 

20

Виготовити колаж «Мої минулі вихідні»

Did you…?

Was it…?

По картках

 

Past Simple Тense

 

 

Впр.3 с.115

 

 

Впр. 1,2 с.115

 

СІМ

СГК

 

 

88

 

Робота з граматичним мате-ріалом

 

Потренуватися в роботі з різними типами речень у  минулому часі

 

По картках

 

Past Simple Тense

 

 

 

 

Робота на картках

 

СІМ

УВУЖ

 

89

 

Діагнос-тувальна робота №5

 

Перевірити рівень засвоєння знань з даної теми

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ

 

 

Unit 6:   Hello, Spring

 

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими. Здоров’я і безпека: вчити оцінювати погоду та одягатися по сезону. Екологічна безпека і сталий розвиток: економне використання природних ресурсів, бережливе ставлення до природи. Підприємливість і фінансова грамотність: розвиток уміння правильно  та економно здійснювати покупки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

90

 

Погода

 

 

 

 

 

 

 

1

Вивчити нові слова з теми, вміти прочитати і зрозуміти текст про погоду.

 

What is the weather like today?

The weather is…

[t]

Sky, cloud, windy, cloudy

 

Впр. 1,2,3 с.116

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2,3 с.116

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

СІМ СГК

 

 

 

2

Коротко описувати погоду за опорою

91

 

Яка сьогодні погода?

 

 

 

 

 

 

What is the weather like today?

The weather is...

[d]

Countries,

England,

France, Italy

The USA

 

Впр. 3 с.1117

 

 

 

Впр. 1 с.117

 

 

 

Впр. 2 с.117

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ СГК

ОССК

 

 

 

92

 

Пори року, місяці

 

 

 

 

3-4

Вивчити назви пір року та місяців

What is your favourite season?

It is…

[ꭤ],[ʌ]

 

 

 

 

 

Seasons, months

 

Впр. 1,2 с. 118

 

 

 

 

Впр.2 с. 118

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

СІМ

СГК

 

 

 

 

 

 

93

 

Погода в різні пори року

 

 

3-4

Ознайомитися зі структурами there is/ is there та вчитися говорити речення з ними

Вміти сказати , у якому місяці в дитини День народження

There is/ are

There isn`t/aren`t

Is there/are there?

 [h]

 

 

 

 

Year, often

When is…?

It is on…

 

 

 

 

 

Впр.5 с119

 

 

 

Впр. 3,4 с. 119

 

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

СІМ

СГК

 

 

 

 

 

94

 

Коли у тебе День народжен-ня?

 

 

5

 When is your/ his birthday?

[ʃ]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (місяці)

When is your /his birthday?

 

 

 

 

 

Впр. 1,2 с. 120

 

 

Впр. 1,2 с. 120

 

 

Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

95

 

Пори року. Осінь

 

 

6

Скласти коротку розповідь про осінь за опорою 

 

Autumn is….

It rains…

[ŋ]

 

 

 

Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)

 

 

 

 

 

 

Впр. 3 с. 121

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скласти розповідь про осінь

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

96

 

Весняні свята. Пасха у Британії

7-8

Вивчити нові слова з теми. Вміти читати і розуміти текст про  святкування Пасхи

 How do you celebrate Easter in Ukraine?

 

 [l]

Christ, church, people, Easter basket, Easter Bunny

 

Впр. 1 с. 58

 

 

Впр. 2 с. 58

 

 

Впр. 3 с. 58

 

 

Впр. 4, 5  с. 59

СІМ СГК

ОССК

 

 

97

 

Весняні свята. Пасха в Україні

7-8

Написати розповідь про святкування Пасхи в Україні

On Easter  people…

 

 

 [əu]

 

 

 

 

Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 5 с. 123

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 3,4 с. 123

 

 

 

 

СІМ СГК

 

 

 

 

 

98

 

Цікаві історії

 

 

 

 

 

 9

 

 

 

Вміти прочитати і розуміти на слух історії англійською мовою

 

Вміти описати погоду за малюнком, скласти речеyня зі структурами there is/are

 

 

 

 

 

 

 

 

[α:],

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1 с. 124

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Впр. 1 с. 124

 

 

 

 

 

 

 

 

 Робота в зошиті з друкованою основою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

 

 

 

99

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

 

 

 

10-11

It is…

There is…

There are…

[і:]

 

 

 

 

Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 1 с. 125

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2 с. 125

 

 

 

 

СІМ

 

 

 

 

 

 

100

 

Повторен-ня і узагальне-ння

 

10-11

Вміти вести діалог про пори року та погоду

 

 

What is your favourite season/month?

Why do you like it?

 [θ]

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 4 с. 126

Впр. 3,5 с. 126

Робота в зошиті з друкованою основою

СІМ

 

 

101

 

Мій проект

 

 

 

12

Виготовити сторінку зі щоденника спостережень за погодою

It is…

There is…

There are…

[з:]

 

 

 

 

Повтор вивч ЛО (місяці, пори року, погода)

 

 

Впр. 1 с. 127

Впр. 2.4 с.. 127

Впр. 1 с. 127

 Впр. 3б4 с. 127

 

СІМ СГК

 

 

102

 

Діагностувальна робота №7

 

 

13

Перевірити рівень сформованості знань з даної теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ  

 

 

 

103

 

Робота з учнів-ським портфоліо(Європей-ське мовне портфо-ліо)

 

 

Провести самооцінюван-ня своїх знань і навичок з англійської мови (аудіювання, говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УВУЖ

СІМ

 

 

104

 

 

Робота з учнів-ським портфоліо(Європей-ське мовне портфо-ліо)

 

 

 

 

 

 

 

 

Провести самооцінюван-ня своїх знань і навичок з англійської мови (читання, письмо)

 

 

 

 

 

 

 

 

УВУЖ

СІМ

 

 

105

 

Урок  -узагальнення знань за рік. Мовна вікторина

 

Повторити і узагальнити знання учнів, отримані за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

СІМ

СГК

ІЦК

 

 

Ключові компетентності  згідно програми з іноземних мов:

  1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами (СДМ)
  2. Спілкування іноземними мовами (СІМ)
  3. Математична компетентність (МК)
  4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях (КПНТ)
  5. Інформаційно - цифрова компетентність (ІЦК)
  6. Уміння вчитися упродовж життя (УВУЖ)
  7. Ініціативність і підприємливість (ІП)
  8. Соціальна та громадянська компетентності (СГК)
  9. Обізнаність та самовираження у сфері культури (ОССК)
  10. Екологічна грамотність і здорове життя (ЕГЗЖ)
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Воробйова Світлана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 листопада 2021
Переглядів
6736
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку