Пропоную орієнтовне синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії 11 клас ( профільний рівень) на 2018 - 2019 навчальний рік, розроблене згідно з чинною програмою та інструктивно - методичними рекомендаціями МОНу
Історія України ( 4 години на тиждень, 140 годин)
Всесвітня історія ( 4 години на тиждень, 140 годин)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. Всесвітня історія. 10 – 11 класи. Профільний рівень. Суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль
(Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 №826)
Підручники:
1. Історія України : Підруч. для 11кл. загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту, академічний)/ О.К. Струкевич,І.М, Романюк,С.І. Дровозюк. - К.:Грамота, 2011.-320 с.: іл.
2.Всесвітня історія: Підруч. для 11кл. загальноосвіт. навч. закл. (рівень стандарту, академічний)/ Т.В. Ладиченко.- К.: Грамота, 2011.- 224 с.: іл.
Всесвітня історія |
|||
№ |
Дата |
Тема , зміст уроку |
Примітка |
Вступ (2 години) |
|||
1 |
|
Вступ Основні тенденції соціально- економічних та політичних перетворень у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст. |
|
2 |
|
Світові інтеграційні та глобалізаційні процеси. |
|
Тема 1. Друга світова війна. Світ після Другої світової війни |
|||
3 |
|
Причини, характер, періодизація Другої світової війни |
|
4 |
|
Воєнні дії на першому етапі війни (1939 ― червень 1941 р.). |
|
5 |
|
Загарбання нацистською Німеччиною Європи. |
|
6 |
|
«Битва за Англію». «Битва за Атлантику». |
|
7 |
|
Напад Німеччини на СРСР. |
|
8 |
|
Перебіг подій на радянсько-німецькому фронті у 1941—1942 рр. |
|
9 |
|
Бойові дії в Північній Африці |
|
|
|
Тематична |
|
10 |
|
Вступ у війну США. Перл-Харбор. |
|
11 |
|
Бойові дії на Тихому океані |
|
12 |
|
Створення антигітлерівської коаліції |
|
13 |
|
Корінний перелом у війні: Сталінградська битва |
|
14 |
|
Битва під Ель-Аламейном, бій біля атолу Мідуей. |
|
15 |
|
Особливості окупаційного режиму |
|
16 |
|
Особливості Руху Опору на окупованих територіях |
|
17 |
|
Голокост |
|
|
|
Тематична |
|
18 |
|
Поразка німецьких військ на Орловсько-Курській дузі. |
|
19 |
|
«Битва за Дніпро» — завершення корінного перелому на радянсько-німецькому фронті. |
|
20 |
|
Поразка німецьких та італійських військ у Тунісі. |
|
21 |
|
Висадка англо-американських військ в Італії. |
|
22 |
|
Перебіг бойових дій у Тихому океані. |
|
23 |
|
Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни. |
|
24 |
|
Вигнання німецьких військ та їх союзників із території СРСР |
|
25 |
|
Перенесення воєнних дій у Центральну та Східну Європу |
|
|
|
Тематична |
|
26 |
|
Відкриття Другого фронту. |
|
27 |
|
Завершальний період війни в Європі та Азії. |
|
28 |
|
Зміни у світі внаслідок Другої світової війни. |
|
29 |
|
Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни для народів світу. |
|
30 |
|
Мирні договори з колишніми союзниками Німеччини. |
|
31 |
|
Сан-Франциська конференція. Створення ООН. |
|
32 |
|
Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями |
|
33 |
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання |
|
Історія України |
|||
|
|||
1 |
|
ВСТУП Завдання і структура курсу. Джерела. Другий період Новітньої доби української історії. |
|
2 |
|
Періодизація історії України другої половини ХХ ст. Територія і населення України напередодні Другої світової війни |
|
|
|
Тема 1. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939—1945 рр.) |
|
3 |
|
«Українське питання» у міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. |
|
4 |
|
Радянсько-німецькі договори 1939 р. |
|
5 |
|
Початок Другої світової війни. Українці в польській армії. |
|
6 |
|
Вступ Радянського Союзу у війну. Входження Східної Галичини, Волині, Північної Буковини, Хотинщини та Південної Бессарабії до складу УРСР |
|
7 |
|
Радянізація новоприєднаних територій. Правовий статус громадян на анексованих територіях |
|
8 |
|
Масові політичні репресії 1939—1940 рр. |
|
9 |
|
Бойові дії в 1941—1942 рр. |
|
10 |
|
Відступ Червоної Армії. Мобілізаційні заходи. Тактика «випаленої землі» |
|
11 |
|
Окупація України військами Німеччини та її союзниками. |
|
|
|
Тематична |
|
12 |
|
Нацистський «новий порядок». |
|
13 |
|
Колабораціонізм. Остарбайтери. Концтабори. |
|
14 |
|
Масове знищення мирного населення. Голокост. |
|
15 |
|
Опір окупантам. Український визвольний рух. Степан Бандера. |
|
16 |
|
Поліська січ. Створення УПА |
|
17
|
|
Українсько-польське протистояння. Українська Головна Визвольна Рада (УГВР) |
|
18 |
|
Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак. |
|
19 |
|
Радянський наступ взимку 1942—1943 рр |
|
20 |
|
Бої на Лівобережжі влітку-восени 1943 р. |
|
21 |
|
Битва за Дніпро. Звільнення Києва. |
|
22 |
|
Вигнання німецьких військ та їх союзників із Правобережної та Південної України. |
|
23 |
|
Депортація з Криму кримських татар та інших народів. |
|
24 |
|
Завершення бойових дій на території України |
|
|
|
Тематична |
|
25 |
|
Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй у роки Другої світової війни. Кузьма Дерев’янко. |
|
26 |
|
Українське питання на Ялтинській та Потсдамській конференціях. Ціна війни. |
|
27 |
|
Практичне заняття. Внесок українського народу у перемогу над нацизмом. |
|
28 |
|
Культура в роки війни. Освіта і наука. |
|
29 |
|
Література. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф. |
|
30 |
|
Наш край у роки Другої світової війни |
|
31 |
|
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 2. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ (1945 — початок 1950-х рр.) |
|
32 |
|
Україна — співзасновниця ООН. Міжнародні договори другої половини 1940-х — початку 1950-х рр., встановлення кордонів УРСР |
|
33 |
|
Участь УРСР в інших міжнародних організаціях. |
|
34 |
|
Внутрішньополітичне й економічне становище УРСР |
|
35 |
|
Особливості відбудовчого процесу. Масовий голод 1946—1947 рр |
|
36 |
|
Зміцнення тоталітарного режиму. Ідеологічні кампанії. |
|
37 |
|
Відновлення політики радянізації в західних областях України |
|
38 |
|
Український визвольний рух у 1944—1950-х рр. Р. Шухевич. |
|
39 |
|
Обмін населенням між Польською Народною Республікою та УРСР |
|
40 |
|
Масові депортації (1944—1946 рр.). Операції «Вісла» та «Захід».Ліквідація УГКЦ |
|
41 |
|
Практичне заняття. Демографічні зміни. Повсякденне життя повоєнних років. Доля жінки |
|
42 |
|
Культура в перші повоєнні роки (1945 — перша половина 1950-х рр.). Відбудова системи освіти. Наука |
|
43 |
|
Література. Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф. Становище творчої інтелігенції. |
|
44 |
|
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
Всесвітня історія |
|||
|
|||
Тема 2. США та Канада. Країни Західної Європи |
|||
34 |
|
Основні тенденції розвитку країн Заходу у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст. Добробут для всіх. |
|
35 |
|
Консервативна революція. Становлення постіндустріального суспільства. |
|
36 |
|
Інтеграційні процеси. Європейський Союз |
|
37 |
|
Утвердження США як провідної країни повоєнного біполярного світу. Президентство Г. Трумена та Д. Ейзенхауера. |
|
38 |
|
Масовий демократичний та антивоєнний рухи. Мартін Лютер Кінг. |
|
39 |
|
Внутрішня та зовнішня політика адміністрацій Дж. Кеннеді, Л. Джонсона, |
|
40 |
|
Внутрішня та зовнішня політика адміністраціїР. Ніксона. «Уотергейтський скандал». |
|
41 |
|
США наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. Рейганоміка. |
|
42 |
|
«Нова економічна філософія» Б. Клінтона. |
|
43 |
|
Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети американських президентів початку ХХІ ст. |
|
|
|
Тематична |
|
44
|
|
Канада. Внутрішньо- і зовнішньополітичний курс урядів. |
|
45 |
|
Утвердження незалежності. Конституційна реформа 1982 р. Проблема Квебеку. |
|
46 |
|
Німеччина. Створення ФРН і НДР. Німецьке «економічне диво». |
|
47 |
|
Об’єднання Німеччини. Роль Німеччини на сучасному етапі |
|
48 |
|
Велика Британія. «Хвора людина Європи». Внутрішня і зовнішня політика лейбористських та консервативних урядів. |
|
49 |
|
Тетчеризм. Країна на сучасному етапі. |
|
50 |
|
Франція. Соціально-економічний та політичний розвиток Четвертої Республіки. |
|
51 |
|
Становлення П’ятої Республіки. Ш. де Голль. Травневі події 1968 р. |
|
52 |
|
Франція наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. |
|
53 |
|
Італія. Проголошення республіки. Італійське «економічне диво». Боротьба з мафією. |
|
54 |
|
Соціально- економічний і політичний розвиток країни наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст. |
|
55 |
|
Практичне заняття. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі. |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи. |
|
56 |
|
Наслідки Другої світової війни. Відбудова економіки. |
|
57 |
|
Завершення епохи Сталіна. |
|
58 |
|
«Хрущовська відлига». |
|
59 |
|
Криза радянської моделі розвитку. |
|
60
|
|
«Перебудова» |
|
61 |
|
Розпад СРСР (1985―1991 рр.) |
|
62 |
|
Росія та нові незалежні держави. |
|
|
|
Тематична |
|
63 |
|
Становлення прорадянського режиму у Польщі
|
|
64 |
|
Становлення прорадянського режиму в Угорщині |
|
65 |
|
Становлення прорадянського режиму в Болгарії |
|
66 |
|
Становлення прорадянського режиму у Румунії |
|
67 |
|
Становлення прорадянського режиму в Чехословаччині |
|
68 |
|
Становлення прорадянського режиму в Югославії |
|
69 |
|
Утворення системи світового соціалізму. |
|
70 |
|
Кризові явища 60―80-х рр. ХХ ст. |
|
71 |
|
Практичне заняття. Угорська революція 1956 р., |
|
72 |
|
Практичне заняття. «Празька весна» 1968 р. |
|
73 |
|
Демократичні революції, особливості їх здійснення |
|
74 |
|
Політичні, економічні та соціальні трансформації посткомуністичного суспільства. |
|
75 |
|
Центральної та Східної Європи в сучасних міжнародних відносинах. |
|
76 |
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання |
|
Історія України |
|||
Тема 3. УКРАЇНА В УМОВАХ ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА (середина 1950-х — середина 1960-х рр.) |
|||
45 |
|
Внутрішньополітичне становище Української РСР у середині 50-х рр |
|
46 |
|
Адміністративно-територіальні зміни. Входження Кримської області до складу УРСР |
|
47 |
|
Стан промисловості та сільського господарства. |
|
48 |
|
Початок лібералізації суспільного життя. |
|
49 |
|
Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах 1953—1954 рр. |
|
50 |
|
XX з’їзд КПРС. Реабілітація жертв сталінських репресій. |
|
51 |
|
«Відлига». Загострення боротьби серед вищого партійного керівництва України. |
|
52 |
|
Зародження дисидентського руху в Україні та його особливості. Левко Лук’яненко. |
|
|
|
Тематична |
|
53 |
|
Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи. |
|
54 |
|
Розвиток промисловості. |
|
55 |
|
Аграрна політика у другій половині 1950-х — першій половині 1960-х рр. |
|
56 |
|
«Хрущовські надпрограми». |
|
57 |
|
Практичне заняття. Нові явища у соціальній сфері та повсякденному житті населення. |
|
58 |
|
Науково-технічна революція. Здобутки науки. |
|
59 |
|
Реформи освіти . Посилення русифікації. |
|
60 |
|
«Відлига» в мистецтві. |
|
61 |
|
«Шістдесятництво» в українській культурі. |
|
62 |
|
Розвиток спорту. |
|
63 |
|
Урок узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 4. УКРАЇНА У ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (середина 1960-х — середина 1980-х рр.) |
|
64 |
|
Спроби реформування командної економіки в другій половині 1960-х рр. |
|
65 |
|
Економічне становище УРСР у 1970-ті — на початку 1980-х рр. |
|
66 |
|
Продовольчі програми. |
|
67 |
|
Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Петро Шелест, Володимир Щербицький |
|
68 |
|
Конституція УРСР 1978 |
|
69 |
|
Зміни в соціальній та національній структурі населення. Привілейоване становище партійних радянських працівників. |
|
70 |
|
Дисидентський рух: течії, форми та методи боротьби. |
|
|
|
Тематична |
|
1