Єднання заради Незалежності (Ток-шоу в формі політичних дебатів для учнів 10-11 класів)

Про матеріал

Ток -шоу в формі політичних дебатів дає можливість зануритись в життя політичних сил України.Навчає відстоювати на правових засадах свої права та права інших громадян. свою позицію.Розвиває критичне мислення, уміння висловлювати і аргументувати власну точку зору, посилаючись на джерела інформації; уміння вести дискусію та вислуховувати опонента, толерантно ставитися до його думок; уміння організовувати промову. Вдосконалює правові знання культуру спілкування. , Учні усвідомлюють себе громадянином – патріотом;розуміють необхідність активної участі в житті суспільства ;вчаться оцінювати суть проблеми і шляхи її розв'язання; тлумачити терміни;

Перегляд файлу

Чуприна Марія Прохорівна,

вчитель історії Великодолинського

навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»

Овідіопольського району Одеської області,

спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист,

керівник шкільного дискусійного клубу старшокласників «Погляд»

 

Тема: Єднання заради Незалежності.

(ток-шоу в формі політичних дебатів для учнів 10-11 класів)

Мета:

  • Сформувати потребу в чесній конкуренції програм під час проведення виборів
  • Навчити переконувати третю нейтральну сторону в тому, що ваші 

                 аргументи  кращі, ніж у ваших опонентів.

  • Навчити відстоювати на правових засадах свої права та права інших громадян.
  • Розвивати критичне мислення, уміння висловлювати і аргументувати власну  точку зору, посилаючись на джерела інформації; уміння вести дискусію та вислуховувати опонента, толерантно ставитися до його думок; уміння організовувати промову.
  • Вдосконалювати правові знання, культуру спілкування.
  • Навчити учнів обирати пріоритетні напрямки розвитку України.
  • Навчити користуватися різними джерелами інформації  (документами, науково-популярною літературою, періодичною пресою, довідками тощо).
  • Виховувати відповідальне ставлення до своїх обов’язків.
  • Виховувати позитивні риси характеру й поведінки, небайдуже ставлення до  історії, політичного та соціального життя  держави.

Обладнання.

  • Агітаційні куточки політичних  завдань і життя партій  «Батьківщина», Об’єднання «Самопоміч», ПАРТІЯ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», Радикальна Партія Олега Ляшко , Правий сектор.
  • Державний Прапор України, Державний Герб України.
  • Прапорці України в групах на столах(6 штук).
  •  Вислови і цитати по темі:

  «Вітчизна – це не хтось і десь. Я – теж Вітчизна.»   І.Світличний.

Тлумачення термінів «Конституція», «Демократія», «Партія».

Очікуваний результат.

На основі аналізу різних джерел інформації учні зможуть:

  • усвідомлювати себе громадянином – патріотом;
  • розуміти необхідність активної участі в житті суспільства ;
  • оцінювати суть проблеми і шляхи її розв’язання;
  • тлумачити терміни;

 

І.  Попередня робота.

1. Попередня робота в мікрогрупах (МІГ), які представляють партію:

  • Індивідуальні завдання МІГам із підбору та вивчення теоретичного матеріалу партії.
  • Підготувати тематичне оформлення шести робочих столів.

2. Виготовлення творчою групою учнів агітаційних плакатів.

3. Зустріч з представниками партій місцевого та районного осередків.

 

Запрошені: депутати селищної ради, представники партій.

 

 ІІ. ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ

«Вітчизна – це не хтось і десь.

Я – теж Вітчизна».

І. Світличний

І . Мотивація навчальної діяльності.

 1. Вступне слово вчителя.

- Доброго дня, шановні панове та гості! Я рада вітати Вас на нашому уроці.

         Сьогоднішня зустріч проходитиме у незвичній для Вас формі. Ми всі присутні на дебатах політичних партій, які є складовою ВР України.

«Навчання без роздумів, –стверджував китайський філософ Конфуцій, - є даремним, однак і роздуми без навчання небезпечні». Опрацьовуючи зібраний матеріал, кожний із вас мав можливість створити власне  розуміння вивченої теми. Сьогодні на уроці ми спробуємо з’ясувати, якою є основа для цих роздумів і оцінити те, чого навчився кожний за цей час.

           Щоб отримати задоволення від спілкування,   кожен із Вас чітко  має чітко дотримуватись  правил ведення дебатів. 

                      Правила.

  • Думай , про що говорити
  • Головне – аргументи, логіка, переконливість.
  • Сперечайся чесно.
  • Поважай думку опонента.
  • Май мужність визнати свою неправоту.
  • Роби висновок.

На нашому заході присутні гості:

1. представники політичних партій,  

2.  депутати селищної ради,

     Шановні гості,  я Вас запрошую взяти участь у нашій роботі-виступити в якості політичних експертів і дати оцінку роботі «представників партій».

ІІ. Дебати.

  1.  Партіям пропоную план роботи.
  • Виступи 3-5 хвилин.
  • Обговорення питань, які виникли у опонентів.
  • Підведення підсумків.

Вчитель.  Політичні партії – це потужний елемент всіх суспільних процесів. За своєю суттю – це політичні інституції,які представляють інтереси певних суспільних груп, є каталізатором змін на рівні держави та суспільства. Саме формування потужних політичних партій  може допомогти розбудувати певну політико-культурну сферу відносин та впливати в подальшому  на зміни в політичній свідомості та культурі.                Від порозуміння  між собою, вміння об’єднатися задля вирішення складних питань залежить майбутнє держави.

  1. Виступи партій   та політичних сил.

У своїх виступах представники партій зупиняються на:                                                          а)історії виникнення;                                                                                       

б) лідерах;                                                                                                                   

в) цілях і завданнях;                                                                                                     

г) місці партії в сьогоднішньому політичному житті держави.

Вчитель.  «Батьківщина»

Девізом цієї партії є слова Т.Г.Шевченка:

Борітеся, поборете, Вам Бог помагає! На оновленій землі Врага не буде, супостата, А буде син і буде мати, І будуть люди на землі.(Виступ групи, яка представляє партію)

Вчитель.  «Радикальна партія Олега Ляшка» «Сьогодні наша сила в єдності. Внутрішні суперечності можуть в умовах військової агресії призвести до катастрофічних наслідків.» - заявляє Олег Ляшко.    (Виступ групи, яка представляє партію)

 

 Вчитель.  ПАРТІЯ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»

Ідеологія партії «Християнська демократія, ліберальний консерватизм, панєвропеїзм».

(Виступ групи, яка представляє партію)

Вчитель. Об’єднання «Самопоміч»,

 Будь собою! Співпрацюй з іншими! Допомагай тим, хто потребує!В єдності – сила!            

(Виступ групи, яка представляє партію)

Вчитель.  «Правий сектор»

Система українського націоналізму давня, велика і складна, її новітні образи та формулювання поетично виразив геній Тараса Шевченка ще в середині ХІХст., могутньо узагальнивши історичний досвід та філософську традицію українського народу.

   (Виступ групи, яка представляє партію)         

3. Питання ставлять представники партій:

          а) один до одного;                                                                                                    

          б) обговорюють питання політичного, економічного направлення, 

              які мають загальний характер.

  4. Підведення підсумків роботи «партійців» експертною групою.                                           (Гості оцінюють оригінальність виступу партій, висловлюють думку про позитивний вплив проведеного заходу на виховання майбутніх громадян України, які вступають у доросле життя у ХХІ столітті).

ІІІ. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ

 Вчитель.  У наш час набуло популярності висловлювання: якщо ви не цікавитися політикою, то тоді політика може сама зацікавитися вами. Доцільно його згадати, щоб зрозуміти те, що людині не варто усуватися від політичного життя і дозволяти іншим усе вирішувати за неї. Вивчена тема повинна допомогти сучасній молодій людині зрозуміти сутність політичної сфери суспільного життя і свої можливості впливу на  неї.

       Шановні  учасники  ток-шоу,  колеги,  гості!  Вважаю,  що  досвід  проведення

 Політичних дебатів  допоможе  кожному  з  Вас  сформувати  навички  вільного

висловлювання своїх думок, самостійності в судженнях та вчинках, в становленні

Вас як майбутніх громадян України. Маю надію реально побачити багатьох із Вас

в органах законодавчої та виконавчої влади. І не тільки місцевого чи районного рівнів.     

ПАМ’ЯТАЙТЕ – ВАШ УСПІХ – ЦЕ УСПІХ УКРАЇНИ!

ВІД ВАС ЗАЛЕЖИТЬ ЇЇ ДОЛЯ І ЇЇ МАЙБУТНЄ!

ІV.  Післядія.

  1. Чи сподобався вам сьогоднішнє засідання?
  2. Що саме сподобалось?
  3. Що ви вважаєте вдалим, а що – ні?
  4. Як ви почувались під час дискусії?
  5. Чи досягли ми поставленої на початку заняття мети?
  6.  Яку б оцінку за 12-бальною шкалою ви виставили сьогодні собі, враховуючи вашу роботу вдома і на уроці, і клубу в цілому?

Дякую Вам за роботу!

Бажаю всім миру, міцного здоров’я, наснаги і великого успіху.

 

Як завжди закінчуємо нашу роботу феєрверком салюту нашим гостям і нам всім. (Оплески).

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку