Календарно - тематичне планування уроків української мови для 3 класу НУШ за підручником К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова "Українська мова.Читання" , Ч.1; 3,5 години на тиждень

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків української мови для 3 класу НУШ за підручником К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова "Українська мова.Читання" , Ч.1; 3,5 години на тиждень
Перегляд файлу

 УКРАЇНСЬКА МОВА

 

за підручником «Українська мова ти читання.

Автори:    К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)» для 3 класу за програмою НУШ

 

3,5 години на тиждень

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Пригадую знання про звуки і букви

  1.  

 

Знайомство з підручником. Державні символи України (с.1-3)

 

  1.  

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки.

Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

 

  1.  

 

Розпізнаю м’які приголосні звуки.

Побудова звукових схем слів. Написання тексту на задану тему (с.6-7).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення.

Спогади про літній відпочинок. (Зошит «Малюю словом», с.4-7)

 

  1.  

 

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9).

 

  1.  

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

Написання тексту за запитаннями (с.10-11).

 

  1.  

 

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

 

  1.  

 

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

 

  1.  

 

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

 

  1.  

 

Пригадую правила переносу слів.

Написання розповіді про власні вподобання

(с. 18-19).

 

  1.  

 

                  Розвиток мовлення. Малюю словами осінь.  (Зошит «Малюю словом», с.8-10).

 

  1.  

 

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки(с. 19-21).

 

  1.  

 

Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22).

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Списування

 

Спостерігаю за значенням слів

  1.  

 

 Аналіз діагностувальної роботи .

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

 

  1.  

 

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Розповідаю про пікнік.  (Зошит «Малюю словом», с.11-13).

 

  1.  

 

Добираю синоніми.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.27-28).

 

  1.  

 

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30).

 

  1.  

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Написання тексту за опорними словами ( с.30-32).

 

  1.  

 

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

 

  1.  

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

  1.  

 

Діагностувальна робота . Діалог (усно). (Посібник «Мої досягнення», с.7-14.)

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Пишу переказ тексту. (Зошит «Малюю словом», с.14-16).

 

Досліджую будову слова

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи . Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

 

  1.  

 

Розпізнаю спільнокореневі слова.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки ( с.36-37).

 

  1.  

 

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

 

  1.  

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

 

  1.  

 

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

 

  1.  

 

Визначаю закінчення в словах.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Складаю розповідь за коміксом.(Зошит «Малюю словом», с.17-19).

 

  1.  

 

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні.

Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи . Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

 

  1.  

 

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

 

  1.  

 

Визначаю префікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

 

  1.  

 

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Переказую текст «Пригода». (Зошит «Малюю словом», с.20-22).

 

  1.  

 

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

 

  1.  

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-.

Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57).

 

  1.  

 

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

 

  1.  

 

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

 

  1.  

 

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

 

  1.  

 

Визначаю суфікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Малюю словами зиму.  (Зошит «Малюю словом», с.23-25).

 

  1.  

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

 

  1.  

 

Визначаю будову слова.

Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Письмовий переказ

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи . Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

 

  1.  

 

Розпізнаю слова з орфограмами.

Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72).

 

  1.  

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Пишу переказ тексту «Гарна». (Зошит «Малюю словом», с.26-28).

 

  1.  

 

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

  1.  

 

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником.

Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77). Закріплення і застосування знань про будову слова.

 

  1.  

 

 Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

  1.  

 

 Аналіз діагностувальної роботи . Узагальнення вивченого. Підсумковий урок.

 

ІІ СЕМЕСТР

Дізнаюся більше про іменники

  1.  

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

 

  1.  

 

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Пишу про враження від свята.

 

  1.  

 

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

 

  1.  

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

 

  1.  

 

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запи­тання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

 

  1.  

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

 

  1.  

 

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. 

 

  1.  

 

Розвиток мовлення. Переказую текст «Віщуни погоди».

 

Дізнаюся більше про прикметники

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю прикме­тники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

 

  1.  

 

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

 

  1.  

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

 

  1.  

 

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

 

  1.  

 

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

 

  1.  

 

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Пишу про друга або про подружку.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

Розпізнаю числівники

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

 

  1.  

 

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

 

  1.  

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

 (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Списування

 

  1.  

 

Розвиток  мовлення. Пишу переказ тексту «В автобусі…»

 

Дізнаюся більше про дієслова

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова.

Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

 

  1.  

 

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

 

  1.  

 

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

 

  1.  

 

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

 

  1.  

 

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

 

  1.  

 

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

 

  1.  

 

Розвиток   мовлення. Розповідаю про свою сім’ю.

 

  1.  

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

Розпізнаю службові слова

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

 

  1.  

 

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

 

  1.  

 

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Будую речення

  1.  

 

Розвиток   мовлення. Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я.

 

  1.  

 

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

 

  1.  

 

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

 

  1.  

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

 

  1.  

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

 

  1.  

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

  1.  

 

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

  1.  

 

Розвиток   мовлення. Розрізняю опис художній і науковий.

 

  1.  

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138). Діагностувальна робота. Усний твір

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

Діагностувальна робота. Усний твір

 

Досліджую текст

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

 

  1.  

 

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

 

  1.  

 

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

 

  1.  

 

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

 

  1.  

 

Розвиток   мовлення. Переказую текст «Дружні птахи».

 

  1.  

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Скла­дання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

 

  1.  

 

Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

 

  1.  

 

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання пла­ну тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

 

  1.  

 

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

 

  1.  

 

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156)

 

  1.  

 

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

 

  1.  

 

Розвиток   мовлення. Пишу переказ тексту «Зозуля».

 

  1.  

 

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159).

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.  

 

 Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

___________Галина  ВОЙТЕНКО

«         »  _______ 202   р.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 серпня
Переглядів
2128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку