Валлє Тетяна Володимирівна учитель початкових класів КЗ «Феськівський ліцей» Золочівської селищної ради Урок української мови в 4 класі Тема: «Прислівники — антоніми»
Номер слайду 2
На уроці, любі діти, Треба дружно працювати, Щоб змогли на всі питання Відповіді повні дати.
Номер слайду 3
Радісно Там Влітку Внизу Щороку Вгору Тут Подумайте! Які думки виникають, коли читаєте або чуєте ці слова? Що означають ці слова? На які питання відповідають? До якої частини мови належать?
Номер слайду 4
Незмінна частина мови, яка пояснює ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована. Не змінюється, тому не має закінчення. Прислівник Відповідає на питання Як? Де? Куди? Коли?
Номер слайду 5
ЗАВДАННЯ: Прочитайте Знайдіть прислівники Зверніть увагу на виділені слова Що вони означають? Дзвенить кохана мова чисто, А кожне слово — урочисто; Земля стрічає нас святково, Сміються зорі загадково. Л. Лужецька
Антоніми Протилежні за значенням Синоніми Мають спільне значення Підсумуємо Прислівники Як? Де? Коли? Куди?
Номер слайду 10
Вчора – … , зранку – … , низько – … , спереду – … , швидко – … , чисто – … . 2. З однією парою слів склади речення Гра “Добери антоніми”
Номер слайду 11
1. Вчора – сьогодні, зранку – ввечері, низько – високо, спереду – позаду, швидко – повільно, чисто – брудно. 2. Зразок: Вчора я з'їв одну цукерку, а сьогодні – дві. ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 12
ЗАВДАННЯ: З'єднай пари слів, у яких прислівники є антонімами Розмовляти весело – пішов туди – співає голосно – читає тихо повернувся звідти дивиться сумно
Номер слайду 13
Розмовляти весело – дивитися сумно, пішов туди – повернувся звідти, співає голосно – читає тихо. ПЕРЕВІРКА
Номер слайду 14
https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg
Номер слайду 15
Творче завдання Розглянь малюнки. Визнач пари прислівників – антонімів, які допомагають дітям дотримуватись правил дорожнього руху.
Номер слайду 16
На переході біля світлофору Правил дотримуйся дуже суворо: Спочатку ліворуч ти подивись Немає машин? – То йди, не барись! Далі йти теж маєш право! Як машин немає справа!
Номер слайду 17
Вчися транспорт обійти: У безпеці будеш ти, і здоровим будеш жити, самостійно скрізь ходити: в школу, клуб, бібліотеку, стадіон, на дискотеку… Вірно тільки обійти І не станеться біди: І тролейбус, і автобус Позаду лиш обходить пробуй, попереду – лише трамвай! Як табличку пам’ятай! К.Бойко
Кросенс – асоціативна головоломка нового покоління Кросенс – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається з 9 зображень, кожне з яких пов'язане з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт.