КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
5 клас (4 год/тиж.) I - семестр + робочий зошит
до підручника О.Карпюк «English. Year 5», 2022
(розроблена на основі модельної програми
“Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г. та ін.).
(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 клас (4 год/тиж.) до підручника О.Карпюк «English. Year 5», 2022 (розроблена на основі модельної програми “Іноземна мова 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г. та ін.). (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
І СЕМЕСТР |
||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 1 School is cool! Школа — це круто! 16 год. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вступний урок. Моя родина та друзі. SB pp. 6-8 AB p. 4 |
SB t.5 p.7 Neighbour, surname, nickname, spy, detective. Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar. |
To be (Present Simple), to have (Present Simple) |
SB t.3 p.7 SB t.6 p.8
AB t.1 p.4 AB t.2 p.4 |
SB t.1 p.6 |
SB t.2 p.6 SB t.7 p.8
AB t.4 p.4 |
SB t.4 p.7 |
AB t.1 p.4
|
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання, бере участь у коротких діалогах. |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина та друзі. |
AB t.2 p.4 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя. Урок іноземної мови. Введення ЛО. SB p. 10 AB p.5 |
Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise.
|
|
AB t.1-3 p.5 |
SB t.1 p.10 |
|
SB t.1 p.10 SB t.2 p.10 |
AB t.3 - p.5 |
Розуміє прості електронні повідомлення, розповідає про те, як використовує інтернет. |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Безпека в Інтернеті. Розвиток навичок читання. SB p. 11 AB p.6 |
To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data, safety, data, fake. |
|
AB t.4-5 p.6 |
SB t.3 p.11 |
|
SB t.4 p.11 |
AB t.6 p.6 |
Розуміє текст про правила безпечної поведінки в інтернеті, описує вебсайт школи |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння. SB p. 12 AB p.7 |
Science, PE (Physical Education), History, Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign. |
|
AB t.1,3 p.7 |
SB t.3 p.12 |
SB t.1 p.12 |
SB t.2 p.12 SB t.4 p.12 SB t.5 p.12 |
AB t.2 - p.7 |
Розуміє речення, які описують навчальні предмети, розповідає про улюблений урок у школі |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Введення та активізація ЛО теми. SB p. 13-14 AB p.8 |
Battle, creature, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment. |
|
AB t.1,2 p.8 |
SB t.1 p.13 |
SB t.2 p.14 |
SB t.3 p.14 SB t.4 p.14 |
AB t.3 p.8 |
Розуміє короткі тексти, які описують навчальні предмети |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток граматичний навичок. SB p. 15 AB p.9 |
Always, usually, often, sometimes, never. |
Present Simple |
SB t.1-3 p.15 GB t.4 - p.6 |
|
|
|
AB t.4 p.9 |
Формулює прості речення про повторювані дії і загальновідомі факти, уживає прийменники часу |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок аудіювання. SB p. 16 AB p.10 |
Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher. |
Possessive Case of Nouns |
SB t.2 p.16 AB t.1,2 p.10 |
SB t.1 p.16 SB t.4 p.16 |
SB t.3 p.16 |
SB t.5 p.16 |
AB t.3 p.10 |
Розуміє інформацію про навчальні предмети і вчителів, бере участь у діалозі про досвід перебування в школі |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток діалогічного мовлення. SB p. 17 AB p.11 |
Odd, even, thousand, correct. |
Cardinal and Ordinal Numbers |
SB t.1 p.17 AB t.4 p.11 |
SB t.3 p.17 |
|
SB t.2 p.17 SB t.4 p.17 |
AB t.1-3 - p.11 |
Розповідає про розклад уроків, уживає кількісні і порядкові числівники |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток граматичний навичок. SB p. 18 AB p.12 |
Normal, popular. |
Adjective: Degrees of Comparison |
GB t.5 - p.9 SB t.2 p.18 AB t.2 p.12 |
|
|
AB t.1 p.12 |
SB t.1,3 p.18 |
Порівнює шкільні предмети, уживає вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння. SB p. 19 AB p.13 |
Easy, difficult, helpful. |
|
AB t.1 p.13 |
SB t.1(а) p.19 |
|
SB t.1(b) p.19 SB t.2-4 p.19 |
AB t.2 - p.12 |
Ставить та дає відповіді на запитання про улюблені навчальні предмети |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок письма. SB p. 20 AB p.14 |
Diary, noise, to get angry/ read, to happen, to forget. |
Personl Pronon, Possessie Adjectives |
SB t.2 p.20 SB t.4(a) p.20
|
SB t.3 p.20 AB t.1 p.14 |
SB t.1 p.20 |
SB t.4(a) p.20 |
AB t.2 - p.13 |
Ставить та дає відповіді на запитання про особистий щоденник, пише електронне повідомлення про типовий день, використовує особові і присвійні займенники |
||||||||||||||||||||
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок письма. |
AB t.3 p.14 |
|
||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. SB p. 21 AB p.15 |
Повторення ЛО |
Present Simple, Wh-questions |
SB t.3 p.21 AB t.5 (a,b,c) p.15 |
SB t.4 p.21 |
SB t.1 p.21 |
SB t.1 p.21 SB t.5 p.21 |
AB t.1 - p.14, t.5 – p.15, t.7 – p.16 |
Розповідає про мотивацію для вивчення англійської мови, ставить та дає відповіді на питання про навчальні предмети, розклад та вчителів |
||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок з теми. SB p. 22-23 AB p.16 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
GB t.2 - p.10-11 t.5, p.12 SB t.9 p.23 SB t.11 p.23 |
SB t.7 p.22 SB t.8 p.23 |
|
SB t.10 p.23 |
AB t.6-7 p.16
SB t.1-5, p.24
|
Розуміє короткі тексти – уривки із особистого щоденника, ставить та дає відповіді на питання про школу, вчителів та однокласників, описує дитячі сайти для вивчення англійської мови |
||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №1 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
TB pp.3-5 |
GB t.7, p.13
|
ТО №1 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 2 What about your family? Розкажеш про свою родину? 15 год. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. SB p. 25-26 AB p.17 |
Twin(s), an only child, power, to compete, to look alike, to be born, similar, each other. |
|
SB t.1,2 p.26 AB t.1 (a,b) p.17 |
|
|
|
AB t.2 p.17 |
Розуміє короткі коментарі про двійнят у соцмережах, бере участь у діалозі про родинні зв’язки |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Мої родинні зв’язки. Введення нових ЛО. SB p. 27 AB p.18 |
Pain, article, comment, to enjoy, to grow up, to compare, together, just, completely. |
|
AB t.3-4 p.18 |
SB t.3 (а,b) p.27 SB t.4 p.27 |
|
|
AB t.5 p.18 |
Розуміє коротку статтю про родинні зв’язки |
||||||||||||||||||||
|
|
Мої родинні зв’язки. Введення нових ЛО. SB p. 28 AB p.19 |
Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with … |
|
AB t.1-2 p.19 |
SB t.1 p.28 |
SB t.2 p.28 |
SB t.3 p.28 |
AB t.3 - p.19 |
Ставить та дає від- повіді на запитання про родинні зв’язки, сприймає на слух інформацію про сім’ю та родичів |
||||||||||||||||||||
|
|
Мої родинні зв’язки. Розвиток навичок читання та аудіювання. Введення нових ЛО. SB p. 29 AB p.20 |
Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact. |
Present Simple |
AB t.1,3 p.20 |
SB t.2 p.29 |
|
SB t.1 p.29 |
AB t.1 - p.20 |
Ставить та дає відповіді на питання про братів і сестер, розуміє текст про молодшого брата |
||||||||||||||||||||
|
|
Мої родичі та їх уподобання. SB p. 30 AB p.21 |
|
Would like |
|
SB t.4 p.30 |
SB t.3 p.30 SB t.6,7 p.30
AB t.4 p.21 |
SB t.5 p.30 |
AB t.3 - pp.20-21 |
Розуміє аудіозаписи про молодшого брата, продукує прості відповіді на запитання щодо прослуханого тексту |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Розвиток граматичних навичок. SB p. 31 AB p.22 |
|
Present Continuous |
GB t.3. p.15 |
SB t.1 p.31 |
AB t.2 p.22 SB t.3,4 p.31 |
|
SB t.2 p.31
|
Продукує прості речення про дії в момент мовлення, ставить і відповідає на запитання, використовуючи теперішній час Present Continuous |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Мої друзі та їх уподобання. Розвиток навичок аудіювання. SB p. 32 AB p.23 |
Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve. |
Would like |
SB t.2 p.32 AB t.1 p.23 |
|
SB t.1 p.32 |
SB t.3 p.32 |
AB t.1 (a,b) p.22 |
Розуміє аудіозапис про вибір професії, ставить і відповідає на за- питання про майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Професії. Розвиток навичок говоріння. SB p. 33 AB p.24 |
Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair. |
|
AB t.1-2 p.24 |
|
SB t.1, 4 (a,b) p.33 |
SB t.1,2,3,5 p.33 |
AB t.3 - p.23 |
Використовує назви професій, розуміє короткі аудіозаписи, відповідає на запитання про різні професії |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Розвиток граматичних навичок. SB p. 34 AB p.25 |
|
Present Simple vs. Present Continuous, Wh- questions |
SB t.1-2 p.34
|
|
|
|
AB t.1 p.25 |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
GB t.4. p.19 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Розвиток навичок говоріння. SB p. 35 AB p.26 |
Housewife, nurse, architect. |
|
AB t.2 p.26 |
|
SB t.3(а), 4 p.35 |
SB t.1,2 p.35 SB t.3 (b) p.35 |
AB t.1 - p.26 |
Розповідає про дії родичів, зображених на фото, ставить і відповідає на запитання про різні професії |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Моя родина. Професії батьків. Розвиток навичок письма. SB p. 36 AB p.27 |
Reporter, to laugh, instead. |
|
SB t.2,3 p.36 AB t.3,4 p.27 |
SB t.1 p.36 |
|
|
AB t.2 p.25 |
Розуміє короткі тексти про різні професії, описує свою майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. SB p. 37-38
|
Повторення ЛО |
Повторення граматичного матеріалу |
SB t.1 p.37 |
SB t.5 p.38 |
|
SB t.2,3 p.37 SB t.1 p.37 |
AB t.2 - p.26, t.4 – p.27 |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова, розуміє текст про незвичну професію |
||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок з теми. SB p. 39
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
SB t.11,12 p.39 |
|
SB t.7,8(a) p.39 |
SB t.6 p.39 SB t. 8(b), 9,10p.39 |
SB t.1-3, p.40 GB t.2b, p.20 |
Розуміє короткі аудіозаписи, продукує речення про родинні зв’язки, презентує інформацію про незвичну професію |
||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №2 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
TB pp.6-8 |
GB t.5, p.21 |
ТО №2 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 3 It’s tasty! Це смачно! 16год. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Страви в країнах виучуваної мови. Тренування навичок аудіювання. SB p. 41-42 AB p.28 |
Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian. |
|
AB t.1 p.28 |
|
SB t.1,2 p.42 |
|
AB t.2, p.28 |
Розуміє короткі тексти про національні страви в різних країнах |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Страви в Україні. Розвиток монологічного мовлення. SB p. 43 AB p.29 |
To produce. |
|
AB t.3 p.29 |
|
SB t.3 p.43 |
SB t.4 p.43 |
AB t.4, p.29 |
Розуміє аудіозаписи про улюблені страви, розповідає про популярні страви в України |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. SB p. 44 AB p.30 |
Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes. |
|
AB t.1 p.30 |
|
SB t.1 p.44 |
SB t.2,3 p.44 |
AB t.2, p.30 |
Використовує назви продуктів харчування, розповідає про улюблені фрукти та овочі |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Здорове харчування. SB p. 45 AB p.31 |
Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be rich in …, to skip a meal, important. |
|
AB t.1 p.31 SB t.2 p.45 |
|
SB t.1(а) p.45 |
SB t.1(а) p.45 |
AB t.2, p.31 |
Розуміє аудіозапис про здорове харчування |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови. SB p. 46 AB p.32 |
Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway. |
|
SB t.5p.46
AB t.3, p. 32 |
SB t.3(a) p.46 SB t.4 p.46 |
SB t.3(c) p.46 |
SB t.3(b) p.46 |
AB t.4, p. 32 |
Розуміє текст про харчування у Великобританії, бере участь у діалозі |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок. SB p. 47 AB p.33 |
Already, just, never, ever, yet. |
Present Perfect: Affirmative, Negative and Interrogative forms. Irregular verbs |
SB t.1,2 p.47 AB t.2 p.33
GB t.4, p.24 |
|
|
|
SB t.3 p.47
AB t.1(a,b) p.33 |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній доконаний час (Present Perfect Tense) |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Введення нових ЛО. SB p. 48 AB p.34 |
Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own. |
Must/Mustn’t |
SB t.5 p.48 AB t. 2(a,b) p.34 |
SB t.1 p.48 |
SB t.1 p.48 |
SB t.1 p.48 SB t.3,4 p.48 |
AB t.3, p.33 |
Розуміє опис процесу приготування торта, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток монологічного мовлення. SB p. 49 AB p.35 |
Snack, mashed, roast. |
|
SB t.1 p.49
AB t. 1, p.35 |
SB t.1 p.49 |
|
SB t.3 p.49 |
AB t.1, p.34 |
Розповідає про прийом їжі протягом дня |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок. SB p. 50 AB p.36 |
Freezer. |
Noun: Countables and Uncountables. Some, Any, No |
GB t.4, p.28 |
|
SB t.1 (a,b) p.50 SB t.1 (a,b),3 p.50 |
|
AB t.1 p.36 |
Розуміє різницю між злічувальними і незлічувальними іменниками, продукує прості речення, використовуючи займенники some/ any/no |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток навичок говоріння. SB p. 51 AB p.37 |
Eating habit.. |
|
SB t.2 p.51 AB t.1-2 p.37 |
|
SB t.1(a) p.51 |
SB t.1(b) p.51 SB t.3 p.51 |
AB t.2, p.35 |
Розуміє короткий діалог в закладі громадського харчування, бере участь в діалозі між продавцем і по- купцем |
||||||||||||||||||||
|
|
Харчування. Продукти харчування. Розвиток навичок письма. SB p. 52
|
Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely |
Need |
SB t.1(b) p.52 SB t.2 p.52 |
|
SB t.1(a) p.52 |
|
AB t.2, p.36 |
Розуміє рецепт при- готування кексу, описує рецепт приготування торту у письмовій формі |
||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. SB p.53-54 AB p.38 |
Повторення ЛО Manners, napkin. |
Much/Many |
|
|
|
|
AB t.3-4, pp.37-38 |
Розуміє короткий текст про правила поведінки за столом, бере участь у груповому обговоренні прийомів їжі, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) і займенники some/any/no |
||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок з теми. SB p.55 AB p.38 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
GB t.5, p.28 |
|
|
|
SB t.1-4, p.56
|
Описує українську національну кухню в письмовій формі, презентує постер про корисні і некорисні продукти харчування |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №3 |
Узагальнення лексичного матеріал
|
Узагальнення граматичного матеріалу
|
TB pp.9-11
|
|
ТО №3 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 4 It’s time to celebrate! Час святкувати! 17 год. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Свята в Україні та країнах виучуваної мови. Введення нових ЛО. SB p.57-58 AB p.39 |
Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of. |
|
AB t.1 p.39 |
SB t.1 p.58 |
|
SB t.2 p.58 |
AB t.1, p.39 |
Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Свята в країнах виучуваної мови. Розвиток навичок аудіювання. SB p.59 AB p.40 |
Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt. |
|
SB t.4 p.59 AB t.2,3 p.40 |
|
SB t.3 p.59 |
|
AB t.4, p.40 |
Розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Календар свят. SB p.60 AB p.41 |
Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating. |
|
SB t.2,3 p.60 AB t.1 p.41
|
|
|
SB t.1,4,5,6 p.60 |
AB t.2, p.41 |
Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Хелловін. Розвиток навичок читання. SB p.61 AB p.42 |
Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature. |
|
SB t.2,3 p.61 AB t.1 (a,b) p.42 |
SB t.1 p.61 |
|
|
AB t.2, p.42 |
Розуміє короткий текст про традиції святкування Хелловіна |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Хелловін. Різдво. Введення та активізація нових ЛО. SB p.62 AB p.43 |
Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace. |
|
SB t.4 p.62 |
|
SB t.5 p.62 |
|
AB t.3, p.43 |
Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє і співає різдвяну колядку |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Розвиток граматичних навичок. SB p.63 AB p.44 |
Past, last, yesterday. |
Past Simple of the verb “To Be”. Past Simple of Regular Verbs. |
SB t.1 p.63
GB t.4, p.31 |
|
SB t.2,3(a) p.63 AB t. 1 p.44 |
|
SB t. 3(b) p.63 |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense) |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Новий рік. Розвиток навичок аудіювання. SB p.64 AB p.45 |
China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin. |
Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had |
AB t.1, p.45 |
|
SB t.1,2,3,5 p.64 |
SB t.4 p.64 |
AB t.2, p.44 |
Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає ново- річну пісню |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Новий рік і Різдво. Активізація нових ЛО. SB p.65 AB p.46 |
Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive. |
|
SB t.2 p.65 SB t.5 p.65 AB t.1, 2(a,b) p. 46 |
SB t.3(а,b) p.65 |
|
SB t.1 p.65 SB t.4 p.65 |
AB t.2, p.45 |
Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Письмо |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Д.з. |
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Тренування граматичних навичок. SB p.66 AB p.47 |
Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw. |
Past Simple: Irregular Verbs |
SB t.1,2 p.66 SB t.4 p.66
GB t.1, p.34 |
|
|
SB t.3 p.66 |
AB t.1 p.47 |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова в минулому часі (Past Simple Tense) |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Хелловін. SB p.67
|
Spooky, to be excited. |
|
SB t.2 p.67 |
SB t.1(a,b) p.67 |
|
SB t.3 p.67 |
AB t.2, p.46 |
Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма. SB p.68 |
|
|
SB t.1 p.68 SB t.2 (b) p.68 SB t.3 p.68 |
|
|
SB t.2 (а) p.68 |
AB t.2, p.47 |
Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні |
||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма. SB p.69-70 |
Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud. |
Повторення граматичного матеріалку |
SB t.1,2 p.69 SB t.6 (b) p.70 |
SB t.6 (a) p.70 |
|
SB t.3p.69 SB t.4,5 p.70 |
AB t.3,5 pp.48-49 |
Розуміє короткі тексти про традиції святкування, обговорює в групі День Подяки, розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності, описує свято в письмовій формі |
||||||||||||||||||||
|
|
Повторення. SB p.71
|
Повторення ЛО |
|
SB t.8,9 p.71
|
SB t.7 (a) p.71 |
|
SB t.7 (b) p.71 SB t.10 (a) p.71 |
SB t.10 (b) p.71 |
Читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят |
||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок з теми. SB p.72
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
GB t.3, p.35 |
|
|
|
SB p.72 |
|
||||||||||||||||||||
|
|
Діагностувальна робота з теми №4 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу
|
Test book pp.3-5
|
|
ТО №4 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|