КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 клас (4 год/тиж.) до підручника О.Карпюк «English. Year 5», 2022

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

5 клас (4 год/тиж.) I - семестр + робочий зошит

до підручника О.Карпюк «English. Year 5», 2022

(розроблена на основі модельної програми

“Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В. Г. та ін.).

(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

5 клас (4 год/тиж.)

до підручника О.Карпюк «English. Year 5», 2022

(розроблена на основі модельної програми

“Іноземна мова 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти  (авт. Редько В. Г. та ін.).

(Рекомендовано Міністерством освіти і науки України-наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

 

Семестр

Загальна

к-сть годин

Діагностувальні роботи

Вступний урок

Підсумковий урок

І

64

4

1

1

ІІ

76

4

1

1

рік

140

8

2

2

 

 

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

І СЕМЕСТР

Unit 1 School is cool! Школа — це круто! 16 год.

  1.  

 

Вступний урок. Моя родина та друзі.

SB pp. 6-8

AB p. 4

SB t.5 p.7

Neighbour, surname, nickname, spy, detective.

Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar.

To be (Present Simple), to have (Present Simple)

SB t.3 p.7

SB t.6 p.8

 

AB t.1 p.4

AB t.2 p.4

SB t.1 p.6

SB t.2 p.6

SB t.7 p.8

 

AB t.4 p.4

SB t.4 p.7

AB t.1 p.4

 

 

 

 

 

 

Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання, бере участь у коротких діалогах.

  1.  

 

Моя родина та друзі.

AB t.2 p.4

  1.  

 

Шкільне життя. Урок іноземної мови.

Введення ЛО.

SB p. 10

AB p.5

Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise.

 

 

 

AB t.1-3

p.5

SB t.1 p.10

 

SB t.1 p.10

SB t.2 p.10

AB t.3 -

p.5

Розуміє прості електронні повідомлення, розповідає про те, як використовує інтернет.

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Безпека в Інтернеті. Розвиток навичок читання.

SB p. 11

AB p.6

To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data, safety, data, fake.

 

AB t.4-5 p.6

SB t.3 p.11

 

SB t.4 p.11

AB t.6 p.6

Розуміє текст про правила безпечної поведінки в інтернеті, описує вебсайт школи

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння.

SB p. 12

AB p.7

Science, PE (Physical Education), History, Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign.

 

AB t.1,3 p.7

SB t.3 p.12

SB t.1 p.12

SB t.2 p.12

SB t.4 p.12

SB t.5 p.12

AB t.2 -

p.7

Розуміє речення, які описують навчальні предмети, розповідає про улюблений урок у школі

  1.  

 

Розклад уроків. Введення та активізація ЛО теми.

SB p. 13-14

AB p.8

Battle, creature, timetable, fascinating, to divide,

to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment.

 

AB t.1,2 p.8

SB t.1 p.13

SB t.2 p.14

SB t.3 p.14

SB t.4 p.14

AB t.3 p.8

Розуміє короткі тексти, які описують навчальні предмети

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток граматичний навичок.

SB p. 15

AB p.9

Always, usually, often, sometimes, never.

Present Simple

SB t.1-3 p.15

GB t.4 -

p.6

 

 

 

AB t.4 p.9

Формулює прості речення про повторювані дії і загальновідомі факти, уживає прийменники часу

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток навичок аудіювання.

SB p. 16

AB p.10

Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher.

Possessive Case of Nouns

SB t.2 p.16

AB t.1,2 p.10

SB t.1 p.16

SB t.4 p.16

SB t.3 p.16

SB t.5 p.16

AB t.3 p.10

Розуміє інформацію про навчальні предмети і вчителів, бере участь у діалозі про досвід перебування в школі

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток діалогічного мовлення.

SB p. 17

AB p.11

Odd, even, thousand, correct.

Cardinal and Ordinal Numbers

SB t.1 p.17

AB t.4 p.11

SB t.3 p.17

 

SB t.2 p.17

SB t.4 p.17

AB t.1-3 - p.11

Розповідає про розклад уроків, уживає кількісні і порядкові числівники

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток граматичний навичок.

SB p. 18

AB p.12

Normal, popular.

Adjective: Degrees of Comparison

GB t.5 -

p.9

SB t.2 p.18

AB t.2 p.12

 

 

AB t.1 p.12

SB t.1,3 p.18

Порівнює шкільні предмети, уживає вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння.

SB p. 19

AB p.13

Easy, difficult, helpful.

 

AB t.1 p.13

SB t.1(а) p.19

 

SB t.1(b) p.19

SB t.2-4 p.19

AB t.2 - p.12

Ставить та дає відповіді на запитання про улюблені навчальні предмети

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток навичок письма.

SB p. 20

AB p.14

Diary, noise, to get angry/ read, to happen, to forget.

Personl Pronon, Possessie Adjectives

SB t.2 p.20

SB t.4(a) p.20

 

SB t.3 p.20

AB t.1 p.14

SB t.1 p.20

SB t.4(a) p.20

AB t.2 - p.13

Ставить та дає відповіді на запитання про особистий щоденник, пише електронне повідомлення про типовий день, використовує особові і присвійні займенники

  1.  

 

Розклад уроків. Розвиток навичок письма.

AB t.3 p.14

 

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Повторення.

SB p. 21

AB p.15

Повторення ЛО

Present Simple, Wh-questions

SB t.3 p.21

AB t.5 (a,b,c) p.15

SB t.4 p.21

SB t.1 p.21

SB t.1 p.21

SB t.5 p.21

AB t.1 - p.14, t.5

p.15,

t.7 p.16

Розповідає про мотивацію для вивчення англійської мови, ставить та дає відповіді на питання про навчальні предмети, розклад та вчителів

  1.  

 

Підсумковий урок з теми.

SB p. 22-23

AB p.16

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

GB t.2 - p.10-11 t.5, p.12

SB t.9 p.23

SB t.11 p.23

SB t.7 p.22

SB t.8 p.23

 

SB t.10 p.23

AB t.6-7 p.16

 

 

 

 

SB t.1-5, p.24

 

Розуміє короткі тексти

– уривки із особистого щоденника, ставить та дає відповіді на питання про школу, вчителів та однокласників, описує дитячі сайти для вивчення англійської мови

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №1

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

TB pp.3-5

GB t.7, p.13

 

ТО №1

Unit 2 What about your family? Розкажеш про свою родину? 15 год.

  1.  

 

Моя родина.

SB p. 25-26

AB p.17

Twin(s), an only child, power, to compete, to look alike, to be born, similar, each other.

 

SB t.1,2 p.26

AB t.1 (a,b) p.17

 

 

 

AB t.2 p.17

Розуміє короткі коментарі про двійнят у соцмережах, бере участь у діалозі про родинні зв’язки

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Мої родинні зв’язки. Введення нових ЛО.

SB p. 27

AB p.18

Pain, article, comment, to enjoy, to grow up, to compare, together, just, completely.

 

AB t.3-4 p.18

SB t.3 (а,b) p.27

SB t.4 p.27

 

 

AB t.5 p.18

Розуміє коротку статтю про родинні зв’язки

  1.  

 

Мої родинні зв’язки. Введення нових ЛО.

SB p. 28

AB p.19

Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with

 

AB t.1-2 p.19

SB t.1 p.28

SB t.2 p.28

SB t.3 p.28

AB t.3 - p.19

Ставить та дає від- повіді на запитання про родинні зв’язки, сприймає на слух інформацію про сім’ю та родичів

  1.  

 

Мої родинні зв’язки. Розвиток навичок читання та аудіювання. Введення нових ЛО.

SB p. 29

AB p.20

Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact.

Present Simple

AB t.1,3 p.20

SB t.2 p.29

 

SB t.1 p.29

AB t.1 - p.20

Ставить та дає відповіді на питання про братів і сестер, розуміє текст про молодшого брата

  1.  

 

Мої родичі та їх уподобання.

SB p. 30

AB p.21

 

Would like

 

SB t.4 p.30

SB t.3 p.30

SB t.6,7 p.30

 

AB t.4 p.21

SB t.5 p.30

AB t.3 - pp.20-21

Розуміє аудіозаписи про молодшого брата, продукує прості відповіді на запитання щодо прослуханого тексту

  1.  

 

Моя родина. Розвиток граматичних навичок.

SB p. 31

AB p.22

 

Present Continuous

GB t.3. p.15

SB t.1 p.31

AB t.2 p.22

SB t.3,4 p.31

 

SB t.2 p.31

 

Продукує прості речення про дії в момент мовлення, ставить і відповідає на запитання, використовуючи теперішній час Present Continuous

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Мої друзі та їх уподобання. Розвиток навичок аудіювання.

SB p. 32

AB p.23

Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve.

Would like

SB t.2 p.32

AB t.1 p.23

 

SB t.1 p.32

SB t.3 p.32

AB t.1 (a,b) p.22

Розуміє аудіозапис про вибір професії, ставить і відповідає на за- питання про майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’

  1.  

 

Моя родина. Професії. Розвиток навичок говоріння.

SB p. 33

AB p.24

Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair.

 

AB t.1-2 p.24

 

SB t.1, 4 (a,b)  p.33

SB t.1,2,3,5 p.33

AB t.3 - p.23

Використовує назви професій, розуміє короткі аудіозаписи, відповідає на запитання про різні професії

  1.  

 

Моя родина. Розвиток граматичних навичок.

SB p. 34

AB p.25

 

Present Simple vs. Present Continuous, Wh- questions

 

SB t.1-2 p.34

 

 

 

 

AB t.1 p.25

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова

  1.  

 

Моя родина. Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

 

GB t.4. p.19

 

  1.  

 

Моя родина. Розвиток навичок говоріння.

SB p. 35

AB p.26

Housewife, nurse, architect.

 

AB t.2 p.26

 

SB t.3(а), 4 p.35

SB t.1,2 p.35

SB t.3 (b) p.35

AB t.1 - p.26

Розповідає про дії родичів, зображених на фото, ставить і відповідає на запитання про різні професії

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Моя родина. Професії батьків.

Розвиток навичок письма.

SB p. 36

AB p.27

Reporter, to laugh, instead.

 

SB t.2,3 p.36

AB t.3,4 p.27

SB t.1 p.36

 

 

AB t.2 p.25

Розуміє короткі тексти про різні професії, описує свою майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’

  1.  

 

Повторення.

SB p. 37-38

 

Повторення ЛО

Повторення граматичного матеріалу

SB t.1 p.37

SB t.5 p.38

 

SB t.2,3 p.37

SB t.1 p.37

AB t.2 - p.26, t.4

p.27

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова, розуміє текст про незвичну професію

  1.  

 

Підсумковий урок з теми.

SB p. 39

 

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

SB t.11,12 p.39

 

SB t.7,8(a) p.39

SB t.6 p.39

SB t. 8(b), 9,10p.39

SB t.1-3, p.40

GB t.2b, p.20

Розуміє короткі аудіозаписи, продукує речення про родинні зв’язки, презентує інформацію про незвичну професію

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №2

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

TB pp.6-8

GB t.5, p.21

ТО №2

Unit 3 It’s tasty!  Це смачно! 16год.

  1.  

 

Харчування. Страви в країнах виучуваної мови. Тренування навичок аудіювання.

SB p. 41-42

AB p.28

Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian.

 

AB t.1 p.28

 

SB t.1,2 p.42

 

AB t.2, p.28

Розуміє короткі тексти про національні страви в різних країнах

  1.  

 

Харчування. Страви в Україні.

Розвиток монологічного мовлення.

SB p. 43

AB p.29

To produce.

 

AB t.3 p.29

 

SB t.3 p.43

SB t.4 p.43

AB t.4, p.29

Розуміє аудіозаписи про улюблені страви, розповідає про популярні страви в України

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування.

SB p. 44

AB p.30

Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes.

 

AB t.1 p.30

 

SB t.1 p.44

SB t.2,3 p.44

AB t.2, p.30

Використовує назви продуктів харчування, розповідає про улюблені фрукти та овочі

  1.  

 

Харчування. Здорове харчування.

SB p. 45

AB p.31

Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be rich in …, to skip a meal, important.

 

AB t.1 p.31

SB t.2 p.45

 

SB t.1(а) p.45

SB t.1(а) p.45

AB t.2, p.31

Розуміє аудіозапис про здорове харчування

  1.  

 

Харчування. Страви в Україні і країнах виучуваної мови.

SB p. 46

AB p.32

Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway.

 

SB t.5p.46

 

 

AB t.3, p.

32

SB t.3(a) p.46

SB t.4 p.46

SB t.3(c) p.46

SB t.3(b) p.46

AB t.4, p.

32

Розуміє текст про харчування у Великобританії, бере участь у діалозі

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок.

SB p. 47

AB p.33

Already, just, never, ever, yet.

Present Perfect: Affirmative, Negative and Interrogative forms. Irregular verbs

SB t.1,2 p.47

AB t.2 p.33

 

GB t.4, p.24

 

 

 

SB t.3 p.47

 

AB t.1(a,b) p.33

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній доконаний час (Present Perfect Tense)

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Введення нових ЛО.

SB p. 48

AB p.34

Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own.

Must/Mustn’t

SB t.5 p.48

AB t. 2(a,b)  p.34

SB t.1 p.48

SB t.1 p.48

SB t.1 p.48

SB t.3,4 p.48

AB t.3, p.33

Розуміє опис процесу приготування торта, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’)

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток монологічного мовлення.

SB p. 49

AB p.35

Snack, mashed, roast.

 

SB t.1 p.49

 

AB t. 1,  p.35

SB t.1 p.49

 

SB t.3 p.49

AB t.1, p.34

Розповідає про прийом їжі протягом дня

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок.

SB p. 50

AB p.36

Freezer.

Noun: Countables and Uncountables. Some, Any, No

 

 

 

GB t.4, p.28

 

SB t.1 (a,b) p.50

SB t.1 (a,b),3 p.50

 

AB t.1 p.36

Розуміє різницю між злічувальними і незлічувальними іменниками, продукує прості речення, використовуючи займенники some/ any/no

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток навичок говоріння.

SB p. 51

AB p.37

Eating habit..

 

SB t.2 p.51

AB t.1-2 p.37

 

SB t.1(a) p.51

SB t.1(b) p.51

SB t.3 p.51

AB t.2, p.35

Розуміє короткий діалог в закладі громадського харчування, бере участь в діалозі між продавцем і по- купцем

  1.  

 

Харчування. Продукти харчування. Розвиток навичок письма.

SB p. 52

 

Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely

Need

SB t.1(b) p.52

SB t.2 p.52

 

SB t.1(a) p.52

 

AB t.2, p.36

Розуміє рецепт при- готування кексу, описує рецепт приготування торту у письмовій формі

  1.  

 

Повторення.

SB p.53-54

AB p.38

Повторення ЛО

Manners, napkin.

Much/Many

 

 

 

 

AB t.3-4, pp.37-38

Розуміє короткий текст про правила поведінки за столом, бере участь у груповому обговоренні прийомів їжі, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) і займенники some/any/no

  1.  

 

Підсумковий урок з теми.

SB p.55

AB p.38

Повторення лексичного матеріалу

Повторення  граматичного матеріалу

GB t.5, p.28

 

 

 

SB t.1-4, p.56

 

Описує українську національну кухню в письмовій формі,

презентує постер про корисні і некорисні продукти харчування

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №3

Узагальнення лексичного матеріал

 

 

 

Узагальнення граматичного матеріалу

 

TB pp.9-11

 

 

 

ТО №3

Unit 4 It’s time to celebrate! Час святкувати! 17 год.

  1.  

 

Свята і традиції. Свята в Україні та країнах виучуваної мови. Введення нових ЛО.

SB p.57-58

AB p.39

Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to

depend (on), to honour, in honour of.

 

AB t.1 p.39

SB t.1 p.58

 

SB t.2 p.58

AB t.1, p.39

Розуміє короткий текст про свята і традиції, бере участь в обговоренні про свята в Україні та англомовних країнах

  1.  

 

Свята і традиції. Свята в країнах виучуваної мови. Розвиток навичок аудіювання.

SB p.59

AB p.40

Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt.

 

SB t.4 p.59

AB t.2,3 p.40

 

SB t.3 p.59

 

AB t.4, p.40

Розуміє короткі електронні повідомлення про свята в різних країнах, описує свято в письмовій формі

  1.  

 

Свята і традиції. Календар свят.

SB p.60

AB p.41

Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating.

 

SB t.2,3 p.60

AB t.1 p.41

 

 

 

SB t.1,4,5,6 p.60

AB t.2, p.41

Використовує назви місяців, називає дати свят і традиції святкування

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Свята і традиції. Хелловін. Розвиток навичок читання.

SB p.61

AB p.42

Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature.

 

SB t.2,3 p.61

AB t.1 (a,b) p.42

SB t.1 p.61

 

 

AB t.2, p.42

Розуміє короткий текст про традиції святкування Хелловіна

  1.  

 

Свята і традиції. Хелловін. Різдво.

Введення та активізація нових ЛО.

SB p.62

AB p.43

Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace.

 

SB t.4 p.62

 

SB t.5 p.62

 

AB t.3, p.43

Відповідає на питання про традиції святкування Різдва, розуміє і співає різдвяну колядку

  1.  

 

Свята і традиції. Розвиток граматичних навичок.

SB p.63

AB p.44

Past, last, yesterday.

Past Simple of the verb “To Be”. Past Simple of Regular Verbs.

SB t.1 p.63

 

 

 

GB t.4, p.31

 

SB t.2,3(a) p.63

AB t. 1 p.44

 

SB t. 3(b) p.63

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи минулий час (Past Simple Tense)

  1.  

 

Свята і традиції. Новий рік.

Розвиток навичок аудіювання.

SB p.64

AB p.45

China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin.

Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had

AB t.1, p.45

 

SB t.1,2,3,5 p.64

SB t.4 p.64

AB t.2, p.44

Відповідає на питання про традиції святкування Нового року, розуміє і співає ново- річну пісню

  1.  

 

Свята і традиції. Новий рік і Різдво.

Активізація нових ЛО.

SB p.65

AB p.46

Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive.

 

SB t.2 p.65

SB t.5 p.65

AB t.1, 2(a,b) p. 46

SB t.3(а,b) p.65

 

SB t.1 p.65

SB t.4 p.65

AB t.2, p.45

Розуміє короткий текст про традиції святкування Нового року, розповідає про вечірку

Дата

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний  матеріал

Письмо

Читання

Аудіювання

Говоріння

Д.з.

Очікувані результати

  1.  

 

Свята і традиції. Тренування граматичних навичок.

SB p.66

AB p.47

Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw.

Past Simple: Irregular Verbs

SB t.1,2 p.66

SB t.4 p.66

 

 

GB t.1, p.34

 

 

SB t.3 p.66

AB t.1 p.47

Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи неправильні дієслова

в минулому часі (Past Simple Tense)

  1.  

 

Свята і традиції. Хелловін.

SB p.67

 

Spooky, to be excited.

 

SB t.2 p.67

SB t.1(a,b) p.67

 

SB t.3 p.67

AB t.2, p.46

Розуміє короткий діалог про Хелловін, обговорює традиції святкувань в Україні

  1.  

 

Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма.

SB p.68

 

 

SB t.1 p.68

SB t.2 (b) p.68

SB t.3 p.68

 

 

SB t.2 (а) p.68

AB t.2, p.47

Пише листа до Санта Клауса і запрошення на вечірку з нагоди дня народження, описує уявну ситуацію в електронному повідомленні

  1.  

 

Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма.

 

 

 

 

  1.  

 

Свята і традиції. Вдосконалення навичок письма.

SB p.69-70

Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud.

Повторення граматичного матеріалку

SB t.1,2 p.69

SB t.6 (b) p.70

SB t.6 (a) p.70

 

SB t.3p.69

SB t.4,5 p.70

AB t.3,5 pp.48-49

Розуміє короткі тексти про традиції святкування, обговорює в групі День Подяки, розуміє і сприймає на слух текст про День Незалежності, описує свято в письмовій формі

  1.  

 

Повторення.

SB p.71

 

Повторення ЛО

 

SB t.8,9 p.71

 

SB t.7 (a) p.71

 

SB t.7 (b) p.71

SB t.10 (a) p.71

SB t.10 (b) p.71

Читає і розуміє короткі тексти-оголошення, створює рекламне повідомлення, пише електронне повідомлення про свято, ставить і відповідає на питання про традиції святкування українських свят

  1.  

 

Підсумковий урок з теми.

SB p.72

 

Повторення лексичного матеріалу

Повторення  граматичного матеріалу

GB t.3, p.35

 

 

 

SB p.72

 

  1.  

 

Діагностувальна робота з теми №4

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Test book pp.3-5

 

 

 

ТО №4

  1.  

 

Підсумковий урок

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
17 вересня 2023
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку