БІОЛОГІЯ 9 КЛАС I семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 5 годин – резервні)
№ | Зміст уроку | Дата | Примітка | |||||
9-А | 9-Б | 9-В | 9-Г | |||||
Вступ | ||||||||
1 | Біологія як наука. Основні галузі біології. | |||||||
2 | Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень | |||||||
Тема 1. Хімічний склад клітини | ||||||||
3 | Вода та її основні фізико-хімічні властивості. Інші неорганічні сполуки |
БІОЛОГІЯ 9 КЛАС I семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 5 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|||||||||||||||
9-А |
9-Б |
9-В |
9-Г |
|||||||||||||||
Вступ |
||||||||||||||||||
1 |
Біологія як наука. Основні галузі біології. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 1. Хімічний склад клітини |
||||||||||||||||||
3 |
Вода та її основні фізико-хімічні властивості. Інші неорганічні сполуки |
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
Поняття про біологічні макромолекули – біополімери. Органічні молекули |
|
|
|
|
|
||||||||||||
5 |
Вуглеводи та ліпіди |
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
Білки, їхня структурна організація та основні функції |
|
|
|
|
|
||||||||||||
7 |
Функції білків. Лаб. Досл.: Властивостей ферментів |
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
Нуклеїнові кислоти |
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
Будова, властивості та функції ДНК. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
АТФ. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
Практична роб. № 1. Розв’язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
Узагальнення теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 2. Структура клітини |
||||||||||||||||||
13 |
Методи дослідження клітин. Типи мікроскопії. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
Структура еукаріотичної клітини: клітинна мембрана Лаб. Досл. Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин |
|
|
|
|
|
||||||||||||
15 |
Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма, рибосоми, органели руху, клітинний центр. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
Структура еукаріотичної клітини: мітохондрії, пластиди. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
17 |
Структура еукаріотичної клітини: ендоплазматична сітка, комплекс Гольджі, лізосоми, вакуолі. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
18 |
Ядро: будова, функції. Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 3. Принципи функціонування клітини |
||||||||||||||||||
19 |
Обмін речовин та перетворення енергії. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
20 |
Енергетичний обмін. Кисневий (аеробний) етап. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
21 |
Фотосинтез: світлова фаза |
|
|
|
|
|
||||||||||||
22 |
Фотосинтез: темнова фаза. Хемосинтез. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
23 |
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 4. Збереження та реалізація спадкової інформації |
||||||||||||||||||
24 |
Гени та геноми. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
25 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
26 |
Кодування та реалізація генетичної інформації. Генетичний код. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
27 |
Біосинтез білків. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
28 |
Клітинний цикл. Мітоз. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
29 |
Мейоз. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
30 |
Типи розмноження організмів. Статеві клітини. Узагальнення знань з теми ч.1 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
II семестр
( 70 годин, 2 години на тиждень із них 5 годин – резервні)
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|||||
9-А |
9-Б |
9-В |
9-Г |
|||||
31 |
Процеси запліднення. |
|
|
|
|
|
||
32 |
Пр. робота №2 «Розв’язування елементарних вправ з транскрипції та трансляції» |
|
|
|
|
|
||
33 |
Закономірності індивідуального розвитку. |
|
|
|
|
|
||
34 |
Після зародковий розвиток і ріст організмів. Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||
Тема 5. Закономірності успадкування ознак. |
||||||||
35 |
Генетика – наука про закономірності спадковості й мінливості організмів. |
|
|
|
|
|
||
36 |
Методи генетичних досліджень. |
|
|
|
|
|
||
37 |
Закономірності спадковості, які встановив Г.Мендель. Пр. робота №3 «Складання схем схрещування» |
|
|
|
|
|
||
38 |
Явище зчепленного успадкування. |
|
|
|
|
|
||
39 |
Хромосомна теорія спадковості. |
|
|
|
|
|
||
40 |
Генетика статі. Успадкування, зчеплене зі статтю. |
|
|
|
|
|
||
41 |
Форми мінливості. Модифікаційна мінливість. |
|
|
|
|
|
||
42 |
Види мутацій та причини їх виникнення.
|
|
|
|
|
|
||
43 |
Спадкові захворювання людини. |
|
|
|
|
|
||
44 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||
Тема 6. Еволюція органічного світу. |
||||||||
45 |
Еволюція органічного світу. |
|
|
|
|
|
||
46 |
Теорії еволюції. |
|
|
|
|
|
||
47 |
Еволюційні фактори. |
|
|
|
|
|
||
48 |
Видоутворення. Основні напрямки еволюційного процесу. |
|
|
|
|
|
||
49 |
Еволюція людини. |
|
|
|
|
|
||
50 |
Походження і історичний розвиток життя |
|
|
|
|
|
||
51 |
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
|
|
||
Тема 7. Біорізноманіття |
||||||||
52 |
Основи еволюційної філогенії та систематики. |
|
|
|
|
|
||
53 |
Віруси. Бактерії. |
|
|
|
|
|
||
54 |
Рослини, тварини, гриби. |
|
|
|
|
|
||
Тема 8. Надорганізмові біологічні системи. |
||||||||
55 |
Екосистема та її характеристика. |
|
|
|
|
|
||
56 |
Харчові зв’язки. |
|
|
|
|
|
||
57 |
Екологічні фактори. |
|
|
|
|
|
||
58 |
Стабільність екосистем. |
|
|
|
|
|
||
59 |
Біосфера як цілісна система. |
|
|
|
|
|
||
60 |
Біосфера та її збереження. Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||
Тема 9. Біологія як основа біотехнології та медицини. |
||||||||
61 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
||
62 |
Завдання сучасної селекції. Особливості селекції тварин, рослин та мікроорганізмів. |
|
|
|
|
|
||
63 |
Біотехнологія. Генетична (генна) та клітинна інженерія |
|
|
|
|
|
||
64 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
|
|
|
||
65 |
|
|
|
|
|
|
||