Календарно-тематичний план
з фізики для 7 класу
(70 год, 2 год на тиждень, резерв 4 год)
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Вступ (1 год) |
|||
1 |
|
Фізика як навчальний предмет у школі |
|
Розділ 1. ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ (9 год) |
|||
2 |
|
Фізика як фундаментальна наука про природу |
|
3 |
|
Речовина і поле. Основні положення атомно –молекулярного вчення. Початкові відомості про будову атома |
|
4 |
|
Наукові методи вивчення природи |
|
5 |
|
Фізичні тіла та фізичні явища. Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин Міжнародна система одиниць фізичних величин |
|
6 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №1. Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу |
|
7 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’ємів твердих тіл, рідин і сипких матеріалів |
|
8 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №3. Вимірювання розмірів малих тіл |
|
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи» |
|
10 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
Розділ 2. МЕХАНІЧНИЙ РУХ (17 год) |
|||
Частина І. Прямолінійний рух (9 год) |
|||
11 |
|
Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку |
|
12 |
|
Матеріальна точка. Траєкторія руху. Шлях. Переміщення |
|
13 |
|
Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху |
|
14 |
|
Розв’язування задач |
|
15 |
|
Графіки рівномірного руху |
|
16 |
|
Розв’язування задач |
|
17 |
|
Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху |
|
18 |
|
Розв’язування задач |
|
19 |
|
Розв’язування задач |
|
Частина ІІ. Рівномірний рух по колу. Коливальний рух. (7 год) |
|||
20 |
|
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання |
|
21 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №4. Визначення періоду обертання тіла |
|
22 |
|
Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань |
|
23 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №5. Дослідження коливань нитяного маятника |
|
24 |
|
Розв’язування задач |
|
25 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми |
|
26 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
27 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Механічний рух» |
|
Розділ 3. ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА (25 год) |
|||
Частина І. Сила. Види сил (14 год) |
|||
28 |
|
Явище інерції |
|
29 |
|
Інертність тіла. Маса як міра інертності |
|
30 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №6. Вимірювання маси тіл |
|
31 |
|
Густина. Одиниця густини |
|
32 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №7. Вимірювання густини речовини (твердих тіл і рідин) |
|
33 |
|
Розв’язування задач |
|
34 |
|
Сила – міра взаємодії. Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил. |
|
35 |
|
Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр |
|
36 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №8. Дослідження пружних властивостей тіл |
|
37 |
|
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість |
|
38 |
|
Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці |
|
39 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання |
|
40 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Взаємодія тіл. Сила. Види сил» |
|
41 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
Частина ІІ. Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл (11 год) |
|||
42 |
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску |
|
43 |
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля |
|
44 |
|
Гідростатичний тиск |
|
45 |
|
Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри |
|
46 |
|
Сполучені посудини. Манометри |
|
47 |
|
Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда |
|
48 |
|
Умови плавання тіл |
|
49 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №10. З’ясування умов плавання тіла |
|
50 |
|
Судноплавство і повітроплавання. |
|
51 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Взаємодія тіл. Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл» |
|
52 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
Розділ 4. МЕХАНІЧНА РОБОТА ТА ЕНЕРГІЯ (17 год) |
|||
53 |
|
Механічна робота. Одиниці роботи. |
|
54 |
|
Потужність |
|
55 |
|
Розв’язування задач |
|
56 |
|
Механічна енергія. Потенціальна енергія тіла |
|
57 |
|
Кінетична енергія тіла. Повна механічна енергія. |
|
58 |
|
Закон збереження енергії в механічних процесах та його практичне застосування |
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
60 |
|
Прості механізми. Момент сили. Важіль. Умови рівноваги важеля |
|
61 |
|
Розв’язування задач |
|
62 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №11. Вивчення умови рівноваги важеля |
|
63 |
|
Рухомий та нерухомий блоки |
|
64 |
|
Коефіцієнт корисної дії простих механізмів |
|
65 |
|
Розв’язування задач |
|
66 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №12. Визначення ККД простого механізму |
|
67 |
|
Розв’язування задач |
|
68 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічна робота та енергія» |
|
69 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
70 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Механічна робота та енергія» |
|
Календарно-тематичний план
з фізики для 8 класу
(70 год, 2 год на тиждень, резерв 4 год)
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
Розділ 1. ТЕПЛОВІ ЯВИЩА (30 год) |
||||
Частина І. Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача (15 год) |
||||
1 |
|
Рух молекул і тепловий стан тіла. Температура та її вимірювання. Термометри. Температурна шкала. Теплова рівновага |
|
|
2 |
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури |
|
|
3 |
|
Внутрішня енергія. |
|
|
4 |
|
Способи зміни внутрішньої енергії тіла |
|
|
5 |
|
Теплопровідність |
|
|
6 |
|
Конвекція |
|
|
7 |
|
Випромінювання |
|
|
8 |
|
Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини. Розрахунок кількості теплоти при нагріванні / охолодженні тіла |
|
|
9 |
|
Розв’язування задач |
|
|
10 |
|
Тепловий баланс |
|
|
11 |
|
Розв’язування задач |
|
|
12 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №1. Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури |
|
|
13 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №2. Визначення питомої теплоємності речовини |
|
|
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Теплові явища. Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» |
|
|
15 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
|
Частина ІІ. Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни (15 год) |
||||
16 |
|
Агрегатний стан речовини. Кристалічні та аморфні тіла |
|
|
17 |
|
Плавлення та кристалізація. Температура плавлення |
|
|
18 |
|
Питома теплота плавлення. Розрахунок кількості теплоти при плавленні, твердненні тіл |
|
|
19 |
|
Розв’язування задач |
|
|
20 |
|
Пароутворення і конденсація. Питома теплота пароутворення. Розрахунок кількості теплоти при пароутворенні та конденсації |
|
|
21 |
|
Розв’язування задач |
|
|
22 |
|
Кипіння. Температура кипіння |
|
|
23 |
|
Рівняння теплового балансу |
|
|
24 |
|
Теплота згоряння палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згоряння палива |
|
|
25 |
|
Коефіцієнт корисної дії нагрівника |
|
|
26 |
|
Розв’язування задач |
|
|
27 |
|
Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів |
|
|
28 |
|
ККД теплового двигуна |
|
|
29 |
|
Розв’язування задач |
|
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Теплові явища. Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни» |
|
|
31 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
||||
32 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Теплові явища» |
|
|
Розділ 2. ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА. |
||||
Частина І. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм (22 год) |
||||
33 |
|
Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів. |
|
|
34 |
|
Електричне поле |
|
|
35 |
|
Механізм електризації. Електроскоп. |
|
|
36 |
|
Закон Кулона. |
|
|
37 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
38 |
|
Електричний струм. Провідники, напівпровідники, діелектрики. Струм у металах |
|
|
39 |
|
Дії електричного струму. |
|
|
40 |
|
Джерела електричного струму. |
|
|
41 |
|
Електричне коло та його основні елементи. |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач |
|
|
43 |
|
Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр |
|
|
44 |
|
Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр |
|
|
45 |
|
Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола. |
|
|
46 |
|
Залежність опору провідника від його довжини, площі перерізу та матеріалу. Реостати |
|
|
47 |
|
Розв’язування задач |
|
|
48 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра |
|
|
49 |
|
Послідовне з’єднання провідників. Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників |
|
|
50 |
|
Розв’язування задач |
|
|
51 |
|
Паралельне з’єднання провідників. Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників |
|
|
52 |
|
Розв’язування задач |
|
|
53 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Електричні явища. Електричний струм. Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм» |
|
|
54 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
|
Частина ІІ. Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах (13 год) |
||||
55 |
|
Робота і потужність електричного струму |
|
|
56 |
|
Розв’язування задач |
|
|
57 |
|
Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца. |
|
|
58 |
|
Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
|
60 |
|
Електричний струм у металах |
|
|
61 |
|
Електричний струм у рідинах. Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів |
|
|
62 |
|
Застосування електролізу. Закон Фарадея для електролізу |
|
|
63 |
|
Розв’язування задач |
|
|
64 |
|
Електричний струм у газах |
|
|
65 |
|
Види самостійних газових розрядів |
|
|
66 |
|
Розв’язування задач |
|
|
68 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Електричні явища. Електричний струм. Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах» |
|
|
69 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
|
Захист навчальних проектів (3 год) |
||||
70 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Електричні явища. Електричний струм» |
|
|
Календарно-тематичний план
з фізики для 9 класу
(70 год, 2 год на тиждень, резерв 2 год)
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА (12 год.) |
|||
1 |
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
|
2 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі |
|
3 |
|
Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика |
|
4 |
|
Сила Ампера |
|
5 |
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
|
6 |
|
Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація. Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №1. Складання та випробування електромагніту |
|
7 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець |
|
8 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
|
9 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
|
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітне поле» |
|
11 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (13 год) |
|||
12 |
|
Світлові явища. Швидкість поширення світла |
|
13 |
|
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
14 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
|
15 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала |
|
16 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
17 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №4. Дослідження заломлення світла |
|
18 |
|
Дисперсія. Розкладання білого світла на кольори. |
|
19 |
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи |
|
20 |
|
Побудова зображень у лінзах. Формула тонкої лінзи. |
|
21 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №5. Визначення фокусної відстані й оптичної сили тонкої лінзи |
|
22 |
|
Найпростіші оптичні пристрої. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція |
|
23 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Світлові явища» |
|
24 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (7 год) |
|||
25 |
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. |
|
26 |
|
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук. Інструктаж з БЖД Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових хвиль різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
|
27 |
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. |
|
28 |
|
Шкала електромагнітних хвиль |
|
29 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікації |
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
31 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
32 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (9 год) |
|||
33 |
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів |
|
35 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда |
|
35 |
|
Активність радіоактивної речовини. |
|
36 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. |
|
37 |
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерний реактор. Атомні електростанції |
|
38 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
|
39 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
40 |
|
Розв’язування задач |
|
41 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ. Частина І (15 год) |
|||
42 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
|
43 |
|
Розв’язування задач |
|
44 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки прямолінійного рівноприскореного руху |
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
46 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
|
47 |
|
Другий закон Ньютона |
|
48 |
|
Третій закон Ньютона |
|
49 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
50 |
|
Розв’язування задач |
|
51 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння |
|
52 |
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині) |
|
53 |
|
Розв’язування задач |
|
54 |
|
Розв’язування задач |
|
55 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Рух і взаємодія» |
|
56 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ. Частина ІІ (34/25 год) |
|||
57 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
58 |
|
Розв’язування задач |
|
59 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
60 |
|
Розв’язування задач |
|
61 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
62 |
|
Розв’язування задач |
|
63 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії |
|
64 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі |
|
65 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток і науково-технічний прогрес |
|
66 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Закони збереження» |
|
67 |
|
Розв’язування задач |
|
68 |
|
Контрольна робота № 6 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
69 |
|
Захист навчальних проєктів з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ» |
|
Розділ 6. ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ (1 год) |
|||
70 |
|
Фізика та екологія. Альтернативні джерела енергії |
|
Календарно-тематичний план
з фізики для 9 класу
(105год, 3 год на тиждень, резерв 4 год)
Номер уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Розділ 1. МАГНІТНІ ЯВИЩА (18 год) |
|||
1 |
|
Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле |
|
2 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. |
|
3 |
|
Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика |
|
4 |
|
Розв’язування задач |
|
5 |
|
Сила Ампера |
|
6 |
|
Розв’язування задач |
|
7 |
|
Розв’язування задач |
|
8 |
|
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
|
9 |
|
Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація |
|
10 |
|
Розв’язування задач |
|
11 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №1. Складання та випробування електромагніту |
|
12 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець |
|
13 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
|
14 |
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
|
15 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
|
16 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітне поле» |
|
17 |
|
Розв’язування задач |
|
18 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
Розділ 2. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (19 год) |
|||
19 |
|
Світлові явища. Швидкість поширення світла |
|
20 |
|
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
21 |
|
Розв’язування задач |
|
22 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
|
23 |
|
Розв’язування задач |
|
24 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала |
|
25 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
26 |
|
Розв’язування задач |
|
27 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №4. Дослідження заломлення світла |
|
28 |
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
|
29 |
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи |
|
30 |
|
Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи |
|
31 |
|
Розв’язування задач |
|
32 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №5. Визначення фокусної відстані й оптичної сили тонкої лінзи |
|
33 |
|
Найпростіші оптичні пристрої. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція |
|
35 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Світлові явища» |
|
35 |
|
Розв’язування задач |
|
36 |
|
Розв’язування задач |
|
37 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (10 год) |
|||
38 |
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. |
|
39 |
|
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та частота тону. Інфразвук і ультразвук |
|
40 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №6. Дослідження звукових хвиль різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
|
41 |
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі |
|
42 |
|
Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль |
|
43 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікації |
|
44 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
45 |
|
Розв’язування задач |
|
46 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
47 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (13 год) |
|||
48 |
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів |
|
49 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда |
|
50 |
|
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів. |
|
51 |
|
Розв’язування задач |
|
52 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. |
|
53 |
|
Розв’язування задач |
|
54 |
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерний реактор. |
|
55 |
|
Розв’язування задач |
|
56 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. |
|
57 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
58 |
|
Розв’язування задач |
|
59 |
|
Розв’язування задач |
|
60 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ Частина І (22 год) |
|||
61 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
|
62 |
|
Розв’язування задач |
|
63 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки прямолінійного рівноприскореного руху |
|
64 |
|
Розв’язування задач |
|
65 |
|
Розв’язування задач |
|
66 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
|
67 |
|
Другий закон Ньютона |
|
68 |
|
Розв’язування задач |
|
69 |
|
Третій закон Ньютона |
|
70 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
71 |
|
Розв’язування задач |
|
72 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння |
|
73 |
|
Розв’язування задач |
|
74 |
|
Розв’язування задач |
|
75 |
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині) |
|
76 |
|
Розв’язування задач |
|
77 |
|
Розв’язування задач |
|
78 |
|
Розв’язування задач |
|
79 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Рух і взаємодія» |
|
80 |
|
Розв’язування задач |
|
81 |
|
Розв’язування задач |
|
82 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ. Частина ІІ (17 год) |
|||
83 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
84 |
|
Розв’язування задач |
|
85 |
|
Розв’язування задач |
|
86 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
87 |
|
Розв’язування задач |
|
88 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
89 |
|
Розв’язування задач |
|
90 |
|
Розв’язування задач |
|
91 |
|
Інструктаж з БЖД Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії |
|
92 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі |
|
93 |
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах |
|
94 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток і науково-технічний прогрес |
|
95 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Закони збереження» |
|
96 |
|
Розв’язування задач |
|
97 |
|
Розв’язування задач |
|
98 |
|
Контрольна робота № 6 |
|
Захист навчальних проектів (1 год) |
|||
99 |
|
Захист навчальних проектів з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ» |
|
Розділ 6. ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ (4 год) |
|||
100 |
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини |
|
101 |
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
|
102 |
|
Екологічні проблеми в Україні, пов’язані з енергетикою. |
|
103 |
|
Альтернативні джерела енергії |
|
Резерв навчального часу (2 год) |
|||
104 |
|
Урок систематизації та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
105 |
|
Підсумковий урок. |
|