8 клас, геометрія
2 год на тиждень, 70 годин
Геометрія: підруч.для 8 кл.загальноосвіт.навч.закл. / О.С. Істер. — Київ : Генеза, 2016. — 280 с
Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.17 №804
№ |
Теми, види письмових робіт |
Дата |
Примітка |
1 семестр |
|||
Тема 1.Чотирикутники ( 10 год ) |
|||
1 |
Урок повторення за 7 клас |
|
|
2 |
|
|
|
3 |
Паралелограм, його властивості. |
|
|
4 |
Ознаки паралелограма. |
|
|
5 |
Прямокутник і його властивості. |
|
|
6 |
Прямокутник і його властивості. Сам. робота |
|
|
7 |
Ромб, квадрат, їх властивості. |
|
|
8 |
Ромб. Квадрат. |
|
|
9 |
Розв’язування задач. |
|
|
10 |
Контрольна робота №1. Тем.оц.знань. |
|
|
Тема 2. Теорема Фалеса. Трапеція ( 13 год ) |
|||
11 |
Трапеція. |
|
|
12 |
Рівнобічна трапеція. |
|
|
13 |
Центральні і вписані кути. |
|
|
14 |
Центральні і вписані кути. |
|
|
15 |
Вписані та описані чотирикутники. |
|
|
16 |
Вписані та описані чотирикутники. Сам.робота |
|
|
17 |
Теорема Фалеса. |
|
|
18 |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
|
|
19 |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
|
|
20 |
Середня лінія трапеції, її властивості. |
|
|
21 |
Середня лінія трапеції, її властивості. Самостійна робота |
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
|
|
23 |
Контрольна робота №2. Тем.оц.знань. |
|
|
Тема 3. Подібність трикутників ( 9 год ) |
|||
24 |
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
25 |
Подібні трикутники. Перша ознака. |
|
|
26 |
Друга і третя ознаки подібності. |
|
|
27 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
28 |
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику. |
|
|
29 |
Розв’язування задач. Властивість бісектриси трикутника. |
|
|
30 |
Контрольна робота №3( підсумкова) |
|
|
31 |
Розвязування задач. |
|
|
32 |
Підсумковий урок. Тем.оц.знань. Сем.оц.знань |
|
|
2 семестр |
|||
Тема 4. Розвязування прямокутних трикутників ( 11 год ) |
|||
33 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
34 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
|
|
35 |
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів. |
|
|
36 |
Теорема Піфагора. |
|
|
37 |
Теорема Піфагора. |
|
|
38 |
Розв. задач на використання теореми Піфагора. |
|
|
39 |
Розв. задач на використання теореми Піфагора. Самостійна робота. |
|
|
40 |
Розвязування прямокутних трикутників. |
|
|
41 |
Розвязування прямокутних трикутників. |
|
|
42 |
Розвязування прямокутних трикутників. |
|
|
43 |
Контрольна робота№ 4 . Тем.оц.знань. |
|
|
Тема 5. Многокутники і їх площі ( 13 год ) |
|||
44 |
Многокутник і його елементи. |
|
|
45 |
Многокутник і його елементи. |
|
|
46 |
Опуклі і не опуклі многокутники. |
|
|
47 |
Вписані й описані многокутники. |
|
|
48 |
Вписані й описані многокутники. Самостійна робота. |
|
|
49 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
50 |
Площа трикутника. |
|
|
51 |
Розвязування задач на площі. |
|
|
52 |
Розвязування задач на площі. |
|
|
53 |
Площа трапеції. |
|
|
54 |
Розвязування задач на площу трапеції. Самостійна робота. |
|
|
55 |
Розвязування задач на площі |
|
|
56 |
Контрольна робота № 5 . Тем.оц.знань. |
|
|
Тема 6. Повторення і узагальнення навчального матеріалу ( 14 год ) |
|||
57 |
Чотирикутники і їх елементи |
|
|
58 |
Чотирикутники і їх властивості |
|
|
59 |
Середня лінія трикутника, її властивості |
|
|
60 |
Теорема Піфагора |
|
|
61 |
Теорема Піфагора . Самостійна робота. |
|
|
62 |
Подібність трикутників. |
|
|
63 |
Середня лінія трапеції |
|
|
64 |
Вписані й описані многокутники. |
|
|
65 |
Ромб, квадрат, їх властивості. |
|
|
66 |
Чотирикутник і його елементи. |
|
|
67 |
Розвязування задач |
|
|
68 |
Контрольна робота № 6 ( підсумкова ) |
|
|
69 |
Розвязування задач |
|
|
70 |
Підсумковий урок. Тем.оцінюв.Сем.оцінюв.Річне оцінюв. |
|
|