Узгоджено Затверджено
Заст. директора з нвр Директор школи
Календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ.
Індивідуальне навчання. 2024 - 2025 н.р., 1 семестр.
Складено відповідно до модельної навчальної програми: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). 17,5 годин на рік – 0,5 годин на тиждень.
Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).
№ |
Дата проведення
|
Зміст навчального матеріалу |
Наскрізні змістові лінії |
Примітка |
|
- |
(II, IV неділя) |
||||
Тема 1. Хімія. Перші кроки (4г.)
Теми довготривалих проєктів. Еволюція хімічних знань. Еволюція лабораторного обладнання. Значення хімічних відкриттів для розвитку людства.
Створіть лепбук на одну з тем. Мої перші кроки в пізнанні хімії. Мої досягнення в хімічному експериментуванні. |
|||||
1
|
- |
04/09 |
Первинний інструктаж з БЖД. Хімія - природнича наука. Яка користь від вивчення хімії? Виклики сьогодення. Науковий підхід у хімії. Гіпотеза. Теорія. Закон. |
Наскрізні змістові лінії Здоров’я і безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток. Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Лабораторний посуд та обладнання. Нагрівні прилади. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин. Науковий підхід в хімії. Гіпотеза. Теорія. Закон. Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування. Фіксування результатів вимірювання та протоколювання експериментів. |
|
2 |
- |
18/09 |
Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Маркування небезпечних речовин. Як і з чим працюють у хімічній лабораторії. Лабораторний посуд та обладнання. Нагрівні прилади. Подорож до мікросвіту. |
|
|
3 |
- |
02/10 |
Як і з чим працюють у хімічній лабораторії. Лабораторний посуд та обладнання. Нагрівні прилади. Навчальне дослідження №1. «Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування». Первинний інструктаж з БЖД. |
|
|
4 |
|
16/10 |
Здійснення досліджень та протоколювання результатів. Спостереження та експеримент. Фіксування результатів вимірювання та протоколювання експериментів. Навчальне дослідження №2. «Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини» Первинний інструктаж з БЖД. |
|
|
Тематична 1.
|
|||||
Тема 2. Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (4г.)
Теми довготривалих проєктів. «Історія хімічного елемента». Підготуйте цікаву інформацію про хімічний елемент (на вибір) для учнів / учениць початкової школи. Запропонуйте варіант абетки на кшталт тієї, за якою ви навчалися читати в 1 класі. Але до кожної літери замість ілюстрації доберіть назву хімічного елемента, хімічний термін або назву хімічного обладнання, що починаються цією літерою.
Створіть лепбук на одну з тем Хронологія та історія відкриття хімічних елементів. Науковці та науковиці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху. Походження назв хімічних елементів
|
|||||
5 |
- |
13/11 |
Повторення навчальної інформації з теми «Хімія. Перші кроки». Атоми та хімічні елементи. Знайомимося з хімічними елементами. Символи та назви хімічних елементів. Походження назв хімічних елементів. Поширеність хімічних елементів у природі |
Наскрізні змістові лінії Здоров’я і безпека Безпечне поводження з речовинами. Підприємливість і фінансова грамотність. Хімічні елементи. Металічні та неметалічні хімічні елементи. Періодична таблиця елементів. Структура періодичної таблиці. Хімічні формули речовин. Фізичні властивості металів та неметалів. Прості речовини. Метали та неметали. Складні речовини.
|
|
6 |
- |
27/11 |
Періодична система хімічних елементів. Періодична таблиця елементів. Структура Періодичної таблиці. Металічні та неметалічні елементи. Хімічні формули речовин. Читаємо хімічні формули. |
|
|
7 |
- |
11/12 |
Навчальне дослідження №3. «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів». Первинний інструктаж з ДЖД. Прості речовини. Метали та неметали. Складні речовини. |
|
|
8 |
- |
25/12 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Діагностувальна робота №1.
|
|
|
Тематична 2
|
|