Календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ. Індивідуальне навчання. 2024 - 2025 н. р., 1 семестр.

Про матеріал
Пропоную календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ. Індивідуальне навчання. 2024 - 2025 н.р., 1 семестр. Складено відповідно до модельної навчальної програми: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). 17,5 годин на рік – 0,5 годин на тиждень. Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).
Перегляд файлу

 

Узгоджено                                                                                                        Затверджено

Заст. директора з нвр                                                                                   Директор школи    

Календарно - тематичне планування з хімії. 7 клас. НУШ.

Індивідуальне навчання. 2024 - 2025 н.р., 1 семестр.

Складено відповідно до модельної навчальної програми: «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автор Олексій Григорович («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575). 17,5 годин на рік – 0,5 годин на тиждень.

Підручник: «Хімія, підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти». Автори О. Григорович, О. Недоруб («Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2024 № 124).

https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/7-kl-nush/Himia%20pidruchnyk%20%20dlia%207%20klasu%20ZZSO%20(Grigorovich%20O.%20V.,%20Nedorub%20O.%20U.).pdf 

Дата проведення

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

 

Наскрізні змістові лінії

 

 

Примітка

-

 (II, IV неділя)

 

Тема 1. Хімія. Перші кроки (4г.)

 

Теми довготривалих проєктів.

ƒ Еволюція хімічних знань.

ƒ Еволюція лабораторного обладнання.

ƒ Значення хімічних відкриттів для розвитку людства.

 

Створіть лепбук на одну з  тем.

ƒ Мої перші кроки в  пізнанні хімії.

ƒ Мої досягнення в  хімічному експериментуванні.

 

1

 

 

-

 

04/09

Первинний інструктаж з БЖД. Хімія -  природнича наука. Яка користь від вивчення хімії?  Виклики сьогодення.

Науковий підхід у хімії. Гіпотеза. Теорія. Закон. 

Наскрізні

змістові лінії

Здоров’я і безпека.

Громадянська відповідальність.

Екологічна безпека і сталий розвиток.

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади. 

Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин. Науковий підхід в хімії.  Гіпотеза. Теорія. Закон. Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування.  Фіксування результатів вимірювання

та протоколювання експериментів.

 

2

-

18/09

Правила безпеки під час роботи в  кабінеті хімії. Маркування небезпечних речовин.

Як і з чим працюють у хімічній лабораторії.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади.  Подорож до мікросвіту.

 

3

-

02/10

Як і з чим працюють у хімічній лабораторії.  Лабораторний посуд та обладнання.  Нагрівні прилади. 

Навчальне дослідження №1. «Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування». Первинний інструктаж з БЖД.

 

4

 

16/10

Здійснення досліджень та протоколювання результатів. Спостереження та експеримент.  Фіксування результатів вимірювання та протоколювання експериментів.

Навчальне дослідження №2. «Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини»

Первинний інструктаж з БЖД.

 

 

Тематична 1.

 

 

Тема 2.  Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (4г.)

 

Теми довготривалих проєктів.

ƒ «Історія хімічного елемента». Підготуйте цікаву інформацію про хімічний елемент (на вибір) для учнів / учениць початкової школи.

ƒ Запропонуйте варіант абетки на кшталт тієї, за якою ви навчалися читати

в  1 класі. Але до кожної літери замість ілюстрації доберіть назву хімічного

елемента, хімічний термін або назву хімічного обладнання, що починаються

цією літерою.

 

Створіть лепбук на одну з  тем

ƒ Хронологія та  історія відкриття хімічних елементів.

ƒ Науковці та науковиці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія

успіху.

ƒ Походження назв хімічних елементів

 

5

-

13/11

Повторення навчальної інформації з теми «Хімія. Перші кроки».

Атоми та хімічні елементи.

Знайомимося з хімічними елементами. Символи та назви хімічних елементів. Походження назв хімічних елементів. Поширеність хімічних елементів у  природі

 

Наскрізні змістові лінії

Здоров’я і безпека

Безпечне поводження з речовинами.

Підприємливість і фінансова грамотність. Хімічні елементи. Металічні та неметалічні хімічні елементи. Періодична таблиця елементів. Структура періодичної таблиці. Хімічні формули речовин. Фізичні властивості металів та неметалів. Прості речовини. Метали та неметали. Складні речовини.

 

 

6

-

27/11

Періодична система хімічних елементів. Періодична таблиця елементів. Структура Періодичної таблиці.

Металічні та неметалічні елементи.

Хімічні формули речовин. Читаємо хімічні формули.

 

7

-

11/12

Навчальне дослідження №3. «Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів». Первинний інструктаж з ДЖД.

Прості речовини. Метали та неметали. Складні речовини.

 

8

-

25/12

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І  семестр.  

Діагностувальна робота №1.

 

 

 

Тематична 2