Календарно - тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас II семестр з очікуваними результатами за підручником І. О. Большакова

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас II семестр з очікуваними результатами за підручником І. О. Большакова
Перегляд файлу

 

                               Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу  «Я досліджую світ»

                                                                              II семестр

                                                                 3 години на тиждень

Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч.1 / І.О. Большакова, М.С. Пристінська. - Харків : Вид-во «Ранок», 2018.-80 с.:іл.

 

Урок

                                  Тема уроку

Дата

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

                                                          Тема 3. Я досліджую природне довкілля взимку

48

Повторний інструктаж з ТБ та ОП. Я досліджую зміни в житті тварин узимку.

20.01

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]

49

Мої зимові забави і турботи.

21.01

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2] на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [1 СЗО 1-2.1-1]; визначає місця, де можна безпечно відпочити [1СЗО 1-4.2-2]; пояснює важливість руху та активної поведінки для себе та інших [1 СЗО 2-3.3-5]

50

Мої зимові забави і турботи.

24.01

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2] на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [1 СЗО 1-2.1-1]; визначає місця, де можна безпечно відпочити [1 СЗО 1-4.2-2]; пояснює важливість руху та активної поведінки для себе та інших [1 СЗО 2-3.3-5]

                                                                       Розділ 3. МОЯ КРАЇНА -УКРАЇНА

                                                                             Тема 1. Я живу в Україні

51

Я і моя батьківщина.

27.01

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2];пояснює, чому кожен може мати свої вподобання [1 ГІО 2-5.1-3]; розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля [1 ГІО 2-5.1-1]

52

Я шаную державні символи України.

28.01

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2];

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [1 ГІО 5-8.3-3]; розповідає про державний прапор України, її герб [1 ГІО 5-8.3-4];

співає державний гімн України [1 ГІО 5-8.3-5]

53

Ми — громадяни України. Конституція України.

31.01

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2]; розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків [1 ГІО 4-6.2-4]; добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад [1 ГІО 4-8.1-3]; ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу [1 ГІО 5-3.2-3]

54

Я вивчаю свої права та обов’язки.

03.02

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2]; розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків [1 ГІО 4-6.2-4]; -              добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад [1 ГІО 4-8.1-3]; ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу [1 ГІО 5-3.2-3];

зауважує і виокремлює зміни, які відбулися у його / її правах (напр., звичаї в школі колись і тепер) [1 ГІО 2-1.3-4]; дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил [1 ГІО 2-2.3-1]; пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил [1 ГІО 2-2.3-2]; описує й обмірковує свої права й обов’язки в сім’ї, класі [1 ГІО 2-7.1-3]

55

Я підприємливий.

04.02

розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому [1 ГІО 1-6.1-1]; аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності [1 ГІО 1-6.1-2]; досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо [1 ГІО 1-6.1-3] ; пояснює, якою має бути підприємлива людина [1 СЗО 3-1.4-9];  планує свій вихідний день з урахуванням умов та можливостей [1 СЗО 3-4.6-5]

56

Які гроші я можу використовувати?

07.02

пояснює значення грошей та матеріальних цінностей [1 СЗО 3-4.5-3]; пояснює, що не всі потреби можна задовольнити через обмеженість ресурсів [1 СЗО 3-4.5-4]; планує витрати кишенькових грошей [1 СЗО 3-4.5-5] ; встановлює, спираючись на власний досвід і думки старших, коли відбувалися відомі історичні події та жили визначні особи (раніше / пізніше, до / після, давно / недавно) [1 ГІО 3- 1.1-2]

57

Що таке доброчинність?

10.02

пояснює, чому людині потрібна доброчинність [1 СЗО 3-1.4-7]; пояснює важливість добрих учинків для людини та довкілля [1 СЗО 3-1.4-8]; пояснює, ознаки здорової етичної поведінки [1 СЗО 3-1.4-4]; пояснює важливість навчання у школі для власного добробуту [1 СЗО 3-4.1-3]; розрізняє потреби близьких людей та друзів [1 СЗО 3-1.3-5]; звертається за підтримкою до осіб, яким довіряє [1 СЗО 3-1.3-6]; розрізняє ситуації, коли він / вона або інші люди потребують допомоги [1 СЗО 3-1.3-7]; розповідає, як від власного ставлення до навчання залежить його / її успіх і добробут в майбутньому [1 СЗО 3-4.6-3];  надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку [1 ГІО 2-7.2-3]; уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших [1 ГІО 2-7.2-4]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]; запитує про значення незрозумілого слова в дорослих або довідується про це за допомогою цифрового пристрою [1 ГІО 3-4.1-4]

58

Я вчуся дружити.

11.02

розрізняє родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя [1 СЗО 2-4.4-4]; пояснює, чому треба ставитися з повагою до інших осіб, їхнього походження [1 СЗО 2-4.4-5];  висловлює припущення, чому люди стають товаришами, однодумцями, друзями / опонентами, супротивниками, ворогами [1 ГІО 2-6.3-4]; пояснює, які почуття пов’язують його / її з близькими людьми, висловлює припущення про те, чим вони зумовлені [1 ГІО 2-7.1-1]; виробляє (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, переконує, що вони потрібні [1ГІО 4-8.1-1]

                                                                              Тема 2. Міста і села України

59

Де я живу?

14.02

визначає та описує місце свого проживання [1 ПРО 2-3.1-1];  описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті [1 ПРО 2-3.1-2]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3];  пояснює, що можна, а чого не можна розповідати про себе незнайомим людям, добирає приклади на користь свого твердження [1 ГІО 1-4.2-3]; представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]

60

Я живу в місті.

17.02

визначає та описує місце свого проживання [1 ПРО 2-3.1-1]; описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті [1ПРО 2-3.1-2]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3]; пояснює, що можна, а чого не можна розповідати про себе незнайомим людям, добирає приклади на користь свого твердження [1 ГІО 1-4.2-3]; представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]

61

Я мандрую містами.

18.02

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; довідується (із легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів [1 ГІО 3-2.3-3]; пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів, протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2]; розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків [1 ГІО 4-6.2-4]; добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад [1 ГІО 4-8.1-3]

62

Я мандрую містами.

21.02

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; довідується (із легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів [1 ГІО 3-2.3-3]; пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів, протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4]; розпитує дорослих (родичів) про сучасне громадське життя та минуле України [1 ГІО 5-8.3- 2]; розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці шкільної та місцевої громад, пояснює важливість цих прав і обов’язків [1 ГІО 4-6.2-4]; добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад [1 ГІО 4-8.1-3]

63

Я в театрі.

24.02

пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів, протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4];

бере участь у мистецьких (наприклад, театральних) акціях [1 ГІО 3-7.1-6]

64

Я в магазині.

25.02

демонструє, як попросити допомоги при потребі [1 СЗО 1-1.3-3]; складає перелік речей, необхідних для конкретної життєвої ситуації [1 СЗО 3-4.3-2]; пояснює, чому люди купують товари [1 СЗО 3-4.3-3];

використовує раціонально кишенькові гроші [1 СЗО 3-2.3-6]; пояснює значення грошей та матеріальних цінностей [1 СЗО 3-4.5-3]; пояснює, що не всі потреби можна задовольнити через обмеженість ресурсів [1 СЗО 3-4.5-4]; планує витрати кишенькових грошей [1 СЗО 3-4.5-5] ;пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів,

протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4]

65

Я — пасажир.

28.02

пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі [1 СЗО 1-3.3-2]; розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [1СЗО 1-2.1-1]; обирає безпечну дорогу, розробляє безпечний маршрут до / зі школи з урахуванням правил дорожнього руху [1 СЗО 1-2.3-1]; обирає свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим ризиком [1 СЗО 1-2.3-2]; дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [1 СЗО 1-2.4-2]; розрізняє основні знаки та символи дорожнього руху [1 СЗО 1-2.4-3]; визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки [1 СЗО 1-1.3-1]; описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони [1 СЗО 1-1.3-2];

демонструє, як попросити допомоги при потребі [1СЗО 1-1.3-3]; пояснює, яку просту першу допомогу можна надати [1 СЗО 1-1.3-4]; розрізняє найважливіші попереджувальні знаки та символи, пояснює, що вони означають [1 СЗО 1-4.2-1]; розпізнає вияви неповаги та приниження [1 СЗО 1.1-1]; уникає виявів неповаги та приниження у власній поведінці [1 СЗО 1-1.1-2];

належно реагує на цькування, тиск та приниження [1 СЗО 1-1.1-3]; визначає послідовність кроків для виконання навчального, ігрового чи дослідного завдання, напр. щодо здорового способу життя свого / родини [1 СЗО 3-4.6-4];  пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів, протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4]; дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил [1 ГІО 2-2.3-1];

пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил [1 ГІО 2-2.3-2]

66

Я — пішохід.

03.03

пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі [1 СЗО 1-3.3-2]; розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [1 СЗО 1-2.1-1]; обирає безпечну дорогу, розробляє безпечний маршрут до / зі школи з урахуванням правил дорожнього руху [1СЗО 1-2.3-1]; обирає свої дії як учасник дорожнього руху з найменшим ризиком [1 СЗО 1-2.3-2]; дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [1 СЗО 1-2.4-2]; розрізняє основні знаки та символи дорожнього руху [1 СЗО 1-2.4-3]; визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки [1СЗО 1-1.3-1]; описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони [1 СЗО 1-1.3-2];

демонструє, як попросити допомоги при потребі [1СЗО 1-1.3-3]; пояснює, яку просту першу допомогу можна надати [1 СЗО 1-1.3-4]; розрізняє найважливіші попереджувальні знаки та символи, пояснює, що вони означають [1 СЗО 1-4.2-1]; визначає послідовність кроків для виконання навчального, ігрового чи дослідного завдання, напр. щодо здорового способу життя свого / родини [1 СЗО 3-4.6-4];  пояснює потребу дотримання правил у громадських місцях та під час спільних заходів, протидіє (залучаючи дорослих) їх порушенню [1 ГІО 3-2.3-4];дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил [1 ГІО 2-2.3-1]; пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил [1 ГІО 2-2.3-2]

67

Професії моїх батьків.

04.03

пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь [1 СЗО 3-3.4-5]; зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні, спільних проектах [1 СЗО 3-4.7-1];  формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію [1ГІО 2-3.1-1]; розпитує старших людей про минуле [1 ГІО 2-3.1-2]

68

Навчальний проект «Професії моїх батьків».

07.03

пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь [1 СЗО 3-3.4-5]; зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні, спільних проектах [1 СЗО 3-4.7-1];  формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію [1ГІО 2-3.1-1]; розпитує старших людей про минуле [1 ГІО 2-3.1-2]

69

Я подорожую селом.

10.03

визначає та описує місце свого проживання [1 ПРО 2-3.1-1]; описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті [1ПРО 2-3.1-2]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3];

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1];

розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1ПРО 1-4.3-4]; розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [1 ПРО 1-4.3-1];  розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування [1СЗО 2-3.4-1]; пояснює важливість споживання продуктів своєї місцевості [1 СЗО 2-3.4-2]; пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини [1 СЗО 2-3.1-1]; розрізняє продукти за походженням (напр., рослинного, тваринного тощо) [1 СЗО 2-3.1-2];  пояснює, що можна, а чого не можна розповідати про себе незнайомим людям, добирає приклади на користь свого твердження [1 ГІО 1-4.2-3]

представляє загальні відомості про Україну [1 ГІО 5-8.3-1]; розповідає про свої права і обов’язки як учасника / -ці шкільної та місцевої громад, пояснює

важливість цих прав і обов’язків [1 ГІО 4-6.2-4];

добирає приклади із власного досвіду, які свідчать про його / її відповідальне ставлення до обов’язків як члена шкільної та місцевої громад [1 ГІО 4-8.1-3]

70

На фермі.

11.03

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]

71

Я в полі.

14.03

описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1ПРО 1-4.2-1]; розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [1 ПРО 1-4.3-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; порівнює свійських і диких тварин [1ПРО 1-4.3-7];  розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування [1 СЗО 2-3.4-1]; пояснює важливість споживання продуктів своєї місцевості [1СЗО 2-3.4-2]; пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини [1 СЗО 2-3.1-1]; розрізняє продукти за походженням (напр., рослинного, тваринного тощо) [1 СЗО 2-3.1-2]

72

Я в саду.

17.03

розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел [1 ПРО 1-4.2-2]; запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації [1 ПРО 1-4.2-3]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1ПРО 2-3.1-3];

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1];

розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [1 ПРО 1-4.3-1]

73

Я на городі.

18.03

розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел [1ПРО 1-4.2-2]; запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації [1ПРО 1-4.2-3]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1];

розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1ПРО 1-4.3-4]; розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [1ПРО 1-4.3-1]

74

Я дізнаюся про професії в селі.

21.03

розрізняє різні професії та пояснює важливість навчання для їх опанування [1 СЗО 3-4.6-6]; пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь [1СЗО 3-3.4-5]; зголошується до виконання різних ролей у грі, навчанні, спільних проектах [1 СЗО 3-4.7-1]; формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію [1 ГІО 2-3.1-1]; розпитує старших людей про минуле [1 ГІО 2-3.1-2]

                                                                         Тема 3. Я люблю природу України

 

75

Я дізнаюся про природу України.

24.03

визначає та описує місце свого проживання [1 ПРО 2-3.1-1]; описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті [1ПРО 2-3.1-2]; описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками [1 ПРО 2-3.1-3]; розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [1 ПРО 1-4.3-1]; розрізняє живі і неживі природні об’єкти [1ПРО 1-4.3-2]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) [1 ПРО 1-2.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]; визначає окремі зміни у ландшафті / краєвиді, пов’язані з діями людей [1 ГІО 3-2.2-3]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1ГІО 3-2.2-4]; довідується (із легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів [1ГІО 3-2.3-3]

76

Я досліджую рослини.

25.03

описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1 ПРО 1-1.5-1]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини [1СЗО 2-3.1-1]; розрізняє продукти за походженням (напр., рослинного, тваринного тощо) [1 СЗО 2-3.1-2];

пояснює важливість споживання продуктів своєї місцевості [1СЗО 2-3.4-2]; наводить приклади українських національних страв та страв інших країн [1СЗО 2-3.4-3];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

77

Я досліджую дерева, кущі, трав’янисті рослини.

28.03

описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1ПРО 1-1.5-1]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2] розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

78

Я досліджую листяні і хвойні дерева.

31.03

описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1 ПРО 1-1.5-1]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; порівнює листяні і хвойні, вічнозелені і листопадні рослини [1ПРО 1-4.3-5];  запитує, щоб довідатися більше про природу [1ПРО 1-2.1-2];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

79

Я досліджую дикорослі та культурні рослини.

01.04

на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел [1 ПРО 1-4.2-2]; запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації [1 ПРО 1-4.2-3]; розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1 ПРО 1-1.5-1];  співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; порівнює листяні і хвойні, вічнозелені і листопадні рослини [1 ПРО 1-4.3-5]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1 СЗО 3-1.4-5];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

80

Чому рослини такі різні?

04.04

розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1 ПРО 1-1.5-1]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1ПРО 1-4.3-4]; порівнює листяні і хвойні, вічнозелені і листопадні рослини [1 ПРО 1-4.3-5]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2];  пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1 СЗО 3-1.4-5];  пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

81

Чи бувають рідкісні рослини?

07.04

на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це [1 ПРО 1-4.2-1]; розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1ПРО 2-3.1-7]; описує етапи розвитку рослин [1 ПРО 1-1.5-1]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1ПРО 1-4.3-4]; порівнює листяні і хвойні, вічнозелені і листопадні рослини [1 ПРО 1-4.3-5]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1 СЗО 3-1.4-5];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

82

Я досліджую комах.

08.04

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

83

Я досліджую риб.

11.04

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

84

Я досліджую птахів.

14.04

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1ПРО 1-4.3-6];

- запитує, щоб довідатися більше про природу [2 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; пояснює, чому природа важлива для людини [ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

85

Я досліджую звірів.

15.04

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1ПРО 1-2.1-2]; пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними [1 ПРО 1-1.2-1]; провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди [1 ПРО 1-1.4-1]; застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр [1ПРО 1-1.4-2];

використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) [1 ПРО 1-2.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

86

Чому тварини такі різні?

25.04

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1ПРО 1-4.3-6];

запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними [1 ПРО 1-1.2-1];

використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) [1 ПРО 1-2.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

                                                              Тема 4. Я досліджую природне довкілля навесні

87

Я досліджую зміни в довкіллі навесні.

28.04

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; називає пори року та відповідні їм місяці; тривалість доби і року [1 ПРО 2-3.1-5]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; установлює взаємозв’язок між порою року і погодою [1 ПРО 2-3.1-8];  описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]

88

Я досліджую весняні зміни в житті рослин.

29.04

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; пояснює значення сонячного світла для живих організмів [1 ПРО 2-3.1-12]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1ПРО 1-4.3-4]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1ПРО 1-4.3-6]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [1ПРО 2-3.2-8];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

89

Я досліджую весняні зміни в житті птахів.

02.05

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7];  описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; пояснює значення сонячного світла для живих організмів [1ПРО 2-3.1-12]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2];

фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1ПРО 1-2.2-1];

розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; спостерігає за перелітними і осілими птахами своєї місцевості й описує їхню поведінку [1ПРО 1-4.3-8]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [1 ПРО 2-3.2-8];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]

90

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

05.05

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2];  фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1ПРО 1-2.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6];

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [1 ПРО 2-3.2-8];  пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

91

Я досліджую весняні зміни в житті звірів.

06.05

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2];  фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1ПРО 1-2.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6];

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [1 ПРО 2-3.2-8];  пояснює, чому природа важлива для людини [1ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

92

Що я святкую навесні?

09.05

пояснює, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси – воду, тепло, електроенергію [1ПРО 2-3.4-1]; пояснює, як бережливе ставлення до їжі, одягу, книжок, предметів побуту зберігає природу [1 ПРО 2-3.4-2]; не смітить, пояснює про негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення водойм [1 ПРО 2-3.2-5]; сортує сміття (папір, пластик, скло, метал) [1 ПРО 2-3.2-6];

розповідає про тривалість розпаду поліетилену, пластику і зменшує споживання цих матеріалів у своєму побуті [1 ПРО 2-3.2-7]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття,забруднення повітря та води) [1 ПРО 2-3.2-8];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]; визначає окремі зміни у ландшафті / краєвиді, пов’язані з діями людей [1 ГІО 3-2.2-3]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]

93

Я охороняю природу.

12.05

пояснює, чому і як потрібно ощадно використовувати природні ресурси – воду, тепло, електроенергію [1 ПРО 2-3.4-1]; пояснює, як бережливе ставлення до їжі, одягу, книжок, предметів побуту зберігає природу [1 ПРО 2-3.4-2]; не смітить, пояснює про негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення водойм [1 ПРО 2-3.2-5]; сортує сміття (папір, пластик, скло, метал) [1 ПРО 2-3.2-6];

розповідає про тривалість розпаду поліетилену, пластику і зменшує споживання цих матеріалів у своєму побуті [1 ПРО 2-3.2-7]; пояснює загрозу для довкілля дій людини (випалювання стерні, спалювання сміття, забруднення повітря та води) [1ПРО 2-3.2-8];  пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1СЗО 3-1.4-5]; пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]; визначає окремі зміни у ландшафті / краєвиді, пов’язані з діями людей [1 ГІО 3-2.2-3]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]

                                                                        РОЗДІЛ 4. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

                                                                         Тема 1. Я живу на планеті Земля

94

Моя планета земля.

13.05

розповідає про форму Землі [1ПРО 2-3.1-11];

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2- 3.1-10]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями /описами і навпаки [1ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4];  пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1СЗО 3-1.4-5]

95

Планета земля. Глобус.

16.05

розповідає про форму Землі [1ПРО 2-3.1-11]; провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди [1ПРО 1-1.4-1]; застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр [1 ПРО 1-1.4-2];

добирає найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати [1 ПРО 1-1.3-2]; визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження [1ПРО 1-1.1-2]; пояснює різницю між спостереженням за природою і «спогляданням» природи [1 ПРО 1-1.1- 3]

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; пояснює правила ощадного використання природних ресурсів (наприклад, збирання та утилізації сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів) [1 СЗО 3-1.4-5]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]

96

День і ніч.

19.05

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди [1 ПРО 1-1.4-1];  вирішує, що він / вона хотів / хотіла б дослідити [1 ПРО 1-1.1-1];

визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження [1ПРО 1-1.1-2]; пояснює різницю між спостереженням за природою і «спогляданням» природи [1 ПРО 1-1.1- 3]; пояснює, навіщо він / вона виконує певні дії, спостерігаючи за природними об’єктами / явищами або експериментуючи з ними [1ПРО 1-1.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1 ГІО 3-2.2-4]

97

Мандрівка планетою Земля.

20.05

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; розрізняє живі і неживі природні об’єкти [1 ПРО 1-4.3-2]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1ГІО 3-2.2-4]

98

Мандрівка планетою Земля.

23.05

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; розрізняє живі і неживі природні об’єкти [1 ПРО 1-4.3-2]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [ПРО 1-2.2-1];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1ГІО 3-2.2-2]; пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1ГІО 3-2.2-4]

                                                              Тема 2. Я досліджую природне довкілля влітку

99

Я досліджую природне довкілля влітку.

26.05

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1ПРО 2-3.1-4]; описує, як вода перетворюється на пару або лід / сніг, як тане лід / сніг, утворюється роса / іній / туман / дощ / паморозь [1 ПРО 1-1.5-2]; називає пори року та відповідні їм місяці; тривалість доби і року [2 ПРО 2-3.1-5]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; установлює взаємозв’язок між порою року і погодою [1 ПРО 2-3.1-8]; описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1];

вирізняє істотну інформацію про природу [1 ПРО 1-4.1-2]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1];  розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [1СЗО 1-2.1-1]; пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі [1 СЗО 1-2.2-2];

пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі [1 СЗО 1-3.3-2]; дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [1 СЗО 1-2.4-2]; визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки [1 СЗО 1-1.3-1]; описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони [1 СЗО 1-1.3-2]; демонструє, як попросити допомоги при потребі [1СЗО 1-1.3-3]; пояснює, яку просту першу допомогу можна надати [1 СЗО 1-1.3-4] ;              пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1];

визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2];

пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного [1ГІО 3-2.2-4]

100

Я досліджую рослини влітку.

27.05

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1 ПРО 2-3.1-4]; описує життєвий цикл рослин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-7]; описує вплив Сонця на сезонні явища в природі, пояснює причини змін пір року [1 ПРО 2-3.1- 10]; пояснює значення сонячного світла для живих організмів [1ПРО 2-3.1-12]; співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2];

розрізняє дикорослі й культурні рослини [1 ПРО 1-4.3-3]; розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини [1 ПРО 1-4.3-4]; розповідає про можливі загрози з боку тварин (небезпечні і хворі тварини), рослин (отруйні частини рослин) та грибів (отруйні гриби), пояснює, як діяти в разі загрози [1ПРО 2-3.1-13] ; пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1];

визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

101

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

30.05

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6];

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1ПРО 2-3.1-4]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

102

Я досліджую літні зміни в житті тварин.

02.06

співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [1 ПРО 1-4.1-1]; запитує, щоб довідатися більше про природу [1 ПРО 1-2.1-2]; фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв [1 ПРО 1-2.2-1]; розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [1 ПРО 1-4.3-6];

спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі [1ПРО 2-3.1-4]; описує поведінку тварин у різні пори року [1 ПРО 2-3.1-6];  пояснює, чому природа важлива для людини [1 ГІО 3-2.2-1]; визначає, що дає природа людині [1 ГІО 3-2.2-2]

103

Що я святкую влітку?

03.06

описує й обмірковує свої права й обов’язки в сім’ї, класі [1 ГІО 2-7.1-3] ; дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил [1 ГІО 2-2.3-1];

пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил [1ГІО 2-2.3-2]; встановлює, чим його / її дитинство відрізняється від дитинства старших родичів [1 ГІО 2- 1.3-1]; описую різницю між дитинством сучасних дітей та у минулому ( одяг, іграшки, заняття тощо) [1 ГІО 2-1.3-2]; долучається до підтримання родинних і шкільних традицій, бере участь у громадських урочистостях тощо; пояснює їхнє значення для себе [1 ГІО 3-7.1-4]; виготовляє доступні атрибути до свят та урочистостей [1 ГІО 3-7.1-5]

104

Канікули.

04.06

розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля [1 ГІО 2-5.1-1];

описує, які книжки / фільми / ігри він / вона любить і чому? [1 ГІО 2-5.1-2]; пояснює, чому кожен може мати свої вподобання [1 ГІО 2-5.1-3]; аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності [1 ГІО 1-6.1-2]; досліджує і представляє (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо [1ГІО 1-6.1-3]

105

Підсумковий урок за рік.

06.06

розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля [1 ГІО 2-5.1-1];

пояснює, чому кожен може мати свої вподобання [1ГІО 2-5.1-3]

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку